eitaa logo
🌝کانال اطلاع‌ رسانی‌شهید دستغیب🌝
130 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
589 ویدیو
393 فایل
مخاطبین گرامی سوالات و شبهات سیاسی فرهنگی و ...خودرا می توانندبا آی دی های زیردرمیان بگذارند @rezavahdat @pardeneshiin313
مشاهده در ایتا
دانلود
16.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
/ حتماً ببینید 🎥 صفر تا صد ماجرای ارز ترجیحی در ۳ دقیقه ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🇮🇷 @samenbr
6.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◉━━━━━──── ↻ ◁ㅤ❚❚ㅤ▷ㅤ⇆ 🎞 🌐 موضوع: 🔻شعله جنگ اوکراین در بازار های جهان 🍃🌀🍃 🖇 🖇 🖇 🖇 🖇 (۲۱) •••👇👇👇••• 🆔 Eitaa.com/Samenbr 🍃 🌾🍃
4_6032944856211393502.mp3
5.54M
◉━━━━━──── ↻ ◁ㅤ❚❚ㅤ▷ㅤ⇆ 🎙 🛑 قاچاق کالاهای اساسی به کشورهای همسایه 🍃🌀🍃 ➕لزوم حذف ارز ترجیحی ➕مردم چه میگن!؟ ➕دلایل اصلی گرانی های اخیر ♻️ 🔖 🖇 🖇 ◀️ نشر حداڪثری (21) •••👇👇👇••• 🆔 Eitaa.com/Samenbr 🍃 🌾🍃
🎥 رئیسی: در روزهای اول دولت نگرانِ ذخایر کالاهای اساسی و ذخایر ارزی بودیم اما امروز این نگرانی رفع شده است 🔹فروش نفت کشور ۲ برابر شده و از این جهت نگرانی نداریم. بدون استقراض از بانک مرکزی و خلق پول، کسری بودجه سال ۱۴۰۰ را جبران کردیم واریز مبلغ کمک معیشتی به حساب های مردم پس از پایان گفت و گوی تلویزیونی رئیس جمهور آغاز می‌شود/ایرنا
♦️دانش‌های بی‌فایده‌ای که در دبیرستان‌ها و دبستان‌ها تدریس می‌شود را شناسایی و حذف کنید/علم باید بتواند استعداد جوان و نوجوان را شکوفا کند رهبر انقلاب در دیدار معلمان: 🔹الان در دبیرستان‌های ما و شاید در دبستانهای ما دانش‌هایی تدریس میشود که هیچ فایده‌ای به حال امروز و آینده‌ی این دانش‌آموز ندارد. یک چیزهایی است که ذهنیاتی است که یادشان هم میرود. در هیچ مسئله‌ی زندگی به اینها کمک نمیکند در پیشرفت علم به اینها کمک نمیکند اینها را شناسایی کنید حذف کنید. علم نافع آن علمی است که بتواند استعداد جوان و نوجوان را شکوفا کند. استعداد او را شناسایی کند آن را در جهت استعداد خودش رشد بدهد آن استعداد را شکوفا کند اینها علم نافع است./فارس
🌺 امام صادق (ع) می‌فرمایند: «ثَلاثَةٌ یَشکُونَ اِلَی اللهِ، عَزَّ وَجَلَّ، مَسجِدٌ خَرابٌ لا یُصَلّی فیهِ اَهلُهُ وَ عالِمٌ بَینَ جُهّالٍ وَ مُصحَفٌ مُعَلَّقٌ قَد وَقَعَ عَلَیهِ الغُبارُ لا یُقرَاُ فیهِ» سه گروه نزد خدا شکایت می‌برند: مسجد ویرانی که مردم در آن نماز نخوانند، عالمی که بین جاهلان تنها بماند و قرآن رها شده و غبار گرفته‌ای که خوانده نمی‌شود. (اصول کافی ۲/۶۱۳)
♦️رهبر انقلاب: در مدارس نظرسنجی کنید ببینید چند نفر رونالدو را می‌شناسند، چند نفر کاظمی‌آشتیانی را 🔹بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. 🔹از عمق جان کودک ما با افتخارات کشور آشنا بشود این چیزی است که امروز وجود ندارد خیلی از افتخارات حالا ایشان اسم مرحوم آقای کاظمی‌آشتیانی را آوردند شما بین بچه‌های مدرسه‌تان، مدارس‌تان نظرخواهی کنید ببینید چند درصد کاظمی‌آشتیانی را با آن همه خدمات، با آن ارزش وجودی که این مرد، این جوان، جوان هم بود داشت می‌شناسند چند درصد، رونالدو را چند درصد می‌شناسند، ما چرا افتخارات ملی خودمان را نمی‌شناسیم؟ 🔹این خیلی مهم است یک بخش از این چیزهایی که ‌می‌گوییم هویت ملی همین است که افتخارات ملی را، گذشته‌ علمی را، گذشته‌ سیاسی را، گذشته‌ بین‌المللی را بشناسند.
🇬🇧⛔️ پاداش چرچیل به قصاب انگلیسی 🔻 در سالهای اشغال به شدت وحشت و خفقان ایجاد کرده بود، بطوری که سال‌های متمادی هرگونه تجمع به و می‌انجامید. یکی از این نمونه‌ها "کشتار باغ جلیان والا" بود. تجمعی که حتی اعتراضی نبود و پیرامون جشن محلی برگزار شده بود. ❗️کیشوار دیسای در کتاب "باغ جلیان والا ۱۹۱۹" می‌نویسد: ‼️در ۱۳ آوریل ۱۹۱۹، حدود ۱۰ هزار مرد، زن و کودک غیرمسلح در باغ جلیان والا برای برگزاری "جشن بهاری بایساخی" جمع شده بودند. ‼️«دایر» ژنرال انگلیس، بلافاصله پس از اطلاع از مراسم، با ورود به محل، افراد خود را در تنها گذرگاه باریک باغ قرار داد که توسط ساختمان‌ محصور شده بود. او بدون هیچ هشداری، به ۵۰ سرباز دستور داد تا به داخل تجمع شلیک کنند، و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه حدود ۱۶۵۰ گلوله در میان جمعیت شلیک کردند. ‼️بر اساس برآوردهای رسمی، نزدیک به ۴۰۰ غیرنظامی کشته شدند و ۱۲۰۰ نفر دیگر بدون مراقبت پزشکی زخمی رها شدند. 🔻 «دایر»، استدلال می‌کرد که اقدام او برای ایجاد یک "اثر اخلاقی و گسترده" ضروری است. وی می‌افزاید: «اگر گلوله بیشتری داشتم بیشتر به کشتار ادامه می‌دادم!» 🔻وینستون ، وزیر جنگ وقت، در یک سخنرانی در مجلس عوام در سال ۱۹۲۰ - دایر را ستایش کرد و شمشیری به او داد که شعار «ناجی پنجاب» روی آن نوشته شده بود. 📚 کتاب: JALLIANWALA BAGH 1919 👤 نوشته؛ کیشوار دیسای