✍پيامبر اکرم صلی الله علیه و آله :
خداوند می فرماید: « هرگاه بنده بگويد بسم اللّه الرحمن الرحيم، خداى متعال می گويد: بنده من با نام من آغاز كرد. بر من است كه كارهايش را به انجام رسانم و او را در همه حال، بركت دهم».
دعايى كه با بسم اللّه الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود. اگـر بنـده اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از گناهان پاك مىشود. هر گاه بنده اى هنگام خوابش، بسم اللّه الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان مى گويد: به تعداد نفس هايش تا صبح برايش حسنه بنويسيد.
📚 امالی(صدوق) ص۱۷۷۴
📚بحار الانوار(ط-بیروت) ج۸۹ ، ص۲۵۸
🍃🌸🍃
✴️ آیا میدانید فقیر واقعی کیست؟
روزی پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم از اصحاب خود پرسید: فقیر کیست؟
اصحاب پاسخ دادند: فقیر کسی است که پول نداشته و دستش از مال دنیا تهی باشد.
حضرت فرمود:
آنکه شما می گویید فقیر واقعی نیست، فقیر واقعی کسی است که روز قیامت وارد محشر شود در حالی که حق مردم در گردن اوست، بدین گونه که یکی را فحش و ناسزا گفته، مال کسی را خورده، خون دیگری را ریخته، چهارمی را زده، اگر اعمال نیکو و کار خیری داشته در مقابل حقوق مردم از او می گیرند و به صاحبان حق می دهند، و چنانچه کارهای نیکویش کفایت نکند، از گناهان صاحبان حق برداشته و بر او بار می کنند، و روانه آتش دوزخ می نمایند، فقیر و بینوای واقعی چنین کس است.
📚منبع : بحارالانوار : ج 72، ص 6
🌼آیا خداوند همیشه گناهان ما را میبخشد؟
✍استاد فاطمي نيا: در قاموس خدا و اهل بيت علیه السلام "تا حالا كجا بودي؟" وجود ندارد! هر زمان توبه كنيم و بازگرديم، ما را راه ميدهند.
پيغمبر اكرم صلی الله علیه و آله سوگندي ياد كرده است كه اين سوگند در منطقه اسم اعظم است. (هر موقع عبارت "الله لا اله الا هو" آمد، يعني منطقه ي اسم اعظم است) اگر مطلب به اين سادگي بود كه حضرت قسم به اين بزرگي نميخوردند!
پيامبر فرمودند:"ولله الذي لا اله الا هو، هر بنده اي كه گمانش را به خدا نيكو كند، خداوند طبق همان گمان با او رفتار ميكند."حسن ظن داشته باشيد به خدا!يقين بدانيد وقتي توبه ميكنيد، خداوند شما را مي بخشد...
یا صاحب الزمان ادرکنی:
تکبر، هرگز! عزت، آری
🔸امام صادق(ع) میفرماید: هرکس خودش را بهتر از دیگران بداند، او از متکبران است. حفص بن غیاث میگوید: عرض کردم: اگر گنهکاری را ببیند و به سبب بیگناهی و پاکدامنی خود، خویشتن را از او بهتر بداند چه؟ فرمودند: هرگز! هرگز! چه بسا که او آمرزیده شود، اما تو را برای حسابرسی نگه دارند، مگر داستان جادوگران و موسی(ع) را نخواندهای؟
🔸شخصی به امامحسن(ع) گفت: در وجود شما تکبر است. حضرت در پاسخ فرمودند: هرگز! تکبر تنها از آن خدا است. اما در وجود من، عزت است «خدای متعال فرموده است: عزت از آن خدا و پیامبر او و مومنان است.
📚 الکافی ج۸ ص۱۲۸ | بحارالانوار ج۲۴ ص۳۲۵ | کیهان
🌸
کاری کنید که مردم به دین و مسلک شما رغبت پیدا کنند
عَنْ عَمَّارِ بْنِ أَبِي الْأَحْوَصِ عَنْ أبِي عَبْدِ اللَّهِ علیه السلام قَالَ: لَا تَخْرَقُوا بِهِم، أَ مَا عَلِمْتَ أَنَّ إِمَارَةَ بَنِي أُمَيَّةَ كَانَتْ بِالسَّيْفِ وَ الْعَسْفِ وَ الْجَوْرِ وَ أَنَّ إِمَارَتَنَا بِالرِّفْقِ وَ التَّأَلُّفِ وَ الْوَقَارِ وَ التَّقِيَّةِ وَ حُسْنِ الْخُلْطَةِ وَ الْوَرَعِ وَ الِاجْتِهَادِ فَرَغِّبُوا النَّاسَ فِي دِينِكُمْ وَ فِيمَا أَنْتُمْ فِيهِ. (الخصال، ج2، ص355)
حضرت صادق علیه السلام به عمّار فرمود: شما (در دیندار کردن افراد) به مردم فشار نياوريد. مگر نمى دانى كه فرمانروایى دولت بنى اميه به زور شمشير و فشار و ستم بود، ولى فرمانروایى ما با نرمى و مهربانى و متانت و تقيه و حسن معاشرت و تقوی و تلاش (در امور دین) است، پس كارى كنيد كه مردم به دين شما و مسلکی که دارید، رغبت پيدا كنند.
✅«اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج»
💢تهمت دزدی به امام صادق(ع) و واکنش ایشان
✅یک نفر در مسجد خوابیده بود؛ وقتی بیدار شد، کیسهی پولش را نیافت.
سراسیمه، لباس نزدیکترین شخصی که کنارش بود را گرفت و گفت:
((تو کیسهی سکههای من را دزدیدهای!))
امام صادق علیه السلام فرمودند:
((من اینکار را نکرده ام!))
ولی آن مرد مجدداً به امام صادق، تهمت دزدی زد.
امام صادق علیه السلام پرسیدند:
((چند سکه در کیسه داشتی؟))
آن مرد پاسخ داد:
((صد دینار))
امام صادق علیه السلام، آن مرد را به خانهی خود بردند و صد دینار به او دادند.
وقتی آن مرد به منزل خود برگشت، کیسه پول خود را پیدا کرد. با شرمندگی به خانه امام صادق برگشت و عذرخواهی کرد و صد دینار را برگرداند.
امام صادق علیه السلام عذرخواهی او را پذیرفتند ولی صد دینار را قبول نکردند و فرمودند:
((ما چیزی که دادیم را پس نمیگیریم!))
📚مناقب آل ابی طالب، جلد ۴، صفحه ۲۷۴
متن شبهه:
سئوال جواب خوبی است و در اندیشه و تفکر و سطح اگاهی اعضا موثر است. جهت منور نمودن افکار اعضا لطفا در خصوص عشره مبشره یعنی ده نفری که پيامبر (ص) به انها بشارت بهشت داده نیز کم روشنگری فرمایید:
عشره مبشره عبارتند از:
1_طلحه
2_زبیر
3_سعدوقاص
4_عثمان
5_عبالرحمان بن عوف
6_عمر
7_ابوبکر
8_ابوعبید جراح
9_علی (ع)
10_سعیدبن زید
پاسخ به شبهه:
در منابع روايي اهل سنت، روايتي معروف به «عشره مبشره» وجود دارد كه در آن، رسول خدا(صلي الله عليه و آله) به ده نفر از اصحاب خود بشارت بهشت داده است؛ آن افراد عبارتند از: ابوبكر، عمر، علي(عليه السلام)، عثمان، طلحه، زبير، سعد بن ابيوقاص، عبد الرحمن بن عوف، سعيد بن زيد بن عمرو بن نفيل و عبدالله بن مسعود.[1]
از ديدگاه پژوهشگران شيعه، اين روايت به دلايلي پذيرفته نيست:
1. بررسيها نشان ميدهد، اين روايت را «سعيد بن زيد»[2] و «زبير» كه خودشان از «عشره مبشره» هستند، نقل كردهاند و ديگر اصحاب رسول الله(صلي الله عليه و آله) آن را نشنيده و روايت نكردهاند. اگر چنين روايتي وجود داشت، بايد رسول خدا(صلي الله عليه و آله) براي ديگران، يعني غير از اين ده نفر بيان ميكرد تا همه صحابه جايگاه و عظمت اين ده نفر را بدانند و حرمت آنها را نگه دارند. چگونه اين روايت، با اين اهميت، از ديگران پنهان مانده است؟ به گونهاي كه حتي امام علي(عليه السلام) نيز آن را نشنيده است؟ چگونه براساس اين روايت، هم علي(عليه السلام) اهل بهشت ميشود و هم كساني كه از بيعتش سرپيچي كردهاند؟ كساني مانند سعد بن ابيوقاص يا طلحه و زبير كه عليه خلافت حضرت علي(عليه السلام) قيام مسلحانه كردند و جنگ جمل را به راه انداختند كه در آن، هزاران نفر از دو طرف كشته شدند؟ چگونه ممكن است اهل بهشت با هم بجنگند و يكديگر را بكشند يا زخمي كنند؟
2. در برخي منابع شيعه آمده است: زبير، روايت عشره مبشره را نزد امام علي(عليه السلام) خواند و آن حضرت، آن را رد كرد.
وقتي امير مؤمنان علي(عليه السلام) در روز جنگ جمل با طلحه و زبير برخورد كرد، زبير گفت:
آيا از پيامبر(صلي الله عليه و آله) نشنيدي كه در روز جنگ احد فرمود: «طلحه مستحق بهشت شده است» و «هر كس ميخواهد شهيدي را ببيند كه زنده روي زمين راه ميرود، به طلحه نگاه كند»؟ آيا از پيامبر(صلي الله عليه و آله) نشنيدي كه ميفرمود: «ده نفر از قريش در بهشتند»؟
امير مؤمنان علي(عليه السلام) فرمود: «آنان را برايم نام ببر». زبير گفت: «ابوبكر، عمر و عثمان، من، طلحه و...» تا آنكه نُه نفر را نام برد كه در ميان آنان ابوعبيده جراح و سعيد بن زيد ابن عمرو بن نفيل نيز بودند.
امام علي(عليه السلام) فرمود: «نُه نفر را نام بردي، دهمي كيست؟» زبير گفت: «تو هستي». حضرت فرمود: «پس تو اقرار كردي كه من اهل بهشتم، ولي من منكر ادعايي هستم كه براي خود و اصحابت بيان كردي. به خدا سوگند! برخي از افرادي كه نام بردي، در تابوتي داخل چاهي در پايينترين جاي جهنم قرار دارند. اين مطلب را از پيامبر(صلي الله عليه و آله) شنيدم». زبير با شنيدن اين سخنان، برگشت؛ در حالي كه گريه ميكرد.[3]
3. پيامبر اكرم(صلي الله عليه و آله) در موارد گوناگوني، مؤمنان بسياري را به بهشت وعده داد؛ براي مثال، بارها و بارها فرمود: «علي(عليه السلام) و شيعيانش در بهشت خواهند بود».[4] يا فرمود: «بهشت مشتاق چهار نفر است: علي بن ابيطالب، عمار، سلمان و مقداد».[5] اين در حالي است كه در روايت عشره مبشره، هيچ نامي از نيكاني كه پيرامون علي(عليه السلام) بودند، به ميان نيامده و فقط نام امام علي(عليه السلام) بيان شده كه به علت آن همه افتخار و درخشندگي، انكارناپذير بوده است.
همچنين آنها ميخواستند با آوردن نام علي(عليه السلام)، اين حديث را درست جلوه دهند، درحاليكه جمع اضدادي در كنار هم ساخته بودند. مگر جاي كسي كه ستمگرانه با امام علي(عليه السلام) بجنگد، در بهشت است؟ در حالي كه رسول خدا(صلي الله عليه و آله) فرمود: «هركس با علي(عليه السلام) بجنگد، با من جنگيده است».[6]
زبير همان كسي است كه عمر دربارهاش ميگويد:
اما تو اي زبير! بدخوي و آزمند هستي. در حال خشنودي، مؤمن و در حال خشم، كافري. روزي انسان و ديگر روز شيطاني. شايد اگر حكومت به چنگت آيد، در روزگار تو و در ريگزار مكه، براي يك پيمانه جو، كتككاري درگيرد، ولي اگر حكومت به تو واگذار شود، كاش ميدانستم آن روز كه تو شيطان ميشوي، چه كسي عهدهدار مردم خواهد شد و روزي كه به خشم ميآيي، چه كسي؟ هان! خداوند تا وقتي تو چنين صفاتي داري، حكومت اين امت را به تو واگذار نخواهد كرد.[7]
همچنين طلحه، همان كسي است كه در جنگ جمل اميرالمؤمنين علي(عليه السلام) او را سوگند داد كه آيا حديث ولايت را شنيدي؟ و وي فراموشي را بهانه كرد.[8] وي سرانجام با تير مروان (به انتقام خون عثمان) به خاك هلاكت افتاد؛[9] در حالي كه از اطاعت امام
سرپيچي كرده بود. به راستي آيا امام و كسي كه عليه او شوريده است، هر دو با هم در بهشتاند!؟
همچنين نقل شده است: «روزي كه آيه 53 سوره احزاب[10] نازل شد، طلحه در جمعي گفت: «حجاب امروزشان براي رسول خدا(صلي الله عليه و آله) چه فايدهاي دارد. او فردا ميميرد و من عايشه را به ازدواج خويش در ميآورم». وقتي پيامبر(صلي الله عليه و آله) اين سخن را شنيد، ناراحت و اذيت شد».[11] با توجه به آنچه گفته شد، چطور ميتوان عشره مبشره را در يك رده و همگي را اهل بهشت دانست؟
بنابراين حديث عشره مبشره، ساخته و پرداخته ذهن كساني است كه ميخواستند از قول پيامبر اكرم(صلي الله عليه و آله) براي خود فضايلي نقل كنند كه امام علي(عليه السلام) كه ميزان حق است، آن را به شدت رد كرد.
[1]. الاعتقاد و الهداية، بيهقي، ص332؛ مستدرك حاكم، ج3، ص498.
[2]. سند روايت اينگونه است: «حَدَّثَنَا صَالِحُ بْنُ مِسْمَارٍ المَرْوَزِي قَالَ: حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي فُدَيكٍ، عَنْ مُوسَى بْنِ يعْقُوبَ، عَنْ عُمَرَ بْنِ سَعِيدٍ، عَنْ عبدالرَّحْمَنِ بْنِ حُمَيدٍ، عَنْ أَبِيهِ، أَنَّ سَعِيدَ بْنَ زَيدٍ، حَدَّثَهُ فِي نَفَرٍ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ0 قَالَ: عَشَـرَةٌ فِي الجَنَّةِ: أبوبَكرٍ فِي الجَنَّةِ، وَعُمَرُ فِي الجَنَّةِ، وَعُثْمَانُ وَعَلِي وَالزُّبَيرُ وَطَلْحَةُ وَعَبْدُ الرَّحْمَنِ وَأَبُو عُبَيدَةَ وَسَعْدُ بْنُ أَبِي وَقَّاصٍ». سنن الترمذي، ج5، ص648.
[3]. الكافئة في إبطال توبة الخاطئة، شيخ مفيد، صص24 و 25.
[4]. البرهان في تفسير القرآن، سيد هاشم بحراني، ج5، ص347؛ حلية الأولياء و طبقات الأصفياء، أحمد بن عبدالله ابونعيم اصفهاني، ج4، ص329.
[5]. غرر الأخبار، حسن بن احمد ديلمي، ص107.
[6]. كفاية الاثر، علي بن محمد خزاز رازي، ص181؛ إعتقادات الإمامية، شيخ صدوق، ص105.
[7]. شرح نهج البلاغه، ابن ابيالحديد، ج1، ص185.
[8]. مستدرك حاكم، ج3، ص419.
[9]. الاستيعاب في معرفة الأصحاب، ابن عبدالبر، ج2، ص766.
[10]. (يا أَيهَا الَّذينَ آمَنُوا لا تَدْخُلُوا بُيوتَ النَّبِي إِلاَّ أَنْ يؤْذَنَ لَكُمْ إِلى طَعامٍ غَيرَ ناظِرينَ إِناهُ وَ لكِنْ إِذا دُعيتُمْ فَادْخُلُوا فَإِذا طَعِمْتُمْ فَانْتَشِرُوا وَ لا مُسْتَأْنِسينَ لِحَديثٍ إِنَّ ذلِكُمْ كانَ يؤْذِي النَّبِي فَيسْتَحْيي مِنْكُمْ وَ اللَّهُ لا يسْتَحْيي مِنَ الْحَقِّ وَ إِذا سَأَلْتُمُوهُنَّ مَتاعاً فَسْئَلُوهُنَّ مِنْ وَراءِ حِجابٍ ذلِكُمْ أَطْهَرُ لِقُلُوبِكُمْ وَ قُلُوبِهِنَّ وَ ما كانَ لَكُمْ أَنْ تُؤْذُوا رَسُولَ اللَّهِ وَ لا أَنْ تَنْكِحُوا أَزْواجَهُ مِنْ بَعْدِهِ أَبَداً إِنَّ ذلِكُمْ كانَ عِنْدَ اللَّهِ عَظيماً).
[11]. الجامع لأحكام القرآن، محمد بن احمد قرطبي، ج14، ص228.
متن شبهه:
فضیل از امام صادق علیه السلام نقل میکند:
از امام صادق علیه السلام پرسیدم: 《چیزی است که مردم میگویند وآن اینکه بیشتر اهل جهنم را زنان تشکیل میدهند.》.حضرت فرمودند: چگونه چنین چیزی ممکن است درحالی که هر مرد مومن در آخرت هزار زن[مومن] از زنانِ دنیا را به عقد خود در می آورد.
منبع: محمدبن علی بن بابویه قمی(صدوق)، من لایحضره الفقیه، ج۳، ص۴۶۸
طبق این حدیث از امام صادق علیه السلام آیا واقعا مردان در آخرت هزارتا زن دارند؟!!!!
یعنی یه جورایی حرمسرا هست دیگه....!!!!!
پاسخ به شبهه:
💟 بسم الله الرّحمن الرّحیم
1️⃣ بهشت و شرایط زندگی در آنجا کاملا نسبت به دنیا متفاوت است، که البته ما درک درست و دقیقی از روش زندگی و نعمتهای بهشتی نداریم.
شناخت ما در حد مطالبی است که در آیات و احادیث آمده است، که البته گفته می شود آنها هم مطالبی را که بیان کرده اند، بیشتر برای تقریب به ذهن است و ما نعمتهای بهشتی را نمی توانیم درک کنیم.
2️⃣ به نظر می رسد در بهشت احتمالا محدودیت خاصی در ازدواج با زنان دنیائی یا حوریان بهشتی وجود نداشته باشد، مگر میزان انجام اعمال صالح و ترک گناه انسان، چون نعمتهای بهشت نتیجه و تجسم اعمال انسان هستند.
3️⃣ اما ذکر عدد هزار در این روایت شاید برای مبالغه و بیان کثرت باشد، یعنی یک مرد بهشتی می تواند همسران متعددی داشته باشد.
4️⃣ حرم سراهایی که پادشاهان در این دنیا درست می کردند، برای هوس رانی و شهوت رانی بوده است، اما وقتی انسان از دنیا رفت وارد دنیای جدیدی می شود که دیگر بحث گناه و دنیا گرایی و هوس رانی و آثار زشت آنها مطرح نیست، بلکه تنها بهشت است و رضایت خداوند و نعمتهای بهشتی.
5️⃣ در بهشت هر چه انسان بخواهد برایش فورا آماده می شود(فصلت/۳۱)، چون ممکن است کسی همسران متعددی را بخواهد پس طبیعتا برای فراهم می شود، اما در برخی روایت آمده مومنین(شاید بسیاری از آنها) همسران دنیایی خود را که اکنون از حوریان بهشتی زیباتر شده اند ترجیح می دهند.
https://fa.shafaqna.com/news/838216/
متن شایعه:
"از کوروش بزرگ پرسیدند:
چرا زنان شما پوشش سر ندارند؟
کوروش فرمود:
پوشش بانوی سرزمین من، "پلک های مردان" سرزمینم است ... "
پاسخ شایعه:
1⃣ همانند تمامی شایعات منبعی برای متن ذکر نشده است!
اصولا چنین سوال و جوابی به کوروش به دروغ نسبت داده شده است.
2⃣ بانوان ایرانی چه در دوران باستان و قبل از اسلام و چه بعد از آن حجاب داشته اند.
از دوران مادها، هخامنشیان و اشکانیان تا به امروز.
از روی کتیبههای بهجامانده در آثار باستانی (نقشرستم، تختجمشید، نقشرجب و ...)، ظروف، تندیسها و مجسمههای محافظت شده در موزهها میتوان تصاویر حجاب زنان ایرانی را مشاهده نمود.
http://womenstudy.ihcs.ac.ir/article_23_0.html
متن شبهه:
چرا جوان ایرانی آریایی باید از امامان عرب که خودشون #سوسمار و ملخ و موش صحرایی میخوردن تقلید کنه، یه کم تاریخ بخونید ببینید اینا چیا میخوردن، فرهنگشون بوده
❇️ پاسخ ❇️
❓آیا اهل بیت(ع) براساس فرهنگ عرب سوسمار و یا ملخ میخوردند❓
📚ابتدا منابع تاریخی را بررسی میکنیم:
✅ علي بن جعفر، برادر حضرت موسي بن جعفر(ع) از ايشان روايت ميكند كه:
🔺از امام موسي بن جعفر(ع) در مورد حكم سوسمار و موش صحرايي سوال كردم ، كه آيا خوردن آن جايز است ؟ آن حضرت فرمود : خير .
📚مسائل علي بن جعفر - ابن الإمام جعفر الصادق (ع) - ص 157
✅ هيثمي نيز در مجمع الزوائد مجموعهاي از اين روايات را نقل ميكند:
🔻از سمرة نيز روايت شده است كه يك اعرابي از بني فزاره به نزد رسول خدا (ص) آمد و آن حضرت در حال سخنراني بودند ؛ او خطبه حضرت را قطع كرده و گفت : اي رسول خدا ! در مورد #سوسمار چه حكمي ميدهيد ؟ حضرت فرمودند: امتي از بني اسرائيل مسخ شدند و مشخص نيست به صورت كدام جاندار مسخ شدهاند.
📚مجمع الزوائد ومنبع الفوائد، ج 4 ص 37
✅ در نتیجه، نه تنها امامان و پیامبر خودشان از این موارد استفاده نمیکردند بلکه با تعابیر مختلف از مصرف آنها نهی میکردند.
از طرف دیگر این جنس پیامها بیشتر ریشه در #نژادپرستی دارد تا حقیقت طلبی انسانها.
🌹حقجو و حقطلب باشیم🌹
با سلام دوستان بنده حقیر باطرح چند سوال اندیشه خود رابیان میکنم:
_رضاه شاه
_محمد رضا شاه
_امیر کبیر
_لطفعلی خان زند
_ناصرالدین شاه
_کریم خان زند
_محمد علی شاه
_اقامحمدخان قاجار
_فتحعلی شاه
_احمد شاه
_ شاه عباس و ...
✅چرانام همه این پادشاهان عربیست؟
✅چرانام یکی از این پادشاهان کورش، داریوش و یا یک اسم ایرانی مثل منوچهر، خسرو و ...نبوده است؟
_دویست سال پیش که ثبت احوال جمهوری اسلامی نبوده است که به زور اسم مردم وپادشاهان را عربی بگذارد؟
✅چرا یکی از این پادشاهان حتی در دوران پهلوی اقدام به باز سازی مقبره کورش کبیر درحد یک تفریحگاه نکردهاند؟
✅چرا مدعیان کورش پرستی بجای کورش بزرگ به عربی میگویند کورش کبیر؟
✅چرا حافظ و سعدی حتی فردوسی یک بیت شعر در مدح کورش نه سرودهاند و مگر این شاعران ایرانی نبودند؟ و یا کورش اینقدر کوچک بود که دیده نشد یا وجود خارجی نداشت؟
✅چرا کورش پرستان با توجه به اینکه خود را از بازماندگان جنگ آوران و دلاوران امپراطوری ساسانیان و هخامنشیان میدانند، دویست سال گذشته یکنفر دشمن خارجی را تا اطراف مرزهای ایران تعقیب نکردن و در این 40 سال هم جرائت عرض اندام و برای اثبات حقانیت کورش در برابر هیچ دشمنی را ندارند و حتی در دفاع مقدس هم حضور نداشتن، در صورتی که مذهبیون برای اثبات حقانیتشان پس از چند صد سال تا مدیترانه دشمن را تعقیب و حتی هزاران شهید مانند سردار قاسم سلیمانی و حججی ها را به داخل خاک همان اعراب وحشی و داعشی میفرستند وجوانمردانه در راه دین خودشان شجاعانه میجنگند و سر میدهند؟
✅چرا کورش پرستان در وقت گرفتاری و یا بریدن ترمز ماشینشان به جای مدد گرفتن از کورش دست به دامان امام حسین علیهالسلام وحضرت عباس علیهالسلام ونوادگان انها میشوند؟
✅چرا کورش پرستان حقوق زن ومرد را یکسان میدانند اما رفتن مردان به ترکیه و تایلند را افتخار ولی رفتن زنان به دبی را ننگ میدانند؟
✅چرا کورش پرستان مدعیاند که حجاب را آخوندها اختراع کردهاند درصورتی که یک مجسمه زن بی حجاب در تخت جمشید وجود ندارد؟ پس حجاب و عفاف از ویژگیهای زنان با شرف ایرانی بوده است. نه زور جمهوری اسلامی
✅چرا کورش پرستان که اینهمه دلاور وجنگاور و قهرمان در بزرگترین امپراطوری ساسانیان، هخامنشیان داشتند در برابر اعراب ملخ خور تسلیم شدند و یزدگرد سوم بدست ایرانیان کشته شد نه بدست اعراب، آن زمان نه سلاحهای ساخت امریکا و اسراییل هم نبود تا به عربها کمک کنند.
✳️ در آخر اذعان می کنیم که ما ایرانی مسلمان هستیم نه به تمدن خود پشت می کنیم و نه به اسلام و آموزه های حیاتبخش آن، دشمنان چند سالی است با تحریک عواطف و تعصبات ملی گرایی سعی در بزرگ جلوه دادن کوروش و تضعیف آموزه های اسلام هستند ،هوشیار باشیم چرا فقط در این چند سال اخیر ؟؟
🙏کمی تفکر!!