eitaa logo
زینبیون مصطفی خمینی
153 دنبال‌کننده
19.1هزار عکس
9.9هزار ویدیو
121 فایل
پایگاه مصطفی خمینی کانالی جهت اطلاع رسانی و بصیرت افزایی ارتباط با ادمین https://eitaa.com/yousefi_313
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از جدال احسن
15.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#رهبری_همه_کاره_و_ما_هیچ_کاره کاری از کانال جدال احسن با سخنرانی روشنگر دکتر حسن عباسی 🔹 🔶 جدال احسن 🔶 🔹 👇 📡 @jdale_ahsan جدال احسن در اينستاگرام 👇 instagram.com/jdale_ahsan
هدایت شده از همسرداری حرفه‌ای
🔴 #رهبر_انقلاب: 💠 یک عده‌ای خیال می‌کنند #زن در خانه بیکار است! 💠 نخیر زن توی خانه بیشترین و سخت‌ترین و #ظریف‌ترین کارها را انجام می‌دهد. 🍃❤️ @zanashooi_amoozesh
هدایت شده از جدال احسن
#رهبری_همه_کاره_و_ما_هیچ_کاره دریافت فایل با کیفیت Full HD از آپارات 👇 http://www.aparat.com/v/dZycK این کلیپ کاری از کانال جدال احسن با سخنرانی دکتر حسن عباسی 🔸🔷جدال احسن 🔷🔸 📡 @jdale_ahsan جدال احسن در اينستاگرام 👇 instagram.com/jdale_ahsan
هدایت شده از جدال احسن
#حیات_اسلام_و_مرگ_لیبرالیسم دریافت فایل با کیفیت Full HD از آپارات 👇 http://www.aparat.com/v/3wXpB کاری از کانال جدال احسن با سخنرانی روشنگرانه استاد حسن عباسی 🔹 قم 97/11/12 📡 @jdale_ahsan جدال احسن در اينستاگرام 👇 instagram.com/jdale_ahsan
هدایت شده از غرب‌ گرد
25.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 برشی از یک سریال بریتانیایی با موضوع نبود #حریم_خصوصی در فضای مجازی و سوء استفاده‌ی آنلاین از اطلاعات 🔻 وقتی کِنی به خانه برمی‌گردد و متوجه می‌شود که خواهرش از لپ تاپ او بدون اجازه استفاده کرده، قفلی روی در اتاقش نصب می‌کند و تصور می‌کند درون اتاق کاملاً تنها است و هیچ فردی راهی به خلوتش ندارد. اما... #سواد_فضای_مجازی #شکارچی_آنلاین @AskWest
هدایت شده از غرب‌ گرد
31.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اعتراض شدید فعال حقوق زنان در آفریقا به بی بی سی ⭕️ شما کی هستید که بخواهید برای ما تصمیم بگیرید❗️ 🔻پرسش رئيس مؤسسه‌ «فرهنگ زندگی آفریقا»: 🔹آیا مشکل اساسی زنان در آفریقا نداشتن دسترسی به روش‌های مدرن پیشگیری از بارداری است؟ 🔹فرض کنیم دسترسی به روش‌های پیشگیری از بارداری نیاز امروز مردم آفریقا باشد، چرا هیچگونه اطلاع‌ رسانی در مورد عوارض منفی ناشی از آن به زنان آفریقایی نمی‌شود؟ 🔹چرا در حالیکه نیاز اساسی مردم آفریقا به «آب»، «غذا»، «بهداشت» و «تحصیلات» است، بخش عمده‌ی کمک‌های مالی غرب به آفریقا معطوف به فراهم سازی اقدامات ممانعت از بارداری می‌شود؟ 🔹ما مجبور نیستیم «نوش داروی غربی» شما برای مردم آفریقا را بپذیریم. 🔹افکار شما «استعماری» است، بهتر است مراقب عقاید استعماری خود باشید. 🆔 http://eitaa.com/joinchat/1327562765C0056c05608
هدایت شده از غرب‌ گرد
⭕️ شاخ‌های #اینستاگرام چگونه در آتش وابستگی شدید ما به فست فشن می‌دمند؟ (قسمت اول) 🔹در اینکه صنعت مد «دزد جو جامعه» است تردیدی نیست، اما رسانه های اجتماعی نقش پررنگی در تشویق ما به مصرف بی‌رویه‌ی لباس‌های یک بار مصرف دارند. 🔹ممکن است مضحک به نظر برسد، اما علاقه شدید به لباس‌ ما را در آستانه‌ی یک فاجعه‌ی زیست محیطی قرار داده است. از استخراج پر هزینه‌ی مواد خام گرفته تا آلودگی آب‌های شیرین و انتشار گازهای گلخانه‌ای همه به واسطه‌ی تولید، جابجایی و از بین بردن چیزهایی ایجاد می‌شوند که ما مصرف می‌کنیم. 🔹یکی از بزرگترین مجرمین این حوزه «فست فشن» یا مد سریع است. شبکه‌ی تولید فوری لباس های ارزان قیمتی که بطور فزاینده‌ای به عنوان لباس‌های‌ یک بار مصرف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در صورت عدم اصلاح این رویه، صنعت مد و در رأس آن فست فشن می‌تواند به تنهایی مسئول یک چهارم بودجه‌‌ی کربن کره زمین باشد. راهکار بسیار ساده و آشکار است: از لباس‌های فعلی خود بیشتر استفاده کنید و نسبت به آنچه می‌خرید آگاه‌تر باشید. تنها ۹ ماه طولانی‌تر کردن عمر مفید یک لباس، حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش در کربن، زباله و مصرف آب را به همراه دارد. 🔹اما نیروی قدرتمند و جدیدی در کار است که در مقیاس بی سابقه‌ای در آتش مصرف‌گرایی می‌دمد: رسانه‌ های اجتماعی. #مصرف_گرایی #مد #فست_فشن #سبک_زندگی #اینستاگرام #2019 #fastfashion #Consumerism #Influencers_marketing 📎 https://m.huffpost.com/us/entry/us_5c5ae8ffe4b0871047598750 @AskWest
هدایت شده از غرب‌ گرد
⭕️ شاخ‌های #اینستاگرام چگونه در آتش وابستگی شدید ما به فست فشن می‌دمند؟ (قسمت دوم) 🔹برای بومیان فضای دیجیتال که به پرسه زدن در رسانه‌های اجتماعی برای یافتن کالا خو گرفته‌اند، پیدا کردن لباس فردی که فالو می‌کنند یک امر طبیعی و غریزی است. و این روش در تمامی پلتفرم‌هایی که تاثیرگذارها یا به اصطلاح شاخ‌های فضای مجازی اسراف در مسافرت، زیبایی، غذا و تناسب اندام را در آنجا ترویج می‌کنندجریان دارد. 🔹اما یک پلتفرم به تنهایی در این حوزه حکمرانی می‌کند. روپرت اِسدیل، کارشناس رسانه های اجتماعی، می‌گوید: «از نظر من همه چیز پیرامون اینستاگرام و چهره‌های تاثیرگزار آن می‌چرخد. فست فشن‌ها مخاطب خود را جایی شکار می‌کنند که شاخ‌ها در آنجا حکومت می‌کنند. پس مشغول کردن افراد در اینستاگرام کلید فروش این محصولات است و شاخ‌های اینستاگرام بهترین ابزار برای این منظور هستند.» 🔹این استراتژی برای «فشن نُوا» که پرطرفدارترین برند اینستاگرام است همچون سوخت موشک عمل کرده و صعودی به چشم‌گیری لباس‌های چسبان و ارزان قیمتش را به همراه داشته است. مغازه‌ای ساده در لس انجلس که در ۲۰۰۶ شروع به کار کرد و سرمایه‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی اکنون آن را به برندی با بیش از ۱۴ میلیون فالوور بدل کرده است. در ۲۰۱۷، «فشن نوا» در کنار غول‌هایی مانند «گوچی» و «لویی ویتون» از گوگل شده‌ترین برندهای دنیا بوده است. #مصرف_گرایی #مد #فست_فشن #سبک_زندگی #اینستاگرام #2019 #fastfashion #Consumerism #Influencers_marketing 📎 https://m.huffpost.com/us/entry/us_5c5ae8ffe4b0871047598750 @AskWest
هدایت شده از غرب‌ گرد
⭕️ طبق آمارِ «وضعیت #فشن در ۲۰۱۸» عادت‌های خرید در مصرف کنندگان بطور چشمگیری تغییر پیدا کرده و ۷۴ درصد مشتریان مبنای تصمیم‌گیری در خرید را رسانه‌های اجتماعی قرار داده‌اند ❗️ #2018 @AskWest
هدایت شده از غرب‌ گرد
⭕️ شاخ‌های #اینستاگرام چگونه در آتش وابستگی شدید ما به فست فشن می‌دمند؟ (قسمت سوم) 🔹فشن نوا درهفته بین ۶۰۰ تا ۹۰۰ تکه لباس جدید تولید می‌کند. رئیس این شرکت، ریچارد ساقیان، از این موضوع با افتخار یاد می‌کند و می‌گوید: «شرکت‌های کمی می‌توانند با سرعت ما لباس تولید کنند. همچنین شرکت‌های کمی می‌توانند در رسانه های اجتماعی هر ۳۰ دقیقه یک پست بگذارند. ما هر روز مدهای تازه‌ای می‌آوریم.» 🔹به زودی شرکت‌های دیگر هم به تقلید ازاین روش روی می‌آورند و از «میکرو اینفلوئنسرها» یا چهره‌های تاثیرگذار کوچک -که بین ۱۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ فالوور دارند- استفاده می‌کنند. 🔹«پلتفرم هایی مانند اینستاگرام می‌توانند واقعیت وجودی ما را به شکلی غیرطبیعی درآورند.» این را خانم واگ استاف، دانش آموخته‌ی روانشناسی رسانه های اجتماعی پرطرفدار، می‌گوید و می‌گوید: «زمانی بود که حلقه‌ی اجتماعی شما را خانواده و دوستان شکل می‌دادند. اما امروز شما به تمام افراد تاثیرگذار دسترسی دارید و این یعنی حلقه‌ی اجتماعی شما بسیار عظیم شده است. خیلی خسته کننده است که هر بار که تصویر جدیدی از یک فرد در این حلقه می‌بینید، آن را قضاوت کنید، بنابراین ذهن شما بطور خودکار یک حد متوسط یا نُرم را تعریف می‌کند. اما مشکل این نُرم این است که تمام تصاویری که ما در رسانه های اجتماعی در معرض آن قرار داریم به شدت انتخابی و ویرایش شده هستند. به عبارت دیگر نُرمی که مغز ما تعریف می‌کند به هیچ وجه نمایانگر حقیقت سبک زندگی، جذابیت یا درآمد یک فرد نیست. و طبیعتاً دنیای واقعی را به ما نشان نمی‌دهد.» #مصرف_گرایی #مد #فست_فشن #سبک_زندگی #اینستاگرام @AskWest
هدایت شده از غرب‌ گرد
19.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 انیمیشن کوتاه «انسان» ساخته #استیو_کاتز ⭕️ نمایش #انسان_مدرن که در اوج قدرت در حال سقوط است. #مصرف_گرایی #Man #SteveCutts @AskWest