eitaa logo
زینبیون مصطفی خمینی
153 دنبال‌کننده
19.1هزار عکس
9.9هزار ویدیو
121 فایل
پایگاه مصطفی خمینی کانالی جهت اطلاع رسانی و بصیرت افزایی ارتباط با ادمین https://eitaa.com/yousefi_313
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
. ♻️ از آسفالت جاده ویلای جهانگیری تا آسفالت کوچه منزل امام جمعه اهواز instagram.com/p/ByOrjqBHllW/?igshid=1dw5v3zpj4i1w 🔰 حمید رسایی: بارها گفته ام که نزاع واقعی سیاسی امروز در کشور ما نزاع بین جریان انقلابی با جریان غیر انقلابی های درون نظام است. نوع مدیریت و سبک زندگی مدیران انقلابی، شکاف طبقاتی را از بین می‌برد، مردم را به آینده امیدوار و رفاه را متوجه محرومان می‌کند، در مقابل مدیریت غیرانقلابی باعث ناامیدی و دلسردی مردم، فاصله طبقاتی و رفاه و خدمات بیشتر را متوجه طبقه برخوردار می‌کند. این روزها خبر برخورد امام جمعه جدید اهواز با تصمیم تبعیض آمیز شهرداری این شهر در اسفالت کردن کوچه ای که محل جدید زندگی این امام جمعه است، افکار عمومی را متوجه این نوع از مدیریت و این شیوه از مسئولیت در جمهوری اسلامی کرده است. این خبر امیدوارکننده و خوب را در کنار خبر آسفالت جاده منتهی به ویلای اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت قرار دهید، موضوعی که در مجلس نهم آقای کوچک زاده در جلسه استیضاح وزیر مستعفی، سرمایه‌دار و لیبرال دولت روحانی اشاره کرد. نماینده تهران در جلسه استیضاح آخوندی گفت: این استیضاح می‌خواهد منعکس کننده فریاد پابرهنگانی باشد که می‌گویند اگر برای آسفالت کردن فضای بین بلوک های سیمانی در هشتگرد بودجه نیست پس بودجه‌ها کجا هزینه می‌شود؟ کوچک‌زاده در جلسه استیضاح خطاب به آخوندی و اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور که در جلسه استیضاح حضور داشت، گفت: «آقای آخوندی! روزی به هشتگرد رفتم، مردم می‌گفتند فضای بین بلوک‌ها صدمتری است، به آقای آخوندی بگویید آنها را آسفالت کند. البته من در آنجا از شما دفاع کردم و به مردم گفتم اسفالت نمی‌کنند چون بودجه نیست. وقتی این را گفتم، یک نفر دستم را گرفت برد در همان نزدیکی هشتگرد به روستای ییلاقی کوشک زر و به من گفت چطور از ابتدای روستای کوشک زر تا ویلای آقای جهانگیری برای آسفالت کردن بودجه است اما برای ما مردم بودجه وجود ندارد؟ جامعه تشنه مدیریت انقلابی است، می‌خواهیم از مشکلات عبور کنیم، می‌خواهیم تحریم‌ها را بی اثر کنیم، می‌خواهیم گره از مشکلات مردم باز کنیم، راه حل آن گرفتن کلید از غیر انقلابی‌های در دو‌جریان اصلاح طلب و اصولگرا و سپردن کلید به انقلابی‌هاست. مردم برای آرمان‌هایشان تحریم را تحمل می‌کنند ولی تحمل تبعیض را ندارند... 🔺کانال حمید رسایی🔻 @rasaee
🔴حواسمون به اکانت های #فیک در فضای مجازی باشه @Fetan2
هدایت شده از بشری
رهبر ایران؛ احترام و حسرت یک ژاپنی ♦️دیدگاه یک ژاپنی در مورد پاسخ رهبر ایران به ترامپ:"برای او احترام قائلم، ایران غروری دارد که ما در ژاپن باخته‌ایم. رهبر قدرتمند ایران، حسرت برانگیز (رشک برانگیز) است." 🔹سفر شینزو آبه به تهران، با پیغامی فریبکارانه از ترامپ که مورد بی اعتایی رهبر عالی ایران قرار گرفت، این تاثیر مهم را داشت که بخش مهمی از جمعیت 126 میلیون نفری ژاپن را با یک رهبر مقتدر و نفوذ ناپذیر در مقابل آمریکا آشنا کرد. ♦️هیچ بعید نیست همین تصویر منتقل شده از ایران، اثری تمدن ساز داشته باشد و منشا تحولی بزرگ در جامعه و سیاست تحقیر شده ژاپن پس از جنگ جهانی دوم شود. 🔹آنها صاحب یک امپراتوری قدرتمند بودند. اما هفت دهه است از آمریکا توهین و تحقیر می بینند؛ از ایجاد پایگاه نظامی و تحمیل کاپیتولاسیون، تا تعرض به زنان ژاپنی توسط نظامیان آمریکا و ممانعت از داشتن برنامه نظامی و دیپلماسی و تجارت خارجی مستقل. ♦️تاثیر انگیزشی و رشک برانگیز برخورد مقتدای حکیم و قدرتمند ایران، البته قطعا منحصر در مردم ژاپن نخواهد ماند. ملت های بسیاری، از آمریکا تحقیر دیده اند. 🔹این قدرت انقلاب اسلامی است. ✍️ محمد ایمانی 🌿🌺 کمیته زنان مردمی نیروهای انقلاب اسلامی🌺🌿 🌺 @zanan_enghelaby
هدایت شده از بیداری ملت
🔴 چند نکته از دیدار آبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی 🔻۱. استراتژی آمریکا علیه ایران دوپایه عمده دارد؛ و . به دلایل مختلف اقتصادی، سیاسی و... اعمال تحریم بدون مذاکرات جدید، نمی‌تواند مقصود پلید آمریکایی‌ها در اعمال فشار حداکثری را محقق کند. 🔻۲. از سوی دیگر؛ آمریکا و ترامپ به شدت به مذاکره نیاز دارند، هم برای حفظ وجهه و مصارف سیاسی داخلی، هم برای چیدن محصول فشارِ پای میز مذاکره، هم برای مهار ایران و جلوگیری از عمل کردن اهرم‌های فشار در بخش هسته‌ای، بخش امنیتی و مابه ازای آن در معادلات توازن قدرت منطقه ای. سفر آبه به تهران در این راستا قابل فهم است چرا که بعد از چند هفته عملیات روانی برای این سفر و ایجاد انتظار برای پیام ترامپ، امیدوار بودند دستکم در این دیدار و به شکل محرمانه یک پالس مثبت دریافت کنند اما پاسخ  محترمانه و قاطع  رهبر انقلاب؛ این طراحی آمریکایی را بهم زد. این بود که وقتی فشار زیاد می‌شود ایران ناچار بخشی از حرف‌هایش را پس می‌گیرد و یا به شکل حداقلی و به صورت محرمانه حاضر می‌شوند خطی برای مذاکره باز شود. 🔻۳. در مقابل این شرایط توجه نمایید برخورد رهبری معظم انقلاب با و ترامپ و تأکید صریح بر اینکه پیامی برای وی ندارند چون شایسته پیام نیست و از طرف دیگر تمجید از حسن نیت نخست وزیر ژاپن، یک مواجهه بسیار هوشمندانه بود.   🔻۴. استدلال های رهبر انقلاب مبنی بر عدم مذاکره با آمریکا؛ موجز، منطقی و کاملا عقلانی و واجد کلیات محکم و جزئیات موید بود. (کدام عقل می گوید پس از خلف وعده آمریکا به ۵ و ۶ سال مذاکره دوباره مذاکره شود؟/ ترامپ بعد از سفر به ژاپن پتروشیمی ایران را تحریم کرد/اوباما اولین ناقض برجام بود و...) 🔻۵. دیدار تاریخی و بسیار مهم نخست وزیر ژاپن با رهبر انقلاب؛ حقیقتاً می‌تواند بعنوان یکی از رویکرد مقاومت در تاریخ کشور ثبت شود. فرمایشات ایشان از جنبه قدرت و غرورآفرینی در اوج بود. از حیث بهم زدن محاسبات طرف مقابل عالی بود، از لحاظ ریل گذاری برای عناصر مذبذب داخلی تعیین کننده بود و از منظر بینش راهبردی یک کلاس درس سطح بالا بود. 📚 🔴به کمپین بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
هدایت شده از سید ابراهیم رئیسی
🔸حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس قوه قضائیه آیین نامه اجرايی شدن قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران را ابلاغ کرد. 🔻متن این آئین نامه اجرایی به شرح زیر است. @raisi_org
هدایت شده از سید ابراهیم رئیسی
1⃣ «بسم الله الرحمن الرحیم آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران دراجرای قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران، مصوب ۹/۸/۱۳۹۴ مجمع تشخیص مصلحت نظام و به منظور افزایش اعتماد عمومی مردم به مسئولان جمهوری اسلامی ایران و ارتقاء سلامت اداری، آیین نامه اجرایی قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران"، به شرح مواد آتی است: 🔹ماده 1- اصطلاحات مذکور در این آیین نامه در مفاهیم زیر به کار می‌رود: الف- قانون: قانون رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران، مصوب ۹/۸/۱۳۹۴ مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ ب- آیین نامه: آیین‌نامه اجرایی قانون؛ پ- مقامات مسئول: مقامات و مسئولان موضوع مواد 1 و2 قانون؛ ت- مرکز: مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه؛ ث- اداره کل: اداره کل ثبت دارایی مقامات مسئول؛ ج- هیئت بررسی: هیئت بررسی کننده دارایی مشمولان ماده 1 قانون؛ چ- دوره مسئولیت: مدتی است که از زمان انتخاب یا انتصاب به سمت موضوع قانون شروع می‌شود و تا پایان مدت مسئولیت ادامه می‌یابد. ح- فرزندان تحت تکفل: دخترانی که ازدواج نکرده و شاغل نباشند و پسرانی که سن آنها کمتر از 25 سال بوده، مگر اینکه ازدواج کرده یا شاغل باشند. خ- همسر: اعم از همسر یا همسران دائم یا موقت؛ د- اعضای خانواده: اعضای خانواده برای مقامات موضوع ماده 1 قانون عبارت است از خود، همسر و فرزندان و برای مقامات موضوع ماده 3 قانون عبارت است از خود، همسر و فرزندان تحت تکفل؛ ذ- سامانه ثنا: سامانه ثبت نام الکترونیکی است که برای ثبت نام الکترونیکی و دریافت حساب کاربری توسط مرکز ایجاد می‌شود. ر- سامانه: سامانه دارایی مقامات مسئول؛ ز- تعهدنامه: تعهدنامه موجود در سامانه مبنی بر ارائه فهرست دارایی اعضای خانواده؛ ژ- دستگاه اجرایی: دستگاه اجرایی مذکور در ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده 29 قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران؛ 🔹ماده 2- به منظور انجام وظایف موضوع قانون و آیین نامه آن، اداره کل با نظر رئیس قوه قضاییه در حوزه ریاست قوه قضاییه تشکیل می‌شود. @raisi_org
هدایت شده از سید ابراهیم رئیسی
2⃣ 🔹ماده 3- مرکز موظف است ظرف 2 ماه از تاریخ تصویب آیین‌نامه با همکاری اداره کل با رعایت سازوکارهای امنیتی، حفظ محرمانگی و حریم خصوصی و همچنین صحت و تمامیت داده‌ها، سامانه را به نحوی راه‌اندازی نماید که مقامات مسؤول پس از ثبت‌نام در سامانه ثنا بتوانند اطلاعات لازم را در فرم‌های مخصوصی که در این سامانه قرار دارد ارائه نمایند. تبصره- در صورتی که به هر علت دسترسی به سامانه امکان پذیر نباشد، مقامات مسؤول موظفند مراتب را به طریق مقتضی به اداره کل اعلام و به محض امکان دسترسی به سامانه، اطلاعات لازم را ارائه نمایند. 🔹ماده 4- مقامات مسؤول فهرست دارایی اعضای خانواده را به شرح مذکور در ماده 12 آیین نامه اعلام می‌کنند. تبصره- تکمیل فرم‌های اعلام فهرست دارایی بر عهده مقامات مسؤول است. 🔹ماده 5- به منظور شناسایی سمت‌ها و افراد مشمول قانون، سازمان اداری و استخدامی کشور با هماهنگی عالی‌ترین مقام دستگاه اجرایی موظف است کلیه سمت‌های مشمول قانون و مشخصات مقامات مسئول را حداکثر ظرف یک ماه از تاریخ تصویب آیین نامه به صورت فایل الکترونیکی در اختیار مرکز قرار دهد. تبصره- چنانچه پس از اعلام سمت‌های مذکور در ماده قبل هر گونه سمت جدید مشمول قانون ایجاد شود و یا هر گونه تغییری در تصدی این سمت‌ها صورت گیرد، سازمان فوق مکلف است مراتب را در اسرع وقت به قوه قضائیه اعلام کند. 🔹ماده 6- مشمولان فعلی ماده 1 قانون، موظفند اظهار نامه مشتمل بر دارایی اعضای خانواده را مطابق آیین‌نامه حداکثر ظرف یک ماه پس از پایان دوره مسئولیت خود از طریق ثبت در سامانه به طریق فوق به اداره کل اعلام کنند. 🔹ماده 7- مشمولان ماده 3 قانون باید فهرست دارایی اعضای خانواده را از زمان لازم الاجرا شدن قانون مطابق آیین نامه حداکثر ظرف یک ماه از تاریخ راه اندازی سامانه اعلام نمایند. تبصره 1- مشمولان ماده 3 قانون که پس از لازم الاجرا شدن قانون عهده دار سمت‌های موضوع ماده فوق شده‌اند فهرست دارایی اعضای خانواده را از زمان شروع تصدی اعلام و رسید آن را از سامانه دریافت می‌کنند. تبصره 2- اشخاصی که بعد از اجرای قانون عهده دار سمت‌های مذکور شده و دوره مسؤولیت آنان به اتمام رسیده باشد فهرست دارایی اعضای خانواده را در بازه زمانی ابتدا و انتهای مسئولیت اعلام می‌کنند. 🔹ماده 8- فهرست دارایی مقامات مسؤول و سمت‌ها و مشخصات افراد مشمول و اسناد و اطلاعات مربوط به آن که به قوه قضائیه ارائه می‌شود، محرمانه بوده و افشای آن ممنوع است. مقامات مسؤول می‌توانند شخصاً اطلاعات خود را افشا کنند. 🔹ماده 9- چنانچه بعد از اعلام فهرست دارایی، تعداد اعضای خانواده افزایش، کاهش یا تغییر یابد، مقامات مسؤول موظفند نسبت به اعمال تغییرات و اعلام فهرست دارایی آنان در پایان دوره مسؤولیت اقدام نمایند. 🔹ماده 10- چنانچه مقامات مسؤول، هم‌زمان بیش از یک سمت داشته باشند باید به اعتبار هر سمت در شروع و پایان دوره مسؤولیت نسبت به ارائه فهرست دارایی اعضای خانواده اقدام نمایند. 🔹ماده 11- مقامات مسؤول موظفند بلافاصله پس از انتخاب یا انتصاب، فرم تعهد نامه را تأیید کنند. شروع به کار اشخاص فوق منوط به تأیید تعهد نامه (موضوع ماده 2 قانون) است. 🔹ماده 12- فهرست دارایی مقامات مسؤول اعم از داخل یا خارج کشور باید شامل موارد ذیل باشد: 1- کلیه اموال غیر منقول، با ذکر مشخصات پلاک ثبتی و یا با هر شناسه دیگر و در صورتی که ثبت نشده باشد با هر مشخصه‌ای که به سهولت قابل شناسایی است. 2- حقوق دارای ارزش مالی از قبیل امتیاز مالی، حق انتفاع، بهره برداری و نظایر آن؛ 3- مطالبات و دیون اعم از حال یا وعده دار؛ 4- سرمایه‌گذاری؛ 5. اوراق بهادار از قبیل اوراق مشارکت و سهام اعم از بی نام یا با نام، با قید نوع، میزان و مرجع صدور؛ 6. موجودی حساب‌های بانکی، مؤسسات مالی و اعتباری و صندوق‌ها اعم از دولتی یا غیردولتی و یا قرض‌الحسنه و نظایر آن با ذکر شماره حساب؛ 7. هرگونه منابع درآمدی مستمر؛ تبصره– چنانچه دارایی مقامات مسئول در خارج از کشور باشد، مشخصات کشور و منطقه مربوط و قید سایر مشخصات دارایی به نحوی که به سهولت قابل شناسایی باشد. 🔹ماده 13- هیأت بررسی توسط رئیس قوه قضائیه، مرکب از سه نفر از قضات عالی رتبه جهت بررسی وضعیت دارایی مشمولان ماده 1 قانون تعیین می‌شود. 🔹ماده 14- پس از ارجاع رئیس قوه قضائیه، هیأت بررسی با ملاحظه اسناد و مدارک دریافتی و با اطلاعات حاصله، چنانچه در خصوص میزان دارایی اعلام شده و افزایش آن در طول دوره مسؤولیت تشکیک نماید از افراد مشمول ماده 1 قانون می‌خواهد طرق تحصیل و نحوه افزایش دارایی را کتباً ظرف مدت یک ماه اعلام نمایند. @raisi_org
هدایت شده از سید ابراهیم رئیسی
3⃣ 🔹ماده 15- هیأت بررسی می‌تواند در صورت لزوم از دستگاه اجرایی و بخش خصوصی نسبت به دارایی مشمولان ماده 1 قانون و افزایش و چگونگی تحصیل آن استعلام نماید. مراجع مذکور مکلفند با هیأت همکاری و در اسرع وقت به استعلامات پاسخ دهند. 🔹ماده 16- چنانچه مراجع قضایی در اثنای رسیدگی به پرونده‌ها و یا سازمان بازرسی کل کشور و دیگر واحدهای نظارتی در حین بازرسی، مواردی را مشاهده کنند که حاکی از افزایش بر خلاف حق دارایی مشمولان ماده 1 قانون باشد، مکلف‌اند ضمن انجام وظایف قانونی، مراتب را به صورت مستقیم و محرمانه به اداره کل اعلام نمایند. 🔹ماده 17- نتیجه بررسی نهایی هیأت بررسی از طریق رئیس هیأت به رئیس قوه قضاییه گزارش می‌شود. چنانچه به تشخیص رئیس قوه قضاییه دارایی افراد مشمول قانون بر خلاف حق افزایش یافته باشد، ضمن اتخاذ تصمیم در خصوص دارایی افزایش یافته، در صورت ارتکاب تخلف یا توجه اتهام، مراتب را به مرجع صالح ارجاع می‌دهد تا مبنی بر تصمیم متخذه مورد رسیدگی قرار گیرد. تبصره– چنانچه پس از رسیدگی به پرونده، دلایل و مدارک جدیدی کشف شود که بررسی مجدد را ضروری نماید، مراتب جهت اتخاذ تصمیم به رئیس قوه قضائیه اعلام می‌گردد. 🔹ماده 18- رئیس قوه قضائیه می‌تواند نتیجه رسیدگی به دارایی مشمولان ماده یک قانون را منتشر نماید. 🔹ماده 19- چنانچه مشمولان ماده 1 قانون در مهلت مقرر نسبت به ارائه فهرست دارایی‌های خود به اداره کل اقدام ننمایند و یا دارایی خود را کتمان یا گزارش ناقص ارائه نمایند، اداره کل موظف است مراتب را جهت تعقیب کیفری به دادستان تهران اعلام نماید تا در اجرای ماده 115 قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران اقدام قانونی به عمل آید. 🔹ماده 20- در صورت عدم اقدام افراد مشمول ماده 3 قانون در ارائه اطلاعات مربوط، اداره کل از طریق دستگاه‌های مربوط موضوع را پیگیری خواهد کرد. تبصره – در صورتی که علی رغم پیگیری اداره کل، اشخاص مذکور به وظایف و تکالیف موضوع قانون و آیین‌نامه عمل نکنند، اداره کل، موضوع را جهت اقدام مقتضی حسب مورد به مراجع ذیصلاح اعلام می‌کند. 🔹ماده 21- این آیین نامه در 21 ماده و 8 تبصره در تاریخ ۱۳۹۸.۳.۱۹ به تصویب رئیس قوه قضائیه رسید. @raisi_org
هدایت شده از سید ابراهیم رئیسی
🔹️نیل به «قوه قضائیه تراز انقلاب اسلامی» در گام دوم، بدون مشارکت و نقش‌آفرینی مردم، نخبگان و دلسوزان انقلاب ممکن نیست. @raisi_org
🔴رهبر انقلاب چهارشنبه شب در مسجد مقدس جمکران حضور یافتند @Fetan2
🔴حاجی بابایی: دولت قانون سقف حقوق را حذف کرد! محمدجواد محمدزاده @Fetan2
هدایت شده از بیداری ملت
🔴برایان هوک یک هفته پیش: دستاوردهای موشکی ایران فتوشاپ است مایک پمپئو امروز: حمله به نفتکشها کار ایران است چون از سلاحهای پیچیده استفاده شده. چند چندین با خودتون . بلاخره ایران سلاحهای پیشرفته داره یا همش فتوشاپه؟! هیچ کشوری اینقدر نتونسته بود آمریکاییها رو گیج و مستاصل کنه😃 •استیون هاون کوب• 🔴به کمپین بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13