هوربی💚
🍀#پنجشنبه_های_شهدایی
🍀#مدافع_وطن
🍀#شهید_امیر _حسین_فضل_الهی
📌 مشخصات کلی شهید آسمانی :
📎 نام : امیرحسین
📎 نام خانوادگی : فضل الهی
📎 محل تولد : همدان
📎 نام پدر : کاظم
📎 تاریخ تولد :۱۳۴۴/۸/۹
📎 تاریخ شهادت : ۱۳۶۵/۲/۳۱
📎 محل شهادت :جزیره مجنون
📎 عملیات : پدافندی
📎 اعزامی از : همدان
💐 گزیده ای از وصیت نامه ی پر بار شهید :
✍🏻......بزرگوارانم انقلاب نیاز به همیاری و همکاری یکایک مادارد چه درصحنه جنگ و چه درصحنه کشور و جامعه.مبادا کوتاهی کنیم،مبادا کم کاری کنیم که وعده تسویه حساب در قیامت است و ما باید پاسخگوی اعمال خودباشیم......
🍀#پنجشنبه_های_شهدایی
🍀#مدافع_وطن
🍀#شهید_امیرحسین_فضل_الهی
#دعای_فرج🖤
اے راحت دل، قرار جانها برگرد
درمان دل شکستهےِ ما، برگرد
مانديم در انتظارِ ديدار، اے داد
دلها همه تنگِ توست، آقا برگرد..
🖤🥀#امام_زمان ارواحنا له الفداه
🕊#پنجشنبه_های_شهدایی
🕊#مدافع....
🕊️#شهید_علی_خوش_لفظ
💚 مشخصات کلی شهید والا مقام :
🌿 نام : علی
🌿 نام خانوادگی : خوش لفظ
🌿 تاریخ تولد :۱۳۴۳/۸/۸
🌿 محل شهادت : شهید جانباز...
🌿نام پدر: اسدالله
🌿 تاریخ شهادت :۱۳۹۶/۹/۲۹
🌿 نام عملیات :_
🌿 اعزامی از : همدان
🕊 گزیده ای کتاب خاطرات شهید بزرگوار :
....وقتی به ابوشانک رسیدیم حال حضرت زینب برایم تداعی شد. اگر در مرحلهی اول عملیات ۱۲۰ نفر رفتیم و ۴۵ نفر برگشتیم، این بار از ۱۲۰ نفر فقط ۹ نفر مانده بودیم. آن قدر دلم تنگ شده بود که حتی گریه هم نمیکردم. بغضی گلوگیر راه نفسم را بسته بود. تصویر حنابندان بچهها در شب عزیمت، یکی یکی مقابل چشمم آمد. تک تک آنها پارههای تن من بودند که پیکرهایشان در خط مانده بود. یاد سهرابی و بهادر بیگی که افتادم سر به نخلستان گذاشتم و تنها میان نخلها بلند بلند گریستم......»
🕊#پنجشنبه_های_شهدایی
🕊#مدافع....
🕊#شهید_علی_خوش_لفظ
#معرفیکتاب!✨🔎
🔰 کتاب"وقتی مهتاب گم شد"🔰
_ این کتاب،جزو محبوب ترین کتاب های ژانر مذهبی و خاطره نویسی است.
این کتاب درباره ی خاطرات شهید علی خوش لفظ، نوشته ی نویسنده ی مشهور،آقای حمید حسام است!📜
🌱گزیده ای از این کتاب:
.....وقتی به ابوشانک رسیدیم حال حضرت زینب برایم تداعی شد. اگر در مرحلهی اول عملیات ۱۲۰ نفر رفتیم و ۴۵ نفر برگشتیم، این بار از ۱۲۰ نفر فقط ۹ نفر مانده بودیم. آن قدر دلم تنگ شده بود که حتی گریه هم نمیکردم. بغضی گلوگیر راه نفسم را بسته بود. تصویر حنابندان بچهها در شب عزیمت، یکی یکی مقابل چشمم آمد. تک تک آنها پارههای تن من بودند که پیکرهایشان در خط مانده بود. یاد سهرابی و بهادر بیگی که افتادم سر به نخلستان گذاشتم و تنها میان نخلها بلند بلند گریستم.....»
#معرفی_کتاب
#پنجشنبه_های_شهدایی✨
هم معیشت مهم است و هم حجاب!
۱. اصولا در رسانههای حرفهای، یک خط و مشی مشخصی وجود دارد؛ مثلا یک میزان مشخصی باید به مسائل پرداخته شود؛ و این سیاستها قبل از اجرای هر گونه سیاست رسانهای، نوشته میشود و کارمندان آن رسانه موظّف به رعایتش هستن.
۲. اما بی بی سی فارسی و اینترنشنال و ... که ادّعای حرفهای بودن دارند؛ ولی دیروز مثل رسانههای فیک و کمسواد اقدام به انتشار گسترده هنجارشکنیها نمودند.
۳. حال باید پرسید، چرا رسانههای ما در مقابل مردم از لزوم اجرای حجاب در جامعهی اسلامی میگویند، عدهای میگویند معیشت مهمتر است یا حجاب؟!
حال اگر حجاب مسئله مهمی نیست، پس چگونه حتی رسانهی مدّعی حرفهایگری، اینگونه بالای ۹۰ درصد محتوای روزشان را از حجاب کار میکنند و همان جماعت اینبار سکوت میکنند؟!
۴. همزمان با تشدید حمایت از قوانین مربوط به حجاب، عدّهای معیشت مردم را بهانه میکنند تا در کشور سیاست نرمالیزاسیون فرهنگی را پی بگیرند؛ گویی معیشت پُلیاست برای رسیدن به بیبند و باری و فسادهای دیگر.
۵. حجاب یک مسئله اجتماعی است؛ پس فلسفه "به شما مربوط نیست" عملا رد میشود!
ما در یک جامعه زندگی میکنیم و خطای عدهای روی مردم تاثیرگذار است!
مثل این میماند یک نفر سیگاری در یک جمع غیر سیگاری اقدام به سیگار کشیدن کند و تا آن جمع میگویند برو بیرون سیگارت را بکش، بگوید "به شما مربوط نیست"
پس فرد حق آسیب زدن به خود را دارد ولی حق آسیب به جامعه را ندارد.
۶. "در دیزی بازه حیا گربه کجاست"؛ حقیقت امر این است که الان گربههای بیحیا زیاد شدند و نمیشود در دیزی رو باز بذاریم و بعد از گربههای بیحیا خواهش کنیم تقوا پیشه کنند.
۷. هم معیشت مهم است و هم حجاب؛ این را میشود از حجم کار رسانهای دشمن فهمید؛ آنها خوب میدانند اگر در مسئله حجاب به صورت کامل به مقصودشان برسند؛ بقیه فسادها هم نُرمال خواهد شد.
مثل ازدواج همجنسها در کلیساهای غرب؛ یا نصب پرچم همجنسگراها در ورودی برخی مساجد دنیا...
۸. فارغ از هرگونه استدلالِ عقلی و منطقی برای اثبات حجابِ قانونی؛ حکم حکمِ خداوند حکیم است، اوست که ما را از خودمان بیشتر میشناسد و روی آفریدهاش شناخت کاملی دارد؛ پس اگر حکم به وجوب حجاب میدهد پس دیگر امّا و اگر چرا؟!