eitaa logo
شمسا کاشان
1.4هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
2.3هزار ویدیو
74 فایل
﷽ 🌐 شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی شهرستان کاشان _______________________ آیدی مدیریت جهت تبادل، انتقادات و پیشنهادات: @shamsa_kashan_admin _______________________
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
7.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢|۸ شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع علیهم السلام تسلیت باد. 🆔️ @shamsa_kashan
کلیپ تبلبغاتی نخبگانی! 🔺در مورد کلیپ تبلیغاتی لاریجانی یک نکته‌ای که مورد توجه واقع نشد این بود که همان‌قدر که این کلیپ در بین لایه نخبگان جامعه مورد تحسین قرار گرفت در بین توده مردم منفور و بی معناست 🔺چنین کلیپ‌هایی هرچند خوش ساخت و با کیفیت باشد و از اصول رسانه ای دقیق بهره برده باشد ولی توده مردم حس خوبی به آن نخواهند داشت چون تجمل‌گرایی و تزویر را در آن میبینند شاید آن کلیپ چند ثانیه ای بالا رفتن احمدی نژاد از نرده‌های وزارت کشور برای مردم جذاب تر باشد تا این کلیپِ هالیوودی آقای لاریجانی 🆔 @shamsa_kashan
❁﷽❁ 💫 امروز جمعه 💫 ☀️ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ شمسی 🌙۹ شوال ۱۴۴۲ هجری قمری 🌲 ۲۱ مه ۲۰۲۱ میلادی 📿ذکر روز:اللهم صلی‌علی محمدوآل محمد 🆔 @shamsa_kashan
📒 ۵) تکنیک مقایسه کاندیدها 🚩 تهیه‌ی سوابق افراد و بررسی آن ضرورت مبارزه‌ی انتخاباتی است، اما انگشت نهادن بر روی ضعف‌ها و اشتباهات رقیبان و برجسته کردن آن و در مقابل به تصویر کشیدن یک قهرمان بی‌بدیل و اسطوره‌ی ملی از یک شخصیت سیاسی، ارائه و برجسته کردن خصلت‌های مثبت و نادیده گرفتن ضعف‌های یک نامزد دیگر و مقایسه‌ی آن‌ها نشانه‌ا‌ی از همان بازی تبلیغاتی است که خود ممکن است به یک ضد‌تبلیغات منجر شود. 📎در زودباور نباشید! 🆔 @shamsa_kashan
شمسا کاشان
📣آنچه باید درباره #پروپاگاندا یا #تبلیغات_سیاسی بدانید پروپاگاندا یعنی چه؟ گونه‌ای ارتباط است که د
♨️ نه همیشه به صورت دروغ‌های بزرگ، بلکه گاهی در لباس رخ می‌نماید؛ فریب‌هایی که چون ناخودآگاه انسان‌ها را هدف قرار می‌دهند، همچون اسب تروا می‌توانند با خیالی آسوده‌ راه خود را به قلعه‌ی ذهن ما باز کنند. 🆔 @shamsa_kashan
⭕️چگونه در شایعه را از واقعیت تشخیص دهیم؟ 🆔️ @shamsa_kashan
❁﷽❁ 💫 امروز شنبه 💫 ☀️ ۱ خرداد ۱۴۰۰ شمسی 🌙 ۱۰ شوال ۱۴۴۲ هجری قمری 🌲 ۲۲ مه ۲۰۲۱ میلادی 📿ذکر روز:✨یا رب العالمین✨ 🆔 @shamsa_kashan
⭕️ کیفیت یک محتوا از نظر تولیدکنندگان محتوا و مخاطبان آن چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ 🔺 🆔️ @shamsa_kashan
📒 ۶) مظلوم‌نمایی انتخاباتی 🚩 در روند مبارزه‌ی انتخاباتی، مظلوم‌نمایی تبلیغاتی یک شگرد منحصر‌به‌فرد است که در مواردی می‌تواند با جلب توجه افکار عمومی به ‌نفع رقیب مظلوم تمام شود. سوژه‌ی مظلوم‌نمایی یا توسط حریف ناشی و ستادهای او در اختیار رقیب قرار می‌گیرد، یا خود با ساختن یک واقعه‌ی ساختگی آن را در معرض افکار عمومی قرار داده و چنین می‌کند که ناجوان‌مردانه مورد حمله قرار گرفته و بدون دلیل نامزدهای رقیب آب‌رو و حثیت او را قربانی مطامع سیاسی خود ساخته‌اند. برای مظلوم‌نمایی روش‌های زیادی وجود دارند که جمع‌آوری، پاره کردن، رنگ‌مالی روی پوسترها ‌یا حمله‌ی صوری فیزیکی و دادن شعارهای زشت در کمپین تبلیغاتی یک نامزد‌ یکی از ساده‌ترین روش‌های مظلوم‌نمایی به شمار می‌رود. 📎در زودباور نباشیم! 🆔 @shamsa_kashan
🔰به کسی رای بدهیم که آنان نسبت به مومنان نرم و فروتن ،و در برابر کافران سر سخت و قاطعند،و در راه خدا جهاد میکنند و از ملامت هیچ ملامت کننده ای؛نمی هراسند. 🆔 @Shamsa_Media 🆔️ @shamsa_kashan
#️⃣هشتگ‌های داغ توییتر 🗓در ساعات اخیر (یکم خرداد) 🔺موضوعات اخیراً داغ شده: 🔹 واکنش‌ها به صحبت‌های علی در کلاب‌هاوس 🔹 هشتگ به دنبال پیروزی در جنگ یازده روزه مقابل رژیم صهیونیستی 🔹 صحبت‌ها درباره پخش مستند اقتصادی برنامه ثریا با موضوع 🔹 حمایت از استوری اینستاگرام یحیی گل‌محمدی با هشتگ در دفاع از باشگاه 🔹 حواشی انتشار مصاحبه ضبط‌شده اقتصادی محمود در کلاب‌هاوس 🆔️ @shamsa_kashan