eitaa logo
شمسا کاشان
1.4هزار دنبال‌کننده
7هزار عکس
2.3هزار ویدیو
74 فایل
﷽ 🌐 شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی شهرستان کاشان _______________________ آیدی مدیریت جهت تبادل، انتقادات و پیشنهادات: @shamsa_kashan_admin _______________________
مشاهده در ایتا
دانلود
❇️ کاشان ۱۴۰۰ 📱همایش تصویری 🗳 با موضوع: جریان شناسی تحولات انتخابات ۱۴۰۰ 👤باحضور : استاد غلامزاده بوجاری 🗓 زمان: جمعه ۷ خرداد 🕙 رأس ساعت: ۲۲ 🌹🍃 از طریق لینک زیر در پیام رسان روبیکا 👇🏻👇🏻 https://rubika.ir/kashan_1400 🔸🔸🔸 🆔 @shamsa_kashan
رسانه و انتخابات .mp3
9.93M
🎧 آیت‌الله میرباقری | ضرورتِ مقابله با نقش‌آفرینیِ رسانه‌های دشمن در انتخابات ریاست جمهوری ⚡️ جمهوری اسلامی باید در مقیاس تمدن‌سازی اسلامی بیندیشد و مأموریت انقلاب اسلامی را زمینه‌سازی ظهور بداند. ⚡️ انقلاب اسلامی موفق شد ابزارهای طراحی‌شدۀ دشمن برای سلطۀ جهانی و مهار رقبا (مثل جنگ، انقلاب مخملی، تحریم، دیپلماسی و...) را ناکارآمد کند و از بسیاری از آنها عبور کند. امروز، اَهرمِ به‌روزشدۀ دشمن برای فشار بر انقلاب و اثرگذاری بر انتخابات، و است که با آن، عملیات انجام می‌دهند و دستگاه محاسباتی نیروهایمان را تغییر می‌دهند. در انتخابات پیشِ رو، شک نکنید که از ابزار جنگ رسانه‌ای استفاده خواهند کرد تا را تقویت کنند. ما از امام راحل یاد گرفته‌ایم که هر کاندیدایی را امپراطوری‌های رسانه‌ای دشمن معرفی کنند، یقین پیدا می‌کنیم که آمدنِ او به نفع جبهۀ انقلاب اسلامی نخواهد بود. ⚡️ اگر ملت ایران ظرفیتی پیدا کند که بر ابزارهای رسانه‌ای دشمن و فضاسازی‌ها و حادثه‌سازی‌های آنها غلبه کند، این اهرمِ فشار هم کم‌کم شکست خواهد خورد. ۱۴۰‌۰/۲/۲‌۸ 🆔 @shamsa_kashan
❁﷽❁ 💫 امروز شنبه 💫 ☀️ ۸ خرداد ۱۴۰۰ شمسی 🌙 ۱۷ شوال ۱۴۴۲ هجری قمری 🌲 ۲۹ مه ۲۰۲۱ میلادی 📿ذکر روز:✨یا رب العالمین✨ 🆔 @shamsa_kashan
🔹اعتبار منابع اینترنتی🔹 🔺 برخی از افراد چنین تصور می‌کنند که اگر چیز ایجاد شد یا درصورتی که انتشار پیدا کرد لزوماً مطلب درستی است چرا که اگر معتبر نبود چاپ یا منتشر نمی شد در صورتی که در عصر انفجار اطلاعات الکترونیکی روزنامه اطلاعات مختلفی چه درست و یا چه اشتباه منتشر و پخش می‌شود و در چنین عصری افراد باید قادر به اعتبار سنجی منابع اطلاعاتی باشد 🔺 هر تارنمایی را می توان با سوال هایی همچون : 🔺 آخرین بروزرسانی این تارنما چه زمانی بوده است ؟ 🔺نویسنده محتوای اینترنت ما چه کسی است آیا او هویت واقعی دارد و یک هویت ساختگی ؟ 🔺آیا فهرست منابعی که در تولید محتوای این تارنما استفاده شده ارائه داده شده است؟ 🔺 محتوای تارنما از منابع معتبر اخذ شده یا از منابع نامعتبر؟ 🔺آیا محتوای موجود در صفحه با هم ارتباط منطقی دارند ارتباط تصاویر موضوع چگونه است؟ و...بررسی کرد. 🆔️ @shamsa_kashan
📒 ۱۲) تلطیف و تنویر 🚩 از تلطیف وتنویر (مرتبط ساختن چیزی با کلمه‌ای پُرفضیلت) استفاده می‌شود تا چیزی را بدون بررسی شواهد بپذیریم و تصدیق کنیم. این شیوه در مورد نام‌گذاری برنامه‌ها، قوانین و فعالیت‌های سیاسی کاربرد دارد. 📎برای مثال، در رقابت‌های سیاسی، برخی کاندیداها برای معرفی خود یا برنامه‌هایشان، از واژه‌هایی که بار معنایی مثبتی دارد و ناظر بر شرافت، شکوه، قدرت، دانایی، شجاعت و... است استفاده می‌کنند. 📎و یا انتخاب شعار های انتخاباتی: 🔹عدالت 🔹ایران پیشرفته با قانون، عدالت و آزادی 🔹تدبیر و امید 🔹دولت مردم 🔹کرامت 📎در زودباور نباشیم! 🆔 @shamsa_kashan
🔰 | پاسخ به ابهاماتِ انتخابات ⭕️ سوال شماره سه: ✅ هر برگه رای چه اهمیتی دارد؟! ۱۴۰۰ 🆔 @shamsa_kashan
#️⃣هشتگ‌های داغ توییتر 🗓در ساعات اخیر (۸ خرداد) 🔺موضوعات اخیراً داغ شده: 🔹 تقابل کاربران ارزشی و حامی دولت درباره عملکرد آقای روحانی با هشتگ 🔹 هشتگ‌های و برای دعوت از مردم به منظور حضور گسترده پای صندوق‌های رأی 🔹حمایت از علیرضا و در ۱۴۰۰ 🆔️ @shamsa_kashan
❁﷽❁ 💫 امروز یکشنبه 💫 ☀️ ۹ خرداد ۱۴۰۰ شمسی 🌙۱۸ شوال ۱۴۴۲ هجری قمری 🌲 ۳۰ مه ۲۰۲۱ میلادی 📿ذکر روز ✨یا ذَالْجَلالِ وَالْاِکْرام ✨ 🆔 @shamsa_kashan
🔴چند توصیه رسانه‌ای برای این روزهای انتخاباتی: 🔺۱_تا از صحت خبر به صورت کامل اطمینان حاصل نکردیم آن را منتشر نکنیم، این روزها بازار شایعه داغ است 🔺۲_موضع‌گیری های رسانه‌ها و افراد مختلف را به خاطر بسپارید، بعدها این اطلاعات برای تشخیص مسیر درست و غلط به دردمان میخورد 🔺۳_پیشینه سیاسی رسانه‌هایی که از آن‌ها مطلب دریافت میکنید را بشناسید تا بتوانید محتوای آن رسانه را به درستی تحلیل کنید 🆔️ @shamsa_kashan
📒 ۱۳) قافله 🚩 قافله درخواست از مخاطب برای دنبال کردن جمعیت و شرکت در آن به این دلیل که همه آن کار را می‌کنند، می‌باشد. این روش تبلیغی متقاعد کردن مخاطب در این مورد است که یک طرف، برنده است زیرا افراد بیشتری دنباله‌رو آن هستند. مخاطب باید باور کند که چون افراد زیادی دنبال آن هستند، موفقیت آن غیرقابل اجتناب و شکست‌آن غیرممکن است. ازآنجا که افراد عادی و متوسط همیشه دوست دارند در طرف برنده باشند، مجبور به شرکت در آن خواهند شد. اما در تبلیغات مدرن، این روش چرخشی جدید داشته است. مخاطب باید توسط تبلیغات متقاعد شود که چون همه به آن کار مشغولند، اگر آنها هم نپیوندند از قافله عقب خواهند ماند. مخاطبین این روش مجبور به شرکت کردن می‌شوند چون بقیه هم همین کار را می‌کنند. 📎امروزه نمونه بارز این تکنیک، فعالیت های ستادی و لشگرکشی های خیابانی ستادهای انتخاباتی هست. یه علاوه کانال های تلگرامی و افزایش اعضای کانال ها! 📎در زودباور نباشیم! 🆔 @shamsa_kashan
┄┅═✧🌸﷽🌸✧═┅┄ 📱همایش تصویری 🗳 با موضوع: جریان شناسی انتخابات ۱۴۰۰ 👤باحضور :دکتر عبد الله گنجی(مدیر مسئول روزنامه جوان) 🗓 زمان: دوشنبه ۱۰ خرداد 🕔 رأس ساعت: ۱۷ 🌹🍃 از طریق لینک زیر https://www.skyroom.online/ch/ab.y/s.-kashan 🆔️ @shamsa_kashan