eitaa logo
کانال رسمی علی شریفی
2.5هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
519 ویدیو
4 فایل
📺 کارشناس شبکه جهانی حضرت ولیعصر(عج) 📺 🖋#نقداهلسنت_وهابیت_جریان افراطی در وحدت،منیه
مشاهده در ایتا
دانلود
🔗لینک لایو اینستاگرامی استاد شریفی با موضوع : چرا سنی نیستم ؟! 3️⃣ بخش سوم 🔹️گفتگوی استاد شریفی با مخاطبین 🗓 ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ 🔗 https://www.aparat.com/v/TuS0O 🆔 @sharifi_110
17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💯 گفتگوی جالب و دیدنی استاد شریفی با جناب محقق از محققین اهل سنت سیستان و بلوچستان در موضوع اثبات افضلیت امیرالمومنین ع نسبت به خلفاء که در پایان با پذیرش این واقعیت توسط عالم سنی مذهب به پایان رسید . 🗓 ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ #مناظره #اهل_سنت 🆔 @sharifi_110
32.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💯 گفتگوی علمی و دوستانه ی استاد شریفی با جناب ماموستا ترابی از علمای اهل سنت آذربایجان غربی در موضوع اثبات افضلیت امیرالمومنین ع نسبت به خلفاء که پیشنهاد میکنیم دیدن اون رو از دست ندهید . 🗓 ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ #مناظره #اهل_سنت 🆔 @sharifi_110
🔗 لینک ویژه برنامه ی اینستاگرامی استاد شریفی جهت گفتگو با محققین اهل سنت در موضوع "اثبات حقانیت و افضلیت امیرالمومنین ع برای خلافت از منابع اهل سنت" . 1️⃣ بخش نخست : 🔹گفتگو با دو نفر از محققین اهل سنت : 🔗 https://www.aparat.com/v/SzHTr 🗓 1399/03/03 ع 🆔 @sharifi_110
🔗 لینک ویژه برنامه ی اینستاگرامی استاد شریفی جهت گفتگو با محققین اهل سنت در موضوع "اثبات حقانیت و افضلیت امیرالمومنین ع برای خلافت از منابع اهل سنت" . 2️⃣ بخش دوم : 🔹گفتگو با جناب از محققین اهل سنت شهرستان خاش ➕ گفتگو و پاسخ به سوالات مخاطبین 🔗 https://www.aparat.com/v/ClpvK 🗓 1399/03/03 ع 🆔 @sharifi_110
♦️مناظره کارشناس مجموعه ندای شیعه با اتباع احمد بن اسماعیل 🔸موضوع مناظره اول: جایگاه مهدیین به عنوان حجت های الهی بعد از امام زمان. 🔸موضوع مناظره دوم: ختم نبوت و جایگاه مدعی نبوت بعد از پیامبر-ص-در کلام اهل البیت-ع- 🎙 کارشناس مجموعه ندای شیعه: استاد شریفی 🎙 اتباع احمد بن اسماعیل:جناب کهندل 🕚 زمان مناظره اول:سه شنبه ۶ خرداد ماه، ساعت ۲۱ 🕚زمان مناظره دوم :متعاقباً اعلام میشود. 🔻پخش از گروه ندای شیعه در تلگرام @nedayeshiaofficial بعد از پایان مناظره در اسرع وقت فایل کامل مناظره در کانال قرار خواهد گرفت
📣اطلاعیه مهم ✅بعد از نشر بنر مناظره با یکی از اتباع احمد بصری به نام آقای کهندل مطلع شدیم که در بین اتباع این جریان اختلافات شدیدی ایجاد شده است و بسیاری از اتباع و لیدرهای این فرقه با حمله به جناب کهندل تصریح کرده اند که ایشان و هیچ کس دیگری حق مناظره با شریفی را ندارد. 😡یکی دیگر از مواردی که عصبانیت جریان احمد بصری را افزایش داده است موضوع دوم مناظره می باشد که در بحث ادعای احمد در مسئله نبوت است. طبق اخبار رسیده لیدرهای جریان جناب کهندل را موظف کرده اند که به بهانه ای از مناظره انصراف بدهند، به خصوص اینکه ایشان حق شرکت در مناظره دوم در این موضوع را به هیچ عنوان ندارند. با توجه به این مسائل جناب کهندل بعد از گذشت سه شب از هماهنگی های مناظره و اعلام موضوع بنده از سحرگاه دیشب بهانه های بنی اسرائیلی را شروع کرده و مدعی شده اند که حاضر نیستند در جلسه دوم مناظره شرکت کنند و در یک سخن بسیار مضحک ادعا کرده اند که آقای شریفی حق انتخاب این موضوع را ندارد. 👈در پاسخ به این سخن مضحک به جناب کهندل اعلام می داریم که جناب کهندل: هر کسی می تواند موضوع مناظره خودش را انتخاب کند، همانگونه که شما انتخاب کردید بنده هم موضوع خودم را انتخاب کردم و قرار نیست شما برای بنده موضوع انتخاب کنید. به خاطر شهامت شما و اعلام مناظره و به این دلیل که بیش از این مورد هجمه و توبیخ دوستان خود قرار نگیرید و به مانند گذشته دوستان حضرتعالی شما را بیسواد و جاهل معرفی نکنند و از مناظره شما اعلام برائت نکنند بر شما سهل گرفته و به این شرط از موضوع خودم عدول کرده و موضوع مناظره را عوض میکنم و اما شرط بنده این است که حضرتعالی در یک پیام کوتاه بفرماید: 🗣اینجانب آقای کهندل در موضوع ختم نبوت در کلام اهلبیت و ادعای نبوت احمد توانایی پاسخگویی و مناظره ندارم ان شاء الله بعد از بیان این جمله توسط حضرت عالی من از این موضوع گذشته و همان موضوعی که شما دوست دارید را اعلام میکنم
گزارش مناظره با اتباع احمد بصری در موضوع مهدیین در روایات، بخش اول: اولین بحثی که ما به آن وارد شدیم بحث دسته بندی روایات مهدیین می باشد مهدیین در روایات به سه دسته تقسیم می شوند که هر کدام از این دسته بندی یک مقوله جدا از دسته دیگر می باشد که احمد بصری و اتباعش در این مورد خیانت کرده و همه این روایات را در یک قاعده معرفی میکنند. ما در بخش اول دو دسته بندی از این سه را ذکر نمودیم. دسته اول: مهدیین خود ائمه اثنی عشر هستند که حصر شده اند از امیرالمومنین(ع) تا خود امام زمان(عج) دسته دوم: عده ای از شیعیان هستند که مردم را به سمت ائمه هدایت می کنند و در عصر هر امامی وجود دارند که در روایات به محمدحنفیه به عنوان مهدی اشاره شده است، در روایت تصریح شده است که هیچ مقام خاصی به مانند امامت و غیره هم ندارند. چنانچه امام باقر^ فرمودند: أَحْمَدُ بْنُ إِدْرِيسَ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ أَحْمَدَ، عَنِ الْعَبَّاسِ بْنِ مَعْرُوفٍ، عَنِ الْحَسَنِ بْنِ مَحْبُوبٍ، عَنْ حَنَانِ بْنِ سَدِيرٍ، قَالَ: سَأَلْتُ أَبَا جَعْفَرٍ عَلَيهِ السَّلَامُ عَنِ ابْنِ الْحَنَفِيةِ: هَلْ کَانَ إِمَاماً؟ قَالَ: لَا، وَ لَکِنَّهُ کَانَ‏ مَهْدِيا . حنان بن سدير مي گويد: از امام باقر عليه السلام پرسيدم: آيا محمد بن حنفيه امام بود؟ امام باقر در جواب فرمودند: خير او «امام» نبود، ولي او «مهدي» بود، قَالَ: لَا، وَ لَکِنَّهُ کَانَ مَهْدِيا. الإمامة والتبصرة - علي ابن بابويه القمي - ص 60 تحدی بی پاسخ اول: ما ازجناب کهندل سوال کردیم که احمد بصری مصداق کدام دسته از این مهدیین می باشد و تحدی نمودیم طبق این دو دسته بندی ادعای های احمد به مانند امامتش را ثابت کند. تحدی بی پاسخ دوم: در ادامه همین بحث تحدی دوم را مطرح کردیم و تحدی این بود: از آنجای که احمد بصری مدعی شده است وی دارای مقام امامت الهی می باشد و ائمه بعد از پیامبر(ص) 24 نفر هستند نه 12 نفر لذا تحدی می نمایم که جناب کهندل یک روایت و فقط یک روایت صحیح بر مبانی خود احمد بصری، یعنی روایتی که همه راویان آن شیعه اثنی عشری و ثقه باشند از معصومین ارائه کنند که فرموده باشند ائمه بعد از رسول الله صلی الله علیه و سلم 24 نفر هستند نه 12 نفر و حصر امامت بر 12 نفر صحیح نیست. نکته قابل توجه در این است که جناب کهندل نتوانستند هیچ کدام از این دو تحدی را پاسخ دهند. ادامه دارد.
دسته بندی مهدیین در روایات 1-مهدیین خود ائمه اثنی عشر 2- مهدیین، عده ای از شیعیان که هیچ مقام خاصی ندارند آیا احمد بصری که ادعای امامت و نبوت و اولوهیت و... دارد مصداق این روایات می باشد؟ تحدی بی پاسخ اول: ما ازجناب کهندل سوال کردیم که احمد بصری مصداق کدام دسته از این مهدیین می باشد و تحدی نمودیم طبق این دو دسته بندی ادعای های احمد به مانند امامتش را ثابت کند. تحدی بی پاسخ دوم: در ادامه همین بحث تحدی دوم را مطرح کردیم و تحدی این بود: از آنجای که احمد بصری مدعی شده است وی دارای مقام امامت الهی می باشد و ائمه بعد از پیامبر(ص) 24 نفر هستند نه 12 نفر لذا تحدی می نمایم که جناب کهندل یک روایت و فقط یک روایت صحیح بر مبانی خود احمد بصری، یعنی روایتی که همه راویان آن شیعه اثنی عشری و ثقه باشند از معصومین ارائه کنند که فرموده باشند ائمه بعد از رسول الله صلی الله علیه و سلم 24 نفر هستند نه 12 نفر و حصر امامت بر 12 نفر صحیح نیست.
new 33(5).mp3
823.3K
‍ 🎙 فایل مناظره جناب شریفی به عنوان شیعه اثنی عشری با جناب کهندل از اتباع احمد بصری با موضوع مهدیین 🤔 به راستی چرا هیچ کدام از گروه ها و کانال های احمد بصری حاضر نشدند این فایل مناظره را پخش کنند⁉️ با شنیدن این مناظره به جواب این سوال خواهید رسید. ✅ عدم پاسخگویی جناب کهندل به 8 تحدی جناب شریفی. ✅ اثبات دروغ های احمد بصری و جناب کهندل به شیخ طوسی ✅ عدم توانایی و ارائه یک حدیث صحیح طبق مبنای احمد بصری در مورد عقیده مهدیین به عنوان امام از طرف جناب کهندل. ✅ خروج چندین باره جناب کهندل از قواعد و تعهدات مناظره و عدم توجه با اخطارهای مکرر مجری برنامه جناب خزعلی .