- شآیَد!..
امروز روز دلتنگیه پس... دلم برات تنگ شده.
شده عاشق بشوی پای دلت لنگ شود ؟
نشود تاب بیاری و دلت تنگ شود :) ؟
- شآیَد!..
امشب هم گذشت نرفت جان ما ای اجل کی می آیی به سراغ ما...
نصف جونی هم که برام مونده بود امشب رفت(۱۳۳)🥲
تو ای کسی که مرا آفرید و از خود راند
مرا که دربهدرِ بازگشتنم دریاب ...
فاضل نظری
این همه رنج کشیدیم و نمیدانستیم
که بلاهای وصال تو کم از هجران نیست
هوشنگ ابتهاج
میگن:
خنده بر هر دردی دواست...
اما تا وقتی که با گریه اروم میشی
خنده به چه درد میخوره؟!🥲