eitaa logo
شهدای مدافع حرم
485 دنبال‌کننده
46هزار عکس
37.1هزار ویدیو
83 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم سلام وصلوات بر محمد وال محمد صل الله علیه واله السلام علیک یا ابا عبدالله سلام دوستان شهدا
مشاهده در ایتا
دانلود
2.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ» 📺 خوانی در مدح امیرالمومنین علیه السلام مولای ما نمونه ی دیگر نداشت است... 🎙# سید حمید رضا برقعی 🕕 زمان: ۱ دقیقه و ۵۱ ثانیه غدیر_عید ولایت امیر مؤمنان ع علی ع 🔸🔸🔸 🔸🔸 🌏مجتمع اهل البیت علیهم السلام
906.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اظهارات عجیب مکرون: شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های ویدئویی ذهن نوجوانان را مسموم کرده و باعث شده شورش کنند حالا اینو مثلا رئیسی میگفت ... 🤔🤔🤔
1.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌روایت عجیب پیامبر صلی الله علیه و آله درباره قضا شدن نماز صبح 😔
30.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴چرا آقایون درباره خانوم ها نظر میدن؟
15.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 نماهنگ حاج ابوذر روحی به مناسبت عید خم و مهمانی ده کیلومتری💐 تا آزادی قدس مونده یک یاعلی(علیه السلام) 💐
3.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻توجه! برعنداز گرامی! لطفاً قبل از دیدن این فیلم پماد سوختگی در دسترس داشته باشید. ⚠️😂 🔹‌ ️مدیر کل دربار پهلوی اعتراف کرده، اعتراف سنگین؛ میگه: ما تو زرد از آب درآمدیم. 💪 😅😁
4.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نرخ جدید کارمزد خدمات بانکی: رد شدن از کنار بانک : ۱۰۰ تومن ورود به بانک : ۱۵۰ تومن سلام به کارمند بانک : ۱۸۰ تومن جواب سلام : ۵۰ تومن سلام به رییس بانک : ۳۰۰ تومن جواب رییس : ۱۷۰ تومن رییس جواب سلام نداد: ۵۰۰ تومن گرفتن نوبت : ۲۰۰ تومن سلام نکنی : ۱۰۰۰ تومن بانکداری اسلامی خدا قبول کنه
حکمت ۲۲۹ علی (ع) فرمود : آدمی را قناعت برای دولتمندی کافی است و نعمت با حسن خلق کافی است. و از امام علیه السلام در تفسیر این آیه سؤال شد او را حیات طیب و پاکیزه خواهیم بخشید (سوره نحل آیه ۹۷) فرمود:(مراد از حیات طیبه) همان قناعت است.
حکمت ۲۳۰ علی (ع) فرمود : با کسى که روزى روى بدو آورده شریک شوید که او سزاوارترین فرد برای ثروتمندی و شایسته‌ترین برای روزی کردن شانس است.
حکمت ۲۳۱ امام علیه السلام در باره فرموده خدا گفت: خداوند به عدل و احسان فرمان میدهد (سوره نحل آیه ۹۰ عدل همان انصاف، و احسان، همان بخشش به سایر مردم است.
حکمت ۲۳۲ علی (ع) فرمود : کسى که با دست کوتاه ببخشد با دست بلند باو بخشیده مى شود. سید رضی می گوید : معنى سخن این است که:آنچه انسان از اموال خود در راه خیر و نیکى انفاق مى کند هر چند کم باشد خداوند جزا و پاداش اورا بسیار میدهد و منظور از«دو دست » در اینجا دو نعمت است که امام علیه السلام فرق گذاشته است بین نعمت از ناحیه انسان با نعمت پروردگار را با کوتاهى و بلندی نعمت و بخشش از ناحیه بنده را کوتاه و آنکه از ناحیه خداوند را بلند قرارداده است زیرا نعمت خدا همیشگى و چند برابر نعمت مخلوق است زیرا که نعمت خداوند اصل و اساس تمام نعمت‌ها است بنا بر این تمام نعمت‌ها به نعمت‌هاى خدا باز مى گردد و از آن سر چشمه مى گیرد
حکمت ۲۳۳ امام علیه السلام به فرزندش حسن چنین فرمود: کسى را به مبارزه دعوت نکن اما اگر به مبارزه دعوت شدی آن را اجابت کن زیرا آنکه یه مبارزه دعوت می‌کند تجاوزکار است و تجاوزکار زمین می‌خورد.