فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نجومیبگیران پشت میزنشین خجالت بکشند!
▪️ حقوق دریافتی سردار «حاجقاسم سلیمانی» با آن حجم از کار و مسئولیت در اواخر سال ٩۶ تنها ۵میلیون و ۷۰۰هزار تومان بوده است.
▪️ایشان ریالی بابت ماموریتهای خارج از کشور نگرفتند و گفته بودند دفاع از حرم حضرت زینب پول نمیخواهد.
🔸جلوی برهنگی را بگیرید
آیتالله مکارم شیرازی:
باید حجاب را به عنوان یک وظیفه اجتماعی دنبال کنیم و جلوی بدحجابی و بی حجابی و برهنگی را بگیریم؛ زیرا حجت بر همه تمام شده و مردم در انتظار اقدام جدی توأم با تدبیر و مدیریت صحیح مسؤولان برای مقابله با مفاسد اخلاقی، بدحجابی و بی حجابی هستند و بیش از این صبر جایز نیست.
✅ #به_اشتراک_بگذارید
💞🌼💞🍃💞🌼💞🍃🌼🍃
🔴 تحقق ظهور در خواست و دعای مردم
إِنَّ اللهَ لا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ
خداوند عزیز سرنوشت هیچ قومى-و ملّتى- را تغییر نمىدهد مگر آنکه آنان آنچه را در -وجود- خودشان است تغییر دهند. (رعد/ ۱۱)
⭕️ اگر تغییر در افکار و خواست و اراده مردم حاصل نشود، در آینده روزهای تلخ و دشوارتری را تجربه خواهند کرد؛ تا جایی که آرزوی مرگ میکنند:
🌕 پیامبر صلی الله علیه وآله فرمودند:
«لَاٰ یَأْتِی عَلَیکُم زَماٰن إِلاّ الَّذي بَعْده شَرّ مِنْه!»
هیچ زمانی پیش نمیآید، جز اینکه زمان بعدی بدتر از آن است!!
📗يوم الخلاص، ج ۱ ص ۳۵۸
✅ مادامی که مردم انتخابشان با انتخاب خداوند یکی نشود؛ تا زمانی که بشر به اضطرار وجود ولی معصوم نرسد هیچ ظهوری نخواهد بود.
🌸یکی از قشنگ ترین عکسهایی دنیا دیدن عزیز ترین رهبر
#یادشهداکمترازشهادتنیست
#باشهـــداوسیّدالشُّهداتــاظهــــور
💫 ظهور ناگهانی امام مهدی
🌷امام مهدی (عج):
فرمان ما به یکباره و ناگهانی فرا میرسد و در آن زمان توبه و بازگشت برای کسی سودی ندارد و پشیمانی از گناه کسی را نجات نمیبخشد.
(بحارالانوار ج۵۲ ص۱۷۶)
🌹امام حسین علیه السلام:
نهمین فرزند من، نشانی از حضرت یوسف و نشانی از حضرت موسی ابن عمران دارد. او قائم ما اهل بیت است که خداوند امر ظهورش را در یک شب فراهم میکند.
(محجة البیضا ج۲ ص۳۳۳)
☀️ اللهم عجل لولیک الفرج ☀️
#امام_زمان
🔴 دفاع متقابل
🔵 اگر انتظار داریم که امام زمان علیه السلام در مقابل حوادث و اتفاقات از ما دفاع کند؛ در مقابل ما هم برای دفاع از امام زمان باید اماده باشیم
مانند شهدا که به راستی از ولایت دفاع کردند
«وَ الذّابّينَ عَنْهُ... وَ المُحامينَ عَنْهُ»
🟢 گرچه امام زمان همواره مدافع ما بوده و هست و بسیاری از ما تاکنون هیچ گونه اقدامی برای امام خود انجام نداده ایم.
#امام_زمان
فکر کنم قرار بود جمهوری اسلامی برف امسال رو نبینه؛ خداروشکر که برف اومد و دماغ همتون سوخت!🤥
در ضمن قرارتون بود تو این روزها جشن آزادی و عنقلاب بگیرید!
حالا یه کم با برف بازی شاد باشید تا ان شاالله ۲۲ بهمن مشت محکمتری به دهان همتون بکوبیم.👊
با تشکر☺️
م.الف😎
#سلبریتی_دوزاری
36.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️📣📣📣رسوایی جراح دروغگو در سیما😂😂😂
استاد نظری زاده طب اسلامی
پزشکی غربی مثل آب خوردن دروغ میگه
درمورد سنگ کیسه صفرا میگوید
که هیچ درمانی ندارد باید جراحی شود.
✅ این کلیپ را حتما ببینید قضاوت با شما
#امام_زمان _منتظر_بیداری_ماست
# لبیک_یا_خامنه_ای
📡
💠 جوانی می گفت شاه که از ایران رفت ، نشان خوبی او بود !!!
🔰 گفتم چطور؟؟؟
💠 گفت وقتی دید مردم او را نمی خواهند ، رفت. بدون اینکه به زور بخواهد حکومت کند!!!
🔰 گفتم عجب ! پس چطور وقتی در 25 مرداد 1332 فرار اول را کرده بود ، دوباره برگشت ؟؟؟
چرا آن کودتا و آن بلا را سر دولت مردمی دکتر مصدق آورد و خودش را دوباره به زور وارد کشور کرد؟؟؟
💠 گفت مگر شاه در آن سال کودتا ، فرار کرده بود؟!!!
🔰 گفتم جوان عزیز ، تقصیر تو نیست. تقصیر من مثلا انقلابی هست که نه به حرف رهبرم گوش می دهم و تاریخ می خوانم و نه تاریخ را برای تو بازگو می کنم تا از آن بدانی.
👈 وقتی مطلب درست از سوی خودی گفته نشود، مطالب بیخودی از سوی نخودی ها فراوان گفته می شود...
💠 ثریا همسر آن زمان شاه گفته بود ، جوری سریع فرار کردیم که من اصلا فرصت نکردم جوراب به پایم کنم!!!
✍️ احسان عبادی
#ذلت_پهلوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌻👏 قبل از دیدن، از ته دل بگید ⚘ماشاءلله
لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم 🌹
#لبیک_یا_خامنه_ای
🇮🇷 تحلیل سیاسی و جنگ
هدایت شده از سید کاظم روح بخش
دعای امام رضا رو می خوای؟.m4a
6.23M
واااای این یک محتوای vip انگیزشی از امام رضاست که اگر بشنوی هفته ات که هیچ دل بدی کل عمرت رو میسازه😎
هر هفته شنبه یه صوت انگیزشی از روایات و قرآن داریم با همین هشتک #انگیزشی
#سیدکاظم_روحبخش
https://eitaa.com/joinchat/2334982163C65bbc6af0d
حکمت ۱۴۶
على (ع) فرمود: ایمانتان را با صدقه نگهدارید و اموال خود را با زکات حفظ کنید و امواج بلاء را با دعا برگردانید.
حکمت ۱۴۷
و از سخنان آن حضرت است به کمیل پسر زیاد نخعى کمیل پسر زیاد گفت: امیرالمومنین على بن ابى طالب (ع) دست مرا گرفت و مرا به سوی قبرستان کوفه برد چون به صحرا رسید آهى دراز کشید و گفت: ای کمیل! این دلها ظروفند بهترین آن ظروف، جادارترین آنهاست پس آنچه می گویم را خوب حفاظت کن مردم سه دستهاند: دانشمند الهی و آموزنده اى که در راه راست گام برمى دارد و پشه هایی اسیر باد که بدنبال هر صدایی میروند با هر بادی به آن سو میل میکنند به نور دانش روشنی نیافتهاند و به رکن استوارى پناه نجسته اند اى کمیل، علم بهتر از مال است دانش تو را حراست می کند و تو باید از مال حراست کنی و مال با هزینه کردن نقصان مییابد و علم با انفاق کردن، افزایش مییابد آنچه به مال پرورده شود با نابودی مال از بین میرود ای کمیل پسر زیاد! دانش، روشی است که باید به آن گردن نهاد بوسیله آن انسان در دوران حیات اطاعت فرمان خدا مى کند و پس از مرگش نام نیک از او بر جاى میماند علم حکومت می کند و بر مال حکومت میکنند ای کمیل : ثروت اندوزان مرده اند اگر چه زندهاند ولى دانشمندان تا دنیا برقرار است زنده اند (با این که) اجسادشان نابود شدهاند تصویرشان در دلها زنده است آری! حقا که در اینجا دانش فراوانی است (و با دست خود اشاره به سینهاش کرد) اگر فراگیرانى براى آن مىیافتم آرى! یافتم آن را که نیکو در می یافت، لیکن امین نمىنمود زیرا دین را وسیله رسیدن به دنیا ساخته بود و با نعمت خدا بر بندگان خدا برترى مىجست و به حجت علم بر دوستان خدا بزرگى مىفروخت یا کسى که مطیع و تسلیم حاملان حق است ولى در شناخت رمز و راز علم بصیرتش نیست شک در قلبش از نخستین شبهه که بر او عرضه میشود، شعله ور میگردد پس نه آنها و نه اینها، سزاوار آموختن دانشهای فراوان من نمی باشند یا کسى که سخت در پى لذت است در برابر شهوت، عنان گسیخته است یا شیفته جمع کردن و مالى را بر مال نهادن است هیچیک از این دو گروه پاسدارى دین را نتواند کرد و بیشتر به چهارپایان چرنده شباهت دارند آرى این چنین علم با مرگ حاملانش مى میرد آرى، زمین هیچگاه از حجت قائم خداوندى خالى نمى ماند خواه آشکار ومشهور باشد یا ترسان و پنهان تا حجتها و نشانه هاى روشن دین خدا از میان نرود ولى آنها چند نفرند و کجا هستند؟ به خدا سوگند آنها تعدادشان کم و مقامشان نزد خدا بسیار است خداوند بواسطه آنها حجتها و دلائلش را حفظ مى کند تا به افرادى که نظیر آنها هستند بسپارند و بذر آن را در قلب افرادى شبیه خود بیفشانند آنان که دانش، نور حقیقت بینی را بر آنان تابانده است و روح یقین را دریافته اند وآسان (نرم) یافتند آنچه را که مترفین دشوار یافتند آنها به آنچه جاهلان از آن وحشت دارند انس دارند و با تنها، همنشین دنیایند و جانهاشان به جهان بالا پیوند خورده است آنان جانشینان خداوند در روى زمین هستند و به دین خداوند، دعوت کنندگانند آه،آه که چه آرزومند دیدار آنانم کمیل اگر خواهى باز گرد.
حکمت ۱۵۰
در پاسخ مردى که از او خواسته بود اندرزش دهد، چنین فرمود: از کسانى مباش که بدون عمل، امید سعادت آخرت را دارند و توبه را باآرزوهاى دراز تاخیر مى اندازند در دنیا سخن زاهدانه میگوید و عمل دل دادگان به دنیا را انجام میدهد اگر از دنیا بهره اش دهند، سیر نگردد و اگر از دنیا بازش دارند، قناعت نکند در سپاس آنچه به او دادهاند ناتوان است و از آنچه مانده است، افزون میطلبد دیگران را از کار بد نهى میکند، اما خود نهى نمى پذیرد و بدانچه خود نمى کند فرمان مىدهد به شایستگان علاقه دارد ولی مانند آنان عمل نمیکند و با گنهکاران دشمنى مى ورزد و خود یکى از آنان است از مرگ نفرت مىدارد، چون گناهانش بسیار است ولى در انجام دادن کارهایى که سبب بیزارى او از مرگ شده، پاى مى فشرد چون بیمار شود از کرده خود پشیمان میشود و اگر تندرستی یابد احساس امنیت میکند و به لهو مى پردازد چون عافیت یابد مغرور میشود و چون بیمار گردد نومید مى شود اگر بلائى به او رسد به زارى خدا را خواند و اگر آسایشی به او رسد در حال غرور از خدا روی بگرداند در آنچه درباره آن به گمان است، هواى نفس خویش را به فرمان است و درباره آنچه یقین دارد در چیرگى بر نفس ناتوان است بر دیگران به کمتر از گناه خود میترسد و براى خویش بیشتر از آنچه عمل کرده امید دارد اگر بى نیاز شود مغرور و سرمست میگردد و اگر فقیر شود نومید و سست میشود. چون کاری کند، در آن کوتاهی میکند و چون چیزی خواهد، اصرار میکند چون در برابر شهوت قرار گیرد گناه را بر میگزیند و توبه را عقب میاندازد و اگر محنتى به او برسد از شرایط امت(مسلمان) بودن بیرون میرود از عبرتها میگوید و خود عبرت نمیگیرد در پند دادن مبالغه میکند اما خود پند نمیپذیرد که او در سخن راهنماست و در عمل از همه کمتر است برای دنیای زودگذر تلاش و رقابت دارد اما برای آخرت جاویدان آسان میگذرد سود را زیان، و زیان را سود میپندارد از مرگ میترسد ولى فرصتها را از دست میدهد گناه دیگران را بزرگ مى شمارد در حالیکه بزرگتر از آن را از خود ناچیز به حساب میآورد طاعت و عبادت خود را بزرگ مى شمارد که مانندش را از دیگران ناچیز به حساب میآورد بر مردم طعن مى زند و خویشتن را مى ستاید لهو و لعب با ثروتمندان نزد او از ذکر خدا با فقیران محبوبتر است به زیان دیگران و سود خود داورى کند ولى به سود دیگران و زیان خود داورى نمى کند دیگران را ارشاد و خود را گمراه مینماید مردم او را اطاعت میکنند و او خداوند را عصیان میکند حق خود را کامل میستاند اما حق دیگران را به کمال نمیدهد در غیر خدا از مردم میترسد و از خدا در باره مردم نمیترسد. سید رضی می گوید : و اگر در این کتاب جز این گفتار نبود کافی بود براى اندرز بجا و حکمت رسا و بینایى بیننده و عبرت بینای اندیشه کننده.