eitaa logo
رِسانو |‌ شاهرخ‌ابراهیمی
3.5هزار دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
2.2هزار ویدیو
77 فایل
🌹﷽🌹 📲 نگاهی نو به رسانه [ابزاری که قدرت‌ خلق‌ واقعیت‌ را دارد] ✅ کانال رسمی « شاهرخ ابراهیمی» ‌▪️مدرس،کارشناس‌ و‌ پژوهشگر تربیت رسانه ارتباط با ما↙️ @Sh_ebrahimii اینستاگرام↙️ @_shebrahimi
مشاهده در ایتا
دانلود
💪 اثرگذاری 👌اثر انیمیشن‌ ها در 👈 شک و یقین ها 👈 حب و بغض ها به مخاطبان کودک و نوجوان بسیار زیاد است؛ 🔸زیرا گروه سنی مزبور بشدت مستعد از هر عامل فعال و خنثی اطراف خود هستند. 🔻 همسالان و دوستان 🔻 محیط خانوادگی، آموزشی و تربیتی 🔻 رسانه‌های دیداری و شنیداری و... هرکدام به اندازه و شدتی، قدرت شکل‌دهی ، و کودکان را دارند. 🔹 از این منظر،‌ اثرپذیری نونهالان و نوجوانان حتی می‌تواند به صورت و دوسویه بر والدین و خانواده ایشان نیز خود را نشان دهد. ✅ @shebrahimiii I رِسانو
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ‌🌙 «اللهمّ وَفّقْنی فیهِ لِموافَقَةِ الأبْرارِ وجَنّبْنی فیهِ مُرافَقَةِ الأشْرارِ وأوِنی فیهِ بِرَحْمَتِكَ الى دارِ القَرارِبالهِیّتَكِ یا إلَهَ العالَمین»🙃✨ خدایا توفیقم ده در آن به سازش كردن نیكان و دورم دار در آن از رفاقت بدان و جایم ده در آن با مهرت به سوى خانه آرامش به خدایى خودت اى معبـود جهانیان. 🤲🏻دعای روز شانزدهم ماه رمضان @shebrahimiii | رِسانو
👌 سوال در موضوع تربیت رسانه 1⃣ چه زمانی برای فرزندمان گوشی بخریم؟ 👈 مهم تر از مساله زمان خرید گوشی، داشتن قانون در خانواده برای رسانه می باشد. فضای مجازی و وسایل رسانه‌ای مانند گوشی نباید مانع امنیت روانی خانواده باشد. یعنی مثلاً در گوشی همراه چیزی مخفی نباشد. باید این مساله برای همه شفاف گردد که گوشی به هیچ وجه فضای امن و قابل اعتمادی نیست... «یا بهتر بگم ، گوشی وسیله شخصی نیست» 👌👈 شما هم سوالات خودتون رو در موضوعات رسانه برای ما بفرستید: @sh_ebrahimii@shebrahimiii I رِسانو
16.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از فساد چای دبش اذیت شدید⁉️ 👌این کلیپ رو حتما ببینید... ✍پ.ن: گفتنی است که با عوامل این فساد برخورد و اموال مردم برگشته است! ✅ @shebrahimiii | رِسانو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌اگه ازت پرسیدن کی بلده بجز آمریکا ربات برای جراحی بسازه؛ بهش بگو یه نمونه خفن ایرانی 🇮🇷 داریم که اسمش سیناست!@shebrahimiii I رِسانو
⭕️پنج نکته مهم در مورد استفاده از شبکه های اجتماعی: 1️⃣اول فکر و تحقیق! هر مطلبی را بدون اینکه راجع به آن فکر یا تحقیق نکردیم چشم بسته انتشار ندهیم! 2️⃣ حساب می شود! هر لایک و هر بازنشری ، و سرک کشیدن در پیج ها و ... همه ثبت می شوند و روزی در برابر خداوند باید پاسخگوی رفتارمان باشیم. 3️⃣ فقط ایرانی! شک نکنید! شبکه های اجتماعی هم کیفیت بالایی دارند ، هم ایمن تر و سالم ترند. 4️⃣عضو نشویم! آشنایی با شبکه های اجتماعی خوب است ، اما لازم نیست در همه آن ها عضو شویم! 5️⃣اعتماد نکنیم! برای اعتماد و دوستی در فضای مجازی ؛ وسواس به خرج دهیم! ✅ @shebrahimiii | رِسانو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌 نه برای من برای کودکان مظلوم غزه دعا کنیم 🙏 «در لحظات اذان و افطار» 🇵🇸😢 از اول جنگ زشت شدم آنقدر زیبا بودم که نگووووو بلوند بودم و موهام بلند بود نابود شدم به خاطر جنگ عزیزکم❤️ ننگ بر حقوق بشرتان ✅ @shebrahimiii | رِسانو
سواد رسانه از زبان قرآن» بخش پنجم🌙 «ولا یغتب»@shebrahimiii I رِسانو
کاربران ایرانی در سال ۱۴۰۲ از کدام اموجی‌ها بیشتر استفاده کرده‌اند؟ 👌بررسی اموجی‌های پرتکرار ایرانی‌ها نشان می‌دهد که کاربران در پیام‌ها و نوشته‌هایی که به اشتراک گذاشته‌اند شاد بوده‌اند و به یکدیگر عشق ورزیده‌اند. 👆 در نمودار بالا شکلک های پرکاربرد سال۱۴۰۲ را ببینید... ✅ @shebrahimiii I رِسانو
رِسانو |‌ شاهرخ‌ابراهیمی
#سواد_رسانه کاربران ایرانی در سال ۱۴۰۲ از کدام اموجی‌ها بیشتر استفاده کرده‌اند؟ 👌بررسی اموجی‌های پ
👌گزارش پنج اموجی‌ پرتکرار سال ۱۴۰۲ در هر شبکه اجتماعی به تفکیک 👈در این بررسی شبکه اجتماعی ایکس(توییتر سابق)، اینستاگرام، کانال‌های تلگرام و گروه‌های تلگرام بررسی شده‌اند. 🔸نتایج به‌دست‌آمده نشان می‌دهد که در سال گذشته، در ایکس و گروه‌های تلگرامی شکلک خنده بیشتر توسط کاربران ایرانی استفاده شده است. در اینستاگرام شکلک چشم قلبی پرتکرارتر بوده و در کانال‌های تلگرامی، شاید به‌این‌دلیل که بیشتر جنبه اطلاع‌رسانی و خبری دارند نمادها پرتکرارتر هستند و هیچ خبری از شکلک‌ها در میان پنج اموجی پرتکرار نیست. ✅ @shebrahimiii I رِسانو