#سواد_رسانه
#والدگری
💪 اثرگذاری #انیمیشن
👌اثر انیمیشن ها در #مدیریت
👈 شک و یقین ها
👈 حب و بغض ها
به مخاطبان کودک و نوجوان بسیار زیاد است؛
🔸زیرا گروه سنی مزبور بشدت
مستعد #تأثیرپذیری از هر عامل فعال و خنثی اطراف خود هستند.
🔻 همسالان و دوستان
🔻 محیط خانوادگی، آموزشی و تربیتی
🔻 رسانههای دیداری و شنیداری
و...
هرکدام به اندازه و شدتی، قدرت
شکلدهی #عقاید، #باورها و #سبک_زندگی کودکان را دارند.
🔹 از این منظر، اثرپذیری نونهالان و نوجوانان حتی میتواند به صورت #ناخودآگاه و دوسویه بر والدین و خانواده ایشان نیز خود را نشان دهد.
✅ @shebrahimiii I رِسانو
#دعا
#ماه_رمضان
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ🌙
«اللهمّ وَفّقْنی فیهِ لِموافَقَةِ الأبْرارِ وجَنّبْنی فیهِ مُرافَقَةِ الأشْرارِ وأوِنی فیهِ بِرَحْمَتِكَ الى دارِ القَرارِبالهِیّتَكِ یا إلَهَ العالَمین»🙃✨
خدایا توفیقم ده در آن به سازش كردن نیكان و دورم دار در آن از رفاقت بدان و جایم ده در آن با مهرت به سوى خانه آرامش به خدایى خودت اى معبـود جهانیان.
🤲🏻دعای روز شانزدهم ماه رمضان
✅ @shebrahimiii | رِسانو
#تربیت_رسانه
#والدگری
#پاسخ_سوال_شما
👌 سوال در موضوع تربیت رسانه
1⃣ چه زمانی برای فرزندمان گوشی بخریم؟
👈 مهم تر از مساله زمان خرید گوشی، داشتن قانون در خانواده برای رسانه می باشد.
فضای مجازی و وسایل رسانهای مانند گوشی نباید مانع امنیت روانی خانواده باشد.
یعنی مثلاً در گوشی همراه چیزی مخفی نباشد.
باید این مساله برای همه شفاف گردد که گوشی به هیچ وجه فضای امن و قابل اعتمادی نیست...
«یا بهتر بگم ، گوشی وسیله شخصی نیست»
👌👈 شما هم سوالات خودتون رو در موضوعات رسانه برای ما بفرستید:
@sh_ebrahimii
✅ @shebrahimiii I رِسانو
16.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#سواد_رسانه
#مهم
از فساد چای دبش اذیت شدید⁉️
👌این کلیپ رو حتما ببینید...
✍پ.ن:
گفتنی است که با عوامل این فساد برخورد و اموال مردم برگشته است!
✅ @shebrahimiii | رِسانو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#سواد_رسانه
#حس_خوب
👌اگه ازت پرسیدن کی بلده بجز آمریکا ربات برای جراحی بسازه؛
بهش بگو
یه نمونه خفن ایرانی 🇮🇷 داریم که اسمش سیناست!
✅ @shebrahimiii I رِسانو
#تربیت_رسانه
⭕️پنج نکته مهم در مورد استفاده از شبکه های اجتماعی:
1️⃣اول فکر و تحقیق!
هر مطلبی را بدون اینکه راجع به آن فکر یا تحقیق نکردیم چشم بسته انتشار ندهیم!
2️⃣ حساب می شود!
هر لایک و هر بازنشری ، و سرک کشیدن در پیج ها و ... همه ثبت می شوند و روزی در برابر خداوند باید پاسخگوی رفتارمان باشیم.
3️⃣ فقط ایرانی! شک نکنید!
شبکه های اجتماعی هم کیفیت بالایی دارند ، هم ایمن تر و سالم ترند.
4️⃣عضو نشویم!
آشنایی با شبکه های اجتماعی خوب است ، اما لازم نیست در همه آن ها عضو شویم!
5️⃣اعتماد نکنیم!
برای اعتماد و دوستی در فضای مجازی ؛ وسواس به خرج دهیم!
✅ @shebrahimiii | رِسانو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#سم_خالص
👌وقتی در مواجهه با حقیقت ، مقاومت میکنی 😊
✅ @shebrahimiii | رِسانو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#التماس_دعا
👌 نه برای من
برای کودکان مظلوم غزه دعا کنیم 🙏
«در لحظات اذان و افطار»
🇵🇸😢 از اول جنگ زشت شدم
آنقدر زیبا بودم که نگووووو
بلوند بودم و موهام بلند بود
نابود شدم به خاطر جنگ
عزیزکم❤️
ننگ بر حقوق بشرتان
✅ @shebrahimiii | رِسانو
#سواد_رسانه
سواد رسانه از زبان قرآن» بخش پنجم🌙
«ولا یغتب»
✅ @shebrahimiii I رِسانو
#سواد_رسانه
کاربران ایرانی در سال ۱۴۰۲ از کدام اموجیها بیشتر استفاده کردهاند؟
👌بررسی اموجیهای پرتکرار ایرانیها نشان میدهد که کاربران در پیامها و نوشتههایی که به اشتراک گذاشتهاند شاد بودهاند و به یکدیگر عشق ورزیدهاند.
👆 در نمودار بالا شکلک های پرکاربرد سال۱۴۰۲ را ببینید...
✅ @shebrahimiii I رِسانو
رِسانو | شاهرخابراهیمی
#سواد_رسانه کاربران ایرانی در سال ۱۴۰۲ از کدام اموجیها بیشتر استفاده کردهاند؟ 👌بررسی اموجیهای پ
#سواد_رسانه
👌گزارش پنج اموجی پرتکرار سال ۱۴۰۲ در هر شبکه اجتماعی به تفکیک
👈در این بررسی شبکه اجتماعی ایکس(توییتر سابق)، اینستاگرام، کانالهای تلگرام و گروههای تلگرام بررسی شدهاند.
🔸نتایج بهدستآمده نشان میدهد که در سال گذشته، در ایکس و گروههای تلگرامی شکلک خنده بیشتر توسط کاربران ایرانی استفاده شده است.
در اینستاگرام شکلک چشم قلبی پرتکرارتر بوده و در کانالهای تلگرامی، شاید بهایندلیل که بیشتر جنبه اطلاعرسانی و خبری دارند نمادها پرتکرارتر هستند و هیچ خبری از شکلکها در میان پنج اموجی پرتکرار نیست.
✅ @shebrahimiii I رِسانو