eitaa logo
رِسانو |‌ شاهرخ‌ابراهیمی
3.7هزار دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
2.3هزار ویدیو
80 فایل
﷽ 📲 نگاهی نو به رسانه [ابزاری که قدرت‌ خلق‌ واقعیت‌ را دارد] 🔸کانال رسمی « شاهرخ ابراهیمی» ‌💬مدرس،کارشناس‌ و‌ پژوهشگر تربیت رسانه ارتباط با ما↙️ @Sh_ebrahimii
مشاهده در ایتا
دانلود
1_4643250226.pdf
5.62M
👌دوستان این فایل تحقیقات اینستاگرامی یه آقاست درباره محرکات اقایون و نظرات افراد مختلف. 👈خیلی چیزها دستگیرتون میشه و باعث میشه خیلیها که نادانسته گرفتار معضل بد پوششی و ولنگاری هستند بیشتر به رفتارشون دقت کنن.. ✅ @shebrahimiii | رِسانو
❌اول عکس رو ببین بعد بیا اینجا❌ 🔺 روش های حرفه ای و البته پلید رسانه معاند برای دور کردن ذهن مخاطب از جنایت های این افراد..😏👊🏻 ✅@shebrahimiii I رِسانو
12.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاملا کاربردی برای اونایی که سرشون تو گوشیه😬🙌🏻 ⁉️نظر شما چیه.... ✅@shebrahimiii I رِسانو
رِسانو |‌ شاهرخ‌ابراهیمی
#حس‌خوب اگه بخوام از اتفاقات خوب بگم👀👇🏻 🔺هم بدهی 1.6 میلیارد دلاری دولت تپه‌هارو تسویه شد.. 🔺هم رو
❌20ماه گذشت تا...❌ آوار برداشته شد..! 🔺 ۲۰ ماه طول کشید که دولت سیزدهم، بدهی ۱.۶ میلیارد دلاری قبلی را به ‎ترکمنستان تسویه، اعتماد همسایه را بعد از ۵ سال تیرگی روابط جلب، قرارداد واردات گاز را احیا و تازه به حالت صفر گذشته برگردد. 🔺زمانبر بودن آواربرداری خرابه های قبلی یک واقعیت است نه بهانه. ✅@shebrahimiii I رِسانو
رِسانو |‌ شاهرخ‌ابراهیمی
#بشنویم تربیت رسانه ای کودکان🤓💡 قسمت سوم👀☝🏻 🔺اصل اول: آموزش سوادرسانه‌ای به کودکان رو از زمان خر
گوشِ جان سپردین یا نه😍💭 قسمت چهارم به زودی انتشار داده میشه😌☝🏻 اگه هنوز 3قسمت اول رو نشنیدی همین الان وقتشه👀🙌🏻 📎ارسال برای دوستاتونم فراموش نشه... ✅@shebrahimiii I رِسانو
👀💡توییتر ویژگی رو اضافه کرده که طبق اون.. جعلی بودن تصاویر مشخص میشه😬🙌🏻 چطوری⁉️ 📎پست رو ببین.... ✅@shebrahimiii I رِسانو
21.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در فضای مجازی مخاطب فعال باشم😌👌🏻 🔺در دنیای دیجیتال که مملو از اطلاعات است شما چه نقشی برعهده دارید؟ آیا هدف فقط مصرف کردن پیام‌های ارسالی است یا شما به‌عنوان مخاطب فعال در تولید و اشتراک‌گذاری محتوا نقش‌آفرین هستید؟ 🔺 یکی از راه‌های انطباق با دنیای دیجیتال مشارکت مدنی است. به این معنی که فقط مصرف پیام‌های ارسالی توسط رسانه‌ها کافی نیست، بلکه مخاطب با تولید محتوای آنلاین و اشتراک‌ آن به‌نوعی با رسانه‌ها مشارکت می کند. ✅@shebrahimiii I رِسانو
حالا کاری به این نداریم که قبل از انقلاب هم پوشش زنان همین بوده یا نه🙄☝🏻 ولی این عکسی که باهاش مردم رو فریب میدین مربوط به پوشش زنان سوری در دهه ۷۰ میلادی است ..‌ 🔺دقیقا با همین تکنیک ها روزانه هزارو یک خبر جعلی میسازن...📰‼️ ✅@shebrahimiii I رِسانو
💭کاربر چینی نوشته: یک پلیس بی رحم و زنی لاغر ...🙄‼️ 🔺راستی میدونی چرا کسی صداش در نمیاد؟! 🔺 چرا کسی اینجا مدافع حقوق زنان نیست؟؟ 🔺چرا این عکس ، غم انگیز ترین عکس سال کره زمین نمیشه؟! چون در تایوان (رفیق غربیها) اتفاق افتاده، پس فراموشش کنید...😉🙌🏻 📎رسانه ها مارو جویدن ... ✅@shebrahimiii I رِسانو
رِسانو |‌ شاهرخ‌ابراهیمی
#بارش_حق قهرمانی پرسپولیس داره میشه مثل مختارنامه هرسال پخش میشه بعضی از سال ها دو بار ✅ @shebrah
گوگل به‌دلیل کسب سه گانه پرسپولیس، سرچ کردن نام این تیم را همراه با نورافشانی انجام می‌دهد. البته بدون فیلترشکن. ✅ @shebrahimiii | رِسانو
📌 نشست رسانه و اثرگذاری بر ذهن و باورها💡 ⏰11خرداد 1402 👈🏻با حضور جمعی از فعالان عرصه تبیین ✅@shebrahimiii I رِسانو