🏴 محال است انسانی به جز از راه سیدالشهدا علیه السلام به مقام توحید برسد
☑️ آیت الله سید علی آقا قاضی (ره) در یکی از نامه هایشان چنین مرقوم فرمودند:
🌹 .... و تمام طرق .... توسل به ائمه اطهار (علیهم السلام) و توجه تام به مبدا است.
💡 چونکه صد آمد، نود هم پیش ما است.
🚫 با دراویش و طریق آنها کاری نداریم.
✅ طریقه، طریقه ی علما و فقها است؛ با صدق و صفا.
🕯 محال است انسانی به جز از راه سیدالشهدا علیه السلام به مقام توحید برسد.
✨ سَرَیان (=حرکت و اثر گذاری) فیوضات و خیرات از مسیر حضرت سیدالشهدا علیه السلام است
و پیشکار این فضیلت هم حضرت قمر بنی هاشم ابالفضل العباس علیه السلام است.
⬅️ دومین یادنامه علامه طباطبائی، ص ۲۹۶؛
صلح کُل: مجموعهای از ناگفتهها در مورد زندگی آیتالله سیدعلی قاضی (ره) در مصاحبه با فرزندان ... ، ص ۶۵
🏷 #امام_حسین علیه السلام
#حضرت_عباس علیه السلام
#توسل
هر کس با خدا ارتباط نداره نا محرمه
سعی کنیم با نا محرم رابطه نداشته باشیم
وقتی گرسنهایم یه لقمه نون خوشبختیه
وقتی تشنهایم یه قطره آب خوشبختیه
وقتی خوابمون میاد یه چرت کوچک خوشبختیه
خوشبختی مشتی از لحظاته
یه مشت از نقطههای ریز که وقتی کنار هم قرار میگیرن یه خط رو میسازن به اسم زندگی
قدر خوشبختیهامونو بدونیم
آیت الله جوادی آملی حفظه الله:
«سرّ اين كه سفارش كردهاند هر روز زيارت عاشورا بخوانيد و نسبت به اهل بيت عليهمالسلام تولّی داشته و بر آنان صلوات بفرستيد و از دشمنانشان تبرّی بجوييد، برای آن است كه طرز فكر معاندان ايشان منفور شود وگرنه هم اكنون سخن از معاويه و يزيد نيست تا آنها را لعنت كنيم. نام و ياد آنها رخت بربسته و قبرشان نيز زبالهدانی بيش نيست، الآن سخن از فكر و راه يزيد و يزيديان عصر است.»
📙حماسه و عرفان ص ۳۱۱
همانا دوزخ، كمينگاهى است. براى سركشان، جايگاه و بازگشتگاهى است. روزگارانى در آن به سر برند. در آن دوزخ، نه خنكى چشند و نه آشاميدنى. مگر آب جوش و خونابه و چركابهاى. كه اين، كيفرى مناسب گناه آنهاست. آنان بودند كه به روز حساب، اميد و باورى نداشتند. و آيات ما را به سختى تكذيب مىكردند. (ولى) ما حساب همه چيز را در كتاب خود داشتيم. پس بچشيد كه جز عذاب بر شما نمىافزاييم.
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
شنبه ۱۴۰۳/۵/۶
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
آیه ۲۱ - ۳۰ سوره نباء
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
إِنَّ جَهَنَّمَ كَانَتْ مِرْصَادًا(۲۱)
همانا دوزخ کمینگاه (کافران و بد کاران) است.(۲۱)
معانی کلمات آیه
مرصاد: رصد: مراقبت كردن و چيزى را زير نظر گرفتن مرصاد اسم مكان است يعنى كمين و محل مراقبت [۱]
===============================
تفسیر آیه
تفسیر نور (محسن قرائتی)
إِنَّ جَهَنَّمَ كانَتْ مِرْصاداً «21» لِلطَّاغِينَ مَآباً «22» لابِثِينَ فِيها أَحْقاباً «23» لا يَذُوقُونَ فِيها بَرْداً وَ لا شَراباً «24» إِلَّا حَمِيماً وَ غَسَّاقاً «25» جَزاءً وِفاقاً «26» إِنَّهُمْ كانُوا لا يَرْجُونَ حِساباً «27» وَ كَذَّبُوا بِآياتِنا كِذَّاباً «28» وَ كُلَّ شَيْءٍ أَحْصَيْناهُ كِتاباً «29» فَذُوقُوا فَلَنْ نَزِيدَكُمْ إِلَّا عَذاباً «30»
همانا دوزخ، كمينگاهى است. براى سركشان، جايگاه و بازگشتگاهى است. روزگارانى در آن به سر برند. در آن دوزخ، نه خنكى چشند و نه آشاميدنى. مگر آب جوش و خونابه و چركابهاى. كه اين، كيفرى مناسب گناه آنهاست. آنان بودند كه به روز حساب، اميد و باورى نداشتند. و آيات ما را به سختى تكذيب مىكردند. (ولى) ما حساب همه چيز را در كتاب خود داشتيم. پس بچشيد كه جز عذاب بر شما نمىافزاييم.
نکته ها
«مرصاد» يعنى كمينگاه و «طاغين» از «طغيان»، بىاندازه پيش رفتن در معصيت است.
«مئاب» از «اوب» به معناى قرارگاه و رجوع است و فرجام را از آن جهت مئاب گويند كه انسان با عمل خود آن را فراهم كرده و اكنون به آن باز مىگردد.
جلد 10 - صفحه 364
«احقاب» جمع «حقب» به معناى مدت طولانى است.
در روايات مىخوانيم: «احقاب» جمع «حُقب» و هر حقب شصت سال و به گفته بعضى هشتاد سال است كه هر روز آن مثل هزار سالى است كه شما در دنيا مىشماريد. «1»
«حميم»، آب داغ و «غساق»، آب زردى است كه از زخم و چرك و خون خارج مىشود.
ممكن است معناى آيه چنين باشد كه جهنم براى همه در كمين است ولى متقين از آن عبور مىكنند و براى مجرمان جايگاه مىشود. «لِلطَّاغِينَ مَآباً»
با توجّه به عدالت الهى كه كيفر و جزا مطابق عقائد و كردار است، «جَزاءً وِفاقاً» پس زيادى عذاب در آيه «فَلَنْ نَزِيدَكُمْ إِلَّا عَذاباً» به خاطر زيادى كفر و فرار از حق است. «فَلَمْ يَزِدْهُمْ دُعائِي إِلَّا فِراراً» «2» چون در برابر هر دعوتى از انبيا، فرار كفار بيشتر مىشود، خداوند نيز عذاب آنان را بيشتر مىكند.
در دوزخ، به جاى سردى، گرمى و به جاى شراب، غسّاق است. «بَرْداً وَ لا شَراباً إِلَّا حَمِيماً وَ غَسَّاقاً»
پیام ها
1- دوزخ، از هم اكنون در كمين خلافكاران است. «إِنَّ جَهَنَّمَ كانَتْ مِرْصاداً»
2- گرفتار شدن و به دام افتادن مجرمان، امرى قطعى است. «مِرْصاداً لِلطَّاغِينَ»
3- طغيانگرى، نشانه دوزخيان است. «لِلطَّاغِينَ»
4- كيفرهاى الهى عادلانه است. «جَزاءً وِفاقاً»
5- حتى احتمال حساب و كتاب در قيامت، براى كنترل انسان كافى است.
«لا يَرْجُونَ حِساباً»
6- بىاعتقادى به قيامت، رمز طغيان است. لِلطَّاغِينَ ... لا يَرْجُونَ حِساباً
7- انكار قيامت، زمينه انكار همه چيز است. «لا يَرْجُونَ حِساباً وَ كَذَّبُوا بِآياتِنا كِذَّاباً»
8- ريز و درشت كارها حساب و كتاب دارد و خداوند احاطه علمى به همه چيز
«1». تفسير نورالثقلين.
«2». نوح، 6.
جلد 10 - صفحه 365
دارد و اين احاطه، ثابت و باقى است. ( «كِتاباً» رمز ثبوت و بقا است) «كُلَّ شَيْءٍ أَحْصَيْناهُ كِتاباً»
دانشنامه اسلامی
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄
💠 حدیث روز :
🍃🍃پیامبر مهربانی (ص)
پیروزی، در گرو #اراده_قاطع و #دوراندیشی است.
┄┅═══✼🍃🌸🍃✼═══┅┄
قَالَ رَبُّكَ هُوَ عَلَیَّ هَیِّن ۹ مريم
الهی زندگیتون سرشار از معجزات خدائی که هیچ کاری براش نشد نداره
الهی به زودی وایسین جلوی ضریح ارباب(ع) و بگین آمدهام که بنگرم گریه نمیدهد امان
تاکسیهای خالی خیلی بوق میزنن، درست عین آدمای خالی که خیلی حرف میزنن!
♦️حمل چه داروهایی در پیادهروی اربعین ممنوع است؟
🔹داروهای فلورازپام، بوپرنورفین، دیازپام، متادون، هیدروکدون بیتارتارات، مپریدین هیدروکلراید، استامینوفن کدئین و ترامادول از جمله داروهای ممنوعه در کشور عراق هستند که زائران اربعین حسینی باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و هیچ یک از این داروها را همراه خود نداشته باشند.
🔹برای حمل داروهای اعصاب و روان، نسخه پزشک الزامی است.
🔹داروهای بیماری صرع، سرطان که به نوعی از مواد مخدر تشکیل شده بر اساس قوانین داخلی کشور عراق جرم محسوب میشود.
🔹ممکن است برخی داروهای تخصصی و مورد نیاز زائران در مراکز درمانی و دارویی هلال احمر موجود نباشد؛ بنابراین لازم است که زائران مصرفکننده داروهای خاص، ۲ برابر نیاز دارویی خود در مدت زمان سفر، دارو به همراه داشته باشند.
🌷بر میم محمد و
🌼جمالش صلوات
🌷بر عین علی و
🌼ذوالفقارش صلوات
🌷بر دسته گل
🌼شاخه طوبی زهرا
🌷قائم به محمد وكمالش صلوات
🌷اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ
وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ🌼
🌸اللهم عجل لولیک الفرج آمین 🍃
(پروردگار تو) پروردگار آسمانها و زمين و آنچه ميان آنهاست مىباشد، او سر چشمه رحمت است. (با اين وصف) كسى را ياراى خطاب با او نيست.
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
دوشنبه ۱۴۰۳/۵/۸
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
آیه ۳۷ سوره نباء
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
رَبِّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَمَا بَيْنَهُمَا الرَّحْمَٰنِ ۖ لَا يَمْلِكُونَ مِنْهُ خِطَابًا(۳۷)
خدایی که آسمانها و زمین و همه مخلوقاتی که در بین آسمان و زمین است بیافریده همان خدای مهربان که (در عین مهربانی) کسی (از قهر و سطوتش) با او به گفتگو نتواند لب گشود.(۳۷)
معانی کلمات آیه
«رَبِّ»: بدل از (رَبِّ) آیه پیشین است. «الرَّحْمنِ»: بسیار مهربان. صفت یا بدل (رَبِّ) است. «لا یَمْلِکُونَ»: توان ندارند. نمیتوانند. مرجع ضمیر فاعلی، اهل آسمانها و زمین و سراسر کائنات است. «مِنْهُ»: بیان (خِطَاباً) و بر آن مقدّم است و جنبه تأکید دارد. در معنی چنین است: لا یَمْلِکُونَ أَن یُخَاطِبُوهُ. «خِطَاباً»: مخاطب قرار دادن. زبان به سخن گشودن. گفتگو کردن.
===============================
تفسیر آیه
تفسیر نور (محسن قرائتی)
رَبِّ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ وَ ما بَيْنَهُمَا الرَّحْمنِ لا يَمْلِكُونَ مِنْهُ خِطاباً «37»
(پروردگار تو) پروردگار آسمانها و زمين و آنچه ميان آنهاست مىباشد، او سر چشمه رحمت است. (با اين وصف) كسى را ياراى خطاب با او نيست.
پیام ها
1- تدبير اداره امور همه هستى براى خدا يكسان است. آسمان و زمين و آنچه ميان آنهاست، براى او تفاوتى ندارد. «رَبِّ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ وَ ما بَيْنَهُمَا»
2- پيامبر اكرم مقام بس والائى دارد. گويا او در يك كفّه و تمام هستى در كفّه ديگر است. رَبِّكَ ... رَبِّ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ
جلد 10 - صفحه 367
3- ربوبيّت الهى بر اساس رحمت است. «رب- الرحمن»
4- حق گفتگوى خودسرانه و معترضانه در قيامت نيست. «لا يَمْلِكُونَ مِنْهُ خِطاباً»
دانشنامه اسلامی
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
#نکته
#اربعین
حضره 👈 حرم
ضریح 👈 ضریح
تربه 👈 مهر
سبحه 👈 تسبیح
تفتیش👈 بازرسی
مکتبه 👈 کتاب خونه
صحن 👈 ایوان
صحن الذهبی 👈 ایوان طلا
علگ 👈 پارچه سبز
امانات 👈 امانات
کشوانیه 👈کفش داری
باب الدخول 👈 در ورودی
باب الخروج 👈 در خروجی
باب القبله 👈 در قبله
غرفه الهدایا 👈 اتاق هدیه ها
غرفه النذورات 👈 اتاق نذورات
المفقودین 👈 اشخاص گمشده
المفقودات 👈 اشیاءگمشدها
مفقود/ضایع 👈 گم شده
ازدحام 👈 شلوغ
فارغ 👈 خلوت
#اصطلاحات
مَعلِیِک 👈 به تو ربطی نداره
توضیح: یکی از اصطلاحات پرکاربرد لهجهی عراقی عبارت 👈 «مَعلِیِک» میباشد.
این عبارت ترکیب شده از 👈 «ما» نافیه و «عَلَیک» و در نگاه تحت اللفظی یعنی: «چیزی بر تو نیست» اما در ترجمه روان یعنی: به تو ربطی ندارد.
«شَعلِیِک» 👈 به معنای (به توچه) با این تفاوت که «مَعلِیِک» لحن آرامتری دارد. ضمن اینکه این عبارت بیشتر در موارد مثبت به کار میرود. يعنی در جایی که از سر دلسوزی به کسی گفته میشود که این موضوع به شما ارتباط ندارد و ورود در این موضوع شما به نفع شما نیست.
ولی «شَعلِیک» معمولا در موارد منفی و همراه با تندی است. یعنی درجایی که فرد از دخالت دیگران در موضوعی ناراحت است و می خواهد او را از دخالت بازدارد.
اگرچه با این حال استعمال «مَعلِیِک» در موارد منفی و «شَعلِیِک» در موارد مثبت نیز وجود دارد.
#نکته
عبارت «مَعلِیِک» میتواند با ضمائر مختلفی به کار رود چنانچه «شَعلِیِک» هم همینطور است.
١. مَعلِیه 👈 به اون مرد ربطی نداره
٢. مَعلِیِهُم 👈 به اون مردها ربطی نداره
٣. مَعلِیِهَه 👈 به اون زن ربطی نداره
۴. مَعلِیِهِن 👈 به اون زنها ربطی نداره
۵. مَعلِیِک 👈 به تو مرد ربطی نداره
۶. مَعلِیِکُم 👈 به شما مردان ربطی نداره
٧. مَعلِیِچ 👈 به تو زن ربطی نداره
٨. مَعلِیِچَن 👈 به شما زنان ربطی نداره
٩. مَعلَيَّ 👈 به من ربطی نداره
١٠. مَعلِیِنَه 👈 به ما ربطی نداره
مثال :
لیِش هَلگَد تتَعِّب نَفسَک عَلمُود هَذُولَه؟ مَعلِیِک! عُوفهُم 👈 چرا اینقدر خودت رو به خاطر اینها خسته میکنی؟ به تو ربطی نداره! ولشون کن.
آنِي ما اَدَّخَّلِ ابقَضِیَّتکُم مَعلَيَّ! 👈 من توی مساله شما دخالت نمی کنم. به من ربطی نداره.
آنِي اَگدَر اَدَبُّر حَیاتِي. لِیِش یِدَّخلُون؟ مَعلِیِهُم! 👈 من میتونم زندگیم رو بچرخونم. چرا دخالت می کنند؟ به اونها ربطی نداره.
#اربعین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🐪ماجرای شتر امام سجاد(ع)
حضرت زین العابدین علیه السلام شتری داشت که بر اساس بعضی از روایات بیست و دو بار با او به حج رفته بود، اما در تمامی این مدت حتی یک ضربه تازیانه هم به او نزده بود. امام در شب شهادت خود سفارش کرد به این شتر رسیدگی شود.
وقتی امام به شهادت رسید، شتر یکسره به سوی قبر مطهر امام رفت، در حالی که هرگز قبر امام را ندیده بود. خود را به روی قبر انداخت و گردن خود را بر آن می زد و اشک از چشم هایش جاری شده بود.
خبر به حضرت امام باقر علیه السلام رسید.
امام کنار قبر پدر رفت و به شتر گفت:« آرام باش. بلند شو. خدا تو را مبارک گرداند.»
شتر بلند شد و برگشت ولی پس از اندکی باز به قبر برگشت و کارهای قبل را تکرار کرد.
امام باقر باز آمد و او را آرام کرد ولی بار سوم فرمود:« او را رها کنید! او میداند که از دنیا خواهد رفت.»
سه روز نگذشت که شتر از دنیا رفت.
📚بحارالانوار، ج 46، ص147 و 148،
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖤 #سلام_بر_مہـدے
أَلسَّلامُ عَلى مَنْ جَعَلاللهُ الشِّفاءَ فی تُربَتِهِ
سلام بر کسى که خداوند شفا را در خاک قبر او قرار داد
ألـلَّـھُـمَ؏َجِّـلْلِوَلـیِـڪْألْـفَـرَج
علـامه طباطبـایی میگـه : کسـی چـه میدانـد ؟ ، شـاید قلـب قـرآن ، سـوره 'یـاسین' همـان 'یـاحسیـن' اسـت کـه بیسـر شـده اسـت !
عزیزان بیایم زیارت را یک وارسی دوباره کنیم
زیارت از زور می آید یعنی روی بر گرداندن
روی برگرداندن از دنیا و توجه به مولا و عقبی
روزى كه روح و فرشتگان به صف ايستند، كسى سخن نگويد جز آن كه (خداى) رحمان به او اجازه دهد و او سخن صواب گويد. آن روز، روز حق است (و محقق خواهد شد.) پس هر كه بخواهد، راه بازگشتى به سوى پروردگارش انتخاب كند.
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
سه شنبه ۱۴۰۳/۵/۹
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
آیه ۳۸ -۳۹ سوره نباء
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
يَوْمَ يَقُومُ الرُّوحُ وَالْمَلَائِكَةُ صَفًّا ۖ لَا يَتَكَلَّمُونَ إِلَّا مَنْ أَذِنَ لَهُ الرَّحْمَٰنُ وَقَالَ صَوَابًا(۳۸)
روزی که آن فرشته بزرگ روح القدس با همه فرشتگان صف زده و به نظم برخیزند و هیچ کس سخن نگوید جز آن کسی که خدای مهربانش به سخن اذن دهد و او سخن به صواب گوید (و به اذن خدا شفاعت گنهکاران کند).(۳۸)
معانی کلمات آیه
صواب: سخن حق و راست. «الصواب: الحق و ضد الخطاء».[۱]
===============================
تفسیر آیه
تفسیر نور (محسن قرائتی)
تفسیر نور (محسن قرائتی)
يَوْمَ يَقُومُ الرُّوحُ وَ الْمَلائِكَةُ صَفًّا لا يَتَكَلَّمُونَ إِلَّا مَنْ أَذِنَ لَهُ الرَّحْمنُ وَ قالَ صَواباً «38» ذلِكَ الْيَوْمُ الْحَقُّ فَمَنْ شاءَ اتَّخَذَ إِلى رَبِّهِ مَآباً «39»
روزى كه روح و فرشتگان به صف ايستند، كسى سخن نگويد جز آن كه (خداى) رحمان به او اجازه دهد و او سخن صواب گويد. آن روز، روز حق است (و محقق خواهد شد.) پس هر كه بخواهد، راه بازگشتى به سوى پروردگارش انتخاب كند.
نکته ها
واژه «روح» در قرآن گاهى به صورت مطلق آمده، مانند اين آيه و آيه 4 سوره قدر، «تَنَزَّلُ الْمَلائِكَةُ وَ الرُّوحُ» كه معمولًا در اين موارد، در برابر ملائكه قرار گرفته است و گاهى به صورت مقيد آمده، مانند روح القدس، روح الامين.
از روايات بر مىآيد كه روح، يا مخلوقى است برتر از فرشته و يا اگر فرشته است، برترين فرشتگان است. چنانكه در روايتى از امام صادق عليه السلام مىخوانيم: روح، فرشتهاى برتر از جبرئيل و ميكائيل است. «1»
در روايات مىخوانيم كه مراد از «إِلَّا مَنْ أَذِنَ لَهُ الرَّحْمنُ وَ قالَ صَواباً» امامان معصوم هستند كه از جانب خداوند اذن دارند سخن صواب و حق گويند. «2»
پیام ها
1- نه فقط انسان و جنّ، بلكه فرشتگان نيز در صحنه قيامت حاضر مىشوند.
«يَوْمَ يَقُومُ الرُّوحُ وَ الْمَلائِكَةُ»
«1». تفسير نمونه.
«2». تفسير نورالثقلين.
جلد 10 - صفحه 368
2- رعايت نظم و انضباط و آمادگى براى انجام دستورات، از ويژگىهاى فرشتگان الهى است. «يَقُومُ الرُّوحُ وَ الْمَلائِكَةُ صَفًّا»
3- در قيامت شفاعت منوط به اذن خداوند است. «لا يَتَكَلَّمُونَ إِلَّا مَنْ أَذِنَ لَهُ الرَّحْمنُ وَ قالَ صَواباً»
4- انسان در انتخاب راه آزاد است. «فَمَنْ شاءَ»
5- قيامت، روزى است كه هم وقوع آن حق است و هم بر اساس حق عمل مىشود. «الْيَوْمُ الْحَقُّ»
6- چون قيامت حق است، پس راهى را انتخاب كنيم كه به سوى او باشد. «فَمَنْ شاءَ اتَّخَذَ إِلى رَبِّهِ مَآباً»
دانشنامه اسلامی
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
شهادت حضرت زینالعابدین(ع) بر شمای محب و شیعهی راستین حضرتش تسلیت
صلوات خاصه امام سجاد(ع)
اللهم صل عَلَىٰ عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ سَيِّدِ الْعابِدِينَ الَّذِي اسْتَخْلَصْتَهُ لِنَفْسِكَ وَ جَعَلْتَ مِنْهُ أَئِمَّةَ الْهُدَى الَّذِينَ يَهْدُونَ بِالْحَقِّ وَ بِهِ يَعْدِلُونَ اخْتَرْتَهُ لِنَفْسِكَ وَ طَهَّرْتَهُ مِنَ الرِّجْسِ وَ اصْطَفَيْتَهُ وَ جَعَلْتَهُ هادِياً مَهْدِيّاً
اللّٰهُمَّ فَصَلِّ عَلَيْهِ أَفْضَلَ مَا صَلَّيْتَ عَلَىٰ أَحَدٍ مِنْ ذُرِّيَّةِ أَنْبِيائِكَ حَتَّىٰ تَبْلُغَ بِهِ مَا تَقَرُّ بِهِ عَيْنُهُ فِي الدُّنْيا وَ الْآخِرَةِ إِنَّكَ عَزِيزٌ حَكِيمٌ
ارباب!
هر جا که دنیا بهم سخت گرفت اسمت رو صدا زدم
صلیالله علیک ای سلطان عشق، حسین ابن زهرا و حیدر(ع)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵 تا زمانی که امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
توزندگی شما وارد نشده باشد ظهور آقا به تاخیر میفتد...
•|#کلیپ_مهدوی
ــــ💐 اللَّهُمَّ عَرِّفْنِےحُجَّتَڪ 💐ــ
#اَللّهُمَّعَجِّللِوَلیِّکَالفَرَجَوَالْعافِیَةوَالنَّصْرَ
#امام_زمان