الهی به آبروی سیدالشهداء علیهالسلام خیری که در غمتون پنهان شده، به زودی عیان شود
مشکل بزرگی که جمهوری اسلامی در جلسات تصمیم گیری برای حمله به اسرائیل داره اینه که خودِ اسرائیل هم در جلسه حضور داره
دشمن، صف اهلبیت(ع) رو تحت فشار قرار میده و اگر ما به درد اهلبیت(ع) نخوریم به صف دشمن ملحق میشیم
در مقابل هم، بسیاری از صف دشمن بیرون میان و به صف اهلبیت(ع) میپیوندند
در آینده، ایران و اسرائیل، تقابل مستقیم خواهند داشت پس از شهداء مدد بگیریم تا در صف آلالله(ع) باشیم
ضُرِبَتْ عَلَيْهِمُ الذِّلَّةُ وَ الْمَسْكَنَةُ وَ باؤُ بِغَضَبٍ مِنَ اللَّهِ ۶۱ بقره
بسم الله الرحمن الرحیم
دلم سوخت برای شورای نگهبان، هر چه گشت در میان نامزدهای غربگرا که وصل به پروندهی فساد مالی نباشد، غیر از پزشکیان پیدا نکرد.
دلم سوخت برای پزشکیان که آمده بود جملاتی از نهج البلاغه را که در جوانی حفظ کرده برای مردم بخواند ولی از شانس بدش خرقهی ریاست بر تنش کردند.
دلم سوخت برای قالیباف که به وسوسهی تعدادی از نمایندگان سابقه درخشان مدیریت و خدمت خویش به تاراج داد.
دلم سوخت برای جلیلی که مجبور بود برای تبیین برنامهها، در برابر جملات درهم برهم و کوچه بازاری رقیب، از ادبیات نخبگانی استفاده کند و بیش از ۱۶ میلیون نفر منظورش را متوجه نشوند.
دلم سوخت برای شانزده میلیون نفری که به پزشکیان رأی دادند و هنوز جوهر انگشتشان خشک نشده، پدر خوانده فکری غربگرایان گفت: اینها برای ما مثل خمیر بازی بچهها هستند!
دلم سوخت برای آن ۵۰ درصدی
که رأی ندادند و هنوز در دوران پیش از انتخابات زندگی میکنند.
دلم سوخت برای رئیسی که زمین سوخته تحویل گرفت و آماده کشت تحویل داد تا در آن علف هرز بکارند.
دلم سوخت برای رئیسی که میوهی رساندن رشد منفی به ۶ درصد را نچید و رفت.
دلم سوخت برای رئیسی که براب مردمی زحمت میکشید که بیش از شانزده میلیون رأی دهندگانش، حکومت دزدها را بیشتر میپسندند.
دلم میسوزد برای پزشکیان که حامیانش از همین الآن برایش نسخهی استعفا پیچیدهاند.
دلم میسوزد برای جمهوری اسلامی که آزادترین نوع انتخابات را برگزار میکند و همیشه بدهکار است.
دلم میسوزد برای جمهوری اسلام که باید به زودی پاسخگوی انتخاب نادرست مردم باشد.
دلم میسوزد برای جمهوری اسلامی که در آستانه جهش و تمدنسازی نوین اسلامی باز هم باید چوبِ دموکراسی بخورد.
و دلها باید بسوزد برای صدا و سیمایی که به عوض خود پزشکیان، یک دلقکِ آلت دست و رقاصِ بیحیای متهتک صهیونیست ها و خائن به ملت(به عنوان رئیس شورای راهبردی منتسب به رئیس جمهور آینده و صرفا جهت تطهیر خیانت ننگین خود به ملت در امضاء و تحمیل یک قرارداد ترکمنچای جدید بنام برجام) را جهت تحمیل یک خیانت دیگر به ملت، به صدا و سیما دعوت میکند!
آره دلم خیلی سوخت
سنتهای الهی تغییر و تبدیل ناپذیرند
مردم از بین دو نفر یکی دانشمند و مسلط به ۳۶ حوزه تخصصی حکمرانی و دیگری معترف به بی خبری و بی برنامگی دومی را انتخاب کردند باید منتظر عذاب های الهی از برای جهالت و نادانی خویش باشند آفرینش خداوند مسخره بازی و بچه بازی و هر چی دلم بخواهد بازی نیست که مردم ما با القائات بی بی سی و شبکه های ماهواره ای و اینستاگرام پیشه خود ساختند تا کی مردم ما نمی خواهند بدانند
نتیجهی وفاق ملی با جریان فتنه
دولت نفاق ملی
دولت پزشکیان
در معرکه صفین انقلاب
در مقابل ولی امر
نهج البلاغه را سر نیزه کردند
و اعتماد به معاویهی زمان کردند و فریب خوردند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مواظب باشیم چند لحظه قبل افطار، روزهمون رو باطل نکنیم
غربالهای تند و سنگینِ آخرالزمانی، در آستانه ظهور
استاد شجاعی
و نوح گفت: پروردگارا از اين كافران هيچ كس بر زمين باقى نگذار. زيرا اگر آنان را باقى گذارى بندگانت را گمراه مىكنند و جز گناهكار و كفرپيشه نمىزايند.
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
روز سه شنبه ۱۴۰۳/۷/۱۰
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍
آیه ۲۶ - ۲۷ سوره نوح
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
وَقَالَ نُوحٌ رَبِّ لَا تَذَرْ عَلَى الْأَرْضِ مِنَ الْكَافِرِينَ دَيَّارًا(۲۶)
و نوح عرض کرد: پروردگارا از این کافران دیّاری بر روی زمین باقی مگذار.(۲۶)
معانی کلمات
لا تذر: و ذر: ترك كردن، انداختن از روى بىاعتنايى. از اين ماده، ماضى، مصدر و اسم فاعل به كار نرفته است «لا تذر»: ترك نكن.
ديار: ساكن دار. راغب گويد: مبالغه نيست و گرنه گفته مىشد دوار در مجمع از زجاج نقل كرده گويند «ما بالدار ديار» يعنى در خانه كسى نيست كه در زمين بگردد.[۱]
===============================
تفسیر آیه
تفسیر نور (محسن قرائتی)
وَ قالَ نُوحٌ رَبِّ لا تَذَرْ عَلَى الْأَرْضِ مِنَ الْكافِرِينَ دَيَّاراً «26» إِنَّكَ إِنْ تَذَرْهُمْ يُضِلُّوا عِبادَكَ وَ لا يَلِدُوا إِلَّا فاجِراً كَفَّاراً «27»
و نوح گفت: پروردگارا از اين كافران هيچ كس بر زمين باقى نگذار. زيرا اگر آنان را باقى گذارى بندگانت را گمراه مىكنند و جز گناهكار و كفرپيشه نمىزايند.
«1». لقمان، 6؛ انفال، 144؛ نساء، 44 و 60؛ منافقون، 2؛ انفال، 36؛ طه، 79 و 85؛ احزاب، 10؛ آل عمران، 69؛ توبه، 9؛ ابراهيم، 3.
جلد 10 - صفحه 239
نکته ها
به حضرت نوح وحى شد كه از قوم تو جز افرادى كه ايمان آوردهاند ديگرى ايمان نخواهد آورد: «أُوحِيَ إِلى نُوحٍ أَنَّهُ لَنْ يُؤْمِنَ مِنْ قَوْمِكَ إِلَّا مَنْ قَدْ آمَنَ» «1» به علاوه تجربه 950 سال تبليغ براى شناسايى مردم كافى است كه بداند اين نسل و حتّى نسل بعدى قابل هدايت نيستند و لذا دست به نفرين برداشت.
«ديار» از «دار» به معناى كسى است كه در خانه ساكن است.
مردان خدا به خود فكر نمىكنند، بلكه به فكر هدايت نسل هاى امروز و فردا هستند. با اينكه حضرت نوح توهينها شنيد و شكنجهها ديد، ولى دليل نفرين خود را انحراف داشتن و منحرف كردن بيان كرد.
پیام ها
1- استفاده از نفرين در آخرين مرحله جايز است. رَبِّ لا تَذَرْ ... دَيَّاراً
2- رسالت نوح جهانى بوده است. «عَلَى الْأَرْضِ»
3- با ادبيات خود مردم سخن بگوييد. در برابر «لا تَذَرُنَّ آلِهَتَكُمْ، لا تَذَرُنَّ وَدًّا» حضرت نوح مىگويد: لا تَذَرْ عَلَى الْأَرْضِ ...
4- سلامت فكرى جامعه بر سلامت جسمى فرد مقدّم است. كسانى كه مردم را منحرف مىكنند، اگر هلاك شوند بهتر است. لا تَذَرْ عَلَى الْأَرْضِ ... يُضِلُّوا عِبادَكَ
5- وراثت در تربيت نقش مهمى دارد. «وَ لا يَلِدُوا إِلَّا فاجِراً كَفَّاراً»
6- انسان به جايى مىرسد كه در عقيده و عمل راهى براى اصلاح خود باقى نمىگذارد. «فاجِراً» در عمل، «كَفَّاراً» در عقيده.
«1». هود، 36.
تفسير نور(10جلدى)، ج10، ص: 240
دانشنامه اسلامی
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
هدایت شده از ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مطالبۀ ملّی:
تلآویو و حیفا را با خاک یکسان کنید
جهت امضاء کلیک کنید:
https://asle8.24on.ir/n/97
☫ ستاد #امر_به_معروف و #نهی_از_منکر استان تهران 🚦 @abm_tehran