eitaa logo
شهید شیخ احمد کافی
91.7هزار دنبال‌کننده
16.3هزار عکس
7.5هزار ویدیو
5 فایل
🌹﷽🌹 آثار ماندگار از صدای ماندگار 👇 《رسانه حفظ و نشر آثار #شیخ‌احمد‌ڪافی》 تبلیغات ثامن برندینگ💚👇 https://eitaa.com/joinchat/2308702596Cce98270c04 👈محتوای تبلیغات تایید و یا رد نمیشود🌹
مشاهده در ایتا
دانلود
🌸 بشارت های آمنه بنت وهب در ایام بارداری _الله_علیه_و_آله 🕰ماه هشتم: بشارت حضرت موسی و حرکت ماهی در این ماه، ماهی عظیم الجثه ایی در دریاها حرکتی کرد که در اثر آن امواجی بلند برخاست. او در آن حال گفت: "روزی که پروردگار مرا خلق می کرد به من دستور داد هنگامی که محمد متولد می شود برای او و امتش استغفار کنم. هم اکنون شنیدم که ملائکه میلاد وی را به یکدیگر بشارت می دهند. لذا حرکتی کردم و برخاستم و تسبیح و تهلیل و تکبیر و ثنای پروردگار را آغاز کردم. یکی از ملائک به نام استحیائیل گفت : آرام باش و استغفار کن، که ولادت او نزدیک است." همچنین حضرت موسی بر آمنه ظاهر شد و فرمود:"ولادت پیامبری کریم گوارایت باد." الفضائل: ص۱۶- بحارالانوار:ج ۱۵، 286-324 ➥ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
🔴 شباهت آیات انجیل با احادیث شیعه... متحیّر شوید از اینهمه شباهت! ⭕️ پسر انسان سوار بر ابرها: 🌕 هم چنان که برق از مشرق ساطع شده تا به مغرب ظاهر می‌گردد، ظهور پسر انسان نیز چنین خواهد بود. و در آن وقت علامت پسر انسان در آسمان ظاهر خواهد گردید و آنگاه جمیع طوایف سینه زنی خواهند نمود و خواهند دید پسر انسان را که بر ابرهای آسمان می‌آید با قدرت و جلال عظیم؛ و فرشتگان خود را با صور بلند آواز فرستاده و آنها برگزیدگانش را جمع خواهند نمود. 📗انجيل متى،فصل۲۴ بندهاى ۲۷و۳۰ ⭕️ حضرت مهدی عج سوار بر ابرها: 🌕 امام باقر علیه السلام: ذوالقرنین میان دو ابر مخیر شد که رام را برگزید و سرکش را برای مولای شما وانهاد. گفتم سرکش کدام است؟ فرمود: هر ابری که رعد و صاعقه و یا برق دارد مولای شما بر آن سوار شد. همانا او سوار بر ابر می‌شود و بر اسباب آن سوار می‌شود. به اسباب هفت آسمان و هفت زمین بر می‌آید؛ پنج تا آباد و دو تا ویران هستند. 📗بحارالأنوار، ج ۵۲، ص۳۲۱ ➥ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شوهرم بی پوله ولی.... 🎙با صدای استاد دانشمند @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
🔴صبروحوصله‌پيامبر(ص) روزي حضرت در مسجد با جماعتي از اصحاب نشسته و مشغول صحبت و گفتگو با آن ها بودند. كنيزكي از انصار وارد مسجد شد و خود را به پيامبر رساند. مخفيانه گوشه‌ي عباي آن حضرت را گرفت و كشيد، چون آن حضرت مطلع شد برخاست و گمان كرد كه آن دختر با ايشان كاري دارد. چون حضرت برخاست كنيز چيزي نگفت، حضرت نيز با او حرفي نزد و در جاي خود نشست. باز كنيزك گوشه‌ي عباي حضرت را كشيد و آن بزرگوار برخاست، تا سه دفعه آن كنيز چنين كرد و حضرت برخاست، و در دفعه‌ي چهارم كه حضرت برخاست آن كنيز از پشت عباي حضرت مقداري بريد و برداشت و روانه شد. اصحاب از مشاهده‌ي اين منظره ناراحت شدند و گفتند: اي كنيزك اين چه كاري بود كه كردي؟ جضرت را سه دفعه بلند كردي و هيچ سخني نگفتي، و آخرش عباي حضرت را بريدي. چرا اين كار را كردي؟ كنيزك گفت: در خانه‌ي ما شخصي مريض است، اهل خانه مرا فرستادند كه پاره‌اي از عباي پيامبر را ببرم كه آن را به مريض ببندند تا شفا يابد، پس هر بار خواستم مقداري از عباي حضرت را ببرم حيا كردمو نتوانستم. در مقابل رسول خدا(ص) بدون هيچ ناراحتيو عصبانيت، كنيزك را بدرقه كرد. 📚بحارالأنوار/ج۷۱/ص۳۷۹ ➥ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی عیدتون مبارک 🌹
🌸🍃🌸🍃 📚 مردی در بصره، سال‌ها در بستر بیماری بود؛ به‌طوری که زخم بستر گرفته بود؛ و اموال زیادی را فروخته بود تا هزینه درمان خود کند؛ همیشه دست به دعا داشت. روزی عالمی نزد او آمد و گفت: می‌دانی که شفا نخواهی یافت! آیا برای مرگ حاضری؟ گفت: بخدا قسم حاضرم. داستان مرد بیمار به این طریق بود که، در بصره بیماری وبا آمد؛ و طبیبان گفتند: دوای این بیماری آ‌ب لیمو است. این مرد، تنها آب لیمو فروش شهر بود. که آب‌لیمو را نصفه با آب قاطی می‌کرد و می‌فروخت. چون مشتری زیاد شد، کل بطری را آب ریخته و چند قطره‌ای آب‌لیمو می‌ریخت تا بوی لیمو دهد. مردی چنین دید و گفت: من مجبور بودم بخرم تا نمیرم، ولی دعا می‌کنم زندگی تو بر باد برود چنانچه زندگی مردم را بر باد می‌دهی و خونشان را در شیشه می‌کنی. عالم گفت: از پول حرام مردم، نصف بصره را خریدی! و حالا ده سال است برای درمان و علاج خود آن‌ها را می‌فروشی. می‌دانی از آن همه مال حرام چه مانده است؟ دو کاسه! آن دو را هم تا نفروشی و از دست ندهی، نخواهی مرد! و زجر کش خواهی شد. پس مالت را بده که بفروشند تا مرگت فرا رسد. پیرمرد به پسرش گفت: ببر بفروش، چون مال حرام ماندنی نیست. چون پسر کاسه‌ها را فروخت، پدرجان داد. 💞الّلهُـمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَـــ الْفَـــرَج💞 ➥ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
(3) ⭕️ویژگی های مشترک مدعیان دروغین ▪️خواب یکی از شگرد‌های مشترک مدعیان دروغین مهدویت ! ▪️استفاده از قرآن با شگرد تأویل گرایی! ▪️اثبات بر حق بودن مدعیان در خواب! ▪️رو به روی مرجعیت و فقاهت قرار می‌گیرند! ▪️ دعوت به خود می‌کنند نه به خدا ! ▪️استفاده از استخاره! ▪️تحریف و تقطیع آیات قرآن! ▪️استناد به روایات جعلی! 📌در ادامه به صورت مختصر به شرح موارد ذکر شده می پردازیم: 👈خواب یکی از شگرد‌های مشترک مدعیان دروغین مهدویت است! در مسائل عقیدتی و فقهی شیعه و سنی و اتفاق عقلا و تمام ادیان و مذاهب اسلامی بر این است که شما نمی‌توانید به وسیله خواب یک مسئله عقیدتی، فقهی و شرعی را مشخص کنید. خواب در آنجا حجت نیست. از سوی دیگر جریان‌های مدعی از نظر روانی به مخاطب خود ذکری را القا می‌کنند و می‌گویند که فقط به این ذکر فکر کن و ببین چه خوابی می‌بینی، مشخص است که خواب دیده می‌شود، چون از نظر روانی به مریدانشان القا شده است. در واقع با اذکاری برای مخاطبان خود خواب سازی می‌کنند؛ آن‌ها می‌گویند که ما در خواب دیدیم که مرید، رهبر، قطب و مراد ما مثلاً در باغ سبزی است و بنابر این خواب برای خود تحلیل می‌کنند که مسیر ما حق است. ➥ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸 ﺧﺪﺍﯼ مهربانی ها ⭐️ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﻫﺮ ﭼﯿﺰ ﺑﺮﺍﯼ 🌸 ﻫﺪﯾﻪﺍی ﮐﻪ ﻫﺮ شب 🌙 ﺑﺎ ﻫﺰﺍﺭ ﻋﺸﻖ ﻭ ﺍﻣﯿﺪ 🌸 ﺑـﻪ ما می‌دﻫﯽ ⭐️ از ﺗﻮ ﺳﭙﺎﺳﮕﺰﺍﺭیم 🌸 ﻫﺪﯾﻪﺍﯼ ﮐﻪ ناﻣﺶ آرامش است ‌‌‌‌‌‌‌‌‌🌓‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌ 🌷شبتون معطر به عطر گل🌷 ➥ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
هیچگاه یڪ صبح خوب را با فڪر ڪردن بہ یڪ دیروز بد خراب نڪنید،رهایش ڪنید صبح یعنے امید یعنے فرصتے براے شروع دوباره @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
📛گناهش با من 🔹دیدید بعضی ها با اطمینانِ خاطر میگن: "فلان کار رو بکن، اگه گناه داشت، گناهش با من". قرآن کریم می‌فرماید: ❌ این آدمها دروغگو هستند "إِنَّهُمْ لَكَاذِبُونَ" ❌ با طناب پوسیده ی اینها تو چاه نروید. ❌ هر کس مسئولِ گناهانِ خودش هست. 📖 وَ قَالَ الَّذِينَ كَفَرُوا لِلَّذِينَ آمَنُوا اتَّبِعُوا سَبِيلَنَا وَ لْنَحْمِلْ خَطَايَاكُمْ وَ مَا هُم بِحَامِلِينَ مِنْ خَطَايَاهُم مِّن شَيْءٍ إِنَّهُمْ لَكَاذِبُونَ (عنکبوت/۱۲) 👈 کافران به مؤمنان گفتند: «شما از راه ما پیروی کنید، و اگر گناهی دارد، ما گناهانتان را بر عهده خواهیم گرفت» آنان هرگز چیزی از گناهانِ اینها را بر دوش نخواهند گرفت. آنان به یقین دروغگو هستند! 👈 البته، در آیه بعدی می‌فرماید: حواستون به این نکته هم باشه: ❌درسته که کسی بار گناهِ دیگران رو به دوش نمی کشه، امّا اگر شما کسی رو منحرف کردید، اغفال کردید، و به گناه کشیدید، شما هم در گناهِ او شریک هستید. 📖 وَ لَیَحْمِلُنَّ أَثْقٰالَهُمْ وَ أَثْقٰالاً مَعَ أَثْقٰالِهِمْ وَ لَیُسْئَلُنَّ یَوْمَ الْقِیٰامَةِ عَمّٰا کٰانُوا یَفْتَرُونَ (عنکبوت/۱۳) 👈 بی شک آنها، هم بارِ سنگینِ گناهان خودشان، و هم بارهای سنگین دیگر را، با بار خود بر دوش خواهند کشید.@sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
(4) ⭕️ویژگی های مشترک مدعیان دروغین 👈از دیگر ویژگی های مشترک مدعیان دروغین، استفاده از قرآن با شگرد تأویل گرایی و استفاده از عمومیات قرآن است این شگرد تقریباً در میان تمام مدعیان وجود دارد. منظور از تأویل گرایی این است که یک تفسیری از آیه‌ای انجام دهند بدون اینکه هیچ مستندی در آن باشد به عنوان مثال در حال حاضر جریانی مانند احمد اسماعیل بصری که ادعای یمانی بودن کرده و در عراق فعالیت‌های خود را دارد و مریدانی هم پیدا کرده است، او بدون هیچ مبنا و دلیلی برای اینکه بتواند بر اشتباهات خود در کتاب هایش سرپوش بگذارد و اگر منتقدان به او اشکالی وارد کردند، بگوید که یک معصوم هم می‌تواند خبط و خطا داشته باشد یا مثلاً یک معصوم هم می‌تواند ظلمت و تاریکی داشته باشد. احمد الحسن به دروغ آیه قرآن إِنَّ الْإِنْسَانَ لَفِی خُسْرٍ را اینطور تفسیر و تأویل کرده که مصداق بارز این آیه امیرالمومنین است که دچار خسران شده و تاریکی‌هایی در عملکرد او وجود دارد، در صورتی که در تفسیر اصلی این آیه انسان در خُسْرٍ ابولهب و ابوجهل و دشمنان اهل بیت (ع) هستند. یا مثلاً علی محمد شیرازی، شارع آئین بابیه و نویسنده کتاب بیان می‌گوید کتابش فرستاده خداست، در حالی که منتقدین علی محمد شیرازی بیان می‌کنند که هیچ یک از ائمه و انبیاء نام چنین کتابی را نیاورده است در صورتی که کسی که ادعای امامت، نبوت و جایگاهی می‌کند باید انبیا و ائمه گذشته نامی از او برده باشند، مثلا در قرآن بشارت‌هایی که به پیامبر و قرآن داده شده است. علی محمد در برابر این سوال از شگرد تأویل گرایی استفاده می‌کند و این جمله را ذکر می‌کند که قرآن در سوره الرحمن نامی از کتاب بیان آورده و فرموده، الرَّحْمَنُ، عَلَّمَهُ الْبَیَانَ؛ در حالی که معنای کلمه بیان در سوره الرحمن ربطی به کتاب علی محمد شیرازی ندارد. ➥ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
5.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درمحضر آیت الله بهجت حتما ببینید@sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی