📝وصیت نامه بسیار عجیب یک شهید :
🔴 به مردم بگویید امام زمان پشتوانهی این انقلاب است.
🔸 بعد از جنگ، در حال تفحص در منطقهی کردستان عراق بودیم که بهطرز غیرعادی جنازهی شهیدی را پیدا کردیم.
🔹از جیب شهید، یک کیف پلاستیکی در آوردم داخل کیف، وصیتنامه قرار داشت که کاملا سالم بود و این چیز عجیبی بود.
🔻در وصیتنامه نوشته بود :
🔸من سیدحسن بچهی تهران و از لشکر حضرت رسول(ص) هستم...
🔹پدر و مادر عزیزم ! شهدا با اهل بیت ارتباط دارند.اهل بیت، شهدا را دعوت میکنند...
🔸پدر و مادر عزیزم ! من در شب حمله یعنی فردا شب به شهادت میرسم. جنازهام هشت سال و پنج ماه و ٢۵ روز در منطقه میماند.
بعد از این مدت، جنازهی من پیدا میشود و زمانی که جنازهی من پیدا میشود، امام خمینی در بین شما نیست.
🔹این اسراری است که ائمه به من گفتند و من به شما میگویم.
🔸به مردم دلداری بدهید، به آنها روحیه بدهید و بگویید که امام زمان (عج) پشتوانهی این انقلاب است.
🔹بگویید که ما فردا شما را شفاعت میکنیم.
🔸بگویید که ما را فراموش نکنند.
🔺 بعد از خواندن وصیتنامه دربارهی عملیاتی که لشکر حضرت رسول (ص) آن شب انجام داده بود تحقیق کردیم، دیدیم درست در همان تاریخ بوده و هشت سال و پنج ماه و ٢۵ روز از آن گذشته است.
👤 راوی: سردارحسین کاجی
📚 کتاب خاطرات ماندگار صفحه ١٩٢
.
@Aminikhaahبزرگتر شدن از مشکلات.mp3
زمان:
حجم:
2.32M
🎙 #پادکست
🔸راه حل عبور از مشکلات در کلام مرحوم آیتالله خوشوقت ره
📌برگرفته شده از جلسات #نماز_مومنانه
مصطفی امینی خواه
.
📝 #مثل_خودش | #خادم_شهدا
➖ روایت سردار#شهید_قاسم_سلیمانی ازسردار#شهید_محمدحسین_یوسف_الهی جانشین اطلاعات عملیات لشکر۴۱ ثارالله
📍اورکت روی شانه هایش بود، بدون جوراب. معلوم بود از نماز می آید و فرصت پیدا نکرده سر و وضعش را مرتب کند. لبخند زدم و نگاهی به او انداختم.
🔅 قبل از اینکه حرفی بزنم با خنده گفت: وقتی در همین وضعیت مقابل خدای خودم ایستادم و نماز خواندم، درست نبود در مقابل بنده ی او به سر و وضعم برسم ...
علامه #طباطبایی(ره): برگی که از درخت بر زمین میافتد، در عالم تاثیرگذار است. چطور فکر میکنید گناه کردن در عالَم بی اثر باشد؟
.
@Aminikhaahتربیـت فرزند 2.mp3
زمان:
حجم:
9.34M
🎙 #پادکست
🔸تربیت فرزند؛ حیوانی یا انسانی!
📌برگرفته شده از جلسات #جنگ_اراده_ها
مصطفی امینی خواه
.
شیخ جعفر آقا مجتهدی
💢دومینوی تصاویر فتوشاپی برای فریب افکار عمومی ایران!
✍️معصومه نصیری ـ مدرس سواد رسانهای
موضوع نوید افکاری که بهعنوان یکی از آخرین تلاشهای رسانهها و گروههای معاند برای اعمال فشار بر جمهوری اسلامی و ناامیدسازی و مخالفتراشی در دستور کار قرار گرفته بود، بهعنوان نمونهای مناسب برای به چالش کشیدن امپراطوریهای ترویج دروغ و فریب قابل تحلیل و بررسی است.
در جریان رسانهای نوید افکاری علاوه بر کلمات و هشتگهایی که با هدف درگیرسازی احساسات مخاطبان طراحی و مورد استفاده قرار گرفته بود، بهرهگیری از تصاویر برای تشدید احساسات، نمایش ساختگی "همراهی جماعت"، ایجاد پروپاگاندا برای اقناع مخاطب جهت همنوایی با این جریان رسانهای و ... را شاهد بودیم.
همانگونه که هشتگهای خاص این موضوع با تلاش «رسانهها و سیاستمداران خارجی»، «برخی سیاسیون داخلی» و «برخی سلبریتیها» و البته مردمی که فریب این جو رسانهای را خوردند، مورد استفاده قرار گرفت، #تصاویر_ساختگی و استفاده ناشیانه از #فتوشاپ به مثابه قمار رسانههایی که ادعای حرفهایگری داشتند بر سر حیثیتشان بود.
این #تصاویر_فتوشاپی که بعد از قصاص نوید افکاری بهصورت دومینویی، در رسانههای فارسی زبان خارج از کشور مورد استفاده قرار گرفته است، با نوشتههایی همچون «راه نوید ادامه دارد»، «انتقام نوید را میگیریم» و «نوید تنها نیست» ضمن تلاش برای دعوت مردم برای مشارکت در شعارنویسی، سعی در ایجاد موج اجتماعی داشتند. روشی که به مخاطب القا میکند جریانی توسط بخشی از جامعه در حال پیگیری است و سکوت و بی تفاوتی در برابر آن جایز نیست. این را از جنس جملات و کلمات استخدام شده در تصاویر فتوشاپی میتوان دریافت.
روندکاویها نشان میدهد این تصاویر ساختگی که مصداق #تولید_دیس_اینفورمیشن برای #فریب_افکار_عمومی هستند، ابتدا توسط صفحات مجازی رادیو فردا منتشر و سپس صدای آمریکا آن را بازنشر داده است و این فرایند در ادامه توسط شبکه من و تو، شبکه وهابی کلمه و حتی ارگان رسانهای منافقین و همچنین فعالان سلطنتطلب و عوامل این رسانهها بازنشر شدهاند.
این پاسکاری و همافزایی رسانهای آنهم پاسکاری یک محتوای ساختگی و عدم بررسی و راستیآزمایی تصاویر توسط کاربران شبکههای اجتماعی، موجب افتادن مخاطبان در دام فریب و باور محتوای نشر یافته، شده است. محتوایی که در کنار هشتگهای استفاده شده در خدمت جا به جا کردن «قصاص» و «اعدام»، «مجرم» و «قربانی»، «عدالت» و «ظلم» و در نهایت تشدید فشارها بر ایران و تشدید تحریم ها و ایجاد تنگنا برای مردم ایران بوده است.
پیش از باور تصاویر آنها را راستی آزمایی کنیم. خط سیر یا زنجیره انتشار محتواهای رسانهای را مورد بررسی قرار دهیم و به اهداف قبل، حین و بعد طراحان یک هشتگ واقف شویم. پس از طی این مراحل محتوایی را باور و بازنشر کنیم.
9.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ اعتراف دکتر اکبری، مشاور عالی وزارت بهداشت فعلی در صداوسیما :
❌در نظام بهداشت و درمان، اگه خانم چهل ساله ای بخواد باردار بشه، پدرش رو در میارن!!!
⚠️هیچ پزشک و مامایی حق نداره، مادر باردار رو مجبور و تهدید به انجام غربالگری کنه و به واسطه اون باعث ترس و وحشت خانم باردار بشه...
📌رهبر انقلاب با صدای رسا گفتن در مورد جمعیت اشتباه کردیم، هیچ کس بعد از ایشون نگفت اشتباه کردم و حتی به خاطرش جایزه گرفتن و باهاش پز دادن، که پدرِ مردم رو در آوردن...!!!
🔰این اعترافات آدم را نسبت به همه چیز وزارت بهداشت بدبین می کنه.
.
حجت الاسلام مهدوی ارفع2030_0035.mp3
زمان:
حجم:
11.98M
امام #موسی_کاظم_علیه_السلام می فرمایند:
لَیسَ مِنّا مَن لَم یُحاسِبْ نَفسَهُ فی کُلِّ یَومٍ فَإنْ عَمِلَ حَسَناً استَزادَ اللهَ و إنْ عَمِلَ سیّئاً اسْتَغفَرَ اللهَ مِنهُ و تابَ اِلَیهِ.
از مانیست کسی که هر روز حساب خود رانکند، پس اگر کار نیکی کرده است از #خدا زیادی آن را بخواهد، واگر بدی کرده، از خدا آمرزش طلب نموده و به سوی او #توبه نماید.
منبع: اصول کافی ج. ۴ ص. ۱۹۱
📝 #کلام_بزرگان
✍️ آیتالله بهجت(ره)مکرر میفرمودند:
«ذکری از امام سجاد علیهالسلام است که اگر گفته شود و تسبیح، بدون گفتن ذکر چرخانده شود برای گوینده ثواب گفتن ذکر خواهد بود و همچنین برای او مایۀ فرج و گشایش است». امام سجاد(ع) از پدران خود از رسول خدا(ص) نقل میکند که حضرت هرگاه نماز صبح را به پایان میبرد با کسی سخن نمیگفت و تسبیح خود را به دست میگرفت و میفرمود:
اللَّهُمَّ إِنِّي أَصْبَحْتُ أُسَبِّحُكَ وَ أُحَمِّدُكَ وَ أُهَلِّلُكَ وَ أُكَبِّرُكَ وَ أُمَجِّدُكَ بِعَدَدِ مَا أُدِيرُ بِهِ سُبْحَتِي؛ خدایا! همانا صبح میکنم درحالیکه تو را تسبیح میگویم و تو را تمجید میکنم و تو را ستایش میکنم و تو را تهلیل (لاالهالاالله گفتن) میگویم به عدد آنچه میچرخانم تسبیحم را. سپس تسبیح را میگرداند، بدون آنکه تسبیح گوید و با دیگران صحبت میکرد. همینگونه بود تا وقتی به رختخواب میرفت، پس دوباره آن ذکر را تکرار میکرد و تسبیح را زیر سر خود میگذاشت.
📚 بهجتالدعا، ص ٣۵۵