هدایت شده از KHAMENEI.IR
2.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️ ویژه سالروز شهادت شهید مصطفی صدرزاده
📹 مجموعه نماهنگ | جوان فداکار و انقلابی
✏️ حضرت آیتالله خامنهای: «ارادهی قوی، فهم درست، روحیهی ایثار، شجاعت، خستگیناپذیری، ادب، دلِ انباشته از محبت و صفا، و بسی دیگر از خصوصیات برجسته، بخشهائی از شخصیت این جوان فداکار و انقلابی نسلهای دوم و سوم انقلاب است.» اسفند ۱۴۰۱
📥 نسخه کیفیت اصلی را در سایت | آپارات ببینید
💻 Farsi.Khamenei.ir
🌷#شبیه_شهدا_شویم
هدیه به روح مطهر امام و شهدا صلوات
💠 دعوت به گروه "شهدا دست ما را بگیرید"👇👇
@shohadadastmarabgirand
هدایت شده از محصنات ۲
5.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 این کلیپو از دست نده
❇️ اگر جامعه اهل امر به معروف و نهی از منکر نباشند، کسانی که اقدام به امر به معروف و نهی از منکر میکنند مانند اباعبدالله الحسین علیه السلام غریب و تنها خواهند ماند
┈┄┅═✾═┅┄┈
🛎 کانال"خبری|تحلیلی"
زنـانعفـیـــفهجهــانمُـحـــصَـنـــــــات(۲)
🆔 @mohsanat2_ir
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻منطق سرخ حسین و منطق بیرنگ ما:
ارادت دینی، ارادهی انقلابی
🖊مهدی جمشیدی
۱. روزگار عجیبیست که در آن، کسانی کربلا را در سال شصتویک هجری متوقف کردهاند و برای امام شهید، حسین -علیهالسلام- ناله سر میدهند، اما حاضر نیستند که در کربلای امروز، سر بدهند. همراهیشان با حسین، از سوگواری و گریه فراتر نمیرود؛ چنانکه اشکهای کوفیان نیز پس از کربلا جوشید، اما قیامی از آن نخروشید. نشستهاند و به گذشته مینگرند و اکنونشان، شبیه میلیونها نظارهگر سال شصتویک هجری است. نه این سو هستند و نه آن سو. در هنگامهی کربلا، خاموش و بیطرف هستند و پس از کربلا نیز، جز عزا و مویه و فغان نمیدانند. دلدادهی عزای حسین هستند و نه خط حسین. میگریند، اما فریاد برنمیآورند. تشنهی چای روضه هستند، اما از شمشیرهایی که تشنهی خونشان هستند، هراس دارند. با خون، عهد نبستهاند و جان خویش را عزیزتر از راه حسین میشمارند. از کربلا، یک داستان غمانگیز ساختهاند که فقط باید در سوگ آن گریست و محزون بود، اما اکنونشان و انتخابهای اکنونشان را به آن عرضه نمیکنند. در این روایت، کربلا نمیتواند خودآگاهی تاریخی ایجاد کند و مسئولیت اجتماعی بیافریند، بلکه در احوال و نقلیات شخصی، محدود میماند و از درس و عبرت تاریخی، تهیست. برایناساس، خط مقاومت و مخالفت و تضاد و عصیان از درون آن برنمیخیزد که هزینهدادن برای آن، معنا پیدا کند.
۲. و کاش فقط نظارهگر بودند و بیرون از معرکه، در مرداب زندگی شخصی خویش فرومیرفتند، اما بسیاری، با کربلای دیروز، همدردی میکنند و با کربلای امروز، نامردمی. زخم زهرآگین بر قلب خط مقاومت و مبارزه و انقلابیگری مینشانند و جبههی سازش و تسلیم و انقیاد را برمیگزینند. از راه رفته، بازمیگردند و تجربهی گرهگشای مقاومت را کنار مینهند. مقاومت را باطل و بیفرجام میشمارند و بیاعتنا به خط حسین، به سوی قبلهی مذاکره و التماس و ذلت، سجده میکنند. وعدهی همراهی میدهند اما اندکی بیش، دوام نمیآورند و به جبههی مقابل میگریزند. برای غربت حسین، بر سینه میکوبند، اما برای تداوم راه حسین، قدم برنمیدارند. منطق حسین را دفن کرده و قیام خونینش را به یک خاطرهی محزون فروکاهیدهاند که بازخوانی سالیانهاش، حاصل عملی و عینی ندارد. در طلب ثواب شخصی هستند نه صواب جمعی. حق را میبینند و مییابند، اما جانب لذت و منفعت و تعصب را میگیرند. هماشک و همدرد حسین هستند، نه همراه و هممنطق او. حقیقت را تنها نهادهاند و سر در لاک زندگی شخصی فروبردهاند. جز به خود نمیاندیشند و نصیبی از بیتعلقی نبردهاند. حسین را برای محرم و هیأت میخواهند و نه برای همیشه و جامعه. حزن را بر حماسه ترجیح میدهند و مذاکره را بر مقامت. به میدان رفتن حسین را میستایند، اما خودشان، دیپلماسی را برمیگزینند و حتی از احتمال جنگ میهراسند. آداب تقیه میدانند و با مبارزه بیگانهاند. برای حسین، قیام را میپسندند و برای خویش، تقیه را. از حسین، توقع خون دارند و از خویش، توقع اشک. در پوستهها و ظواهر، متوقف ماندهاند و خط و مرام و منطق حسین را دور افکندهاند. همعهد با عافیت هستند و تن به بلا نمیسپارند. رفیق منفعت هستند و نارفیق مصیبت.
۳. چه کنیم با این تعارضها و تهافتها؟! چه کنیم با این تذبذبها و تلاطمها؟! چه کنیم با این فهم تاریخیشده از حسین؟! چه کنیم با ناهمسازی ادعا و عمل؟! چه کنیم با این ارادتهای منهای ارادهی انقلابی؟! تشنگی حسین کجا و خوف اینان از تحریم کجا؟! معاملهگری اینان کجا و مقاومت حسین کجا؟! او برای دین، هم نان میدهد و هم جان، و اینان برای دنیا و لذت، دینفروشی میکنند. از دین خویش میفرسایند برای طلب دنیا. دنیایشان تا آنجا دینیست که هزینه ندارد. دینداریشان، بیهزینه و عافیتطلبانه و کاسبکارانه است. دکان گشودهاند و کیسه دوختهاند، اما حسین نیزهنشین را میستایند. هرکه به مکتب و مرام حسین، نزدیکتر باشد را افراطی و تندرو میخوانند؛ چنانکه در زمانهی حسین نیز، او را خارجی شمردند. اهل دنیا، در طلب زندگی هستند و نه مبارزه.
و حسین، چه زیبا و موجز، این حقیقت تلخ را در قالب کلمات ریخت و فرمود: «إنَّ الناسَ عَبيدُ الدُّنيا و الدِّينُ لَعقٌ على ألسِنَتِهِم يَحوطُونَهُ ما دَرَّت مَعائشُهُم، فإذا مُحِّصُوا بالبلاءِ قَلَّ الدَّيّانُونَ؛ همانا مردمان، بندهی دنيايند و دين، لقلقهی زبان آنهاست، و هر جا منافعشان بهوسيلهی دين، بيشتر فراهم آید، زبان مىچرخانند و چون به بلا آزموده شوند، آنگاه دينداران، اندكند.» این سخن حسین، اعتراض صریح و گزندهی او به جامعهای است که دین را در سایهی دنیا میطلبد و هر آنگاه که زمینهی امتحان و ابتلاء فراهم گردد و میان این دو، تزاحم رخ بدهد، دین را به کناری میافکند و دنیا را بر صدر مینشاند.
https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
3.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صلي الله علیک یا ابا عبدالله 💔
🏴🏴
هدایت شده از تمدننگار | شکوهیانراد
📚 مطالعه کنید
🔶🔹 قالیباف، سایبرنتیک، قانونمندی فضای سایبر
انتخابات ۱۴۰۳ به اتمام رسید و محرز شد که مسئولان ذیربط از فضاسازیهای جانبدارانه و مداخلههای منفی پیامرسانهای خارجی نظیر تلگرام در انتخابات ۱۳۹۶، کمترین درسی نگرفتهاند‼️
❇️ حداقل چندین نفر را میشناسم که در موضوع همستر، هشدار دادند که یکی از اهداف، انتخابات ایران و بازگردانی گروه مرددین سیاسی به تلگرام برای اثرگذاری بر آنها است.
🔴 شد آنچه نباید میشد، و مأموریت همستر نیز پایان یافت ...
✴️ اما در این میان، جناب قالیباف از اهمیت ویژه برخوردار است. ایشان بهعنوان رئیس مجلس یازدهم، نه تنها کمکی به قانونمند شدن فضای سایبر کشور نکرد، بلکه با مخالفت صریح نسبت به فیلترینگ در ایام مناظرات انتخاباتی، مهر تأیید بر شبهاتی زد که وی را مانع سر و سامانپذیری قانون فضای سایبر کشور میداند.
🔻 موضوع آنجا جالبتر میشود که ایشان دو سال قبل، الگوی مدیریت سایبرنتیکی را برای کشور تجویز کرده و ارزهای دیجیتال را -که فاقد قانون هستند- برای دور زدن تحریم ضروری میدانست!
💠 بهعنوان متخصص سایبرنتیک عرض میکنم، صحبت از مدیریت سایبرنتیک منهای قانونمندی فضای سایبر، همانقدر مضحک است که بخواهید ترافیک را کنترل کنید اما مانع تصویب قوانین راهنمایی و رانندگی شوید!
🌐 مدیریت سایبرنتیکی اولا اطلاعاتپایه، ثانیا قانونمند، ثالثا زیرساختمحور و رابعاً متولیمدار است!
💢 وقتی با حداقل الزامات سایبرنتیک مخالفید، یعنی:
🔻 یا اصلا نمیدانید از چه سخن میگویید؛
🔻 یا میخواهید به خارجیها واگذار کنید.
✍️ تمدننگار | شکوهیانراد
@SHRChannel
4_5812186590918742799.aac
حجم:
20.81M
ره یافتگان حسینی 👈 شهدایی که اهل بیت (غ) آنها را خریدند و به شهادت رسیدند.... سخنرانی مهندس ناصرکاوه در روز تاسوعای حسینی - مسجد الهادی (ع) تهران.... التماس دعا
14.pdf
حجم:
5.63M
کتاب ره یافتگان حسینی - ناصرکاوه
🌷#شبیه_شهدا_شویم
هدیه به روح مطهر امام و شهدا صلوات
💠 دعوت به گروه "شهدا دست ما را بگیرید"👇👇
@shohadadastmarabgirand
نشر دهید با صلوات بر محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
6.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥چقدر این کلیپ زیبا و عجیب بود برام
▪️مادر شهید مصطفی صدر زاده در کنار رهبر داره داستان کودکی آقا مصطفی رو تعریف میکنه که آقا مصطفی رو نذر حضرت اباالفضل علیه السلام کرده ،و دقیقاً در روز تاسوعا هم شهید میشه
▪️ببینید رهبر انقلاب از دست چه کسانی دلخوری دارد و افسوس میخورد.
⏪به مناسبت شهادت شهید مدافع حرم ،مصطفی صدرزاده در تاسوعای ۹۴.
🌷#شبیه_شهدا_شویم
هدیه به روح مطهر امام و شهدا صلوات
💠 دعوت به گروه "شهدا دست ما را بگیرید"👇👇
@shohadadastmarabgirand
🌷#شبیه_شهدا_شویم
هدیه به روح مطهر امام و شهدا صلوات
💠 دعوت به گروه "شهدا دست ما را بگیرید"👇👇
@shohadadastmarabgirand