eitaa logo
🌷شهدا دست ما را بگیرید🌷
300 دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3.9هزار ویدیو
78 فایل
شبیه شهدا
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آدم کیه!؟ آدمی که نمیترسه؟ نه اشتباه نکن ! راهکار شجاعت از زبان مبارک‌ شهید مصطفی صدرزاده ‌. 🌷 هدیه به روح مطهر امام و شهدا صلوات 💠 دعوت به گروه "شهدا دست ما را بگیرید"👇👇 @shohadadastmarabgirand
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توی ۴۰ ثانیه ببینید: چقد قشنگ این آیه از سوره حج رو توضیح میدن 👌 ❌ما جلوی گناه نگیریم، گناه جلوی ما رو می گیره‼️ 🏴بـه آمـرین بپیـوندیـد eitaa.com/joinchat/1655439360C3ac9fe7eda
520.5K
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد 👇 _بیا امربه‌معروف ونهی‌ازمنکرو تخصصی یاد بگیر😍👌 _میترسم نتونم انجام بدم 👀 این صوت درباره موقعیت بالاست☺️🌹 خیلی شیرین و آرامش بخشه حتما برای بقیه هم بفرستین 🏴بـه آمـرین بپیـوندیـد ID: @aamerin_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 ‏کارزار درخواست تشکیل با محوریت دکتر اطلاع رسانی و حمایت کنید. karzar.net/137028‎ برای شرکت در جهاد تبیین ملحق شو👇 @farhangsaze_haya
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اضافه کاری در آمريکا با پیاده‌روی در تهران بصورت نیمه برهنه... 🔻🔻🔻 🔸امام خامنه ای:در مسئله‌ی حجاب ــ دخالت بیگانگان واضح بود،‌ آشکار بود. از بیرون، در این دستگاه‌های ارتباط جمعی و انواع و اقسام رسانه‌ها، در این قضیّه دمیده شد. حالا یک عدّه هم در داخل البتّه کمک کردند، امّا عمده، از بیرون این کار هدایت شد و فکر شد و دنبال شد؛ به این توجّه بشود. خود بانوان ما، خود زنان عاقل و فهمیده‌ی ما به این نکته توجّه کنند که این قضیّه را دشمن دارد از بیرون دنبال میکند. 🔰 طبق آنچه در گزارشهای قابل اعتماد به ما رسید، بعضی‌ها را استخدام کردند که بیایند در جامعه هنجارشکنی کنند، حرمت حجاب را بشکنند. 🔸 وقتی ما می‌بینیم دست بیگانه در قضیّه‌ای دارد عمل میکند، خب باید مواضعمان را متناسب با همین قرار بدهیم که به آن بیگانه کمک نکنیم. ┈┄┅═✾═┅┄┈ کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 الرحیل 🔹خوب گوش کنیم اکنون بار دیگر بانگ الرحیل کاروان سیدالشهدا علیه‌السلام برخاسته و زمان لبیکی دیگر است... ╔══❖•°❤️ °•❖══╗ 🌹  @modafean_14 🌹  ╚══❖•°❤️ °•❖══╝
♦️‌یاران حسین علیه السلام در قرن حاضر 🔹‌سردار سرتیپ پاسدار عبدالله اسکندری مشهور به سردار بی سر و سیدالشهدای مقاومت فارس متولد ۱۵ فروردین ۱۳۳۷ در شیراز، از شهدای شاخص جبهه مقاومت و مدافعان حرم در سوریه و عراق بود که برای پاسداری از حریم اهل بیت (ع) به شام رفت و در روزهای ابتدایی خرداد ۱۳۹۳ در حلب به دست دژخیمان تکفیری سر از پیکر پاکش جدا شد و به شهادت رسید ╔══❖•°❤️ °•❖══╗ 🌹  @modafean_14 🌹  ╚══❖•°❤️ °•❖══╝
🌷 هدیه به روح مطهر امام و شهدا صلوات 💠 دعوت به گروه "شهدا دست ما را بگیرید"👇👇 @shohadadastmarabgirand
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️ ویژه سالروز شهادت شهید مصطفی صدرزاده 📹 مجموعه نماهنگ | سلام و صلوات خدا بر شهید صدرزاده ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «این گلهای سرسبد به چه مقاماتی رسیدند، و من و امثال من چگونه در این مسیر، ‌پای در گل ماندیم. سلام و صلوات خدا بر شهید مصطفی صدرزاده و همسر صبور و پدر و مادر ایثارگر او.» اسفند ۱۴۰۱ 📥 نسخه کیفیت اصلی را در سایت | آپارات ببینید 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️ ویژه سالروز شهادت شهید مصطفی صدرزاده 📹 مجموعه نماهنگ | جوان فداکار و انقلابی ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «اراده‌ی قوی، فهم درست، روحیه‌ی ایثار، شجاعت، خستگی‌ناپذیری، ‌ادب، دلِ انباشته از محبت و صفا، و بسی دیگر از خصوصیات برجسته،‌ بخش‌هائی از شخصیت این جوان فداکار و انقلابی نسل‌های دوم و سوم انقلاب است.» اسفند ۱۴۰۱ 📥 نسخه کیفیت اصلی را در سایت | آپارات ببینید 💻 Farsi.Khamenei.ir
🌷 هدیه به روح مطهر امام و شهدا صلوات 💠 دعوت به گروه "شهدا دست ما را بگیرید"👇👇 @shohadadastmarabgirand
هدایت شده از محصنات ۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این کلیپو از دست نده ❇️ اگر جامعه اهل امر به معروف و نهی از منکر نباشند، کسانی که اقدام به امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند مانند اباعبدالله الحسین علیه السلام غریب و تنها خواهند ماند ┈┄┅═✾═┅┄┈ 🛎 کانال"خبری|تحلیلی" زنـان‌عفـیـــفه‌جهــان‌مُـحـــصَـنـــــــات(۲) 🆔 @mohsanat2_ir
🔻منطق سرخ حسین و منطق بی‌رنگ ما: ارادت دینی، اراده‌ی انقلابی 🖊مهدی جمشیدی ۱. روزگار عجیبی‌ست که در آن، کسانی کربلا را در سال شصت‌ویک هجری متوقف کرده‌اند و برای امام شهید، حسین -علیه‌السلام- ناله سر می‌دهند، اما حاضر نیستند که در کربلای امروز، سر بدهند. همراهی‌شان با حسین، از سوگواری و گریه فراتر نمی‌رود؛ چنان‌که اشک‌های کوفیان نیز پس از کربلا جوشید، اما قیامی از آن نخروشید. نشسته‌اند و به گذشته می‌نگرند و اکنون‌شان، شبیه میلیون‌ها نظاره‌گر سال شصت‌ویک هجری است. نه این سو هستند و نه آن سو. در هنگامه‌ی کربلا، خاموش و بی‌طرف هستند و پس از کربلا نیز، جز عزا و مویه و فغان نمی‌دانند. دلداده‌ی عزای حسین هستند و نه خط حسین. می‌گریند، اما فریاد برنمی‌آورند. تشنه‌ی چای روضه هستند، اما از شمشیرهایی که تشنه‌ی خون‌شان هستند، هراس دارند. با خون، عهد نبسته‌اند و جان خویش را عزیزتر از راه حسین می‌شمارند. از کربلا، یک داستان غم‌انگیز ساخته‌اند که فقط باید در سوگ آن گریست و محزون بود، اما اکنون‌شان و انتخاب‌های اکنون‌شان را به آن عرضه نمی‌کنند. در این روایت، کربلا نمی‌تواند خودآگاهی تاریخی ایجاد کند و مسئولیت اجتماعی بیافریند، بلکه در احوال و نقلیات شخصی، محدود می‌ماند و از درس و عبرت تاریخی، تهی‌ست. براین‌اساس، خط مقاومت و مخالفت و تضاد و عصیان از درون آن برنمی‌خیزد که هزینه‌دادن برای آن، معنا پیدا کند. ۲. و کاش فقط نظاره‌گر بودند و بیرون از معرکه، در مرداب زندگی شخصی خویش فرومی‌رفتند، اما بسیاری، با کربلای دیروز، هم‌دردی می‌کنند و با کربلای امروز، نامردمی. زخم زهرآگین بر قلب خط مقاومت و مبارزه و انقلابی‌گری می‌نشانند و جبهه‌ی سازش و تسلیم و انقیاد را برمی‌گزینند. از راه‌ رفته، بازمی‌گردند و تجربه‌ی گره‌گشای مقاومت را کنار می‌نهند. مقاومت را باطل و بی‌فرجام می‌شمارند و بی‌اعتنا به خط حسین، به سوی قبله‌ی مذاکره و التماس و ذلت، سجده‌ می‌کنند. وعده‌ی همراهی می‌دهند اما اندکی بیش، دوام نمی‌آورند و به جبهه‌ی مقابل می‌گریزند. برای غربت حسین، بر سینه می‌کوبند، اما برای تداوم راه حسین، قدم برنمی‌دارند. منطق حسین را دفن کرده و قیام خونینش را به یک خاطره‌‌ی محزون فروکاهیده‌اند که بازخوانی سالیانه‌اش، حاصل عملی و عینی ندارد. در طلب ثواب شخصی هستند نه صواب جمعی. حق را می‌بینند و می‌یابند، اما جانب لذت و منفعت و تعصب را می‌گیرند. هم‌اشک و هم‌درد حسین هستند، نه هم‌راه و هم‌منطق او. حقیقت را تنها نهاده‌اند و سر در لاک زندگی شخصی فروبرده‌اند. جز به خود نمی‌اندیشند و نصیبی از بی‌تعلقی نبرده‌اند. حسین را برای محرم و هیأت می‌خواهند و نه برای همیشه و جامعه. حزن را بر حماسه ترجیح می‌دهند و مذاکره را بر مقامت. به میدان رفتن حسین را می‌ستایند، اما خودشان، دیپلماسی را برمی‌گزینند و حتی از احتمال جنگ می‌هراسند. آداب تقیه می‌دانند و با مبارزه بیگانه‌اند. برای حسین، قیام را می‌پسندند و برای خویش، تقیه را. از حسین، توقع خون دارند و از خویش، توقع اشک. در پوسته‌ها و ظواهر، متوقف مانده‌اند و خط و مرام و منطق حسین را دور افکنده‌اند. هم‌عهد با عافیت هستند و تن به بلا نمی‌سپارند. رفیق منفعت هستند و نارفیق مصیبت. ۳. چه کنیم با این تعارض‌ها و تهافت‌ها؟! چه کنیم با این تذبذب‌ها و تلاطم‌ها؟! چه کنیم با این فهم تاریخی‌شده از حسین؟! چه کنیم با ناهمسازی ادعا و عمل؟! چه کنیم با این ارادت‌های منهای اراده‌ی انقلابی؟! تشنگی حسین کجا و خوف اینان از تحریم کجا؟! معامله‌گری اینان کجا و مقاومت حسین کجا؟! او برای دین، هم نان می‌دهد و هم جان، و اینان برای دنیا و لذت، دین‌فروشی می‌کنند. از دین خویش می‌فرسایند برای طلب دنیا. دنیای‌شان تا آنجا دینی‌ست که هزینه ندارد. دین‌داری‌شان، بی‌هزینه و عافیت‌طلبانه و کاسبکارانه است. دکان گشوده‌اند و کیسه دوخته‌اند، اما حسین نیزه‌نشین را می‌ستایند. هرکه به مکتب و مرام حسین، نزدیک‌تر باشد را افراطی و‌ تندرو می‌خوانند؛ چنان‌که در زمانه‌‌ی حسین نیز، او را خارجی شمردند. اهل دنیا، در طلب زندگی هستند و نه مبارزه. و حسین، چه زیبا و‌ موجز، این حقیقت تلخ را در قالب کلمات ریخت و فرمود: «إنَّ الناسَ عَبيدُ الدُّنيا و الدِّينُ لَعقٌ على ألسِنَتِهِم يَحوطُونَهُ ما دَرَّت مَعائشُهُم، فإذا مُحِّصُوا بالبلاءِ قَلَّ الدَّيّانُونَ؛ همانا مردمان، بنده‌ی دنيايند و دين، لقلقه‌ی زبان آنهاست، و هر جا منافع‌شان به‌وسيله‌ی دين، بيشتر فراهم آید، زبان مى‌چرخانند و چون به بلا آزموده شوند، آنگاه دين‌داران، اندكند.» این سخن حسین، اعتراض صریح و گزنده‌ی او به جامعه‌ای است که دین را در سایه‌ی دنیا می‌طلبد و هر آن‌گاه که زمینه‌ی امتحان و ابتلاء فراهم گردد و میان این دو، تزاحم رخ بدهد، دین را به کناری می‌افکند و دنیا را بر صدر می‌نشاند. https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
📚 مطالعه کنید 🔶🔹 قالیباف، سایبرنتیک، قانونمندی فضای سایبر انتخابات ۱۴۰۳ به اتمام رسید و محرز شد که مسئولان ذی‌ربط از فضاسازی‌های جانب‌دارانه و مداخله‌های منفی پیام‌رسان‌های خارجی نظیر تلگرام در انتخابات ۱۳۹۶، کمترین درسی نگرفته‌اند‼️ ❇️ حداقل چندین نفر را می‌شناسم که در موضوع همستر، هشدار دادند که یکی از اهداف، انتخابات ایران و بازگردانی گروه مرددین سیاسی به تلگرام برای اثرگذاری بر آنها است. 🔴 شد آنچه نباید می‌شد، و مأموریت همستر نیز پایان یافت ... ✴️ اما در این میان، جناب قالیباف از اهمیت ویژه برخوردار است. ایشان به‌عنوان رئیس مجلس یازدهم، نه تنها کمکی به قانونمند شدن فضای سایبر کشور نکرد، بلکه با مخالفت صریح نسبت به فیلترینگ در ایام مناظرات انتخاباتی، مهر تأیید بر شبهاتی زد که وی را مانع سر و سامان‌پذیری قانون فضای سایبر کشور می‌داند. 🔻 موضوع آنجا جالب‌تر می‌شود که ایشان دو سال قبل، الگوی مدیریت سایبرنتیکی را برای کشور تجویز کرده و ارزهای دیجیتال را -که فاقد قانون هستند- برای دور زدن تحریم ضروری می‌دانست! 💠 به‌عنوان متخصص سایبرنتیک عرض می‌کنم، صحبت از مدیریت سایبرنتیک منهای قانونمندی فضای سایبر، همانقدر مضحک است که بخواهید ترافیک را کنترل کنید اما مانع تصویب قوانین راهنمایی و رانندگی شوید! 🌐 مدیریت سایبرنتیکی اولا اطلاعات‌پایه، ثانیا قانون‌مند، ثالثا زیرساخت‌محور و رابعاً متولی‌‌مدار است! 💢 وقتی با حداقل الزامات سایبرنتیک مخالفید، یعنی: 🔻 یا اصلا نمی‌دانید از چه سخن می‌گویید؛ 🔻 یا می‌خواهید به خارجی‌ها واگذار کنید. ✍️ تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد @SHRChannel
4_5812186590918742799.aac
20.81M
ره یافتگان حسینی 👈 شهدایی که اهل بیت (غ) آنها را خریدند و به شهادت رسیدند.... سخنرانی مهندس ناصرکاوه در روز تاسوعای حسینی - مسجد الهادی (ع) تهران.... التماس دعا
14.pdf
5.63M
کتاب ره یافتگان حسینی - ناصرکاوه 🌷 هدیه به روح مطهر امام و شهدا صلوات 💠 دعوت به گروه "شهدا دست ما را بگیرید"👇👇 @shohadadastmarabgirand نشر دهید با صلوات بر محمد و آل محمد اللهم صل علی محمد و آل محمد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا