هدایت شده از بیداری ملت
2.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥اولین تصاویر از مراحل پرتاب تا اصابت موشک هایپرسونیک فتاح به هدف!
🎬 #بیداری_مدیا برای بیداری وجدانها👇
https://eitaa.com/joinchat/1631191141C7748daa5f6
هدایت شده از آتش به اختیار
4.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
احیای دریاچه ارومیه، استقلال مس آذربایجان و تحقق مطالبه قدیمی مردم آذربایجان، افتتاح مسیر جدید راهآهن تبریز و کاهش مسافتها،احیای ماشین سازی تبریز و ۲۲۰ کارخانه دیگر، همگی در کمتر از یکسال،بهترین دلیل برای استقبال خاص مردم تبریز از رئیسجمهور بود.
مردم قدر خدمتگزار را میدانند.
علی نادری
هدایت شده از جهاد تبیین ۸
❎ تحلیل مهم روز
❇️ در شرایط فعلی«کنشگران فعال » برنده ی جنگ شناختی _ ادراکی هستند .
🛑فتنه ۱۴۰۱ به ما فهماند که شیوه جنگها عوض شده و فقط با نگاه امنیتی نمیتوان آنرا خنثی کرد.. جنگ های جدید همگی هیبریدی_ترکیبی است .... یعنی همزمان چندین نوع جنگ بصورت همزمان و ترکیبی انجام میشود مانند :
۱_جنگ سخت، نبرد نظامی سنگین
۲_حملات به مرزها و اقدامات گروهک ها
۳_اقدامات مخل امنیت و بمب گزاری
۴_جنگ اقتصادی و تحریم
۵_جنگ سیاسی، انتخاباتی،براندازی نرم ، نافرمانی مدنی وانقلاب های رنگین
۶_جنگ روانی
۷_جنگ سایبری
۸_جنگ شناختی، ادراکی
🔹اکنون میتوان ادعا کرد با نوع جدیدی از جنگ های شهری،«نافرمانی مدنی ناشی از تغییر و تقابل شناخت ها فرهنگ (تغییر نسل)» مواجهیم .
🔹 بخش مهم این پروژه، جنگ شناختی_ ادراکی است و دست بر تر با راوی خبر اول است...جنگ، جنگ روایت هاست...«زمان» عاملی حیاتی است،، آنکه از موضع آفندی سریعتر روایت کند می بَرد و طرف مقابل در موضع پدافندی هر چقدر هم خوب دفاع کند تلفات می دهد چون اعصاب و روانی که بهم ریخته به سختی آرام خواهد شد اینجاست که رهبری می فرمایند: بدنبال پرت کردن حواس نظام از مسیر اصلی هستند...
🔹جنگ شناختی غیرطبیعی نیست؛ آنچه غیرطبیعی است غَفلت مسئولان و رسانههاست که به هشدارهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این زمینه خوب توجه نمیشود.
همیشه با هزینه های سنگین در کف میدان، به اهمیت تدابیر رهبری پی بردیم و خدا کند که این هزینه های اخیر، ما را کفایت کند برای درک شیوه جنگ های آینده...
🔹از موارد مهمی که جنگ شناختی از آن اثر میپذیرد و باعث میشود که این نوع جنگ در اولویت قرار گیرد، «تغییر در آرایش رسانهای» است
درحقیقت تغییر در آرایش رسانهای که خود محصول پیشرفت تکنولوژیهای ارتباطی است، باعث شده جنگ شناختی در کانون توجه کنشگران قرار گیرد.
🔻 شکست انحصار رسانههای سنتی در تولید و توزیع اخبار و بدنبال آن توجه به این پدیده که هر فردی میتواند در «هر مکانی»، «هر زمانی» و با «هر زبان» و «ابزاری» پیام تولید و منتشر کند باعث شده که نقش رسانههای جمعی یعنی رادیو، تلویزیون و مطبوعات کمرنگ شده است.
🔹اکنون مانند گذشته نیست که یک نفر تولید کننده و بقیه استفاده کننده باشند. بلکه همه افراد در عینحال که مصرفکننده هستند، تولیدکننده و توزیعکننده هم هستند، بنابراین در جنگ شناختی کسانی پیروز و اثرگذار هستند که مدیریت سوژهها، جملات و واژهها، چینش تصاویر را بدست گیرند.
چیزی شبیه اتاق طرح ریزی عملیات در دفاع مقدس ولی در حوزه «خبر»
🔹در جنگ شناختی تیر و گلوله شلیک نمی شود ، بلکه با شلیک «خبر داغ» یا «سوژه»به ذهن مخاطب میتوان در او فعل و انفعال ایجاد کرد او را وادار به عمل یا عکس العمل نمود...اتاق جنگ باید بداند مهمات خبری را چگونه مدیریت کند...تشکیل مهپا (مرکز هماهنگی پشتیبانی آتش) در سطوح کشوری ، استانی و شهرستانی یک امر ضروری است...اتاق جنگ باید بداند کدام خبر برای کدام مخاطب است ، آنچنان اخبار(مهمات) باید به خوبی طراحی، بارگزاری و شلیک شوند که آماج ذهنی را مورد هدف قرار داده و اثر شبهات ذهنی و اخبار کذب را در جامعه خنثی نماید.
🔹در اتاق های طرحریزی که شبیه اتاق جنگ عمل میکند باید افرادی حضور یابند که به شگردهای خبرسازی، خبر پروری، ترفندهای عملیات روانی، جنگ شناختی، جنگ های هیبریدی _ ترکیبی مسلط باشند ... افرادی حضور یابند که بدانند در آن مقطع در فضای ذهنی نیروهای خودی،بیطرف و مخالف در آن حوزه ی جغرافیایی چه میگذرد...در فضای مجازی آن چه می گذرد... روی کدام خبر کار شود و از کنار کدام خبر رد شد...جنگ، جنگ اخبار و روایت هاست ...برد با کسی است که زودتر، دقیق تر، حرفه ای تر بر ذهن دیگران اثر بگذارد ...
🔹در آرایش جدید رسانهای، «کنشگران فعال» برنده جنگ شناختی هستند و کنشگران الزاما در کف خیابان یا در موقعیت مکانی یا بازه زمانی خاص حضور ندارند ، حتی میتوان از لشکریان رباتیک یا فیک برای این امر استفاده نمود...برجسته سازی خبر و ضریب دادن به آن یک شیوه مرسوم است، پروژه ی تکرار را به آن اضافه نموده بعد ببینید چه خواهد شد ...
✅درجنگ شناختی کسانی پیروز هستند که:
🔻۱_ آرایش جدید رسانهای را بشناسند .
🔻۲_ بتوانند از سلاح ها ، مهمات و ابزارهای جدید استفاده حداکثری کنند.
🔻۳_ بپذیرند که مدل تولید، توزیع و دریافت اخبار عوض شده است .
🔹اکنون میتوان به اهمیت «مرحله پیشرفته تر جنگ روانی» پی برد که چگونه انسان را تبدیل به نیروی جنگی کف خیابان می کند.
علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری، هنوز هم به اهمیت رسانههای اجتماعی پی نبرده ایم و بخشهای مختلف در «کنشگری در این حوزه» تردید دارند و همین مسئله آسیبپذیری در جنگ شناختی را موجب شده است.
✍حسین هراسانیان.
@jahadetabeen8
هدایت شده از دغدغه
الجمعة
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِيَ لِلصَّلَاةِ مِن يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَىٰ ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَٰلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ
ﺍﻱ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ! ﭼﻮﻥ ﺑﺮﺍﻱ ﻧﻤﺎﺯ ﺭﻭﺯ ﺟﻤﻌﻪ ﻧﺪﺍ ﺩﻫﻨﺪ ، ﺑﻪ ﺳﻮﻱ ﺫﻛﺮ ﺧﺪﺍ ﺑﺸﺘﺎﺑﻴﺪ ، ﻭ ﺧﺮﻳﺪ ﻭ ﻓﺮﻭﺵ ﺭﺍ ﺭﻫﺎ ﻛﻨﻴﺪ . ﻛﻪ ﺍﻳﻦ [ ﺍﻗﺎﻣﻪ ﻧﻤﺎﺯ ﺟﻤﻌﻪ ﻭ ﺗﺮﻙ ﺧﺮﻳﺪ ﻭ ﻓﺮﻭﺵ ] ﺑﺮﺍﻱ ﺷﻤﺎ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﺍﮔﺮ [ ﺑﻪ ﭘﺎﺩﺍﺷﺶ ] ﻣﻌﺮﻓﺖ ﻭ ﺁﮔﺎﻫﻲ ﺩﺍﺷﺘﻴﺪ .(٩)
هدایت شده از آزاده باش
🌷 مقام معظم رهبری:
زن اگر برای فرزندان آذوقههای فرهنگی مثل قصص و حکایتهای قرآنی فراهم کرد، نسلها در آن جامعه بالنده خواهند شد. ۷۵/۱۲/۲۰
#فرزندآوری
#ایران_قوی
#کار_فرهنگی
✅👉 @azade_baash
هدایت شده از خبرگزاری بسیج اصفهان
📌️نجات صیادان مفقودشده با عملیات پهپادی سپاه
🔷 به دنبال نامساعد شدن شرایط جوی در خلیج فارس، یک فروند شناور صیادی حامل دو نفر از صیادان جزیره بوموسی بعد از خراب شدن موتور و از کار افتادن Gps شناور، به مدت سه روز در دریا سرگردان و مفقود شدند.
🔷 در پی این حادثه یگانهای اطلاعات و عملیات منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه با سامانههای اشراف اطلاعاتی پهپاد و گشتهای دریایی موفق شدند این شناور را در نزدیکی آبهای امارات شناسایی و به کمک آنها بشتابند.
#سپاه
#امداد
#پهپاد
🔷@Basijnews_isf
هدایت شده از خبرگزاری بسیج اصفهان
5.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹️کدوم مردی میتونه اندازه این زن این مادر ادعای مردونگی کنه
انسان از سطح درک و بصیرت این زن متحیر می شود.
#خبرگزاری_بسیج_اصفهان
@Basijnews_isf
هدایت شده از خبرگزاری بسیج اصفهان
5.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹️کدوم مردی میتونه اندازه این زن این مادر ادعای مردونگی کنه
انسان از سطح درک و بصیرت این زن متحیر می شود.
#خبرگزاری_بسیج_اصفهان
@Basijnews_isf
هدایت شده از نشریه عبرتهای عاشورا
🌹پیامبر بزرگوار اسلام صلی الله علیه واله می فرماید:
♦️آیا از اقوامی نگویم که نه پیامبرانند و نه شهدا،
که روز قیامت همه ی انبیاء وشهدا،به منازل ومقامی که خدا به آنها اعطا کرده،غبطه می خورند،وآنها روی منبرهایی از نور هستند.
گفته شد:یارسول الله!آنها کیانند؟
♦️فرمود:آنها کسانی هستند که بندگان خدا راامر می کنند به آنچه که خدادوست دارد ونهی می کنند از آنچه که خدا بدش می آید.
🇮🇷کانالهای نشریه عبرتهای عاشورا🇮🇷
🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا
🌍 splus.ir/ebratha.org سروش