هدایت شده از کشکول مشکول
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 جواب سه کلمه ای یک دختر به سوال مجری در برنامه محفل شبکه سه که همه را به گریه انداخت ...
🎲 کشکول مشکول
🍂 @kashkool_mashkool
هدایت شده از محمود مزروعی
سلام عزیزان نکته آموزنده درسریال نون خ۴قسمت۱۱درمسابقه طناب کشی چه بود
هدایت شده از بصائر رضوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶🔶کلیپی زیبا در مورد حجاب 🙌
‼️فرق بدل با جواهر!!
#حجاب_مصونیت_نهمحدودیت
#صدف_برای_مروارید
🇮🇷کانال بصائر رضوی
@basaerrazavi
سروش
splus.ir/harimeshgh25
هدایت شده از کیهـــان آنلاین
#روزنامه_کیهان
🔹 دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲
🔻نشانی ما در پیامرسانهای سروش، آیگپ، ایتا
@kayhannewspaper
هدایت شده از کیهـــان آنلاین
🔹حجاب یک ضرورت دینی و الزام قانونی است
https://kayhan.ir/fa/news/262306
🔻نشانی ما در پیامرسانهای سروش، آیگپ، ایتا
@kayhannewspaper
هدایت شده از نشریه عبرتهای عاشورا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️❤️ انگشتر عقد حضرت آقا
🇮🇷کانالهای نشریه عبرتهای عاشورا🇮🇷
🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا
🌍 splus.ir/ebratha.org سروش
هدایت شده از محمدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💇♀ فقط بی حجاب ها
🤢و روزه خواران علنی، گوش کنند،
لطفا 🇮🇷
❓چرا یک نفر از سپاه
#فرعون غرق نمیشه؟
🔰#آیات_حجاب
در قرآن کتاب مقدس مسلمانان،
۲۳ آیه از میان ۶۲۳۶ آیه - یعنی ۰٫۳۷ درصد آیات قرآن
- به امر
#پوشش_و_حجاب اشاره دارد
که در هفت مجموعهآیهٔ زیر آمده است.
✍ فقهای شیعه و سنی با استناد به تفاسیر خود،
از این مجموعه آیات هفتگانه و با تکیه بر احادیث و روایات گوناگون از بزرگان دین، #حجاب_شرعی را در مورد زنی که مسلمان و بالغ و غیرِیائسه
و آزاد(غیرِبرده) باشد،
#شاملِ تمامِ پیکرِ او به جز وجه(گِردیِ چهره) و
#کَفَّین(دستها تا مچ)
و بعضاً
#قدمین(پاها تا مچ) دانستهاند
که باید در برابر مردِ نامحرمِ بالغ
از مسلمان و غیرِمسلمان و زنِ بالغِ غیرِمسلمان بپوشاند....
🧕ذیلاً متن و ترجمه آیات حجاب آمده است که بر حسب ترتیب نزول سورهها از صدر اسلام - ۳۹ و ۹۰ و ۱۰۳
از میان ۱۱۴ سوره - مرتب شدهاند👇
۱. اعراف، ۲۰ و ۲۲ و ۲۶ و ۲۷
۲. اعراف، ۳۱ تا ۳۳
۳. احزاب، ۳۲ و ۳۳
۴. احزاب، ۵۳ تا ۵۵
۵. احزاب، ۵۹ تا ۶۱
۶. نور، ۲۷ تا ۳۱
۷. نور، ۵۸ تا ۶۰
📚منبع: ویکی پدیا_دانشنامه آزاد
👮♂#خادم_حضرت_عبدالعظیم_ع
هدایت شده از کیهـــان آنلاین
#روزنامه_کیهان
🔹 سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲
🔻نشانی ما در پیامرسانهای سروش، آیگپ، ایتا
@kayhannewspaper
هدایت شده از کیهـــان آنلاین
درخت بادمجون!
🔻نشانی ما در پیامرسانهای سروش، آیگپ، ایتا
@kayhannewspaper
هدایت شده از احکام آنلاین✔️
💠 «دعای مجیر» دعایی است رفیع الشأن مروی از حضرت رسول أعظم (ص) که جناب جبرئیل برای آن حضرت آورد در وقتی که در مقام ابراهیم (ع) مشغول به نماز بودند.
💠 کفعمی در «بلد الأمین» و «مصباح» این دعا را ذکر کرده و فرموده هر که این دعا را در أیّام البیض ماه رمضان (روز ۱۳و۱۴و۱۵) بخواند گناهانشان آمرزیده شود اگرچه به عدد دانههای باران و برگ درختان و ریگ بیابان باشد و برای شفای مریض و قضا دین و غنا و توانگری و رفع غم خواندن آن نافع است.
✾•┈┈••✦❀✦••┈┈•✾
کانال احــــڪام آنلاین رو از دست ندید 📚
╭┅─────────┅╮
@ahkam_online110
╰┅─────────┅╯
هدایت شده از 🔴 مقاومت نیوز🌴
🔺فمثله کمثل الکلب ان تحمل علیه یلهث او تترکه یلهث.
🔹️ پس مَثَل او مَثَل سگ است كه اگر به آن حمله كنى دهان باز كرده و پارس مىكند و زبان بيرون مىآورد و اگر او را واگذارى، باز چنين مىكند (هميشه دهان دنياپرستان باز است،).
📚اعراف ۱۷۶
🔴 شبکه رسانه ای "مقاومت نیوز"
🇮🇶🇵🇸🇱🇧🇸🇾🇮🇷🇾🇪🇦🇫🇵🇰
🔵 اخبار مقاومت جهان اسلام
https://eitaa.com/joinchat/2218066109C2272e7b5f3
هدایت شده از کیهـــان آنلاین
📌 #خبر_ویژه
🔹از مواضع تند ضدزن تا ابنالوقتی به شیوه عبدالحمید اسماعیلزهی
🔸دو تصویر متفاوت از عبدالحمید اسماعیلزهی در اذهان نقش بسته؛ چهره ما قبل غائله پاییز 1401 و پس از آن؛ با ویژگیها و عقاید متفاوت و گاه متناقض با گذشته. این چرخش عبدالحمید نه از جنس تحول مبنایی بلکه از جنس چرخشهای ابنالوقتی است.
وبسایت الف ضمن انتشار تحلیل فوق مینویسد: او که روزی آموزش زنان را مشروط به ایجاد تفکیک جنسیتی میکرد، حجاب را امری واجب میدانست، بیرون رفتن زنان را منوط به آویختن برقع میکرد، گوش دادن بدون ضرورت به سخنرانی زنان برای مردان را جایز نمیدانست و طالبان را گروهی ریشهدار تلقی میکرد که از حمایتهای مردمی برخوردار است و برای آنان آرزوی نصرت داشت، چه شد که در بلوای پاییز 1401 به یکباره چهرهای دموکراتیک، صلحجو و عدالتطلب از خود به نمایش گذاشت؛ چهرهای که حتی حاضر شد برای کسب وجهه و ماهیگرفتن از این آب گلآلود، چشم بر روی عقاید خود ببندد و پای زنان بیحجاب را به مسجد باز کند!
کسی که حتی برای ورود زنان محجبه اهل سنت به مسجد هم به تنگنظری دچار بود چگونه دچار چنین تغییر موضع عجیبی میگردد؟ چه شد که در نقش یک مدافع حقوق بشر چنان فرو رفت که حاضر به رسمیت شناختن فرقه ضاله بهائیت هم شد؟ و این رسمیت شناختن را در مشروعیت به رژیم جعلی صهیونیستی تعمیم داد!
او به خوبی نشان داده که هدف وسیله را توجیه میکند و برای رسیدن به آن، میتوان همهچیز را به مسلخ برد. میتوان امنیت مردم را به مخاطره انداخت، شکاف قومیتی ایجاد کرد، التهاب را ترویج و از آن بهرهبرداری کرد و هر هفته روی آن موجسواری کرد.
او تصمیم گرفته که رادیکالیزم ذاتیاش را موقتاً کنار بگذارد تا یارکشی کند. یک عالم دین چگونه میتواند فارغ از هرگونه مخالفت با نظام سیاسی حاکم، روی بدیهیات دینی پای بگذارد؟
او سال 1401 را در تنش دائمی و یکطرفه با نظام به سر برد اما نمیتواند همچنان به این روند ادامه دهد. شاید در بستری که شعلههای التهاب زبانه کشیده، برخی اظهارات و اقدامات در کانون توجهات قرار گیرد اما تداوم این روند عایدی خاصی برای او بهدنبال نخواهد داشت. عبدالحمید مقاصدی را بیان میکند که قبلاً برخی چهرههای سیاسی آن را بر زبان میراندند؛ آن هم کسانی که بین زیستشان با عقایدشان مشابهت وجود داشت، نه مانند عبدالحمید که به عارضه ابنالوقتی دچار بوده و بین چهره جدید و قدیمش تفاوتهای فاحشی وجود دارد. او در سیاستورزی خود به خامی دچار است که اگر اینگونه نبود آهسته و پیوستهتر قدم برمیداشت. تاریخ به ما میگوید چهرههایی به مراتب مهمتر و سیاسیتر از امام جماعت مسجد مکی از مقابله فرصتطلبانه با نظام مستقر طرفی نبستهاند تا چه رسد به او!...
ادامه مطلب👇
https://kayhan.ir/fa/news/262409
🔻نشانی ما در پیامرسانهای سروش، آیگپ، ایتا
@kayhannewspaper