9.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 رهبر انقلاب، پیش از ظهر امروز: مسئولین مسمومیت دانشآموزان را با جدیت دنبال کنند
🔻 حضرت آیتالله خامنهای در حاشیه مراسم روز درختکاری:
🔹مسئولین باید موضوع مسمومیت دانشآموزان را با جدیت دنبال کنند؛ این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است.
🔹اگر مسمومیت دانشآموزان اثبات شود، باید عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند. در مورد این افراد هیچ عفوی نخواهد بود.
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
شبنامه 1137 - @mrtahlilgar.mp3
زمان:
حجم:
11.34M
🚨 مسمومیت دانشجوها در آستانه 16 آذر و حالا همان رخداد در مدارس / داعشیهای سکولار چه در سر دارند؟!
#شبنامه / در روزهای گذشته بحث مسمومیتها در مدارس به شدت در افکار عمومی داغ شده است / عین همین رخداد در آستانه 16 آذر به شکلی دنبالهدار در دانشگاههای کشور به وقوع پیوسته است / اقدامی عجیب و قابل تأمل که برای بسیاری در افکار عمومی سوال برانگیز شده است / ماجرا تا جایی پیشرفته که برخی انگشت اتهام را به سمت برخی گروهکها گرفته و به صراحت از نقش آنها در این اتفاق گفتهاند / اما ماجرا چیست و این مهم به کجا ختم خواهد شد؟ / قسمت ۱۱۳۷
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
♦️شما باید هرچیزی که در جمهوری اسلامی خوب کار میکند را خراب کنید!
🔸باید از خراب کردن کارآمدهای سیستم تابو زدایی کرد!!
🔸جرثومه های وطن فروش چگونه به مدارس ایران حمله کردند؟
#شبنامه
#خرابکاری_شرافتمندانه
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
🔺اگر سیستمی دارای ویژگیهای مثبت بسیار باشد اما ضعفهای اندکی هم داشته باشد بدیهی ست که هیچکس به #براندازی فکر نمیکند.
اگر سیستم دارای ضعف های بسیار شود ماجرا متفاوت است!!
البته رذیلانه اینجاست که ماموریتی تعریف شود با این هدف که نقاط مثبت سیستم نابود گردیده تا چیزی بجز نقاط منفی باقی نماند.
حدود 4 ماه قبل جلسه ای بین #داعشیهای_سکولار برگزار میشود.
در این جلسه یکی از حضار #مهدی_حاجتی بوده است.
🔺عضو شورای شهر شیراز که از کشور خارج شده و طبق ادعاهای خودش جلسات متعددی با مقامات کشورهای مختلف (بخوانید: عناصر سرویس های مخالف ایران) داشته است.
داعش برای انجام ماموریت در شیراز حدود 15 روز قبل از حادثه عناصری را از تاجیکستان و ازبکستان و افغانستان و باکو در استانبول جمع؛ و سپس به #باکو منتقل و از آنجا به ایران اعزام میکند.
در این ماموریت سه مسئله در اولویت بوده است:
1️⃣ تهیه اسلحه در داخل ایران برای عوامل!
2️⃣ گسیل آنها به شیراز تا لحظه پیوستن فرمانده به گروه
3️⃣ تهیه نقشه ی دقیق از منطقه ی عملیات برای بالا بردن شانس موفقیت....
🔺برخی میگویند داعش با یک واسطه از طریق بهایی های شیراز موفق به دریافت اطلاعات کامل حرم #شاهچراغ و خیابانهای اطراف و نوع انجام ماموریت در آن منطقه و هر چیزی که درباره جغرافیای منطقه نیاز داشته، شده است.
آن واسطه کسی نبوده جز مهدی حاجتی !!
مهدی حاجتی البته از سوی کاربران توئیتر با هشتگ " خرابکاری شرافتمندانه " شناخته میشود.
آنچه در ادامه میخوانید واو به واو کلماتی ست که مهدی حاجتی مطرح کرده است.
🔺 اگر سوال دارید که در صورت عمدی بودن مسمومیت دانش آموزان (که هرگز احتمال بعیدی نیست) چه کسانی پشت ماجرا بودهاند؟! بهتر است اظهارات این داعشی سکولار را با دقت بخوانید:
«چرا عنوانش خرابکاریه؟ اولا شما باید هرچیزی که درست کار میکنه در سیستم جمهوری اسلامی را خرابش کنی، پس از خرابکاری ما باید تابو زدایی کنیم! ما از چنین واژه شرافتمندانهای که ترکیب خرابکاری شرافتمندانه است با جدیت باید دفاع کنیم، تابو زدایی کنیم، فراگیرش کنیم در سر تا سر ایران که حتی روزی روزگاری ما ضرورتی دیدیم برای از کار انداختن سیستمی در نقطه ای دور افتاده در ایران، این رو یک آدم روستایی شبیه یک قهرمان جنگی وظیفه خودش بدونه بره تانک دشمن و سیستم مهمات سازی دشمن رو از کار بندازه و این اسمش خرابکاری شرافتمندانه است و این رو باید تا انتهای ایران برسونیم چون باید هممون با هم انجامش بدیم ! یعنی داریم خراب میکنیم یک سیستم رو، یعنی داریم خراب میکنیم یک سیستم رو ولی شرافتمندانه برای محافظت از همرزمان خودمون در خیابان»
🔺 چه کسانی پشت مسموم سازی دختران و حمله شیمیایی به مدارس ایران هستند؟
همین چند جمله کافی ست تا متوجه عمق رذالت داعشی های سکولار بشویم.
این جمله ی حاجتی را دوباره با دقت ببینید: حتی روزی روزگاری ما ضرورتی دیدیم برای از کار انداختن سیستمی در نقطه ای دور افتاده در ایران، این رو یک آدم روستایی شبیه یک قهرمان جنگی وظیفه خودش بدونه بره تانک دشمن و سیستم مهمات سازی دشمن رو از کار بندازه و این اسمش خرابکاری شرافتمدانه است و این رو باید تا انتهای ایران برسونیم چون باید همهمون با هم انجامش بدیم !
یعنی داریم خراب میکنیم یک سیستم رو ، یعنی داریم خراب میکنیم یک سیستم رو ولی شرافتمندانه برای محافظت از همرزمان خودمون در خیابان!!
🔺 ساده اش کنم؟ کشور از سوی دشمن تهدید شده، حالا تو همین شبکه ی خرابکار را (مانند #منافقین در دهه شصت) به جان نیروهای مسلح بیندازی تا از بالا زیرساخت های کشور را نابود کرده و بر روی زمین هم نیروی زمینی را هدف قرار دهند.
این دقیقا همان مدلی ست که در #سوریه رخ داده است.
5 ماه پیش چنین جرثومه هایی در برابر ایران به صف ایستادند.
این روزها مدارس ایران مورد #حمله_شیمیایی قرار گرفته و رذالت وطن فروشها در وقوع این رخداد به حدی ست که حتی آلمانی که پایِ ثابت حمله شیمیایی به ایران بوده نیز زبان در آورده و طلبکارانه از جایگاه متهم به جایگاه شاکی آمده و به استناد این جرثومه ها، حملات شیمیایی ایران را به پای حکومت بنویسد.
🔺 مسئله ی وطن فروشها با کشورشان چیزی فراتر از خیانت است.
به زودی نکاتی را درباره حرف های درگوشی آنها مرور خواهیم کرد که قطعا شنیدنش برای خیلی ها حیرت آور خواهد بود.
آنهایی که این مدت تحت تاثیر موجِ "زن زندگی آزادی" بودند خوب است بفهمند روی دیوار چه جرثومه هایی یادگاری نوشته اند....
#آقای_تحلیلگر
#جنگ_ترکیبی
#مسمومیت_دانشآموزان
#فاز_دوم_پروژه_ژینا
#شبنامه
@shohadayevarjovi
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آخرالزّمان (قسمت اول)
👈 با توجه به این روایت شما برای نجات در آخرالزمان، چه تصمیمی اتخاذ مینمایید؟!
✅لطفا حتما گوش کنید و پیگیری کنید
❌هشدار و #تلنگر
🔥تا در بلایا و فتنه های #آخرالزمان غرق نشده ایم
⛴دست به دامن نوح زمان یعنی امام زمان ارواحنافداه شویم
👌در روایات و ادعیه یکی از القاب امام زمان ارواحنافداه سفینه النجاه(کشتی نجات) میباشد
#اللهـم_عجل_لولیڪ_الفـرج
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
8.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آخرالزمان (قسمت دوم)
👈 برای نجات، راهی جز رسیدن به منجی نداریم
💎 اعجاز های علمی کلام اهلالبیت علیهم السلام ✨
❌هشدار و #تلنگر
🔥تا در بلایا و فتنه های #آخرالزمان غرق نشده ایم
⛴دست به دامن نوح زمان یعنی امام زمان ارواحنافداه شویم
👌در روایات و ادعیه یکی از القاب امام زمان ارواحنافداه سفینه النجاه(کشتی نجات) میباشد
#اللهـم_عجل_لولیڪ_الفـرج
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
حجت الاسلام کاشانی ـ 11 اردیبهشت 1397D1737375T14629132(Web).mp3
زمان:
حجم:
14.31M
سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حامد کاشانی با موضوع اضطرار شیعه در دوران غیبت، سال ۱۳۹۸
ائمه ما عمدتا در زمانی بودند که حجاب زمان اجازه نمی داد آنها را بشناسند حتی شیعیانشان.
🎙#استاد_کاشانی
⏱#سخنرانی_کامل
📺#صوتی
┄┄┅═✧❁🎙❁✧═┅┄
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
D1737381T16723656(Web).mp3
زمان:
حجم:
13.39M
سخنرانی حجت الاسلام دکترناصر رفیعی با موضوع پاسخ به سوالات درباره امام زمان علیه السلام
🎙#استاد_رفیعی
⏱#سخنرانی_کامل
📺#صوتی
┄┄┅═✧❁🎙❁✧═┅┄
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
حجت الاسلام کاشانی ـ 12 اردیبهشت 1397D1737375T14715654(Web).mp3
زمان:
حجم:
16.7M
سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حامد کاشانی با موضوع امام زمان ارواحنا فداه هنگام ظهور چگونه خود را معرفی می کند؟، سال ۱۳۹۸
ما هیچ یک از ائمه را نمی شناسیم ولی در ظرف دنیا هیچ امامی به اندازه حضرت حجت تلالو و جلوه گری ندارد. حقیقت معصوم را ابدا نمی توانیم بشناسیم. نه اینکه ما، انبیا هم نمی توانند بشناسند. درک مقام اهلبیت برای احدی در این عالم قابل فهم نیست.
🎙#استاد_کاشانی
⏱#سخنرانی_کامل
📺#صوتی
┄┄┅═✧❁🎙❁✧═┅┄
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
D1737392T13573034(Web).mp3
زمان:
حجم:
14.2M
سخنرانی استاد حسین انصاریان با عنوان "اسباب خشنودی امام زمان علیه السّلام"، سال ۱۳۹۳
کسب خشنودی امام زمان علیه السّلام، زمینه ساز سعادت دنیا و آخرت است. لذا لازم است بدانیم از چه طریقی می توان آن امام نازنین را خشنود کرد؟
🎙#استاد_انصاریان
⏱#سخنرانی_کامل
📺#صوتی
┄┄┅═✧❁🎙❁✧═┅┄
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
D1737381T16968692(Web).mp3
زمان:
حجم:
10.32M
سخنرانی حجت الاسلام سید حسین هاشمی نژاد با موضوع امام زمان علیه السلام عامل نجات و هدایت مردم
🎙#استاد_هاشمی_نژاد
⏱#سخنرانی_کامل
📺#صوتی
┄┄┅═✧❁🎙❁✧═┅┄
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
پرسش و پاسخ.mp3
زمان:
حجم:
5.45M
📌پرسمان مهدویت 1
⏱36 دقیقه
〰️〰️〰️
ضرورت طرح مباحث مهدویت چیست | معنای غیبت و علل آن چیست؟ | چرا باید تقلید نمود | فایده و کارکرد وجودی امام زمان ع در عصر غیبت چیست.
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
🔎کلیدواژه "کارخودشونه" یا مسمومیت با طعم جنگ شناختی
🔸اساس و محور جنگ شناختی در ساحت افکارعمومی، تعیین، تغییر یا وارونه سازی #درک_مخاطب از واقعیات و مستحدثات و روزمرگیهاست که مهندسی محاسبات هم گفته میشود. اینکه به چه سوژه ای، چگونه فکر بکنیم، به معنای تعیین دستوری یا حساب شدهی منطق و متعلق اندیشه است که امروزه دست ارباب قدرت و رسانه تعریف میشود.
▫️با این مقدمه، همه تعجب می کنیم که چگونه ممکن است برخی در رسانه یا اجتماع به تبع بنگاههای خبری بیگانه بگویند و باور کنند که مساله مسمومیت مدارس در چند شهر، کار خود حکومت است تا سد راه تحصیل دختران شوند؟
▫️هرچند که مهندسی خارجی و پیاده نظام داخلی ماجرا، در صدد ایجاد غبار هستند تا از #التهاب_مصنوعی و دستساز و تفسیرهای معکوس، ماهی مدنظرشان را در سبد سیاسی و اقتصادی، دَشت کنند، اما این تفسیر و رمزگشایی وارونه جای تحلیل و بررسی دارد. چطور ممکن است در جامعه ای که دخترانش هم پا و #برابر پسران در مدرسه و دانشگاه حاضر باشند چنین شبهه ای را مبتلا شود؟
▫️چگونه متصور است کشوری که در ساحت #هیات_علمی و مدرس دانشگاه، فضای رسانه و هنر و ورزش و سینما و تلویزیون، #وزیر و معاون و مشاور و نمایندگی مجلس، بانوان را همردیف مردان پذیرفته، متهم به هیستری زن ستیزانه شود؟
▫️استوارت هال معتقد است فرایند رمزگذاری و رمزگشایی دو فرایند مجزا هستند و الزاماً معنایی که رمزگذار ایجاد کرده با معنایی که مخاطب برداشت میکند یکی نیست. معنا زمانی خلق میشود که مخاطب شروع به تفسیر متن میکند. پس هیچ متنی، قبل از اینکه خوانده شود، واجد معنا نیست و باید رمزگشایی شود.
🔹#سه_حالت برای رمزگشایی یک متن داریم:
1⃣ رمزگشایی تطابقی، مسلط/هژمونیک، که در این رمزگشایی مخاطب با همان خوانش، متن را رمزگشایی میکند.چهارچوب مسلطی که توسط تولیدکننده به متن داده شده است توسط مخاطب پذیرفته میشود.(میان مسئول پیام و مخاطب پیام، هماهنگی حداکثری در فهم پیام وجود دارد)
2⃣ رمزگشایی توافقی که در این نوع رمزگشایی مخاطب چهارچوب ارجاعی ارائهشده از سوی رسانه را میپذیرد، ولی با بخشهایی از روایت همسو نیست. بنابراین آن را با اطلاعاتی از زندگی روزمره، تجربهٔ زیسته، رسانهها و هر منبع دیگر جایگزین میکند.
3⃣ رمزگشایی تقابلی (تضاد)، که در این رمزگشایی چهارچوب ارائه شده را مخاطب نمیپذیرد و چهارچوب ارجاعی دیگر را جایگزین میکند.(میان مسئول پیام و مخاطب پیام، هیچ فهم مشترکی وجود ندارد؛ تقابل حداکثری)
▫️حال وقتی روایت "کارخودشونه" بطور دومینو وار و شبکهای و #پرتکرار از طریق #مطبوعات_زنجیرهای رقیب در داخل و خارج مطرح میشود و مخاطب در ابهام را به وضعیت التهاب و اضطراب میرساند، فرایند رمزگشایی به نوع سوم نزدیک میشود.
▫️یعنی تفسیر وارونه از وقایع که درک معکوس و متضادی را در ذهنیت مخاطب و افکارعمومی رقم میزند. به عبارت ساده تر، شما چیزی میگویید و مخاطب بگونه ای متضاد و خلاف حرف شما برداشت میکند. خیلی خودمانی یعنی درک مخاطب بقدری توسط #بمباران_خبری_شبکهای، آلوده و دستکاری میشود که دیگر باورتان نمیکند و براحتی میگوید و میپذیرد که "کارخودشونه".
🔸در کشوری مثل آمریکا صفحه #توییتر دونالد ترامپ را با ۹۰ میلیون هوادارش، به جرم انتشار اخبار گمراه کننده مسدود میکنند تا اسیر واقعیت موازی و جنگ شناختی نشوند. حتی پلتفرم #تیک_تاک_چینی را غیرقانونی اعلام میکند تا مصونیت افکارعمومیاش را تامین کند.
در همین #ترکیه و ایام زلزله، برخی پلتفرم ها و رسانه ها و افراد حقیقی و حقوقی جریمه میشوند تا اخبار گمراه کننده را تولید یا بازنشر ندهند. همه جای دنیا قانون و پروتکل دارند تا اسیر جنگ شناختی و رمزگشایی های تقابلی نشوند.
🔸هم عرض با مدیریت رسانه و مواجهه قانونی با نفرت پراکنان مجازی، استراتژی گفتگوهای رو در رو و #حضورهای_میدانی دلگرم کننده در خط مقدم و موقعیت التهاب، هم عملیات رسانه ای بیگانه را خنثی میکند و اجازه انتقال مسمومیت از میدان مجازی به #فضای_فرهنگی را نمیدهد و هم رمزگشایی را در نوع اول تطابقی یا حداقل نوع دوم توافقی حفظ و تقویت کرده و حاکمیت را برای عموم جامعه باورپذیرتر از پیش بازنمایی میکند.
✍علیرضامحمدلو
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi