فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 | نقطه رهایی
🔍قطار فتنهانگیزی دشمن علیه ملت ایران در کدام ایستگاه متوقف خواهد شد؟
#استاد_مهدی_طائب
#جهاد_تبیین
#ایران_قوی
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
ف.mp3
39.22M
🎙#صوت درس تاریخ تطبیقی استاد #مهدی_طائب
📌 جلسه اول
⏰ شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
تاریخ کامل.mp3
47.18M
🎙#صوت درس تاریخ تطبیقی استاد #مهدی_طائب
📌 جلسه دوم
⏰ شنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
AudioCutter_تاریخ.mp3
40.66M
🎙#صوت درس تاریخ تطبیقی استاد #مهدی_طائب
📌 جلسه سوم
⏰ شنبه ۷ آبانماه ۱۴۰۱
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
جلسه چهارم تاریخ تطبیقی استاد مهدی طائب 1401.08.15.mp3
33.14M
🎙#صوت درس تاریخ تطبیقی استاد #مهدی_طائب
📌 جلسه چهارم
⏰ یکشنبه ۱۵ آبانماه ۱۴۰۱
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
AudioCutter_AudioCutter_Tarikh(2).mp3
52.27M
🎙#صوت درس تاریخ تطبیقی استاد #مهدی_طائب
📌 جلسه پنجم
⏰ شنبه ۲۱ آبانماه ۱۴۰۱
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
👈 *_در گورستان:_*
🔹 *_بر مزار بی خانه ای نوشته بودند:_*
*شکر خدا بالاخره صاحبِ خانە و مکان خویش شدم.*
🔹 *_بر سنگ قبر فقیری نوشته بودند:_*
*پا برهنه به دنیا آمدم، پابرهنه زیستم و پا برهنه به آخرت برگشتم.*
🔹 *_روی سنگ ثروتمندی خواندم:_*
*همه کس را با پول راضی کردم، اما فرشته ی مرگ را نتوانستم راضی کنم.*
🔹 *_بر مزار دلشکسته ای چنین نگاشته شده بود:_*
*قیامتی هست، تلافی می کنم.*
🔹 *_بر گور جوانی چنین خواندم:_*
*یکدیگر را نیازارید. به خدا قسم پشیمان خواهید شد.*
🔹 *_بر قبر کودکی نوشته بودند:_*
*خوشحالم بزرگ نشدم تا به درنده ای تبدیل شوم.*
🔹 *_بر مزار مادری نگاشته بودند:_*
*تو رو خدا مواظب بچه هایم باشید.*
🔹 *_بر قبر دیوانه ای نوشته بودند:_*
*هوشیار به دنیا آمدم، هوشیار زیستم، اما بخاطر رفتارهایتان خودم را به دیوانگی زده بودم.*
*_🔹بر سنگ قبر دکتری چنین خواندم:_*
*همه چیز چاره و درمانی دارد غیر از مرگ!*
*_🔹دنیا مزرعه ی آخرت است. به عاقبت خود بیندیشیم که چه کاشته ایم، چون به جز آن درو نخواهیم کرد..._*
*🔸 از مکافاتِ عمل غافل مَشو*
*🔸 گندم از گندم بروید... جُو ز جُو*
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
39.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پهپادهای چهره یاب ، شاهکار جدید ایران در نا آرامی های اخیر با موفقیت تست شد
ایران برای شناسایی و رصد و برخورد با لیدرهای آموزش دیده ی آشوبهای اخیر از روش هایی استفاده کرده که سرویس های گرداننده ی آشوب را حسابی غافلگیر کرده است. استفاده از پهپادهای مجهز به دوربین حرارتی و پهپاد های چهره یاب از جمله مهم ترین روش هایی است که برای مدیریت آشوبها به کار گرفته شده است...
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
46.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مهم / شوک وطن فروشها از قرار گرفتن کنار تجزیه طلب ها / بازی خورده ها دارند بیدار میشوند؟
ویدئو ها و تصاویر منتشر شده از تجمعات وطن فروش ها و مخالفین جمهوری اسلامی در خارج از کشور نشان میدهد آنها هم دارند میفهمند چه چیزی در حال رخ دادن است. همزمان با این فیلم ها ، ویدئوهایی هم از تجزیه طلبان منتشر شده که نشان میدهد آنها تعارف را کنار گذشته و حالا دارند حرف هایی میزنند که به روشن تر شدن فضا بیشتر کمک میکند...
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
شبنامه 1045.mp3
10.12M
بسیار مهم / ایران بندر خرمشهر را به بندر مدیترانه متصل خواهد کرد؟
#شبنامه / نخست وزیر عراق اولین سفر خود به کشورهای غیر عربی را با سفر به ایران آغاز کرده است / در این سفر از مسئلهی مقابله با ترور و تجزیهطلبی تا مسائلی دیگر، مورد بحث قرار گرفته است / بخشی از آنچه که در این سفر مطرح شده به طرحی اشاره دارد که بندر خرمشهر را به مسیری در عراق و سپس دیرالزور سوریه و پس از آن به بنادری در مدیترانه وصل میکند... / قسمت ۱۰۴۵
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
✨🔹✨🔹✨🔹✨🔹✨
✨
⭕️ امام علی (ع) در خطبه ۱۶۷ نهج البلاغه، درباره آماده شدن برای مرگ چه هشداری می دهد؟
🔹 #امام_علی (ع) در بخشی از خطبه ۱۶۷ #نهج_البلاغه، مخاطبان خود را به مسئله #پايان_عمر كه براى همه رخ خواهد داد توجّه مى دهد و مى فرمايد: «بَادِرُوا أَمْرَ الْعَامَّةِ وَ خَاصَّةَ أَحَدِكُمْ وَ هُوَ الْمَوْتُ، فَإِنَّ النَّاسَ أَمَامَكُمْ، وَ إِنَّ السَّاعَةَ تَحْدُوكُمْ مِنْ خَلْفِكُمْ؛ به سوى آن امر عمومى و خصوصى، يعنى #مرگ، مبادرت ورزيد [و براى آن آماده شويد]؛ چرا كه [گروهى از] مردم، پيش از شما رفتند و #قيامت از پشت سر، شما را بانگ مى زند [و به پيش مى راند]». منظور از امر عمومى و خصوصى، همان #مرگ است؛ زيرا اگر به كلّ جامعه انسانى نگاه كنيم، مرگ در سرنوشت همه آنها رقم زده شده است، بنابراين جنبه عمومى دارد و اگر تنها به خودمان بنگريم، باز مرگ را در پايان عمر حاضر مى بينيم، بنابراين جنبه خصوصى دارد، و با توجّه به تفسيرى كه امام (ع) فرموده، جمله «وَ هُوَ الْمَوْتُ» [۱] ترديدى در اين تفسير باقى نمى ماند؛ و شگفت آور است كه چگونه بعضى از مفسّرانِ «نهج البلاغه» جمله «بَادِرُوا أَمْرَ الْعَامَّةِ» را به معناى اصلاح امور جامعه تفسير كرده اند.
🔹جمله هاى بعد نيز نشان مى دهد كه آنچه در اين عبارت آمده مربوط به مرگ و پايان زندگى است، نه اصلاح جامعه انسانى، كه آن مقوله ديگرى است. آرى، دو دليل بر حقانيت مرگ ـ كه يك قانون عمومى است - وجود دارد: ۱) نخست اينكه با چشم خود گروهى را مى بينيم، كه پيش از ما بار اين سفر را مى بندند و در جلوى اين قافله به حركت در مى آيند. جسد بى جان آنها را بر دوش مى گيريم و به قبرستان مى بريم و به خاك مى سپاريم و باز مى گرديم. آيا ميان ما و آنها تفاوتى است كه آنها بروند و ما بمانيم؟!! ۲) ديگر اينكه نشانه هاى حركت به سوى پايان زندگى، در وجود همه ما يكى بعد از ديگرى آشكار مى شود: آثار پيرى، موهاى سفيد و ناتوانى اعضا، تمام اينها نشانه آن است كه #قيامت از پشتِ سر، ما را می خواند. با اين دو دليل روشن، آيا هيچ عاقلى احتمال مى دهد كه از اين قانون استثنا شود؟! سپس امام (ع) به نتيجه گيرى مهمّى مى پردازد.
🔹حضرت مى فرمايد: «تَخَفَّفُوا تَلْحَقُوا، فَإِنَّمَا يُنْتَظَرُ بِأَوَّلِكُمْ آخِرُكُمْ؛ [حال كه چنين است] سبكبار شويد تا به قافله برسيد؛ چرا كه پيشينيان را در انتظار رسيدن بازماندگان نگه داشته اند [تا همه در يك زمان محشور شوند]». آرى، #سفر_آخرت، سفرى است بسيار پر فراز و نشيب و داراى گردنه هاى صعب العبور؛ تنها #سبكباران مى توانند از اين راه بگذرند؛ همان كسانى كه در زندگى دنيا به حداقل قناعت كردند و از ثروت اندوزى و زندگى پر زرق و برق و سرشار از تجملات چشم پوشیدند؛ همچون مسافری که حداقل آب و غذای لازم را برای سفر با خود می برد و از فراز و نشیب ها به آسانی می گذرد؛ نه همچون كسانى كه بر اثر خيالات خام، بارهاى سنگينى بر دوش گرفته اند كه در همان گردنه اوّل و دوّم مى مانند و از قافله جدا مى شوند و تلف مى گردند. مرحوم سيّد رضى چند جمله اخير را با مختصر تفاوتى در خطبه ۲۱ نقل كرده و در توضيح آن تصريح كرده كه جمله «تَخَفَّفُوا تَلْحَقُوا»؛ (سبكبار شويد تا به قافله برسيد) كلامى است كه از آن كوتاه تر و پربارتر يافت نمى شود، كلامى كه روح تشنگان طالب حكمت را سيراب مى كند و مهم ترين درس زندگى را به انسان مى دهد.
پی نوشت:
[۱] توجّه داشته باشيد ضمير «هو» مذكّر است و به «امر» بر مى گردد و بنابراين «خاصّة» بايد مجرور باشد؛ نه مفتوح آنچنان كه در متن مذكور آمده است.
📕پيام امام اميرالمؤمنين (ع)، مكارم شيرازى، ناصر، دار الكتب الاسلاميه، چ اول، ج ۶، ص ۴۳۴
منبع: وبسایت آیت الله العظمی مکارم (بخش آئین رحمت)
#امام_علی #نهج_البلاغه #مرگ #عمر #آخرت
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
⭕️ #امام_مهدی عجل الله تعالی فرجه:
🔸وَ جَعَلَ الاَْمْرَ بَعْـدَهُ صلی الله عليه و آله إلى أخيهِ وَ ابْنِ عَمِّهِ وَ وَصيِّهِ وَ وارِثِهِ عَليِّ بْنِ أبیطالِبٍ ثُمَّ إلىَ الْأوْصياءِ مِن وُلْدِهِ واحِداً واحِداً أحْيا بِهِمْ دينَهُ وَ أتَـمَّ بِهِمْ نُـورَهُ.
🔹خداوند پس از پيامبر اكرم صلی الله عليه و آله كار امّت را به برادر و پسرعمو و وصىّ و وارث او على بن ابیطالب سپرد، سپس به جانشينان او از فرزندانش يكى پس از ديگرى واگذار كرد، و توسط آنان دين خود را زنده كرد و نور خود را به اتمام رسانيد.
📕بحارالانوار، ج ۵۳، ص ۱۹۴
#امام_زمان
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا در مورد نحوهی حکومت امام زمان(عج) گفتگو نمیکنیم؟
✍ تخریبچی
#امام_زمان
#برای_ایران
🇮🇷 اتحادیه عماریون
🔺همدلی
🔻انقلابی گری
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⏯ #نوستالژی
#ترکی #امام_زمان(عج)
🍃ای قلم سوزلرینده اثر یوخ
🍃آشنادن منه بیر خبر یوخ
🎤حاج #ابراهیم_رهبر
👌بسیار دلنشین
🌷 #اللهم_عجل_لولیک_الفرج
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #کلیپ_نوشت
امام زمان (عجل الله) مراقب این کشور و ملت است
حضرت آیتالله خامنهای:
🔸امام زمان (ارواحنا فداه) -که این کشور و این ملت در ید قدرت و قبضهی اوست- مراقب این کشور و این ملت است.
🌹
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
⛅️ پسیننگار ⛅️
حزباللّهی بودنمان را محک بزنیم!
ــــــــــــــــــــــــــــ
❇️ در تاریخ آمده است که در زمان ناصرالدینشاه قاجار، تاجری اصفهانی زندگی میکرد که شغلش تجارت توتون و تنباکو بود و سرمایهی فراوانی داشت؛ آنچنان که سرمایهی وی را ۱۰ هزار کیسهی بزرگ توتون و تنباکو نوشتهاند. این فرد همینکه خبردار میشود که میرزای شیرازی حکم فرموده است به تحریم استعمال توتون و تنباکو(به هر نحو)، تمام سرمایهی هنگفتش را که ۱۰ هزار کیسهی بزرگ بود به آتش میکشد تا فرمان ولیّامر خود را زمین نگذاشته و در راستای استقلال اقتصادی مسلمانان، مُشتی در دهان دشمن(انگلیس) کوبیده باشد. به گمان قوی، این تاجر گرامی در عمرش میرزای شیرازی را حتی یک بار هم با چشم خود از نزدیک ندیده بود؛ چراکه این فرد در ایران میزیست و میرزای شیرازی در فرسنگهای دوردست یعنی سامرا.
⭕️ در همان زمان اما بودند بعضی علمای مشهور و مؤثر(آیتالله سید عبدالله بهبهانی) که با وجود حکم تحریم تنباکو از سوی میرزای شیرازی، متأسفانه حکم نائب امام زمان را شکسته و قلیان کشیدند؛ این در حالی بود که حکم ولیّامر مسلمانان تا اعماق دربار ناصرالدینشاه - یعنی حرمسرای او - نیز نفوذ کرده به گونهای که همسران قبلهی عالم! را نیز علیه او شورانده و حسابی وی را آشفته نموده بود. و هم جناب بهبهانی بود که حدود ۱۵ سال بعد در قضیهی بسیار مهم و کلیدی مشروطه، متأسفانه باز هم دچار غفلت شد و در زمرهی حامیان مشروطهی غیر مشروعهی انگلیسپسند قرار گرفت و حتی از تحصن مشروطهخواهان در سفارت انگلیس حمایت کرد و همین غفلت ایشان و همانندان ایشان بود که در نهایت موجب شکست مشروطهی مشروعه و در واقع «شکست اسلام»(بنا بر تعبیر حضرت امام خمینی) گردید.
🔘 اگر معیارهای حزباللّهی بودن به گونهی عمیق و موشکافانه کشف، منقح و تبیین شود، آنگاه یافتن عیار هر فرد مدعی حزباللّهیگری آسان گردیده و جای حزباللّهیهای حقیقی و غیر حزباللّهیها با یکدیگر عوض نخواهد شد و نمونههایی همانند دو مورد یادشده، در چشم ما عجیب نمیآید.
✍ ابَرشاگرد
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
روحانی شجاع
قضیّۀ مرحوم میرزا کوچک جنگلی یک قضیّۀ ویژه است؛ اگرچه که در آن دورۀ خاص - یعنی در دورۀ فاصلۀ بین مشروطیّت و سرِ کار آمدن رضاخان - حوادث گوناگونی در کشور بهوجود آمده و همزمان با نهضت جنگل، چند کار بزرگ دیگر هم در گوشه و کنار کشور - مثل مرحوم شیخ محمّد خیابانی در تبریز، یا کلنل محمّدتقی خان پسیان در مشهد - اتّفاق افتاده که اینها همه تقریباً همزمان است، لکن قضیّۀ جنگل یک قضیّۀ ویژه است. خب ما قضایای تبریز را و حضور مرحوم شیخ محمّد خیابانی و اینها را خوب میدانیم دیگر، هم در تاریخ نوشته شده و هم قضایای خصوصی و اطّلاعات زیادی داریم، امّا آن صبغۀ مردمی و نجابتی که در کار مرحوم میرزا کوچک خان جنگلی هست، در هیچ کدام از این دو سه کار دیگری که همزمان در آن دوره اتّفاق افتاد در سرتاسر ایران، نظیر ندارد. میرزا کوچک یک روحانی است، یک طلبه است. منشأ حرکت میرزا کوچک خان یک منشأ صددرصد دینی و اعتقادی است.
رفتار او هم یک رفتار دینی و اعتقادی است، یعنی انسان مشاهده میکند با اینکه در درون تشکیلات خودشان مخالفینی داشت، بعضی از اقشار گوناگون ممتاز هم با او مخالفت میکردند، امّا مرحوم میرزا کوچک در برخورد با اینها کاملاً حدود شرعی را رعایت میکرده و اهل درگیری با داخل نبوده. مثلاً کسانی بودند که مخالفتهای اعتقادی با ایشان داشتند؛ همراهان ایشان - آن افراطیها - میگفتند اینها را بزنیم سرکوب کنیم! میرزا کوچک نمیگذاشته، جلوی اینها را میگرفته و مانع میشده از اینکه این کار را بکنند؛ یعنی رفتار هم یک رفتار دینی است.
و حرکت، یک حرکت صددرصد اسلامی و ایرانی است. خب آن زمان - میدانید دیگر - آن غوغای نهضت مارکسیستی و تشکیل شوروی و هیاهویی که در دنیا و در بین ملّتها راه افتاده بود و جاذبهای که برای بعضی از ملّتها بهوجود آورده بود، طبعاً یک عدهای را مجذوب خودش کرده بود و دوروبریهای ایشان هم از این طریق به ایشان خیانت کردند؛ لکن این مرد، هم بهخاطر پایبندیاش به اسلامْ جذب تفکّر مارکسیستی نشد و رد کرد بهطور صریح و قاطع آن نظریّه را - با اینکه جزو نزدیکترینهایی که با او از اوّل همراه بودند، گرایش پیدا کردند؛ البتّه آنها هم ناکام از دنیا رفتند، هیچکدام آنها هم خیری از این زندگی ندیدند و از آن جریان بلشویکی هیچ خیر و تجاوب جوانمردانهای مشاهده نکردند - و مخالفت کرد، هم با اجنبی مخالف بود؛ یعنی چون سیاستی بود که از طرف اجانب بود، با اینکه اینها مقابلهشان با دستگاههای حاکم مثل انگلیس و روسهای قزّاق و مانند اینها بود، امّا درعینحال به آن طرف هم جذب نشد؛ استقلال را حفظ کرد. یک نمونهی خیلی برجستهای است میرزا کوچک خان؛ خداوند انشاءالله درجاتش را عالی کند.
بیانات در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت میرزا کوچکخان جنگلی ۱۳۹۱٫۰۸٫۲۹
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
🌹امام صادق عليه السلام فرمودند: لا يَسْتَغْنى أَهْلُ كُلِّ بَلَدٍ عَنْ ثَلاثَةٍ يُفْزَعُ اِلَيْهِمْ فى أَمْرِ دُنْياهُمْ وَ آخِرَتِهِمْفَاِنْ عَدِموا ذلِكَ كانوا هَمَجا: فَقيهٌ عالِمٌ وَرِعٌ وَ اَميرٌ خَيِّرٌ مُطاعٌ وَ طَبيبٌ بَصيرٌ ثِقَةٌ؛
♦️مردم هر شهرى به سه چيز نيازمندند كه در امور دنيا و آخرت خود به آنها رجوع كنند و اگر آن سه را نداشته باشند گرفتار سرگردانى مى شوند:
🔻 دين شناسِ داناى پرهيزكار ،
🔻حاكم نيكوكارى كه مردم از او اطاعت كنند
🔻و پزشك داناى مورد اعتماد.
📚[تحف العقول، ص ۳۲۱]
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
🔴امام خمینی: #رفراندم براي قانون اساسی معنايش چيست؟
♦️اگر میزان آراء مردم است، اینها که از اروپا نیامدهاند، همین مردماند که به جمهوری اسلامی رای دادند
♦️در روزنامهها شروع کردند گفتن و در لسان یکی از همین آقایان بود، اینکه برگردیم به آن وقتی که انقلاب کردیم و همه این چیزهایی که تا حالا درست کردیم هیچ، بیاییم به هم بزنیم همه را! بگوییم حالا اینکه نشد به رای ما، دوباره رای بگیریم ببینیم چه میشود!
♦️آنها میخواستند که افرادی باشند از همین افرادی که سینه برای غرب میزنند. و دیدند نشد این. از این جهت، دنبال این افتادند که ما همه بساط را به هم بزنیم! باز دو سه سال بنشینیم دوباره #رفراندم کنیم. رفراندم برای اصل جمهوری! حالا اگر برای اصل جمهوریش هم نگویند، رفراندم برای #قانون_اساسی؛ این معنایش چیست؟ معنایش این است که #ثبات این مملکت را از دست بگیرند. اینکه الآن ثبات دارد و از افتخارات این انقلاب است، این را از دست بگیرند، بگویند حالا نشد، دوباره از سر! آراءْ آراءِ مردم است.
♦️خوب، اگر میزان آراء مردم است، اینها که از اروپا نیامدهاند! همین مردماند که به #جمهوری_اسلامی رای دادند و همین مردماند که به قانون اساسی رای دادند و همین مردماند که همه چیز را خودشان ایجاد کردند. حالا ما دوباره از سر برویم سراغ چه مردمی؟ این مردم همان مردماند که اگر پنجاه دفعه هم نظام به هم بخورد، همین است
.
♦️اینها این #اشتباه را دارند که خیال میکنند که اگر این دفعه به هم بخورد- مثلًا- فلان جمعیت تو کار میآید.
لکن مساله این است که آنها احتیاط کردند؛ بلکه ان شاء الله، به هم بخورد این اوضاع، باز یک دو سالی #تزلزل بشود، یک راه مفری برای #آمریکا پیدا بشود که ما را درست بتوانند تربیت کنند، ما که نمیتوانیم خودمان را اداره کنیم، بیایند ما را اداره بکنند! این مسائل را پیش آوردند.
♦️و من میخواهم به شما آقایان بگویم که بیدار باشید و هوشیار! در #داخل این کشور هم دشمنهای ایران هستند. یک دسته دشمن نیستند؛ عدهای از روی #نادانی کار دشمن را میکنند. یک دسته هم دشمنهای سرسخت هستند که میخواهند که این جمهوری اسلامی نباشد، هر چه میخواهد باشد.
24 خرداد 1360
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
🔴بیانات رهبرمعظم در دیدار رئیس و اعضاى مجلس خبرگان (اسفند ۱۳۹۴)
♦️جریان نفوذ سالهاست از درون به نظام اسلامی ضربه میزند و این ما هستیم که با آراء و انتخابهای اشتباه خود راه را برای این جریان خبیث فراهم میکنیم!*
♦️«بنده در قبل از #انتخابات مسئلهی نفوذ را مطرح کردم؛ آقایان این نفوذ مسئلهی مهمّی است. نفوذ مسئلهی مهمّی است بنده هم که این را عرض میکنم نه به خاطر این است که حالا یک احتمالی به ذهنم میآید که ممکن است نفوذ کنند؛ نه، ما از خیلی چیزها مطّلعیم؛ از خیلی حوادثی که دارد در کشور رخ میدهد که غالباً عموم مردم یا حتّی خیلی از خواص مطّلع نمیشوند ما مطّلع میشویم. من از روی اطّلاع دارم عرض میکنم که برنامهی نفوذ در کشور یک برنامهی جدّی استکبار است، برنامهی جدّی آمریکاییها است؛ دارند دنبال میکنند که نفوذ کنند.
♦️الان هم شروع کردهاند و برنامهریزی کردهاند برای نفوذ؛ انواع و اقسام طُرق را -من محاسبه میکردم با خودم، دیدم شاید حدود ده راه مهم را- برای نفوذ در کشور پیدا کردهاند و دارند عمل میکنند؛ همین حالا دارند عمل میکنند. یکیاش راه علمی است؛ از طریق ارتباط با دانشگاهها، ارتباط با دانشمندان، ارتباط با استاد، ارتباط با دانشجو -کنفرانسهای بهظاهر علمی [ولی] در باطن برای نفوذ- افراد امنیّتی را اینجا میفرستند؛ این یکی از راهها [است]. یکی از راهها، راههای فرهنگی و هنری است. نفوذ اقتصادی یکی [از راههای] دیگر است. انواع و اقسام گوناگون، راههای نفوذ دارند؛ ما بایستی مراقب باشیم، باید مواظب باشیم.»
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
🇮🇷در دوازدهم آذر ماه 1358 نخستین قانون اساسی نظام بر پایه پیوند دین و سیاست در جمهوری اسلامی به تصویب ملت ایران رسید.
♦️ در تاریخ انقلاب های جهان هیچ انقلابی را نمی توان یافت که به فاصله کمتر از دو ماه از پیروزی انقلاب و سقوط رژیم سابق، شکل نظام سیاسی جدید (جمهوری اسلامی)با همه پرسی ملت آنهم با رای قاطع 2/ 98 درصدی رسمیت یابد.
♦️بلافاصله انتخابات تعیین خبرگان قانون اساسی برگزار شد و جمعی از دانشمندان و اسلام شناسان ایران از مرداد سال 58 قانون اساسی را تصویب کردند که در تاریخ معاصر کشورهای اسلامی بی نظیر است.
♦️ حتی تصویب این قانون مصوب نمایندگان ملت هم باعث نشد که برای تایید بیشتر مردمی بودن این قانون به همه پرسی ملت گذارده نشود و چنین بود که در 12 آذر ماه 58 ملت ایران به قانون اساسی مصوب نمایندگان خود، مهر تایید زدند و این تازه آغاز راه تحقق عینیِ جمهوری اسلامی بود که بر اساس اصل ششم قانون اساسی آن اداره امور آن با اتکاء آرای مردمی از راه انتخابات قرار داده شد.
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
رفراندم_قانون_اساسی_5783022581862892500.mp3
2.99M
🔴 #صوت بسیار مهم | امام خمینی: #رفراندم برای قانون اساسی معنايش چيست؟
♦️اگر میزان آراء مردم است، اینها که از اروپا نیامدهاند، همین مردماند که به جمهوری اسلامی رأی دادند
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi
13910914_4928_64k_5773898130000971154.mp3
2.2M
🎙راه علاج
♦️به مناسبت دوازهم آذرماه، سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که در سال پنجاه و هشت انجام شد، پایگاه اطلاعرسانی KHAMENEI.IR کلیپ صوتی «راه علاج» را منتشر میکند.
📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی
🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی
@varjovi
@shohadayevarjovi