eitaa logo
خط هدایت( امید به آینده)
463 دنبال‌کننده
6.1هزار عکس
4.7هزار ویدیو
407 فایل
ادمین @hamidi313
مشاهده در ایتا
دانلود
«فتنه سفید» استراتژی جدید جریان تندرو اصلاحات در انتخابات 🔹طبق اطلاع خبرنگار فارس، برخی از احزاب تندرو جریان اصلاح‌طلب همچون حزب اتحاد ملت و سازمان عدالت و آزادی با محوریت برخی از فعالان فتنه ۸۸ به دنبال راه‌اندازی فتنه جدیدی با عنوان فتنه سفید هستند. 🔹آنها بنا دارند با سرمایه‌گذاری بر روی ضد انقلاب و همچنین طرفداران یکی از کاندیداهای ردصلاحیت شده انتخابات ریاست‌جمهوری، تعداد آرای باطله را افزایش دهند و اسم آن را هم اعتراض مدنی سفید
18.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥🔥دولت آقازاده ها ❌عبدالناصر کیست و چه اهداف و ارتباطات پشت پرده ای دارد؟ 💯افشاگری و معرفی صفر تا صد شخصیت دکتر همتی از زبان استاد پورآقایی ✅لطفاً با تمام قدرت در کشور منتشر کنید تا مردم آگاهانه انتخاب کنند.
حذف پیله ی ده ساله 🔹وقتی یک کارخانه تولید ابریشم راه اندازی می شود علاوه بر کارگران آنجا، هزاران نفر دیگر به واسطه ی نوغانداری(پرورش کرم ابریشم) مشغول به کار می شوند. صنابع ابریشم صومعه سرا در دهه ی 60 راه اندازی شد ولی در اوایل دهه ی 80 خصوصی سازی شد و با سوء مدیریت در سال 89 تعطیل شد. امسال با همت دادستانی گیلان پیله ای که برای 10 سال به دور این شرکت پیچیده شده بود برطرف شد و کارخانه دوباره به مدار تولید بازگشت. 🔹با ورود قاطعانه دستگاه قضایی استان گیلان به منظور پیگیری و حل مشکلات این واحد تولیدی، سرانجام شرکت صنایع ابریشم صومعه‌سرا پس از 10 سال تعطیلی مجدداً به چرخه تولید بازگشت و حدود 25 درصد خطوط تولید آن راه‌اندازی شد و قرار است ظرف مدت 6 ماه به ظرفیت کامل تولید برسد.
مراقب مارپیچ سکوت باشید! 🔻بر اساس نظریه معروف و پرکاربرد "مارپیچ سکوت" که توسط الیزابت نوئل ارائه شد، مردم در مسائل حساس معمولا تلاش می کنند دیدگاه غالب جامعه و نظر اکثریت را حدس بزنند و چون نمی‌خواهند در انزوا قرار بگیرند، اگر حس کنند در اقلیت هستند معمولا سکوت می کنند و نظرشان ابراز نمی کنند(و شاید تغییر عقیده هم بدهند)! 🔸 دشمنان سعی می کنند با این ترفند، اقشار گسترده نیروهای حامی نظام اسلامی را از طریق ایجاد احساس تنهایی و انزوا دچار سکوت، بی عملی و حتی تغییر عقیده کنند. 🔹 این ترفند، از پرکاربردترین روش های رسانه‌ای دشمنان برای به انفعال کشانیدن جریانات اصیل مردمی در دفاع از انقلاب است. 🔸به همین دلیل است که وقتی با حوادثی مثل انتخابات، ۹دی، تشییع سردار، الله اکبر و راهپیمایی ۲۲ بهمن و ... این پرده سنگین فریب مارپیچ سکوت پاره می شود، حتی انقلابیون هم از عظمت حضور مردم تعجب می کنند! 🔹 رهنمود علمی و راهبردی رهبر انقلاب مبنی بر تواصی، به معنای «هم افزایی انگیزشی اعضای جامعه اسلامی»، اثرات حیرت انگیزی را در پیشرفت مادی و معنوی کشور دارد. 🔺پ.ن: یکی از ترفندهای دشمن برای انزوای نیروی های انقلابی و کمرنگ کردن مشارکت حداکثری، تمسخر ایده ها و رفتار ما در فضای مجازی و حقیقی است. پس مراقب باشیم با ترس از تمسخر در مارپیچ سکوت دشمن قرار نگیریم.
دلجویی روحانی از همتی بعد از اولین برنامه تلویزیونی 🔺حسن روحانی که چند روز پیش حکم عزل عبدالناصر همتی از بانک مرکزی را صادر کرد، روز گذشته در تماسی تلفنی از وی دلجویی کرد. 🔺روحانی در این تماس خطاب به همتی گفته: «ما قبول داریم که شما برای دولت فداکاری کردید که در شرایط فعلی ریاست بانک مرکزی را پذیرفتید. اگر رئیس جمهور شوید در خدمت شما هستیم و اگر هم نشدید همچنان به شما ارادت داریم.» 🔺به نظر می رسد با رشد همتی در نظرسنجی ها پس از حضور وی در گفتگوی ویژه خبری، جریان دولت با تغییر رفتار با وی، چشم امیدی به دولت آینده با همتی دارد و به احتمال فراوان اختلافات پیش روی همتی با دولت نیز تا حد بسیاری دعوای زرگری وی برای رشد بیشتر باشد.
تیر خلاص دولت روحانی به خودکفایی گندم 🚨 ضعف مدیریت دولت روحانی گریبان بخش کشاورزی را هم گرفت 🔹 پیش بینی شده امسال حداقل ۵ میلیون تن گندم وارد کنیم که با این وضع فاتحه خودکفایی چندین دهه گندم را باید بخوانیم. 🔹 سیاست‌های غلط خرید تضمینی دولت مهمترین عامل برای کاهش تولید گندم و تحویل ندادن به سیلوهای دولتی است. دولت قانون خرید تضمینی را که در آن تاکید شده نرخ بر اساس تورم و هزینه‌ها در نظر گرفته شود، رعایت نکرد، نرخ خرید تضمینی سال گذشته ۲۵۰۰ تومان و امسال ۴۰۰۰ تومان بود که بعدا به ۵۰۰۰ تومان افزایش داد که حتی این هم نسبت به هزینه‌های کشاورزان بسیار کم است. 🔹 طی سالهای گذشته روی بهره‌وری کمتر کار شده که نسبت به کشورهای پیشرو بسیار پایین است میانگین گندم کشور ۳.۲ تن در هکتار است که کشاورزان خبره تا ۱۲ تن در هکتار هم برداشت می‌کنند و این نشانگر ظرفیت‌ها و البته شکاف موجود است که برای پر کردن آن نیاز به تدبیر و مدیریت است. 🔹 دیگر اینکه بذرهای مقاوم به کم آبی و تنش‌های محیطی کافی نیست و یا بخش ترویج نتوانسته مقبولیت خوبی را بین کشاورزان ایجاد کند و با کاهش باران و تنش محیطی تولید به شدت پایین می‌آید. 🔹 بنابراین بی تدبیری‌های دولت روحانی در ۸ سال گذشته گریبان بخش کشاورزی را هم گرفت، بخشی که می‌توانست نجات بخش اقتصاد کشور در شرایط تحریم باشد، امسال وبال گردن این اقتصاد بیمار شده و باید در این شرایط تحریم و کمبود ارز رقم درشتی برای واردات گندم هم پرداخت کند.
رهبر معظم انقلاب: 1️⃣ اول میگویند مردم شرکت نمیکنند! 2️⃣ سپس میگویند ممکن است تقلب بشود 3️⃣ بعد از مشارکت مردم میگویند انتخابات مهندسی شده 4️⃣ بعد از شروع به کار میگویند اختیارات ندارد
🔴 ۴ تصمیم غلط بانک مرکزی که بورس را نابود کرد "چراغی" عضو پیشین شورای عالی بورس: 🔹 نوسان نرخ سود بین بانکی در ابتدای سال قبل قطعا روی رشد و ریزش سنگین بازار سهام موثر بود. 🔹 از دیگر عوامل موثر بر تداوم ریزش عدم واریز به موقع و بهنگام منابع صندوق توسعه ملی به بازار سهام بود که تا کنون و بعد از گذشت کمتر از یک سال هنوز توضیح شفافی در این خصوص ارائه نشده است. 🔹 یکی دیگر از عوامل تشدید ریزش در مقطع حساس در سال ۱۳۹۹ بخصوص در شش ماهه دوم فشار به مدیران بانکها برای خرید اوراق بدهی دولت بود. 🔹 یکی دیگر از چالشهای مهم بانک مرکزی با بازار سرمایه درخصوص صدور مجوز ارائه تسهیلات به شرکت‌های سرمایه گذاری ،صندوق‌ها و سبدگردان‌ها رخ داد.
پرده برداری از تاکتیک اصلاحات/اصلاح طلبان واقعا قید دولت سیزدهم را زده‌اند؟/ برنامه اصلاحات برای انتخابات ۲۸ خرداد چیست؟ 🔹 ، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفته است: «امروز نیز با توجه به اتفاقاتی که در روند احراز صلاحیت‌ها رخ داده چه بسا دیگر، آقایان خیالشان راحت است که انتخابات را سروسامان داده‌اند و اگر می‌توانستند، کاندیدای برنده را نیز تا الان معرفی کرده بودند، ولی مردم ایران را نشناخته‌اند که اگر همت کنند در همین شرایط حداقلی نیز بازی آن‌ها را بهم می‌ز‌نند». 🔸وی در ادامه گفته است: «همین ترس از نقش‌آفرینی مردم باعث شده که تئوریسین‌های جریانی که خود را پیروز انتخابات می‌دانند، پشت صحنه به بیان اظهارات تهدیدآمیز علیه مردم بپردازند. از الان تهدید به خشونت در آینده و بستن فضای سیاسی و اجتماعی کشور را مطرح و برای انتشار این تهدیدها نیز از بودجه نهادهای انقلابی استفاده می‌کنند». 🔹روزنامه آرمان هم پیرامون شرایط انتخابات با ، سخنگوی حزب اعتماد ملی گفتگو کرده است. در مقدمه این گفتگو آمده است: «اصلاح‌طلبان نیز نمی‌خواهند که مثل اسفند98 بهارستان را تقدیم جریان رقیب کردند این بار هم پاستور را به آنها تعارف بزنند. از همین رو است که برخی مطرح می‌کنند که باید از حداقل کاندیداهای ممکن که دیدگاه اصلاح‌طلبی و اعتدالی دارند مثل آقایان و همتی نهایت استفاده را برد». 🔸گرامی مقدم در این گفتگو مدعی شده است: «از آنجایی که طبع مردم ایران اصلاح‌طلبانه است در هر شرایطی می‌توان امیدوار بود که با کنشگری فعال حتی در شرایط فعلی نیز مردم را سمت اصلاحات و کاندیدای احتمالی مورد حمایت اصلاح‌طلبان سوق دهیم». 🔹وی در ادامه گفته است: «مردم ایران ممکن است برای بر هم زدن شرایط انتخابات وارد عرصه رقابت و باعث افزایش مشارکت در انتخابات شوند. ما الان نمی‌توانیم بررسی دقیقی داشته باشیم. اگرچه الان که در خدمت شما هستیم، مشارکت مناسب نیست، اما به نظرم سه چهار روز مانده به انتخابات می‌توان برآورد دقیقی از مشارکت داشت. مردم ایران دارای فهم، شعور و آگاهی بالایی هستند و ممکن است کسانی را هم که به دنبال مشارکت حداقلی هستند، غافلگیر کنند آن هم نه‌تنها در داخل کشور بلکه خارج از کشور را هم ممکن است با یک مشارکت حداکثری غافلگیر کنند». 🔸این فعال اصلاح طلب در پایان با بیان اینکه مردم ایران، مردمی باهوش و ریز‌بین هستند گفته است: «مردم تمامی مناظرات انتخابات را رصد می‌کنند و ممکن است که تصمیم به مشارکت حداکثری بگیرند که این مهم باعث رقم خوردن اتفاقات غیر‌قابل پیش‌بینی در عرصه انتخابات می‌شود». 🔹اخیرا ، چهره نزدیک به درباره انتخابات گفته بود: «هرعکس‌العملی را می‌توانیم احتمال بدهیم که از جانب مردم اتفاق بیفتد و ممکن است مردم هر واکنشی نشان بدهند.» 🔸شنیده‌ها از نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان حاکی از آن است که در جلسات این نهاد خطاب به برخی از اعضا گفته که فعلا سکوت پیشه کنید و نگویید می‌خواهیم انتخابات را تحریم کنیم و یا اینکه شرکت نمی‌کنیم و نامزد نداریم؛ بلکه باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. 🔹گفتنی است تاکنون هم برخی چهره‌های مشهور جریان اصلاحات به صورت صریح و برخی دیگر تلویحا حمایت خود را از اعلام کرده اند. 🔸امر مشهود تحرکات خاموش اصلاح طلبان همزمان با ژست است. «رئیسی رئیس جمهور است»، «اصلاح طلبان کاندیدا ندارند»، «انتخابات غیر رقابتی» و «جاده آسفالت برای ریاست جمهوری اصولگرایان» عباراتی است که جزوی از همین سناریو است. همزمان تخریب کاندیداهای جبهه انقلاب از یک سو و کلیدواژه های انتخاباتی گزینه‌های حاضر در صحنه اصلاح طلبان هم به طور جدی در حال پیگیری است. 🔹همه این موارد یعنی مظلوم نمایی، حمله به رقیب و گزاره های انتخاباتی با توجه به اظهارات مطرح شده اصلاح طلبان نشانگر آن است که به احتمال زیاد اصلاح طلبان قصد و تغییر شرایط در منتهی به انتخابات را دارند.
راهبردهای رسانه ای جریان تحریف در انتخابات 1400 ✍️ سید عليرضا آل داود ⭕️در آستانه انتخابات بسیار مهم و حساس 28 خرداد 1400 قرار داریم. این انتخابات از جهات بسیاری برای ایران اسلامی مهم است و شاهد صف آرایی و اتحاد تمام مخالفان، معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی در آن هستیم. ⭕️اما این جریان که هنرش در بهره گیری های ناصواب از فضای مجازی و رسانه است چند راهبرد رسانه ای-شناختی را همزمان و بصورت ترکیبی مورد استفاده قرار داده است که به اختصار به آنها اشاره میکنم: 1.دروغ بزرگ معروفترین مورد استفاده‌ای که از این راهبرد شده، در زمان هیتلر و به وسیله گوبلز بوده است. گوبلز می‌گوید: «دروغ هر قدر بزرگتر باشد، باور آن برای توده‌های مردم راحت‌تر است.» در انتخابات سال88 شاهد استفاده از این راهبرد رسانه ای(دروغ بزرگ تقلب) بودیم که منتج به شد. در انتخابات 96 هم با دروغ بزرگ برجام سایه جنگ را از کشور دور کرد روبرو شدیم که البته بعدها با شهادت سردار دلها همگان نقش در دور کردن سایه جنگ از کشور را دیدند که البته با رسوایی جریان تحریف که با دیپلماسی انفعالی و برجام به کشور آسیب های بسیاری رسانده بود همزمان شد. 2.دو قطبی سازی آزادی - فیلترینگ، وین - معیشت، برق- مذاکره با کدخدا دومین راهبرد رسانه ای جریان تحریف در انتخابات پیش رو استفاده از این راهبرد است. این جریان با پروپاگاندای سیاه و بهره گیری از فضای مجازی رها در کشور و با دروغ خود را طرفدار آزادی نشان داده و رقیب را دشمن آزادی و حامی بستن اینترنت! جالب اینجاست که این جریان حتی از کدخدای خود یعنی آمریکا هم خود را لیبرال تر نشان می‌دهند! در قدم بعدی خود را با مذاکرات وین ناجی مردم نشان داده و با تبلیغات بسیار رقیب را مخالف مذاکره و معیشت مردم معرفی می‌کند. 3.اهریمن سازی جریان تحریف با طراحی راهبردهایی نظیر" اگر طرف مقابل رای بیاورد در پیاده رو دیوار می کشد" که پوچ بودن این حرف مفت! توضیح نمیخواهد با سو استفاده از فقر سواد رسانه ای مردم و با اهریمن سازی دنبال تخریب رقیب خود است که البته نتیجه 8 سال توسل به تخریب و دروغ را این روزها در ناکارآمدی شدید سران این جریان و کوچک شدن سفره مردم می‌بینیم. 4.تکنیک پاره حقیقت‌گوئی در این راهبرد رسانه ای یک خبر به‌صورت آگاهانه و مغرضانه‌ای، ناقص مطرح شود؛ به عبارت دیگر تمام عناصر خبری که عبارتند از چگونه؟ کجا؟ کی؟ چه کسی؟ چه چیزی؟ چرا؟ در خبر بیان نشوند؛ این روش درباره نقل قول مطبوعات و رسانه‌ها از سخنان افراد و شخصیت های مهم فراوان به کار می‌رود. در انتخابات 96 شاهد بودیم با تقطیع سخنان کاندیداهای انقلابی در خصوص قیمت دلار چگونه با این راهبرد رسانه ای برخی از جامعه را فریب دادند.