فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پیدا شدن تار موی ابوبکر خلیفۀ خودخواندۀ مخالفین در کشور افغانستان ‼️
🔺در این کلیپ کوتاه مشاهده میکنید که پیروان خرافی مکتب سقیفه ادعا می کنند که یک تار موی ابوبکر را پیدا کردهاند!
❌تبرک به تار موی ابوبکر بلااشکال است نزد این جماعت اما تبرک جستن شیعه به ضریح مقدس حضرات اهل بیت علیهم السّلام حرام است و میشود شرک و کُفر ‼️
⚠️قضاوت با شما.
@Sibtayn
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قلب فقط جای حسینه
عشق تماشای حسینه
@Sibtayn
◾️ #سوالی_از_امام_رضا_علیه_السلام_درباره_شیخین
👈🏼 قال الرِّضا علیهالسلام _وقد لَزم بِلجامِ دابَّتِه رَجل مِن وُلدِ خالِد یَابن رسول اللهِ! ما تَقول فیهِما؟_
فَقالَ: یا هذا! قُل سبحان الله والحمدلله ولاإلهإلّاالله والله أکبر.
قُلتُ: يَابنَ رَسولِ الله، أنتَ حجةالله على خلقه في أرضه أسئلكَ فلا تجيبُني؟!
فقال:
یا هذا لنا أمٌّ صالحةٌ خرجت من الدنيا وهي عليهما ساخطةلم يأتنا كتابهما إلينا بالرضا عنهما.
📝 حضرت فرمودند:
«ای مرد! بگو: سبحانالله، والحمدلله، ولااله الاالله، والله اکبر».
- ای پسررسولخدا، شما حجت خدا برخلق او در زمین هستید ومن از شما میپرسم، ولی پاسخ مرا نمیدهید؟!
- «ای مرد! ما مادری نیکوکار داریم که از این دنیا درگذشت، در حالی که از آن دو خشمگین بود وهنوز نامهای که بیانگر رضایت خداوند از آنها باشد، به دست ما نرسیده است».
📚 نسخه خطی کتاب مثالب النواصب ابنشهرآشوب
کتابت سال ۸۴۵هـ.
این نسخه درکتابخانه ناصریه_لکنهو، خاندان صاحب عبقات نگهداری میشود.
@Sibtayn
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رعایت کردنی که از ما محافظت می کند عین حکم عقل است
@Sibtayn
پاداش انتظار
📜 امام جعفر صادق عليه السلام فرمودند :
فَاِنْ ماتَ وَ قامَ القائِمُ بَعْدَهُ كانَ لَهُ مِنَ الاَْجْرِ مِثْلُ اَجْرِ مَنْ اَدْرَكَهُ، فَجِدُّوا وَانْتَظِرُوا هَنيئا لَكُمْ اَيَّتُهَا الْعِصابَهُ الْمَرْحُومَةُ
اگر كسى كه منتظر حضرت است از دنيا برود و حضرت بعد از او قيام كند، اجر او همانند اجر كسى است كه زمان او را درك كرده؛ پس بكوشيد و منتظر باشيد، گوارا باد بر شما اى ياران مورد لطف خدا.
📗 كتاب الغيبة نعمانى، ص ۲۰۰
@Sibtayn
#مدححضرتزهراعلیهاالسلامتوسطعایشه
👈🏼 ترمذی، حاکم نیشابوری و ابن عساکر دمشقی از علمای بزرگ اهلسنت عمری روایت کرده است:
🔻جمیع بن عمیر میگوید: با عمهام نزد عایشه رفتم.
⁉️ عمهام پرسید: کدام مردم نزد رسولخدا صلیاللهعلیه[وآله] محبوبتر بود؟
🔰 گفت: فاطمه (علیهاالسلام).
⁉️ باز پرسید: کدام مرد نزد او محبوبتر بود؟
🔹 عایشه گفت: همسرش [امیرالمومنین علیهالسلام] و تا آنجایی که من از او سراغ دارم همیشه روزهدار بود و شبزندهدار.
➖ ترمذی پس از نقل روایت مینویسد:
هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ غَرِيبٌ.
این حدیث، حدیثی (حسن) نیکو است که از یک راوی روایت شده است.📚 سنن الترمذی، ج۴، ص۵۶۱، ح۴۲۳۰ @Sibtayn
💥 مرحوم آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی :
✍️مرحوم آیت الله بروجردی(ره) به امامان(عليهم السلام) بسیار احترام می گذاشت و محبّت داشت . یک روز در منزلشان مجلسی بود. در آن مجلس ، شخصی با صدای بلند گفت: «برای سلامتی امام زمان و آیت الله بروجردی صلوات»! در همان حال ایشان در حیاط قدم میزد ، با شتاب و ناراحتی به طرف در بیرونی آمد و با عصا ، محکم به در زد ، به طوری که آقایانی که در بیرون بودند ، ترسیدند که نکند جریانی اتفاق افتاده باشد ، چندین نفر به طرف در اندرونی رفتند که ببینند چه خبر است . آیت الله بروجردی گفتند :
این که بود که اسم مرا در کنار نام مبارک امام زمان(عليه السلام) آورد؟ این مرد را بیرون کنید و دوباره به خانه راهش ندهید!
📚فخر دوران؛ صفحه ۱۰۳
@Sibtayn
🗓10 جمادی الاول
روز دهم جمادیالاول سال 36 هـ .ق جنگ جمل روی داد كه نتیجه آن پیروزی سپاه امیرمؤمنان امام علی (علیه السلام) بود.
واقعه جمل از آنجا آغاز شد كه پس از قتل عثمان، مردم با امیرمؤمنان امام علی(علیه السلام) بیعت كردند. عایشه پس از آگاهی این موضوع، سخت ناراحت گشت و برای مبارزه با آن حضرت در مكه فریاد مظلومیت عثمان را سر داد. طلحه و زبیر كه در حكومت حضرت امیرالمؤمنین علی(علیه السلام) به دنبال پست و مقام بودند، بعد از آنكه فهمیدند به مقاصد خود نخواهند رسید ، به بهانه عمره از مدینه خارج شده، به عایشه پیوستند.
عبدالله بن عامر نیز ـ كه قبلاً عامل عثمان در بصره بود و امیرمؤمنان امام علی (علیه السلام) او را از سمت خود عزل کرده بودند ـ به مكه آمد و به حمایت از عایشه پرداخت و شتری به قیمت دویست دینار به او هدیه كرد.آنها جملگی به عایشه پیشنهاد دادند كه به جانب بصره حركت كند؛ زیرا مردم آن شهر اگر او را ببینند، همگی به وی خواهند پیوست.
عایشه پیشنهاد آنها را پذیرفت و همراهشان به طرف بصره به راه افتاد. هنگامی كه به این شهر وارد شدند شبانه به خانه عثمان بن حُنَیف، نماینده امیرمؤمنان امام علی (علیه السلام) ریختند و او را اسیر و بسیار اذیت کردند؛ حتی نقل شده است كه محاسن او را كندند. سپس قصد بیتالمال را نمودند و بعد از آنكه جمع كثیری از نگهبانان و محافظان آن را به قتل رساندند، بیتالمال مسلمانان را غارت كردند!!
زمانی كه خبر شورشیان در مدینه به امیرمؤمنان امام (علیه السلام) رسید،آن حضرت سهل بن حُنَیف را به جای خویش گذاشت و به همراه شمار زیادی از اصحاب پیامبر (صلی الله علیه و آله) و سایر مردم مدینه ـ كه در نقلی تعداد آنها چهار هزار نفر بیان شده ـ به سرعت به سوی عراق حركت كردند. بنا به نقل سعید بن جبیر، هشتصد نفر از انصار و چهارصد نفر از كسانی كه در بیعت رضوان حضور داشتند، در جمل همراه امیرمؤمنان امام علی (علیه السلام) بودند .
حضرت امیرالمؤمنین علی(علیه السلام) كه به هیچ وجه به برپایی این جنگ مایل نبود، پس از ورود به بصره به مدت سه روز با فرستادن پیامهای مكرر از آنها خواست كه از این شورش دست بردارند؛ ولی آنها هرگز قبول نکردند. بالاخره در روز دهم جمادیالثانی درگیری آغاز شد و از هنگام ظهر تا شب ادامه یافت. بیشتر درگیریها در اطراف شتر عایشه بود (گفته شده بیش از هفتاد دست كه خواستند افسار شتر او را بگیرند قطع شد).
در پایان پیروزی نصیب سپاه امیرمؤمنان امام علی (علیه السلام) شد و حضرت كنار هودج عایشه آمدند و فرمودند: «ای حمیرا! آیا پیامبر تو را امر كرده بود كه به جنگ بیرون آیی؟! آیا تو را امر نفرمود كه در خانه خود بنشینی و بیرون نیایی؟ به خدا سوگند! انصاف ندادند آنانكه زنهای خود را پشت پرده پنهان داشتند و تو را بیرون آوردند».
محمد بن ابی بكر، خواهرش عایشه را از هـودج بیـرون كـشید و به دستور امیرمؤمنان امام علی (علیه السلام) او را به خانه صفیه دختر حارث بن ابی طلحه بردند و بعد او را به مكه و سپس به مدینه فرستادند. در این جنگ از لشكر امیرمؤمنان امام علی (علیه السلام) كه در حدود بیست هزار نفر بودند،پنج هزار نفر شهید و از لشكر عایشه كه سی هزار تن بودند، سیزده هزار نفر كشته شدند.
زید بن صوحان یكی از شیعیان و یاران خاص حضرت امیرالمؤمنین علی(علیه السلام) بود كه در این جنگ به درجه والای شهادت نایل شد و آن حضرت بالای سر او آمدند و فرمودند: «ای زید! خدا رحمتت كند كه تعلقات دنیوی تو اندك و کمک تو برای دین بسیار بود!»
@Sibtayn
💠 جواب کوبنده جناب عمار (رضوان الله علیه) به ام المؤمنین خواندن عائشة
🔹 مرحوم علی بن یونس العاملی (رحمه الله) مینویسد:
✍️ و روى الواقدي أن عمارا قال لها: كيف رأيت ضرب بنيك عن أديانهم قالت: لستم لي ببنين قال:صدقت أمهاتنا نساء النبي ذوات الحجاب المطيعات لله و لرسوله و أنت فمخالفة لهما.
🔸 واقدی روایت کرده است بعد از جنگ جمل عمار به عائشه گفت: دفاع فرزندانت از دینشان را چگونه دیدی؟
عايشة گفت: شما فرزندان من نیستید!!
عمار گفت: راست گفتی؛مادران ما زنان باحجاب و عفیف پیامبر هستند که مطیع خدا و رسولاند اما تو مخالف خداوند و پیامبری.
📚 الصراط المستقیم، تألیف علی بن یونس نباطی، جلد ۳، صفحه ۱۶۲، چاپ المکتبة المرتضویة
@Sibtayn
☘️پیشگویی پیامبر صلی الله علیه و اله از شورش منافقین به سرکردگی عایشه علیه امیرالمومنین علیه السلام
📌در روايت است كه عبد اللّٰه بن مسعود مىگويد
🔸به پيامبر اكرم صلّى اللّٰه عليه و آله و سلّم عرض كردم
يا رسول اللّٰه!وقتى كه از دنيا بروى چه كسى شما را غسل مىدهد؟
💎فرمود: هر پيامبرى را وصيّش غسل مىدهد.
🔸گفتم اى رسول خدا وصىّ شما كيست؟
💎فرمود:علىّ بن أبى طالب است.
🔸گفتم اى رسول خدا او پس از شما چند سال زندگى خواهد كرد؟
💎فرمود:سى سال،زيرا يوشع بن نون كه وصىّ موسى عليه السّلام بود،پس از او سى سال زندگى كرد و صفورا دختر شعيب و زوجۀ موسى بر او شوريد و گفت من به خلافت از تو شايستهترم،
يوشع با وى جنگيد و همرزمانش را كشت و خودش را اسير كرد و با او خوشرفتارى نمود.
🔥دختر ابو بكر نيز به زودى بر على بشوردو در ميان چند هزار نفر از امّتم به جنگ او آيد و علىّ نيز با او بجنگد و همرزمانش را بكشد و او را اسير كند و با وى خوشرفتارى نمايد و
دربارۀ عايشه خداى تعالى فرموده است:
«در خانههاى خود بمانيد و بمانند دوران جاهليّت اولى خودنمائى نكنيد»
كه مقصود از آن صفورا دختر شعيب است.
🔸عنْ عَبْدِ اَللَّهِ بْنِ مَسْعُودٍ قَالَ:
قُلْتُ لِلنَّبِيِّ عَلَيهِ وَ آلِهِ السَّلامُ يَا رَسُولَ اَللَّهِ مَنْ يُغَسِّلُكَ إِذَا مِتَّ
💎قالَ يَغْسِلُ كُلَّ نَبِيٍّ وَصِيُّهُ
🔸 قلْتُ فَمَنْ وَصِيُّكَ يَا رَسُولَ اَللَّهِ
💎قالَ عَلِيُّ بْنُ أَبِي طَالِبٍ
🔸 قلْتُ كَمْ يَعِيشُ بَعْدَكَ يَا رَسُولَ اَللَّهِ
💎قالَ ثَلاَثِينَ سَنَةً فَإِنَّ يُوشَعَ بْنَ نُونٍ وَصِيَّ مُوسَى عَاشَ بَعْدَ مُوسَى ثَلاَثِينَ سَنَةً
وَ خَرَجَتْ عَلَيْهِ صَفْرَاءُ بِنْتُ شُعَيْبٍ زَوْجَةُ مُوسَى عَلَيْهِ السَّلاَمُ
▫️فقَالَتْ أَنَا أَحَقُّ مِنْكَ بِالْأَمْرِ فَقَاتَلَهَا فَقَتَلَ مُقَاتِلِيهَا وَ أَسَرَهَا فَأَحْسَنَ أَسْرَهَا
🔥و إِنَّ اِبْنَةَ أَبِي بَكْرٍ سَتَخْرُجُ عَلَى عَلِيٍّ فِي كَذَا وَ كَذَا أَلْفاً مِنْ أُمَّتِي فَتُقَاتِلُهُ فَيَقْتُلُ مُقَاتِلِيهَا وَ يَأْسِرُهَا فَيُحْسِنُ أَسْرَهَا وَ فِيهَا أَنْزَلَ اَللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ:
وَ قَرْنَ فِي بُيُوتِكُنَّ وَ لاٰ تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ اَلْجٰاهِلِيَّةِ اَلْأُولىٰ
يَعْنِي صَفْرَاءَ بِنْتَ شُعَيْبٍ .
📖كمال الدين ج۱ ص۲۷
@Sibtayn
🔥مادری که شانزده هزار نفر از فرزندان خود را کشته است!
🔹مرحوم «سیّد بن طاووس» در کتاب «الطّرائف» می نویسد: چقدر مرا به تعجّب انداخت حدیثی را که بر آن واقف شدم و آن اینکه :
♦️زنی از اهل کوفه بر عایشه وارد شد و گفت:
ای امّ المؤمنین! چه می گویی درباره زنی که فرزند مؤمن خود را عمدا کشته باشد؟
🔥عایشه گفت: آن زن با کشتن فرزند خود کافر می شود زیرا که خدای تعالی می فرماید:
«وَ مَنْ يَقْتُلْ مُؤْمِناً مُتَعَمِّداً فَجَزاؤُهُ جَهَنَّمُ خالِداً فيها وَ غَضِبَ اللَّهُ عَلَيْهِ وَ لَعَنَهُ وَ أَعَدَّ لَهُ عَذاباً عَظيماً[1]: هر کس مؤمنی را به عمد بکشد، جزای او آتش جهنّم است که در آن جاوید خواهد بود، خدا بر او خشم کند و بر او لعنت نماید و برای او عذابی شدید مهیّا سازد. »
♦️سپس آن زن کوفی گفت: پس چه می گویی درباره مادری که شانزده هزار نفر از فرزندان خود را بکشد در حالی که همه آنان مؤمن باشند؟!
🔥عایشه فهمید که منظور آن زن، کنایه به خود اوست که در جنگ جمل، سبب کشته شدن شانزده هزار نفر شده است؛ برای همین گفت: این دشمن خدا را از من دور سازید! [2]
*******************************
[1] نساء/93
[2] الطّرائف ص293
@Sibtayn
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تبرک به پشکل شتر عایشه در جنگ جمل
حجت الاسلام روستایی
@Sibtayn
طبق روایتی که اهل تسنن از پیامبر (صلی الله علیه و آله) نقل کرده اند عایشه دیگر همسر پیامبر نیست !!!
@Sibtayn
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شکل گیری جنگ جمل
حجت الاسلام بندانی
@Sibtayn
آیا می دانید جمل عائشه از شیاطین جن بود؟
مرحوم شیخ کشی (رضوان الله علیه) روایت میکند:
🔹کان سلمان اذا رأى الجمل الذي يقال له عسكر يضربه،فيقال له يا أبا عبد اللّه ما تريد من هذه البهيمة؟
🔸فيقول: ما هذا بهيمة و لكن هذا عسكر بن كنعان الجني، يا أعرابي لا ينفق جملك هاهنا و لكن اذهب به الى الحوأب فانك تعطى به ما تريد.
جناب سلمان «قبل از وقوع جنگ جمل» هر زمان شتری که عائشه در جمل سوار بر آن بود را میدید، میزد.
🔹به ایشان اعتراض کردند:از این حیوان چه میخواهی؟
🔸پس جواب میداد: این چهارپا و حیوان معمولی نیست بلکه شیطانی از شیاطین جنی به اسم عسکر بن کنعان جنی است؛ ای اعرابی این شتر را در اینجا نفروش بلکه به حوأب برو که در آنجا به آنچه میخواهی (فروشش) میرسی.
📕اختیار معرفة الرجال، تألیف شیخ طوسی، جلد ۱، صفحه ۵۸، چاپ مؤسسه آل البیت علیهم السلام
@Sibtayn
💢لعن اهل جمل توسط امیرالمؤمنین علیه السلام
✍️ شیخ مفید (رضوان الله تعالی علیه) روایت کرده است:
٤٨- عن يوسف بن كليب المسعودي قال: حدثنا أبو مالك عن عبد الله بن عطاء عن أبي جعفر محمد بن علي - عليه السلام - قال: قال علي - صلوات اله عليه -: لعن أهل اجمل. فقال رجل: يا أمير المؤمنين إلا من كان منهم مؤمنا. فقال - عليه السلام - : ويلك ما كان فيهم مؤمن...
◽️حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام فرمودند: لعنت بر اهل جمل باد.
مردی گفت: یا امیرالمؤمنین (علیه السلام) البته لعنت به جز بر مؤمنین آنها.
امیرالمؤمنین علیه السلام فرمودند: وای بر تو، در بین آنها هیچ مؤمنی نیست.
📚 الکافئة فی ابطال توبة الخاطئة، تالیف شیخ مفید، صفحه ۴۱-۴۲، حدیث ۴۸، چاپ الموتمر العالمی لالفیة الشیخ المفید
#امیرالمؤمنین
💕🌴🌴🌿🌴🌴💕
🔎 كانال رسمی مؤسسه جهانی سبطین علیهما السلام در ایتا
╔═.💚.══════╗
🆔 @Sibtayn
╚══════.💚.═╝
📗 بلاذری در انساب الأشراف داستان آغاز جنگ جمل در بصره را اين گونه تعريف مى كند:
🔸 وأتي بعائشة علي جملها في هودجها فقالت: صه صه، فخطبت بلسان ذلق وصوت جهوري، فأسكت لها الناس فقالت: إن عثمان خليفتكم قتل مظلوماً بعد أن تاب إلي ربه وخرج من ذنبه، والله ما بلغ من فعله ما يستحل به دمه، فينبغي في الحق أن يؤخذ قتلته فيقتلوا به ويجعل الأمر شوري.
فقال قائلون: صدقت. وقال آخرون: كذبت حتي تضاربوا بالنعال وتمايزوا فصاروا فرقتين: فرقة مع عائشة وأصحابها، وفرقة مع ابن حنيف،
🔹 #عایشه داخل هودجی كه بر روى شتر گذاشته شده بود، آمد و گفت: ساكت باشيد ساكت باشيد. پس خطبه ای خواند با زبان تيز و صداى بلند؛ پس مردم به خاطر او ساكت شدند، عائشه گفت: خليفه شما عثمان، پس از آن كه توبه كرد و از گناهش خارج شد، مظلومانه كشته شد، به خدا سوگند او كارش به جايي نرسيده بود كه خونش حلال باشد؛ پس حقيقتا شايسته است كه قاتلان او دستگير شده و كشته شوند و حكومت به شورا واگذار شود.
برخی گفتند كه راست گفتی و تعداد ديگر گفتند كه دروغ مى گویی؛
تا جایی كه همديگر را با كفش زدند و در برابر همديگر موضع گرفتند و دو فرقه شدند: گروهی طرفدار عائشه و يارانش و گروهی با پسر حنيف...
📚 أنساب الأشراف، ج3، ص951-952
@Sibtayn
♦️آیا میدانید معنی فاحشه چیست ؟ ♦️
از امام صادق علیه السلام در مورد این آیه سئوال شد (ای زنان پیامبر اگر هریک از شما مرتکب فاحشه آشکاری شود عذاب او مضاعف خواهد بود)
حضرت فرمودند : منظور از فاحشه خروج با شمشیر است.
🔹متن عربی :
عن حریض قال ﺳﺄﻟﺖ ﺃﺑﺎﻋﺒﺪ ﺍﻟﻠﻪ (ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻠﺎﻡ) ﻋﻦ ﻗﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﺰ ﻭ ﺟﻞ:
ﻳﺎ ﻧِﺴﺎﺀَ ﺍﻟﻨﱠﱠﺒِﻲﱢﱢ ﻣَﻦْ ﻳَﺄْﺕِ ﻣِﻨْﻜُﻦﱠﱠ ﺑِﻔﺎﺣِﺸَﺔٍ ﻣُﺒَﻴﱢﱢﻨَﺔٍ ﻳُﻀﺎﻋَﻒْ ﻟَﻬَﺎ ﺍﻟْﻌَﺬﺍﺏُ ﺿِﻌْﻔَﻴْﻦِ،
ﻗﺎﻝ: «ﺍﻟﻔﺎﺣﺸﺔ: ﺍﻟﺨﺮﻭﺝ ﺑﺎﻟﺴﻴﻒ »
📗تفسير القمی ج۲ ص۱۹۳
📙بحار الأنوار ج۲۲ ص۱۹۹
امام صادق علیه السلام به محمد بن مسلم فرمودند : آیا معنای فاحشه مبینه را میدانی؟
گفت : نه
حضرت فرمود: جنگ با امیرالمؤمنین علیه السلام یعنی اهل جمل(فرمانده جنگ جمل عایشه بود)
🔹متن عربی :
ﻋﻦ ﻣﺤﻤﺪ ﺑﻦ ﻣﺴﻠﻢ، ﻋﻦ ﺃﺑﻲ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻠﻪ (ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻠﺎﻡ)، ﻗﺎﻝ: ﻗﺎﻝ ﻟﻲ: «ﺃ ﺗﺪﺭﻱ ﻣﺎ ﺍﻟﻔﺎﺣﺸﺔ ﺍﻟﻤﺒﻴﻨﺔ؟ »
ﻗﻠﺖ: ﻟﺎ.
ﻗﺎﻝ: «ﻗﺘﺎﻝ ﺃﻣﻴﺮ ﺍﻟﻤﺆﻣﻨﻴﻦ (ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻠﺎﻡ) » ﻳﻌﻨﻲ ﺃﻫﻞ ﺍﻟﺠﻤﻞ.
📗تأويل الآيات ج۱ ص۴۴۶
📙البرهان فی تفسیر القرآن ذیل ایه 30 سوره احزاب
📚بحار الأنوار ج۳۱ ص۶۴۰
@Sibtayn
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روضه عایشه
🔺اراجیف مولوی فراری عبدالغفار نقشبندی در رابطه با جنگ جمل.
اگر اینها ناصبی نیستند پس معنی ناصبی چیست ؟
@Sibtayn
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مسجدی در ادلب سوریه بنا شد به نام "مسجدالزهراء"
همه اهالی ادلب که تکفیری هستند معترض شدند و بالاتفاق خواستار تعویض اسم این مسجد شدند!
به نشانه اعتراض هم کنار این مسجد نماز خواندند و داخل آن نرفتند!
در همین ایام فاطمیه که شما برای عصاره نبوت عرض ارادت می کنید در گوشه دیگری از این کره خاکی مسلمان اسم این مسجد را تغییر داده و با افتخار نام "الزهراء" را پاک کردند.
پ.ن: این ها همان نواصب و یادگاران معاویه و بنی امیه هستند