مأوا ؛
_
امروز برای اولین بار
شهدا منو طلبیدن مزارشون 🙂💔 ..
منه بی لیاقت رو ؟
اخ اخ ، نگم از حس و حال گلزار ..
اون بو های خاص و زیبایی که به مشامم میخورد .
اخ نگم از حال و هوای دلنشین اونجا .
اخ نگم از درد هایی که بعد مدت ها از سینم رها شدند .
امشب بود که رفاقتم با شهدای گمنام هم درست شد 🥲 ..
ی حسی داشت
نمیشناختمشون ولی انگار بهترین رفیق هام بودن ؛
˹➺𝐉𝐨𝐢𝐧↴
『@sida1390』
_