قول میدی اگه خوندی ، توهرشرایطی که هستی کپی کنی وتا اونجایی که میتونی منتشرکنی
اللهم
عجل
لولیک
الفرج و
العافیه و
النصر
اگه سر قولت هستی این پیامو منتشر کن تا همه برای ظهور بابا مهدی دعا کنن :)
دوستان من خیلی شرمندهام ، واسهی فعالیته کمی که داریم .
امیدوارم درک کنید که الان موقعه امتحاناست
و بنده بسیار سرم شلوغه ..
و اینکه
با کم محتوایی مواجه شدیم ، پس مجبوریم بیشتره محتوا از خودمون باشه .
و مشکل اینجاست که
تا موقعیتش نباشه ، نمیتونیم محتوا تولید کنیم .
مچکر از درکتون :)
یا حق 🙏 .