هدایت شده از دکتر میثم لطیفی
❇️ #چهل نفر از متخصصین حوزه مدیریت و اقتصاد جوان و انقلابی، حمایت خود از دکتر #میثم_لطیفی را در انتخابات مجلس یازدهم در شهر مقدس قم اعلام کردند.
✅ این بزرگواران مشاوران مدیریتی و اقتصادی دکتر لطیفی خواهند بود.
🔸 دکتر #ساجد_صمدی
مدرس اقتصاد مقاومتی و اقتصاد اسلامی در دانشگاه قم
🇮🇷 کانال حامیان دکتر میثم لطیفی-انتخابات مجلس یازدهم، قم.
🆔 @meisamlatifi
#درس_اصول_و_مبانی_اقتصاد_اسلامی
#درس_مبانی_فقهی_اقتصاد_اسلام
#درس_مبانی_جامعهشناسی_اقتصادی
🔸 با سلام و آرزوی سلامتی برای همه دانشجویان عزیز به اطلاع میرساند انشاءالله طی روزهای آینده به جهت همراهی با سیاست اعلامی توسط دانشگاه قم محتوای درسی به صورت الکترونیکی در همین کانال قرار خواهد گرفت❗️
🔸 لطفا به دوستان خود نیز اطلاع دهید 🙏
@sinsadqaf
#پیامدهای_اقتصادی_کرونا
#توییت
در چاره اندیشی برای پیامدهای اقتصادی #کرونا حتما باید رویکرد اصلی همانگونه که رهبری فرمودند #تبدیل_تهدید_به_فرصت باشد؛
در مصاحبهای کوتاه با «خبرگزاری رسمی حوزه» به تبین یکی از این جنس راهکارها پرداختم 👇
https://b2n.ir/991334
@sinsadqaf
#مصاحبه
#خبرگزاری_رسمی_حوزه
#اقتصاد_ایران
#پیامدهای_اقتصادی_کرونا
🔴 دکتر ساجد صمدی قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار داشت:
🔵 ما با فعال تر کردن ظرفیت تولید اقلام مقابله با کرونا می توانیم تهدید را به فرصت تبدیل نموده و به این وسیله زمینه رونق اقتصادی کشور را فراهم کنیم.
🔻در وضعیت کنونی مشخص است که تولید ناخالص داخلی ما به واسطه شیوع ویروس کرونا کاهش یافته و طبعاً وقتی تولید ناخالص داخلی کاهش یابد، درآمدهای مالیاتی دولت نیز کاهش پیدا می کند، ضمن آن که به این طریق هزینه های دولت به جهت مقابله با کرونا افزایش می یابد و در این وضعیت قطعاً با کسری بودجه مشهودی روبرو می شویم.
🔻در این بین، خوشبختانه در حال حاضر ظرفیت های بسیار خوبی در سراسر کشور و از جمله در بخش مردمی در زمینه تولید اقلام و لوازم مقابله با کرونا همچون ماسک، دستکش های بهداشتی و نیز مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده فعال شده به طوری که اخیراً حتی اعلام شد که با رقم پانصد میلیون تومان توانسته اند خط تولید صنعتی ماسک را در کشور راه اندازی کنند و این جدای از کارگاه های خانگی در این باره است.
🔻در چنین وضعیتی، طی ماه های آینده با تسهیلات دولت می بایست زمینه ای فراهم شود که ملزومات مقابله با کرونا در کشور با شتاب بیشتری تولید شود که به این وسیله، پس از اشباع بازارهای داخلی و برطرف نیاز مردم خودمان، با دیپلماسی موفق به سمت بازارهای جهانی حرکت می کنیم و هم کشورهای همسایه و هم کشورهای دورتر که به ظاهر با ما مراوده تجاری هم ندارند را مورد توجه قرار می دهیم.
👉 https://b2n.ir/991334
🆔 @sinsadqaf
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 #تحلیل_و_تبیین | آیا چند برابر شدن رشد تولید در اقتصاد ایران امکان پذیر است؟
👈🏻 بسترهای اقتصادی «جهش تولید»
🔺 حضرت آیتالله خامنهای رهبر انقلاب اسلامی در پیام نوروزی بهمناسبت آغاز سال ۱۳۹۹، سال جدید را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند. پایگاه اطلاعرسانی KHAMENEI.IR در یادداشتی تحلیلی به قلم آقای ساجد صمدی قربانی، کارشناس مسائل اقتصادی به بررسی بسترهای اقتصادی جهش تولید در کشور پرداخته است.
🔍 ادامه را بخوانید:
http://farsi.khamenei.ir/others-note?id=45222
|سین.صاد.قاف|
🔰 #تحلیل_و_تبیین | آیا چند برابر شدن رشد تولید در اقتصاد ایران امکان پذیر است؟ 👈🏻 بسترهای اقتصادی «ج
#یادداشت
#شعار_سال
#جهش_تولید
#خامنهای_دات_آی_آر
✍️ یادداشت ناقابل بنده در سایت khamenei.ir را که در تحلیل و بررسی «امکان جهش تولید در شرایط فعلیِ اقتصاد ناخوشاحوالِ ایران» و به مناسبت انتخاب شعار جهش تولید برای سال 1399 منتشر شده میتوانید از لینک بالا مطالعه کنید ☝️
@sinsadqaf
30.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#درس_اصول_و_مبانی_اقتصاد_اسلامی
#درس_آشنایی_با_فقه_اقتصادی
#درس_مبانی_جامعهشناسی_اقتصادی
#کرونا_را_شکست_میدهیم
#برگزاری_کلاسهای_مجازی
🔸 توضیحات رو در رابطه با کم و کیف برگزاری مجازی جلسات درس بشنوید؛ از هر کلاس یک نفر (کسی که معمولاً نماینده گروه هست) به بنده پیام بده. چون ارائه مباحث به صورت رفت و برگشتی خواهد بود حتماً باید مکانیزم ارتباط بنده با دانشجویان از طریق نمایندگان سهگانه باشه❗️
🔸 منتظر پیام نمایندهها و شرکت شما در نظر سنجی به عنوان نخستین سازوکار ارتباطیمون با هم هستم 🙏
@sinsadqaf
#راه_اندازی_کانال_ارتباطی_در_آپارات
#سرویس_اشتراک_ویدیو
#آپارات
#کلاس_مجازی
🔸 با توجه به ابراز تمایل نسبی دانشجویان محترم نسبت به ارائهی تصویری دروس مجازی به همین منظور صفحه شخصی بنده در سرویس اشتراک ویدیوی «آپارات» راهاندازی شد که برای دنبال کردن آن میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید 👇
🎦 https://www.aparat.com/sinsadqaf
🔸لازم به ذکر است با توجه به اینکه سرویس اشتراک ویدئوی آپارات از جمله بسترهای تعاملی اشتراک فیلم به حساب میآید، فرایند حضور و غیاب مجازی دانشجویان از طریق ارسال شماره دانشجویی هر فرد در بخش نظرات هر جلسه محقق خواهد شد.
@sinsadqaf