1.45M
#درس_اصول_و_مبانی_اقتصاد_اسلامی
#درس_آشنایی_با_فقه_اقتصادی
#درس_مبانی_جامعهشناسی_اقتصادی
دیروز سوالات رو تحویل دانشکده دادم، چند جمله در مورد کم و کیف ارزیابی مجازی عرض کردم که حتماً گوش دادن به اونها برای دانشجویان عزیز مفید و احتمالا آرامشزا خواهد بود؛ امیدوارم خاطره خوشی از این ترم در ذهن همهمون باقی بمونه ...
@sinsadqaf
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کرونا_را_شکست_میدهیم
#برگزاری_کلاسهای_مجازی
#پشت_صحنه
🌀 لحظاتی از پشت صحنه ضبط دروس به صورت مجازی در منزل (فیلم بالا در ایام نوروز ضبط شده است!)👆
@snisadqaf
#تحریف_رهبری
#توییت
رهبری امروز ضمن گلایه از مسئولینی که ماسک نمیزنن فرمودن بنده خودم وقتی یکی دو نفر اطرافم هست ماسک میزنم؛
تو رو خدا یکی برای من توضیح بده کجای کار ما میلنگه که من به عنوان «استاد برجسته اندیشه آقا»، یه ساعت منبر میرم که چرا هیأت گرفتید به شرکتکنندگان ماسک دادید؟!
🌀در توییتر ما را دنبال کنید 👇
🆔 https://twitter.com/sin_sad_qaf_2
@sinsadqaf
#درس_مبانی_جامعهشناسی_اقتصادی
#اعتذار
🔻 ضمن عذرخواهی از قصور پیش آمده در ارسال همراه با تأخیر محتوای درسی مربوط به جلسات هشتم تا چهاردهم درس «مبانی جامعهشناسی اقتصادی» به اطلاع دانشجویان محترم میرساند حسب دغدغهی به حق برخی از دانشجویان، این درس در ترم جاری #ناتمام اعلام گردید تا انشاءالله در فرصت مناسبی با فراق بال به «ارائه» و «ارزیابی سطح یادگیری» این درس بپردازیم ...
🔺 ضمن آرزوی توفیق برای همه عزیزان، لازم به ذکر است بر مبنای تصمیمات بعدی دانشکده حتما در مهلت مجاز اعلام شده به ارائهی مبسوط ۷ جلسه باقیمانده خواهیم پرداخت و از آنجا که تمام کتاب معرفی شده تدریس میگردد و وسعت زمانی لازم وجود دارد مبنای امتحان تشریحی آتی کتاب معرفی شده خواهد بود❗️
@sinsadqaf
#قرارداد_25_ساله_با_چین
#توییت
در جنگ اقتصادی به همان میزان که «قطع وابستگی بودجه به نفت» برای اقتصاد ایران اهمیت دارد، «کاهش ضربهپذیری درآمدهای نفتی» نیز مهم است؛
اگر به بهانه مغایرت با «درونزایی» مخالف #قرارداد_25_ساله_با_چین هستیم، باید در تلقی خود از اقتصاد مقاومتی تجدید نظر کنیم!
🌀در توییتر ما را دنبال کنید 👇
🆔 https://twitter.com/sin_sad_qaf_2
@sinsadqaf
#انتخاب_بذرپاش
#توییت
ما از اصولگرانمایانی که بارها ثابت کردند برای تسویه حسابهای شخصیشون حاضرند دست به هر کاری بزنند انتظاری نداریم لذا گلایهای هم نداریم؛ اما مبهوت نشستیم ببینیم اصلاحطلبا تا کجا رفقای حزبالهی ما رو تو جریان حواشی مربوط به انتخاب #بذرپاش بازی میدن؟!
نمیگیم هیچ انتقادی به ایشون نیست ولی اینکه نتیجهی انتخاب مجلسی هست که ما بخش عمدهایشون رو دلسوز انقلاب میدونیم و در بین این همه موضوع اولویتدار دغدغهمون شده کوبیدن #بذرپاش باید مشکوک بود ...
🌀در توییتر ما را دنبال کنید 👇
🆔 https://twitter.com/sin_sad_qaf_2
@sinsadqaf
#لبیک_یا_خامنه_ای
#توییت
عشق ما به ولی فقیه بهانهای برای اعتراف به پذیرش غدیر و ولایت امیرالمؤمنین (ع) است. ما در واقع ولایتپذیری از امام مهدی (عج) را در اطاعت از امام خامنهای تمرین میکنیم!
🌀در توییتر ما را دنبال کنید 👇
🆔 https://twitter.com/sin_sad_qaf_2
@sinsadqaf
جامعهشناسی اقتصادی - جلسه هشتم.pdf
273.3K
#درس_مبانی_جامعهشناسی_اقتصادی
#کلاس_مجازی
#صوت_تدریس
#فایل_پاورپوینت
🔸فایل پاورپوینت #جلسه_هشتم با موضوع «اقتصاد و دیگر خرده نظامهای اجتماعی (مباحث مقدماتی + اقتصاد و عوامل فرهنگی)» را از بالا دانلود نموده و صوت تدریس مجازی این جلسه را میتوانید از لینک زیر دریافت نمایید 👇
⏯ https://b2n.ir/476821
@sinsadqaf
جامعهشناسی اقتصادی - جلسه نهم.pdf
309.3K
#درس_مبانی_جامعهشناسی_اقتصادی
#کلاس_مجازی
#صوت_تدریس
#فایل_پاورپوینت
🔸فایل پاورپوینت #جلسه_نهم با موضوع «اقتصاد و دیگر خرده نظامهای اجتماعی (اقتصاد و متغیرهای سیاسی)» را از بالا دانلود نموده و صوت تدریس مجازی این جلسه را میتوانید از لینک زیر دریافت نمایید 👇
⏯ https://b2n.ir/963135
@sinsadqaf
جامعهشناسی اقتصادی - جلسه دهم.pdf
174.5K
#درس_مبانی_جامعهشناسی_اقتصادی
#کلاس_مجازی
#صوت_تدریس
#فایل_پاورپوینت
🔸فایل پاورپوینت #جلسه_دهم با موضوع «اقتصاد و دیگر خرده نظامهای اجتماعی (اقتصاد و گروهبندیهای منسجم)» را از بالا دانلود نموده و صوت تدریس مجازی این جلسه را میتوانید از لینک زیر دریافت نمایید 👇
⏯ https://b2n.ir/521157
@sinsadqaf
#درس_اصول_و_مبانی_اقتصاد_اسلامی
#درس_آشنایی_با_فقه_اقتصادی
#نمرات_پایان_ترم
🔹همه نمرات در سامانه گلستان وارد شد ✔️
🔹اینکه امتیازات دانشجویان گرامی در یک طیف بین 10 تا 20 قرار گرفته است حاکی از استاندارد بودن آزمون و سوالات میباشد و لذا از این بابت خدا را شاکریم 💪
🔸از ابراز لطف و قدرشناسی دوستان (چه در قالب کامنتها😊 و چه در پیام های شخصی 😅) ممنونم 🙏
🔸بابت کم و کاستیهای احتمالی در تدریس و سایر شئون معلمی از همه دانشجویان عذرخواهم و به درگاه خدا استغفار می کنم 😔
@sinsadqaf
#ما_ملت_امام_حسینیم
#توییت
معتقدم امسال به برکت اجرای متعبدانهی تصمیمات ستاد کرونا که اعتبارش را از امر ولی فقیه گرفته است، سطح معرفت عموم مردم ایران و به ویژه ما هیئتیها به ساحت اباعبداللهالحسین (ع) ارتقاء مییابد و عزاداریهای ما به یک برگ تاریخی پُر افتخار برای تشیع تبدیل خواهد شد
🌀در توییتر ما را دنبال کنید 👇
🆔 https://twitter.com/sin_sad_qaf_2
@sinsadqaf
جامعهشناسی اقتصادی - جلسه یازدهم.pdf
315.2K
#درس_مبانی_جامعهشناسی_اقتصادی
#کلاس_مجازی
#صوت_تدریس
#فایل_پاورپوینت
🔸فایل پاورپوینت #جلسه_یازدهم با موضوع «تحلیل جامعه شناختی فرآیندهای اقتصادی (تولید)» را از بالا دانلود نموده و صوت تدریس مجازی این جلسه را میتوانید از لینک زیر دریافت نمایید 👇
⏯ https://b2n.ir/565812
@sinsadqaf
#اسلام_واقعی
#توییت
خدا امثال آیت الله فاطمینیا رو برای ما حفظ کنه و این عارف واصل که سالها خلقی از نفسشون ارتزاق کردند رو به زودی شفای کامل بده ...
انصافا خاطره شنیدنی بود؛ بعضیها چقدر عمیق اسلام رو فهمیدن!
🌀در توییتر ما را دنبال کنید 👇
🆔 https://twitter.com/sin_sad_qaf_2
@sinsadqaf
#درس_مبانی_علم_اقتصاد
#منبع_اصلی
مولف: یدالله دادگر
ناشر کتاب: بوستان کتاب
لینک خرید اینترنتی:
https://b2n.ir/096722
@sinsadqaf
جلسه اول - کلیاتی از علم اقتصاد + مسیر راه.pdf
117.4K
#درس_مبانی_علم_اقتصاد
#فایل_پاورپوینت
🔸فایل پاورپوینت #جلسه_اول با موضوع «کلیاتی از علم اقتصاد + مسیر راه»
@sinsadqaf
جلسه دوم - نظامهای اقتصادی و سیر اجمالی تحولات اندیشه اقتصادی.pdf
168.6K
#درس_مبانی_علم_اقتصاد
#فایل_پاورپوینت
🔸فایل پاورپوینت #جلسه_دوم با موضوع «نظامهای اقتصادی و سیر اجمالی تحولات اندیشه اقتصادی»
@sinsadqaf
جلسه سوم- مفاهیم اساسی (بخش اول).pdf
166.1K
#درس_مبانی_علم_اقتصاد
#فایل_پاورپوینت
🔸فایل پاورپوینت #جلسه_سوم با موضوع «مفاهیم اساسی (بخش اول)»
@sinsadqaf
جلسه چهارم - مفاهیم اساسی (بخش دوم).pdf
264.6K
#درس_مبانی_علم_اقتصاد
#کلاس_مجازی
#صوت_تدریس
#فایل_پاورپوینت
🔸فایل پاورپوینت #جلسه_چهارم با موضوع «مفاهیم اساسی (بخش دوم)» را از بالا دانلود نموده و صوت تدریس مجازی این جلسه را میتوانید از لینک زیر دریافت نمایید 👇
⏯ https://b2n.ir/079761
@sinsadqaf
جلسه پنجم - مسئله تقاضا.pdf
319.5K
#درس_مبانی_علم_اقتصاد
#کلاس_مجازی
#فیلم_تدریس
#فایل_پاورپوینت
🔸فایل پاورپوینت #جلسه_پنجم با موضوع «مسئله تقاضا» را از بالا دانلود نموده و فیلم تدریس مجازی این جلسه را میتوانید در لینک زیر مشاهده کنید 👇
🎦 https://www.aparat.com/v/ODoFx
🔺تذکر جدی: ثبت شماره دانشجویی در بخش نظرات هر فیلم بارگذاری شده به منزله اعلام حضور مجازی به حساب میآید❗️
@sinsadqaf
جلسه ششم- مسئله عرضه و تعادل بازار.pdf
334.7K
#درس_مبانی_علم_اقتصاد
#کلاس_مجازی
#فیلم_تدریس
#فایل_پاورپوینت
🔸فایل پاورپوینت #جلسه_ششم با موضوع «مسئله عرضه و تعادل بازار» را از بالا دانلود نموده و فیلم تدریس مجازی این جلسه را میتوانید در لینک زیر مشاهده کنید 👇
🎦 https://aparat.com/v/RV2SH
🔺تذکر جدی: ثبت شماره دانشجویی در بخش نظرات هر فیلم بارگذاری شده به منزله اعلام حضور مجازی به حساب میآید❗️
@sinsadqaf
#مصاحبه
#جهان_نیوز
#نظر_20_اقتصاددان_و_فعال_اقتصادی
#عبور_از_مشکلات
🔵 در حالی رونق تولید کیلدی ترین راه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی ارزیابی می شود که توصیه اقتصاددانان و فعالان اقتصادی به دولتمردان این است که برای رونق گرفتن تولید، اقتصاد کشور را معطل مذاکرات و کمک خارجی ها نکنند.
🔴 ساجد صمدی قربانی کارشناس مسائل اقتصادی:
🔻مسئله «درونزایی اقتصاد» یکی دیگر از مؤلفههای مهمی است که حاکم نبودن آن بر دستگاه حکمرانی اقتصادی کشور میتواند از جمله عیوب ساختاری اقتصاد ایران تلقی شود. به عبارت دیگر متولیان مدیریت اقتصادی در یک جامعه میتوانند شکوفایی اقتصاد را از دو بستر متفاوت که مبتنی بر دو تفکر متمایز هستند، پیگیری نمایند. اینکه کدامیک از این کلان نظریات (درونزایی یا بُرونزایی) در دستور کار سیاستگذاران اقتصادی قرار بگیرد، لوازم متفاوتی دارد و طبیعتاً پیامدهای ناهمگونی را نیز در پی خواهد داشت. بر این اساس اگر تفکر درونزایی در نقطهی کانونی تصیمگیری برای اقتصاد کشور قرار گرفت و همهی اقدامات اجرایی دولت مبتنی بر آن دنبال شد متغیرهایی نظیرِ «بومیسازی فناوریهای مورد نیاز برای تولید»، «هدایت نقدینگی موجود در جامعه به سمت بخش تولیدی»، «ارتقاء کیفیت نیروی انسانی فعال در عرصهی تولید»، «بهبود فضای کسب وکار» و در یک کلام رونق تولید ملی موضوعیت پیدا میکند اما اگر در نقطهی مقابل آن دولت برای ایجاد رشد اقتصادی سرشار، پیگیری متغیرهای بُرونزا را در دستور کار خود قرار داد دیگر اساساً نیازی به بسترسازی برای رونق تولید ملی نخواهد بود!
👉 https://b2n.ir/764093
🆔 @sinsadqaf
#مصاحبه
#خبرگزاری_رسمی_حوزه
#اقتصاد_ایران
#وضعیت_اقتصادی_امروز_کشور
🔴 دکتر ساجد صمدی قربانی مدرس دانشگاه و کارشناس مسایل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار داشت:
🔵 وضعیت اقتصادی امروز کشور ثمره و نتیجه سیاست گذاری غلط سالهای اخیر در حوزه اقتصاد است.
🔻باید توجه داشت که بسیاری از سیاست گذاری های اقتصادی در کوتاه مدت نمی تواند تأثیر لازم را به همراه داشته باشد و از این حیث معتقدم که کاهش چشم گیر ارزش پول ملی در ماه های اخیر، محصول و دستاورد مجموعه ای از سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های غلطی است که در این سال ها رخ داده و امروز شاهد نتایج تأسف بار آن هستیم.
👉 https://b2n.ir/834059
🆔 @sinsadqaf
31.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#دفاع_مقدس_اقتصادی
#قرارگاه_همیاری_زعفران
#تربت_حیدریه
#طلاب_جهادی
🔻وقتی این کلیپ ۷، ۸ دقیقهای رو دیدم یه حس مرکبی از احساس غرور، غبطه و شرمندگی در وجودم شکل گرفت؛ شاید باورش سخت باشه اما با دیدن بخشهایی از این فیلم گریه کردم!
🔺سالهاست رهبر معظم انقلاب با شناخت دقیقی که از ظرفیتهای بینظیر جمهوری اسلامی در مقابله با بحرانها دارند، دو رویکرد «مردم بنیانی» و «بهرهمندی از روحیه جهادی» رو به عنوان محورهای گفتمان اقتصادی انقلاب اسلامی مطرح فرمودند اما هنوز هم که هنوز است اونطور که باید و شاید بچههای جهادی و حزبالهی نقش خودشون رو در این «جنگ تحمیلی اقتصادی» پیدا نکردند.
🔸حتماً کمکاریها و سهلانگاریهای #من_و_امثال_من در اینکه مردم (و به ویژه گروههای جهادی) طی این سالها تلقی درستی از ابعاد نقشی که باید در #دفاع_مقدس_اقتصادی ایفا کنند پیدا نکردهاند، سهم قابل توجهی دارد؛ خدا از سر تقصیرات ما بگذرد ...
@sinsadqaf
جلسه هفتم - تولید و هزینه بنگاه.pdf
280.6K
#درس_مبانی_علم_اقتصاد
#کلاس_مجازی
#فیلم_تدریس
#فایل_پاورپوینت
🔸فایل پاورپوینت #جلسه_هفتم با موضوع «تولید و هزینه بنگاه» را از بالا دانلود نموده و فیلم تدریس مجازی این جلسه را میتوانید در لینک زیر مشاهده کنید 👇
🎦 https://aparat.com/v/Kj1Lo
🔺تذکر جدی: ثبت شماره دانشجویی در بخش نظرات هر فیلم بارگذاری شده به منزله اعلام حضور مجازی به حساب میآید❗️
@sinsadqaf