eitaa logo
کشکول محب الزهرا
230 دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
2هزار ویدیو
24 فایل
ما بر سر عهدی که بستیم ماندیم اما تو ... ارتباط با ما @moheb_v لینک گروه فرزندان مکتب حاج قاسم https://eitaa.com/joinchat/469565635C2de1852c38
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 پروپاگاندای رسانه ای در حال ضریب دادن به جایگاه حسن خمینی چند وقت قبل رسانه جماران منتسب به حسن مصطفوی ملقب به حسن خمینی از بازدید فرماندهان ارشد نظامی با ایشان بودند الآنم که آیت الله بروجردی که ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ از دنیا رفته به یکباره زنده میشود همراه با رئیس دفتر مقام معظم رهبری و مشایعت جناب آقای حسن خمینی به دیدار نوروزی جناب آقای حسن روحانی رفته اند یک کم مراعات حل مردگان کنی اذیت میشن و نمی توانند شما را همراهی کنند !!! 💡 پژواک| https://eitaa.com/smajidi_ir 👈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تازه‌ترین برنامهٔ صهیونیست‌ها برای تخریب مسجدالاقصی چیست 🔹طبق عقیدهٔ صهیونیست‌ها، برای تخریب مسجد الاقصی باید یک گاو سرخ ۲ ساله که در فلسطین پرورش یافته، ذبح شود. این گاو سرخ عید فطر امسال ۲ ساله می‌شود! 💡 پژواک| https://eitaa.com/smajidi_ir 👈
یکی از رسوم مردم ایران که در تقویم به روز طبیعت نامیده شده است اما بیاییم اندکی راجع به آن صحبت کنیم با بررسی تاریخی و همچنین آنچه در بعضی ادیان مشاهده میشود دو رویداد را میتوان بیان کرد که هر دو ریشه بنی اسرائیلی و یهودی دارد 🌲در قرآن ۲ مرتبه ( سوره قاف آیه ۱۲ _ سوره فرقان آیه ۳۸ ) سخن از آمده است که امام حسین علیه السلام در حدیثی حکایت آن را چنین نقل کرده است قومی بعد از طوفان نوح به وجود آمد که درختی بنام صنوبر را به اسم شاه درخت🌲 پرستش میکردند که این درخت را یافث بن کاشته و غرس کرد این قوم دارای دوازده قریه و روستا بودند اسامی این دروازه قریه به ترتیب آبان، آذر، دى، بهمن، اسفندار، فروردين، اردى بهشت، خرداد، مرداد، تير، مهر، شهريور، و بزرگترين شهر آنان، اسفندار بود كه پادشاه در آن مى زيست، نام او تركوذ بن غابور از نوادگان نمرد و آخرین فرعون زمان حضرت ابراهیم علیه السلام بود نام این روستا را ایرانیان بر روی ماه های خود که مبنای گردش خورشیدی دارد قرار داده اند در این قریه یک چشمه ای نیز بود که مردم آب آن را بر خود و حتی چهارپایان خود حرام کردند و اگر کسی از آن می نوشید آن را می کشتند و میگفتند این آب مایه خدایان ما ( درخت صنوبر ) است رسم اصحاب الرس این بود در هر ماه یک روز را عید و در یکی از قریه ها به جشن و پایکوبی مشغول میشدند در ماه اسفند که تمام میشد دوازده شبانه روز به رقص و پایکوبی و شراب خوری مشغول بودند و در این روز بود که این قوم پیغمبری که آنان را پرستش درخت و کفر بر حذر می‌داشت اما آنان پیغمبر را در گودالی انداخته و زنده به گور کردند و بعد از شهادت آن پیامبر ، تمام قوم گرفتار عذابی الهی و دردناک شدند رجوع شود به کتاب اعیون الاخبار الرضا نوشته شیخ صدوق ترجمه غفاری ج ۱ ص ۴۱۹ _ ۴۲۷ 👺نقل دیگر روز سیزده بدر مربوط میشود به که مدعی هستند جشن «پوریم» یکی از سنت‌های قدیمی قوم یهود است که در دهه‌های اخیر و پس از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است. این به اصطلاح جشن که همزمان با سیزدهمین روز از سال جدید خورشیدی برگزار می‌شود، در حقیقت جشن و پایکوبی بر خون ده‌ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی نفوذی در دربار خشایارشاه کشته شدند. در کتب مربوط به یهودیان از جمله کتاب استر، یهودیان به کشتار 80 هزار ایرانی اعتراف می کنند اما محققان مستقل این رقم را تا 500 هزار نفر ذکر کرده‌اند. نوشیدن خون یا نوشیدنی به رنگ خون به عنوان نمادی از خونخواهی و خونخواری یهودیان نسبت به ایرانیان از جمله رسوم یهودیان در این روز است 🔻سخن پایانی آنچه مصداق بارز و تحقیقی از فلسفه و تاریخچه سیزده بدر مشخص است می‌تواند چنین تعبیری کرد وَ هَذَا يَوْمٌ فَرِحَتْ بِهِ آلُ زِيَادٍ وَ آلُ مَرْوَانَ بِقَتْلِهِمُ الْحُسَيْنَ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْهِ (عَلَيْهِمُ السَّلاَمُ) و امروز روزي است كه خوشحال شدند به اين روز خاندان زياد و خاندان مروان، بخاطر كشتن حضرت امام حسين را (درود خدا بر او) آری یهودیان و بنی اسرائیل چه در باب قوم و چه و در زمان خشایار شاه ساسانی با آنچه بنی امیه و آل زیاد و آل مروان انجام داده اند منشأ هر دو کفر و الحاد است کسی مخالف طبیعت گردی و گردشگر و جشن و سرور نیست اما چرا ما باید دقیقا در چنین روزی که فلسفه و تاریخچه وجودی این چنین است وجه مشترک با دشمنان دین و انسانیت و ایرانی ها داشته باشیم!؟! امسال سیزده بدر مصادف شده با سالروز شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیهما السلام هنوز کینه مولا امیرالمومنین علی علیه السلام وهابیت و سلفی و بهاییت و بابیت و غرب و شرق فریاد میزنند مواظب باشیم این روز با حرمت شکنی مصداق فراز زیارت عاشورا نشویم که روز شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام فرحت به آل زیاد و آل مروان به قتل الحسین صلوات الله علیه بودند ✍ مجیدی سید محمد « انتشار بدهید تا مبادا شیعه مولا امیرالمومنین علی علیه السلام بر اثر جهل و ندانسته در روز سیزده فروردین حرمت شکنی کند » 💡 پژواک| https://eitaa.com/smajidi_ir 👈
تفسیر دعای روز بیستم ماه مبارک رمضان به این شرح است: «اللّهُمَّ افْتَحْ لِی فِیهِ أَبْوابَ الْجِنانِ، وَأَغْلِقْ عَنِّی فِیهِ أَبْوابَ النِّیرانِ، وَوَفِّقْنِی فِیهِ لِتِلاوَةِ الْقُرْآنِ، یَا مُنْزِلَ السَّکِینَةِ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ» «خدایا، در این ماه درب‌های بهشتت را به رویم باز کن و درب‌های آتش دوزخ را به رویم ببند و به تلاوت قرآن موفقم بدار، ای فرو فرستنده آرامش در دل مؤمنان» خواسته‌های روز بیستم ماه مبارک رمضان: ۱. گشودن درب‌های بهشت. ۲. بستن درب‌های جهنم. ۳. توفیق تلاوت قرآن. «اللّهُمَّ افْتَحْ لِی فِیهِ أَبْوابَ الْجِنانِ» پیامبر اکرم (ص) ماه رمضان را در خطبه شعبانیه چنین توصیف نموده‌اند: «إذا طَلَعَ هِلالُ شَهرِ رَمَضانَ.... وَ فُتِحَتْ اَبوابُ السَّماءِ وَ اَبوابُ الجِنانِ.» (ای مردم هر گاه هلال ماه رمضان برآید درب‌های آسمان و بهشت گشوده می‌شوند.) حال که این درب باز است پس چرا موهبت گشودن درب‌های بهشت را مطالبه می‌کنیم؟ دو پاسخ به این سوال وجود دارد: ۱. درب‌های بهشت که به روی همه بندگان باز و گشوده است، خداوند همچنان باز و گشوده نگه‌دارد یعنی استمرار باز بودن را مطالبه می‌کنیم. ۲. درب‌های گشوده شده به رحمت خدا بر اثر گناهان و تمردها و سرکشی‌ها بسته شده و تقاضای باز گشایی مجدد را داریم. «وَأَغْلِقْ عَنِّی فِیهِ أَبْوابَ النِّیرانِ» باز همان کلام در این مقام نیز وجود دارد. توصیف پیامبر (ص) از رمضان این است: «جاءَکُم رَمَضانُ جاءَکُم شَهرٌ مُبارَکُ … وَ تَغَلَّقُ اَبوابُ الجَحیمِ.» (رمضان برای شما فرا رسیده است، ماهی مبارک برایتان فرا رسیده است… و درب‌های جهنم در آن بسته می‌شوند.) درب‌های جهنم که بسته است پس چرا بسته شدن آن را مطالبه می‌کنیم؟ همان دو جواب: ۱. استمرار بسته بودن آن را مطالبه می‌کند. ۲. این درب‌ها بسته بود ولی بر اثر گناهان فراوان در این ماه به روی خود باز کردیم و اکنون درخواست بسته شدن مجدد آن را داریم. «وَ وَفِّقْنِی فِیهِ لِتِلاوَةِ الْقُرْآنِ» امام باقر (ع) می‌فرمایند: «لِکُلِّ شیءٍ رَبیعٌ وَ رَبیعُ القُرآنِ شَهرُ رَمَضان.» (هر چیزی بهاری دارد و بهار قرآن، ماه رمضان است.) برای اهل ذوق خوش‌تر از بهار زمانی نیست. بهار زمان رویش و زنده شدن دل‌هاست. برای اهل معنا، زنده شدن دل‌ها با تلاوت قرآن است آن هم در ماه مبارک رمضان. حضرت رسول (ص) فرمودند: «مَنْ تَلا فیهِ آیَةً مِنَ القُرآنِ کانَ لَهُ مِثلَ اَجرِ مَنْ خَتَمَ القُرآنَ غَیرِهِ مِنَ الشُّهُورِ.» (کسی که یک آیه قرآن در این ماه بخواند ثواب کسی را دارد که در ماه‌های دیگر ختم قرآن کرده باشد.) ارتباط با قرآن سه مرحله دارد: تلاوت قرآن. تدبر در قرآن. عمل به قرآن. گرچه تلاوت قرآن اولین گام برای ارتباط با خداست ولی فواید متعدد دارد از جمله: ۱ موجب نتیجه دادن ایمان است. حضرت امیر (ع) فرمودند: «لِقاحُ الإیمانِ تِلاوَةُ القُرآنِ.» (تلاوت قرآن موجب به ثمر نشستن ایمان است.) ۲ باعث نورانیت چشم است. امیرالمؤمنین (ع) می‌فرمایند: «نَوِّرْ بِالْقُرآنِ بَصَرِی.» (خدایا به برکت قرآن نور چشمانم را بیفزای.) ۳ فراوانی در خیر می‌آورد. حضرت رسول (ص) فرموده‌اند: «نَوِّرُوا بُیُوتَکُم بِتَلاوَةِ القُرآنِ فَاِنَّ البَیْتَ إذا کَثُرَ فیهِ تِلاوَةُ القُرآنِ کَثُرَ خَیرُهُ.» (خانه‌های خویش را با تلاوت قرآن روشن و نورانی کنید آنگاه که تلاوت قرآن در خانه‌ای زیاد شود خیر و خوبی نیز در آن خانه زیاد می‌شود.) به همین علت از خداوند توفیق تلاوت قرآن را مطالبه می‌کنیم زیرا با رسیدن به آثار تلاوت قرآن، آرامش در دل حاکم می‌شود. «یَا مُنْزِلَ السَّکِینَةِ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ» از خداوند که فرودآورنده وقار و آرامش در دل‌های مؤمنان است، می‌خواهیم که این خواسته‌ها را به اجابت برساند. 💡 پژواک| https://eitaa.com/smajidi_ir 👈
نذورات مردمی : 1 میلیون تومان موجودی : 6642000 تومان 🔸 جهت حمایت تحصیلی و معیشتی از دخترخانم محجبه که کارشناسی ارشد طراحی لباس است که پدرش از دنیا رفته و با مادر بیمارش در خانه مستأجری ۳۰_۴۰ متری زندگی میکند برای امرارمعاش و ادامه تحصیلات ( خرید لب تاپ و ... ) 💳 جهت واریز نذورات مردمی : 6037697608754096 سیدمحمد مجیدی پل ارتباطی با ما : 09119115868 @smajidi_ir2 ❣همچنان منتظر بذل محبت و حمایت بی دریغ شما هستیم 🖊 گروه جهادی فرزندان مکتب حاج قاسم 🌙 @smajidi_ir ❣ مجمع خیرین فرزندان مکتب حاج قاسم https://eitaa.com/joinchat/3952607610C212355e4c1
🏴به احترام شاه مردان مولا علی (ع) و ماه مبارک رمضان امسال، ، را به موکول می‌کنیم. حداکثری 💡 پژواک| https://eitaa.com/smajidi_ir 👈
سلام این شب ها من سر تا پا تقصیر را از دعای خیر خود محروم نکنید دلتون گرفته و با خدای خودتون خلوت کردید منم دعا کنید
تفسیر دعای روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان به این شرح است: «اللّهُمَّ اجْعَلْ لِی فِیهِ إِلی مَرْضاتِکَ دَلِیلاً، وَلَا تَجْعَلْ لِلشَّیْطانِ فِیهِ عَلَیَّ سَبِیلاً، وَاجْعَلِ الْجَنَّةَ لِی مَنْزِلاً وَمَقِیلاً، یَا قاضِیَ حَوائِجِ الطَّالِبِینَ» «خدایا، در این ماه برای من به‌سوی خشنودی‌ات دلیلی قرار ده و برای شیطان راهی به‌سوی من قرار مده و بهشت را منزل و آسایشگاهم قرار ده، ای برآورنده حاجات خواهندگان» خواسته‌های روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان: خدایا؛ ۱. مرا به خشنودی خودت راهنمائی کن. ۲. راه نفوذ شیطان را برمن ببند. ۳. بهشت را منزل و مأوای من قرار ده. «اللّهُمَّ اجْعَلْ لِی فِیهِ إِلی مَرْضاتِکَ دَلِیلاً» هدف خداوند از فرستادن رُسُل و کُتُب آسمانی و امامان معصوم، ارائه طریق برای مردم به سوی خشنودی و رضایت خویش بوده است و این هدف عمومی و برای همگان است. تمام برنامه پیامبر (ص) نیز همین است که به سوی آنچه رضایت خدا در آن است، مردم را راهنمایی کنند. حضرت ختمی مرتبت در این فقره هدایت، عنایت و رحمت خاص را می‌خواهند. در بحث هدایت، نشان دادن راه، هدایت عمومی است. ولی اینکه دست مرا بگیرد و به آنچه رضای خودش هست برساند، هدایت خاصه است. سوره بقره آیه ۱۰۵ می‌فرماید: وَاللهُ یَخْتَصُّ بِرَحْمَتِهِ مَنْ یَشَاءُ وَاللهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ (و خداوند رحمتش را به هر کس بخواهد اختصاص می‌دهد.) این نوع از هدایت رسیدنی و دیدنی نیست بلکه رساندنی و چشیدنی است. امیرالمؤمنین (ع) می‌فرمایند: «اِنَّ مِن اَحَبَّ عِبادِ الله اِلیهِ عَبداً اَعانَهُ الله علی نَفسِهِ.» (از دوست داشتنی‌ترین بندگان نزد خداوند بنده‌ای است که خداوند او را علیه نفسش یاری نموده است.) در حدیث قدسی می‌فرماید: «اِذا رَأَیتَ عَبدی یَکثِرُ ذکِری فَاَنا اَذِنتُ لَهُ فی ذلِکَ.» (هرگاه دیدی بنده من فراوان مرا یاد می‌کند بدان که من اجازه آن را به او داده‌ام.) این کمک کردن و اجازه دادن هدایت خاص است. به حضرت داوود (ع) چنین فرمود: «اَنا خاصَّةَ المحبّینَ.» (من فقط به دوستدارانم تعلق دارم.) رمز بهره بردن از این هدایت خاص الهی، قرار گرفتن در زمره محبین الهی است. «وَلَا تَجْعَلْ لِلشَّیْطانِ فِیهِ عَلَیَّ سَبِیلاً» در اینجا دو سوال مطرح است: ۱ چرا باید راه نفوذ شیطان را بست؟ خداوند در سوره فاطر آیه ۶ در مقام معرفی شیطان می‌فرماید: اِنَّ الشَّیطانَ لَکُم عَدُوٌّ فاتَّخِذُوه عَدُوّاً (شیطان دشمن شما است پس او را دشمن بگیرید.) هر عاقلی باید راه دشمن را ببندد، اما چگونه؟ سوره حجر آیه ۴۲ می‌فرماید: إِنَّ عِبَادِی لَیْسَ لَکَ عَلَیْهِمْ سُلْطَانٌ إِلاَّ مَنِ اتَّبَعَکَ مِنَ الْغَاوِینَ (تو را بر بندگان من تسلطی نیست مگر گمراهانی که از تو پیروی کنند.) پس هرکسی بنده خدا باشد شیطان نمی‌تواند با او کاری داشته باشد. به این طریق است که می‌توان راه نفوذ شیطان را بست. او تنها در صورتی موفق می‌شود که بنده، خدا را فراموش کند. سوره زخرف آیه ۳۶ می‌فرماید: وَمَن یَعْشُ عَن ذِکْرِ الرَّحْمَنِ نُقَیِّضْ لَهُ شَیْطَاناً فَهُوَ لَهُ قَرِینٌ (هرکس از یاد خدا روی گردان شود شیطانی را به سراغش می‌فرستیم که همواره هم‌نشین او خواهد بود.) «وَاجْعَلِ الْجَنَّةَ لِی مَنْزِلاً وَمَقِیلاً» بدیهی است که هر کسی مشمول هدایت خاصه الهی بشود و راه نفوذ شیطان را بر خود ببندد، بهشت محل آسایش و منزل او خواهد بود. امیرالمؤمنین (ع) فرمودند: «لا یَجورُ الجَنَّةَ اِلّا مَنْ جاهَدَ نَفسَهُ.» (فقط کسانی جواز ورود به بهشت را دارند که با نفس خود مبارزه کنند.) یعنی با ریاضت، شیطان را از خود دور کند و در دایره محبین الهی در آید، آنگاه مسلماً جایگاه آنان بهشت است. مطالبه بهشت بر اساس قرآن است. سوره شعراء آیه ۸۵ می‌فرماید: وَ اجْعَلْنی مِنْ وَرَثَةِ جَنَّةِ النَّعیمِ (و مرا از وارثان بهشت پر نعمت گردان.) حضرت امام باقر (ع) می‌فرمایند: دو موجِب را در پایان هر نماز فراموش نکنید. راوی می‌گوید عرض کردم دو موجِب چیست حضرت فرمودند: «تَسأَلُ اللهَ الجَنَّةَ و تَعَوَّذُ بِاللّهِ مِنَ النّارِ.» (در خواست بهشت از خدا و پناه بردن به خدا از آتش.) پس برای رفتن به بهشت هم باید عمل صالح داشت و هم باید آن را از خدا خواست که فقط او برآورنده حاجات اوست. «یَا قاضِیَ حَوائِجِ الطَّالِبِینَ» ای برآورنده حاجت‌های طالبین، درخواست‌های امروز ما را به اجابت برسان. 💡 پژواک| https://eitaa.com/smajidi_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
چرا اسرائیل به جنگ تمام عیار با لبنان تن نمی دهد 🔰 🔸به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، محمد خواجه نماینده پارلمان لبنان با اشاره به تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه لبنان اعلام کرد: مقامات اسرائیلی بیش از پنج ماه است که تهدید به توسعه دامنه جنگ علیه لبنان می کنند و با این حال در عمل کاری انجام نداده اند. 🔸وی افزود: اسرائیل حمله هایی به عمق لبنان انجام می دهد و مقاومت اسلامی نیز اهداف نظامی اشغالگران را در شمال فلسطین اشغالی و بلند های جولان هدف قرار می دهد. 🔸این نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد: تل آویو با گذشت بیش از پنج ماه از جنگ غزه با وجود ویرانی منازل، مراکز درمانی و کمک رسانی و شهادت و زخمی کردن بیش از صد هزار فلسطینی، نتوانسته کاری ازپیش ببرد. 🔸وی افزود: اسرائیل به خوبی می داند که هزینه جنگ تمام عیار علیه لبنان سنگین است و خساراتی که متحمل خواهد شد به مراتب بیشتر از جنگ غزه است و علت اینکه تاکنون اقدامی برای روی آوردن به جنگ تمام عیار هم به عمل نیاورده، همین است. این نماینده پارلمان لبنان گفت: ما موضع دفاعی داریم و هرگز شروع کننده جنگ نبوده ایم. @💡 پژواک| https://eitaa.com/smajidi_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📅تاریخ جاسوسی در ایران روابط ایران با کشورهای همسایه و نقش اطلاعات 💡 پژواک| https://eitaa.com/smajidi_ir
پاسخ قاطعانه به حمله به در سوریه از نوع عین الاسد را رژیم منحوس صهیونیستی و کودک کش اسرائیل بچشد والا هدف بعدی به جای سفارت ایران که منزل خاک ایران است خود خاک ایران را خواهد زد در خصوص این حمله مطالبی در اولین فرصت منتشر خواهیم کرد https://eitaa.com/smajidi_ir
نذورات مردمی ( ۳ نفر به صورت نقدی ، واریزی : 1 میلیون تومان موجودی : 7642000 تومان 🔸 جهت حمایت تحصیلی و معیشتی از دخترخانم محجبه که کارشناسی ارشد طراحی لباس است که پدرش از دنیا رفته و با مادر بیمارش در خانه مستأجری ۳۰_۴۰ متری زندگی میکند برای امرارمعاش و ادامه تحصیلات ( خرید لب تاپ و ... ) 💳 جهت واریز نذورات مردمی : 6037697608754096 سیدمحمد مجیدی پل ارتباطی با ما : 09119115868 @smajidi_ir2 ❣همچنان منتظر بذل محبت و حمایت بی دریغ شما هستیم 🖊 گروه جهادی فرزندان مکتب حاج قاسم 🌙 @smajidi_ir ❣ مجمع خیرین فرزندان مکتب حاج قاسم https://eitaa.com/joinchat/3952607610C212355e4c1
سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی نباید در امان باشند! ۱- جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق تعدادی از مستشاران نظامی سپاه در سوریه را به شهادت رساندند که گفته می‌شود سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان نیروی قدس و معاون ایشان نیز در شمار شهدا هستند. یک منبع نظامی سوری اعلام کرد افرادی که در کنسولگری بوده‌اند به شهادت رسیده و یا مجروح شده‌اند. تا این ساعت هنوز ابعاد این جنایت رژیم صهیونیستی و تعداد شهدا و مجروحان به درستی معلوم نشده و یا اعلام نشده است! ولی گفته می‌شود که احتمالاً تعداد شهدا به ۷ نفر می‌رسد. ۲- آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بارها از جمهوری اسلامی ایران به عنوان اصلی‌ترین دشمن اسرائیل یاد کرده و اعلام داشته‌اند جنگ کنونی که شرایط رو به زوال اسرائیل را رقم زده است، با مدیریت و حمایت ایران اسلامی شکل گرفته و دنبال می‌شود. صهیونیست‌ها که این روزها با حرکتی پُرشتاب روی قوس نزول قرار گرفته و به سقوط نزدیک شده‌اند و پایان عمر پلید خود را به چشم می‌بینند با برداشت فوق‌الذکر به کنسولگری ایران در دمشق حمله کرده‌اند و این حرکت به وضوح نشان می‌دهد، جنایتکاران صهیونیست به آخر خط رسیده‌اند که به سیم آخر زده‌اند. نیم ساعت قبل (اکنون ساعت ۸ شب ۱۳ فروردین است‌) شبکه تلویزیونی NBC آمریکا اعلام کرد؛ «‌اسرائیل با حمله به سفارت ایران به دنیا نشان داد که به پایان خط و آخر موجودیت خود رسیده است‌». ۳- در حقوق بین‌الملل (کنوانسیون وین‌) حمله به سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها ممنوع اعلام شده است. رژیم صهیونیستی از نگاه جمهوری اسلامی ایران یک رژیم جعلی و غیر‌قانونی است و به فرموده حکیمانه و منطقی حضرت امام که به خط استراتژیک ایران اسلامی تبدیل شده است، باید از جغرافیای سیاسی جهان محو شود.اما، سازمان ملل، این رژیم خبیث و جنایتکار را به رسمیت شناخته است. رژیم صهیونیستی برخلاف قوانین شناخته شده در حقوق بین‌الملل به کنسولگری ایران در یک کشور ثالث حمله نظامی کرده است، بنابراین و بر اساس اصل «‌مقابله به مثل‌/ retaliation» حمله به سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های رژیم جعلی اسرائیل در هر یک از کشورهای دیگر، حق مسلم ایران اسلامی است و سازمان ملل متحد که رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخته است باید اولاً؛ مفاد کنوانسیون وین و ثانیاً؛ اصل شناخته شده مقابله به مثل در حقوق بین‌الملل را محترم شمرده و از حمله ایران به مراکز دیپلماتیک رژیم جعلی اسرائیل حمایت کند. اگرچه ما برای احقاق حق خود نیازی به تأیید یا تکذیب سازمان‌های بین‌المللی نداریم. #روزنامه_کیهان
خروش یکپارچه بابلی ها در در محکومیت حمله رژیم صهیونسیتی اسرائیل به سفارت ایران در سوریه حضور دکتر حسن نتاج منتخب نمایندگی مجلس شورای اسلامی بابل در مجلس دوازدهم در جمع جوانان انقلابی مردم یکپارچه در انتظار انتقام سخت رزمندگان اسلام از نوع حمله به پایگاه تروریستی عین الاسد امریکا در عراق هستند اینبار تئوری تله انتقام نباید در دستور کار دیپلمات‌های ما باشد و این حرف نخ نما دیگر رنگ باخته و باید پاسخی درخور دریافت کنند والا نوبت بعدی مستقیما خاک ایران را خواهند زد شعار جوانان و مردم انقلابی بابل 💡 پژواک| https://eitaa.com/smajidi_ir
🔺️سردار شهید محمدرضا زاهدی دیشب حرم امام رضا(ع) بودن و آقای مروی لحظه خداحافظی انگشتر تبرک حرم رو بهشون هدیه میده و با همان انگشتر به شهادت رسیدند. چه رمزی در انگشتری انگشتر اباعبدالله الحسین علیه السلام در کربلا انگشتر حاج قاسم در فرودگاه بغداد انگشتر حاج محمد رضا زاهدی در سوریه عجب رمزی شده راز انگشتری 😭 💡 پژواک| https://eitaa.com/smajidi_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕ شهید زاهدی از امام رضا برات شهادت را گرفت 🔹️حاج محمود کریمی: شهید زاهدی دیشب برای مراسم شب قدر در حرم امام رضا بودند. 💡 پژواک| https://eitaa.com/smajidi_ir
23.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 مصاحبه با فرزند و برادر سردار شهید محمدرضا زاهدی ▪️برادر شهید زاهدی: شهید زاهدی هنگام رفتن به سوریه گفت پیروزی جریان مقاومت نزدیک است. 💡 پژواک| https://eitaa.com/smajidi_ir
تفسیر دعای روز بیست و دوم ماه مبارک رمضان به این شرح است: «اللّهُمَّ افْتَحْ لِی فِیهِ أَبْوابَ فَضْلِکَ، وَأَنْزِلْ عَلَیَّ فِیهِ بَرَکاتِکَ، وَوَفِّقْنِی فِیهِ لِمُوجِباتِ مَرْضاتِکَ، وَ أَسْکِنِّی فِیهِ بُحْبُوحاتِ جَنَّاتِکَ، یَا مُجِیبَ دَعْوَةِ الْمُضْطَرِّینَ» «خدایا، در این ماه درهای احسانت را به روی من بگشا و برکاتت را بر من نازل فرما و به انگیزه‌های خشنودی‌ات موفقم بدار و در میان بهشت‌هایت جایم ده، ای برآورنده خواهش درماندگان» خواسته‌های روز بیست و دوم ماه مبارک رمضان: ۱. گشوده شدن درهای فضل و رحمت. ۲. نازل شدن برکات الهی. ۳. توفیق یافتن به انجام آنچه موجب خشنودی خداوند است. ۴. سُکنا گزیدن در بهترین و پرناز و نعمت‌ترین موقعیت‌های بهشت. «اللّهُمَّ افْتَحْ لِی فِیهِ أَبْوابَ فَضْلِکَ» واژه فضل از اسماً الهی بوده و به معنای احسان و بخششِ نعمت و مواهب، بیش از حدّ لازم است. به همین جهت است که سوره آل‌عمران آیه ۱۷۴ خداوند را با فضل عظیم توصیف می‌کند: وَ اَللّهُ ذُو فَضْلٍ عَظِیمٍ (و خدا دارای فضلی بزرگ است) در این آیه تأکید دارد که هیچ منعی برای بخشش خدا وجود ندارد. خداوند می‌تواند از باب فضلش بیش از حد لازم عنایت فرماید. این نحوه‌ی از عنایت فقط به دست خداست. در سوره آل‌عمران آیه ۷۳ می‌فرماید: قُلْ إِنَّ الْفَضْلَ بِیَدِ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشَاءُ (پیامبر بگو که به راستی فضل و رحمت فقط به دست خدا است به هرکس بخواهد می‌دهد) به ما دستور داده‌اند که چنین احسانی را از خدا بخواهیم که از باب فضل اوست. در ادعیه نیز همین را می‌خواهیم: «اِلهی عامِلْنا بِفَضْلِکَ وَ لا تُعامِلْنا بِعَدْلِکَ» (خدایا با فضلت با من رفتار کن و با من به عدالت معامله کن) می‌توان فضل را به معنای فضیلت و ارزش‌های انسانی نیز دانست و در واقع از خدا بخواهیم تا باب ارزش‌های انسانی را بر ما باز کند. امیرالمؤمنین (ع) می‌فرمایند: «فَخْرُ الْمَرْءِ بِفَضْلهِ لا بأصْلهِ.» (افتخار آدمی به فضائل اوست نه به تبارش) برخی از ارزش‌ها از دیدگاه رهبران آسمانی به شرح زیر است: خود را کامل ندانستن، بندگی خوب به درگاه خدا، بخشیدن در موقع اقتدار، انفاق هنگام تنگدستی، فرار از گناهان، میانه‌روی در معیشت، صدق در گفتار و کردار. «وَأَنْزِلْ عَلَیَّ فِیهِ بَرَکاتِکَ» معنای برکت اجمالاً خیرِ پایدار است. خیر یعنی نیکی. کثرتِ در خیر و خیرِ بسیار سودمند را برکت می‌نامند. پس به نوعی دو واژه خیر و برکت با هم مرتبط هستند. باید بدانیم که برکت و خیر به دست خداست: «بِیَدِکَ الْخَیْرِ» و «یا مُنْزِلَ الْبَرَکاتِ». وقتی خیر و برکت به دست خدایی است که علوّ و بلندی مرتبه دارد، ما درخواست نازل شدن خیر را داریم. مهم‌ترین عامل نزول برکت، تقوا و ایمان است. در سوره اعراف آیه ۹۶ می‌فرماید: وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَی آمَنُوا وَاتَّقَوْا لَفَتَحْنَا عَلَیْهِم بَرَکَاتٍ مِّنَ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ (اگر مردم شهرها و آبادی‌ها ایمان می‌آوردند و تقوا پیشه می‌کردند برکاتی از آسمان و زمین به روی آنان می‌گشودیم) عامل دیگر نزول برکات، عدل است. حضرت امیر (ع) می‌فرمایند: «بِاْلعَدْلِ تَتَضاعَفُ الْبَرَکاتُ» (به سبب عدالت برکت‌ها افزونی می‌یابند) پس اگر اسباب برکت را فراهم کنیم، خدا آن را نازل می‌کند. «وَ وَفِّقْنِی فِیهِ لِمُوجِباتِ مَرْضاتِکَ» از درگاه احدیت می‌خواهد که توفیق مهیا کردن اسباب خشنودی را عنایت فرماید، چون سخت است. بخشی از آن اسباب در بیان پیامبر اکرم و اهل بیت علیهم السلام چنین است: ۱. رضایت خدا و اطاعت خدا است. ۲. سخت گرفتن بر نفس خویش و چشم بستن بر خواهش‌های نفس. ۳. رعایت تقوا. ۴. راضی بودن به قضا و قدر الهی. «وَ أَسْکِنِّی فِیهِ بُحْبُوحاتِ جَنَّاتِکَ» واژه بُحبوحه در لغت یعنی بهترینِ از هر چیز. یکی از درخواست‌های ما از خداوند علاوه بر عمل صالح برای رفتن به بهشت، درخواست بهشت است. در این فقره بهترین موقعیت بهشت را مطالبه می‌کند و آن مرتبه‌ای است که به اهل تقوا می‌دهند. در سوره قمر آیه ۵۵ و ۵۶ می‌فرماید: إِنَّ الْمُتَّقینَ فی جَنَّاتٍ وَ نَهَرٍ فی مَقْعَدِ صِدْقٍ عِنْدَ مَلیکٍ مُقْتَدِرٍ (حقیقتاً اهل تقوا در باغ‌ها و کنار نهرهایند، در جایگاهی پسندیده و مورد رضایت نزد فرمانروانی نیرومند) اهل تقوا به مقام عندیّت و لقاءالله رسیده‌اند که برترین مرتبه بهشت است. «یَا مُجِیبَ دَعْوَةِ الْمُضْطَرِّینَ» ای برآورنده خواهش درماندگان، درخواست امروز ما را به اجابت برسان. 💡 پژواک| https://eitaa.com/smajidi_ir