#تقدیم_بہ_دخترا🚶🏻♀
میخوام از دخترا بگم ارزش خوندن داره . . !'
حاجی دختر اگہ از طرفش بیتوجهی میبینہ اگہ بد باشہ نمیره سراغ یکی دیگہ :|
اما اگہ خوب باشی با همہ بیتوجهیات ، بد بودنات ، بیحوصلگیات میمونہ کنارت
اما تو فکر میکنی پات مونده چون بهت احتیاج داره یا چون غیر از تو کسی نیس واسش هہ
مشتی در صورتی کہ میتونہ واقعی با کسی باشہ کہ قدر خوب بودنشو بفهمہ و واسش وقت بذاره ...!
قدر دختری کہ کنارت هست رو بدون دخترا مثل پسرا با یہ تخت خواب آروم نمیشن اینو بفهم لعنتی ...!
دخترا محبت میخوان وقتی طرفت نیاز داره بهت کوتاهی نکن بامرام !"
این باعث میشہ فکر کنہ پشتش نیستی
وقتی باهم قهرین خودتو خوشحال نشون نده داغون میشہ بفهمہ نبودنش باعث شادیتہ :)
بهش بیمحلی نکن نذار بہ کم بودنت عادت کنہ درست مثل روزای اول باهاش رفتار کن چرا عاشقش میکنی و بعد سرد میشی ؟
وقتی ازت ناراحتہ بهش بها نده نذار فکر کنہ دلخوریش واست بیاهمیتہ "
بعد کہ ازت سرد شد وقتی کہ ازت فاصلہ گرفت ... هی بگو چرا عوض شدی ؟ چرا اینجوری رفتار میکنی ؟ چرا ؟ چرا ؟ چرا ؟...
آخہ لعنتی این آدم سردو خودت ساختی یادت نیست ؟
اون دختر شاد مهربونو چکار کردی ؟ یادت اومد ؟ هہ:/
همون دختری کہ منتظر پیام دادنت بود
همون دختری کہ هواسش بہ ساعت بود کہ سر ساعتای جفت عاشقی بهش بگي آرزوت کردمـ🖤😄🚶🏿♀