eitaa logo
سهیل سلیمی (مرصاد)
18.1هزار دنبال‌کننده
10.3هزار عکس
5.2هزار ویدیو
40 فایل
شهید سهیل سلیمی *آنتی صورتیسم* پسر خمینی❤ سرباز سیدعلی🍯 قرارنا مقاومة✌️ مذهبی‌های صورتی،مومنین عرفی،مسلمان‌های متوسط،شیعه‌های یواش،انقلابی‌های منهای فقاهت، مذهبی نیستند، سکولار یواشکیند. تبلیغات: @soheil_tabligh
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از kilo.mtr.5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴روایت جالب امیر ایرانی از دو شوکی که به فرانسوی‌ها وارد کردند ✅️ با کیلومتر 5 در سریعترین زمان ممکن به روز ترین باشید👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1174995105C7610a9c90e
هدایت شده از kilo.mtr.5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴کنایه سردار فدوی به ناکامی دشمنان در سالگرد اغتشاشات: دو تا بز هم بهم شاخ نزدند ✅️ با کیلومتر 5 در سریعترین زمان ممکن به روز ترین باشید👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1174995105C7610a9c90e
بریم‌که داشته باشیم ادامه بحث نظام ولایی:
سهیل سلیمی (مرصاد)
تبیین نظام ولایی (قسمت هفتم): ادامه شبهه اول؛ سابقه ولایت فقیه در تاریخ اسلام تا اینجا مشخص شد مع
تبیین نظام ولایی (قسمت هشتم): پیشینه‌ی فقهی ولایت مطلقه نائب امام(فقیه) یکی از مهمترین ادله شیعه برای ضروری بودن تعیین امام و خلیفه بعد از پیامبر، اینه که چجوری معقوله پیامبر امت خودش رو بدون سرپرست رها کنه؟ و الان همین وضعیت رو برای امام دوازدهم(عج) تصور کنین که قراره غیبت کبری شروع بشه و معلوم هم نیست چقدر طول بکشه.سوال اینه: اگه ایشان شیعیانش رو بدون سرپرست و‌ پیشوا و حجّت رها کنه، آیا توی این دوره‌ی طولانی پر از فتنه و آشوب، به شیعیانش بی‌توجهی نکرده؟ پس میشه ادعا کرد که به همون دلیلی که پیامبر جانشینی بعد از خودش انتخاب کرد، حضرت مهدی(عج) هم در زمان غیبت برای خودش جانشین معین کرده و این مضمون همون حدیث صحیح و معتبره که میفرماد: «اما الحوادث الواقعه فارجعوا الی رواة حدیثنا، فانهم حجّتی علیکم و انا حجة الله علیهم» (در رخدادهایی که به وقوع میپیوندند، به راویان حدیث ما مراجعه کنید؛ زیرا آن‌ها حجت من بر شما هستند و من حجت خدا بر آنان) حالا میشه این سوال و مطرح کرد که: اگه الان خود ایشان حضور داشتن، چه وظایفی به عهده داشتن؟(جان عالمی به فدای مهدیِ زهرا❤️) آیا میشه گفت که وظیفه عزیزمان در مقام حاکم شرع، فقط قضاوت یا رسیدگی به امور حسبیه و‌ جواب دادن به احکامه؟ یا اینکه همه‌ی شئون ولایت، که یکیش ولایت مطلقه به همون معنای وسیعی که قبل‌تر توضیح داده شد رو داراس؟ (بحث معصومیت جداس.بحث حاکم شرع بودنه اینجا). طبیعیه که امام زمان در «قامت حاکم شرع»، واجد همه‌ی مراتب ولایت خواهند بود. حالا ایشان در این مقام، میفرمان: «در عصر غیب، به فقها رجوع کنید که آن‌ها حجت من بر شما و من حجت خدا بر آن‌هایم» این تعابیر یعنی تمام وظایفی که بر عهده امام زمان هست(جان عالمی به فدای قدم‌هاش❤️) به فقهای دیگه هم منتقل شده(بجز وظایفی که در ادله‌ی دیگه استثنا شدن). همین تفسیر و تبیین توی روایات دیگه‌ای هم به راحتی قابل برداشته. مثلا: «اللهم ارحم...الذین یأتون من بعدی و‌ یروون احادیثی و‌ سنتی فیعلمونها الناس من بعدی» (خدایا جانشینان مرا رحمت کن...کسانی که بعد از من می‌آیند، حدیث و سنت مرا نقل میکنند و آن را پس از من به مردم می‌آموزند) (با حاجی خمینی و سیدعلی و بقیه‌س ها🤓😋 چاکر سیدعلی هم هستیما✋ هایده ناو شُشِم‌سالار✋) این قضیه توی کتاب‌های فقهی ما وجود داره و نمیشه گفت که فقها از همچین مقامی غفلت کردن، منتها یه مسئله خیلی مهم هست که باعث شده این حد از ولایت مطلقه(صدور حکم حکومتی به صورت مطلق) نسبت به ولایت بر صدور احکام قضایی و‌ ولایت بر امور حسبیه خیلی بهش اشاره نشه.حالا چرا؟! آفرین.سوال خوبی پرسیدین😁 بعد از صلح امام حسن جان(خیلی مخلصیم❤️) امامان ما از تصدی حاکمیت سیاسی دور شدن، و بعد از امام رضا جان(چاکر سلطان رئوف✋) کم کم حتی حضور اجتماعی معصومین بین مردم هم کم شد و نهایتا به غیبت حضرت مهدی(عج) رسید. توی این فضای سنگین غیبت، فقها به عنوان نائب ایشان، نه تنها کلا از فضای حاکمیت سیاسی رانده شده بودن، بلکه حتی یه درصدم احتمال نمیدادن که یه حکومتی تشکیل بشه که در رأس اون، فقیه باشه! (خمینیِ سالار✋بنازمت، چه کردی...) فلذا وقتی مراجعه کنیم میبینیم که در متن‌ها و فتواها و عملکردهای فقها‌ که نائب بودنشان رو ثابت میکرده، بیشتر به اون حد از نیابت اشاره میکردن که برای رتق و فتق امور شیعه، تازه اونم در ذیل حکومت طاغوت نیاز بود.مثه قضاوت و امور حسبیه و جواب دادن به احکام و فتوا دادن و... تازه به این مسئله، فضای تقیه شدید بین شیعه‌ها بعد از غیبت هم اضافه کنین. فک کنین توی این فضای تقیه، یه فقیهی توی صحبت‌هاش یا کتاب‌هاش میگفت که همه مقام‌های حکومتیِ ائمه(بجز مواردی که استثنا شده) به فقهای بعد از ایشان منتقل شده! چه اتفاقی برای جامعه‌ی شیعه میفتاد؟ البته با تمام این مشکلات، بازم مسئله ولایت فقیه در قالب نیابت عام و مطلق، در کتاب‌های فقهی مهمی بهش اشاره شده.(که البته طولانی میشه و انصافا دستم کج شده انقد تایپ کردم😁 بقیش بمانه برا قسمت بعدی) ایشالا ادامه داره... فعلا برا سلامتی امام زمان و‌ نایب قشنگش یه صلوات بفرستین صفا کنیم باو😋❤️ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم پ‌ن: هایده ناو ششم: هستی توی شُشِم\ نفسمی، اکسیژنمی😁 عضو کانال نشدی؟👇 https://eitaa.com/joinchat/1345388748C7b0dc74120
وقتی آدامس نعنایی دهنته و‌ آب موخوری اینجوری میشی😐 عضو کانال نشدی؟👇 https://eitaa.com/joinchat/1345388748C7b0dc74120
شهادت اختیار مرگ در جهاد با طاغوت است در ولایت الله. ملی‌گراها جهاد میکنند؟ با طاغوت جهاد میکنند؟ در ولایت الله با طاغوت جهاد میکنند؟ یا چه... عضو کانال نشدی؟👇 https://eitaa.com/joinchat/1345388748C7b0dc74120
دعوای ملی‌گرایی و امت‌گرایی همان دعوای قدیمی اصالت ایران و اصالت اسلام است؛ اینکه ایرانی مسلمانی یا مسلمان ایرانی... عضو کانال نشدی؟👇 https://eitaa.com/joinchat/1345388748C7b0dc74120
- ببخشید شما بانوی چندمی؟ + چند میخوره؟! عضو کانال نشدی؟👇 https://eitaa.com/joinchat/1345388748C7b0dc74120
امروز انشاالله یه سری مطالب نسبتا کاملی در مورد فرقه‌ی کثیف بهاییت میذارم تو کانال
«بانوی‌من لطفا منو بکشین» به لهجه خراسانی چه‌میشه؟! عضو کانال نشدی؟👇 https://eitaa.com/joinchat/1345388748C7b0dc74120
خانم جمیله علم‌الهدی همسر آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان صبح دیروز در همایش زنان تاثیرگذار که در مشهد مقدس برگزار میشه در واکنش به اظهارنظری که ایشان رو بانوی اول کشور معرفی می‌کرد! گفتن که در ساختار جمهوری اسلامی‌، بانوی اوّل همسر رهبر معظم انقلاب هستن!! ۱- خانم جمیله علم‌الهدی فارغ از اینکه دختر چه کسی و همسر چه کسیه، خودش جایگاه علمی قابل احترامی داره؛ ایشان دکتراش رو سال ۱۳۸۰ در رشته فلسفه تعلیم و تربیت از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرده و الانم استاد دانشگاه شهید بهشتیه. خانم علم‌الهدی یکی از صاحب‌نظران حوزه‌ی آموزشی خود و همچنین مباحث مربوط به حوزه زنان هم هست. ۲- خانم علم‌الهدی به جهت صاحب‌نظر بودن در بعضی موارد، مثه افراد جامعه میتونه دیدگاه‌های خودش رو مطرح کنه و با اقبال یا نقد معمول مواجه بشه؛ همچنانکه قبل از ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی هم نقش نسبتاً فعالی در حوزه اجتماعی ایفا می‌کرد و کسی هم نمی‌توانست از این جهت به ایشان خرده بگیره. ۳- با این حال، اینکه تصور بشه با ریاست‌جمهوری یک نفر در ایران، برای همسرش جایگاه بخصوصی به لحاظ ساختار قانون اساسی کشور ایجاد میشخ، قطعاً خطاس. البته خانم علم‌الهدی در مراسم دیروز عنوان کرد که برخلاف معرفی ایشان به عنوان بانوی اول در جشنواره، این عنوان متعلق به وی نیست؛ امّا مسئله اینجاست که کلا همچنین جایگاه و عنوانی در کشور وجود نداره که متعلق به همسر رئیس‌جمهور باشد یا ایشان بخواد اون رو از آنِ شخصیت دیگه‌ای بدانه! ۴- یکی از مزیّت‌های دولت آیت‌الله رئیسی در طول یک سال و نیم گذشته دوری این دولت از حاشیه و تمرکز بر کار و خدمت بوده؛ قطعاً اینم می‌فهمیم که رقبا و بعضاً مخالفان این دولت از تلاشی برای حاشیه‌سازی‌های گاه و بیگاه و بی‌بنیاد برای آن فروگذار نمیکنن، ولی مسئله اینجاس که نباید مباحثی که اصلاً نه صحیحه و نه ضرورتی برای طرحش وجود داره، مثل همین بحث بی‌معنی بانوی اوول، باعث بشه که بدخواهان دولت دستاویزی برای حاشیه‌سازی پیدا کنن. ۵- همچنانکه جمهوری اسلامی همان دموکراسی غربی نیست و بر مبنای اسلام و عدالت و شئونات شرعی و واقعی افراد، و نه نسبت‌های فامیلی و ... استواره، به همون دلیل هم چیزی به نام بانوی اول نه در اون وجود داره و نه نیازی به همچین عناوین من‌درآوردی هست. لذا اصل طرح این بحث، یا مباحثی که شائبه‌ی در میان بودن تمایل به طرح اون رو، از طرف هر کس که باشه، به میان بکشه، حتماً غلطه. ۶-امیدواریم سلسله اتفاقات اخیر و حواشی مورد تایید خانم علم‌الهدی هم نبوده (باشه)؛ ولی از تیم رسانه‌ای رئیس‌جمهور انتظار میره که بیشتر دقت کنن و انقد راحت آتو ندن... (برگرفته از تسنیم) عضو کانال نشدی؟👇 https://eitaa.com/joinchat/1345388748C7b0dc74120
هدایت شده از سعیدیسم ✅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میگن تو این اوضاع اقتصادی چرا گیر دادین به حجاب؟! میگیم تو این اوضاع اقتصادی شما چرا گیر دادین به بی حجابی ؟! اگه همه لخت بشن اقتصاد درست میشه؟! هم ما میدونیم هم شما میدونین که روسری اولشه، شماها خیلی برنامه ها برای این مردم و کشور دارین. ✍ @saeedism
مشروطه نهضت نبود؛ مشروطه بدعت بود... عضو کانال نشدی؟👇 https://eitaa.com/joinchat/1345388748C7b0dc74120
بهاییت .‌‌..
باتوجه به فعالیت گسترده و موزیانه فرقه ضاله بهائیت در کشورمان بخصوص در اغتشاشات سال گذشته، امروز به معرفی این فرقه ساختگی توسط روباه پیر میپردازیم: دوستان عزیز، نسبت به این مطالب بی تفاوت نباشین و برای عزیزان خودتان ارسال بفرمایین، شاید خدای ناکرده کسی در ابتدای راه ابتلا به این فرقه ضاله باشه و نجات پیدا کنه. عضو کانال نشدی؟👇 https://eitaa.com/joinchat/1345388748C7b0dc74120
معرفی فرقه های ضاله: سازمان سیاسی بهائیت: بهائیت «سازمانی» با همه ابعاد آن از قبیل برنامه‌ریزی، نظم اداری، هدف و روابط معین در میان مجموعه‌ای از افراد است. اول: اینکه بهائیت دارای یک تشکیلات منظم اداری است که خود بهاییان به آن «نظم اداری» می‌‌گویند. در حقیقت نظم اداری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهائیت است که هر بهایی مکلف است از کودکی آن را بیاموزد و در برابر دستورات آن اطاعت‌پذیر باشد. این نظم اداری بیش از یکصد سال است که سابقه دارد. اول ساده‌تر بود اما به مرور زمان پیچیده‌تر و بزرگتر شد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دکتر محمد سجاد شیرودی عضو کانال نشدی؟👇 https://eitaa.com/joinchat/1345388748C7b0dc74120
دوم: اینکه بهائیت مانند هر سازمان دیگری تقسیم کار کرده و دارای اداره‌های تخصصی است که به آنها «لجنه» می‌گوید که خود این لجنه‌ها از «هیأت‌ها» و «کمیسیون‌ها»ی متعدد تشکیل شده‌اند. شاپور راسخ، از مدیران بهایی، تصریح دارد که هر لجنه برای سازمان بهائیت همچون یک وزارتخانه عمل می‌کند و متناسب با نیازهای سازمان بهائیت سلسله کارهایی را در سراسر کشور انجام می‌دهد. اگر بخواهم اسامی تعدادی از این لجنه – اداره‌ها را بشمارم که اسم‌شان هم با کارکردشان تا حدی انطباق دارد از این قرار هستند: لجنه مهاجرت داخله، مهاجرت خارجه، احصاییه (آمار و سرشماری)، صیانت (حراست و حفاظت)، تربیت امری، مدارس تابستانه، نشر نفحات (تبلیغ)، اماءالرحمن (زنان)، جوانان،  مطبوعات، کتابخانه، تصویب آثار امری، ترجمه ، سمعی و بصری، تبلیغ اقلیت‌های مذهبی، تبلیغ اعاظم (نخبگان و مقامات)، اماکن امری (موقوفات)، گلستان جاوید (امور دفن و کفن)، ازدواج، ارتباط با مقامات مملکتی، و ارتباط شرق و غرب. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دکتر محمد سجاد شیرودی عضو کانال نشدی؟👇 https://eitaa.com/joinchat/1345388748C7b0dc74120
سوم: توجه به بخش‌های مختلف اداری سازمان بهائیت و نیز ابعاد سیاسی‌اش نشان می‌دهد که سازمان بهائیت در دوران گذشته «دولتی در دولت» بوده و با تقلید از الگوی دولت خیلی از بخش‌های حکومت مانند هیأت حاکم، قانون اساسی، قوانین عادی، تشکیلات اداری، دستگاه قضایی، سیستم بانکی، نهاد قانونگذاری و ایدئولوژی را برای خودش تدارک دیده بود. سازمان بودن بهائیت فقط در «نظم اداری» بیت‌العدل خلاصه نمی‌شود. درست است که این نهاد با داشتن هزاران کارمند در بخش‌های مختلف اداری حیفا و محافل ملی و اداره‌های بهایی یک ساختار اداری درست کرده است، اما این بعد کلاسیک سازمانی بهائیت است. سازمان بهائیت از ابعاد جدیدتری از سازماندهی نیروهای خود برخوردار است که در حقیقت با مدیریت کلان سازمانی خانواده‌های بهایی به وجود آمده است. رهبران بهایی سازه‌های این سازمان را طوری طراحی کرده‌اند تا هر «خانواده» بهایی جزئی از این سازمان باشد. این موضوع حتی به صورت مستند در ابلاغیه‌های رهبران سازمان هم آمده و از خانواده‌های بهایی به عنوان کوچک‌ترین «واحد» تشکیلات امری یاد شده است. با این طراحی، هر خانواده بهایی در حکم کوچک‌ترین و ساده‌ترین بخش سازمان بهائیت ایفای نقش می‌کند. بنابراین، سازمان بهائیت به جز تشکیلات اداری از تعداد زیادی واحد ساده به نام «خانواده بهایی» تشکیل شده است که پیرامون ستون فقرات اداری بهائیت با همدیگر «سازمان بهائیت» را تشکیل می‌دهند ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دکتر محمد سجاد شیرودی عضو کانال نشدی؟👇 https://eitaa.com/joinchat/1345388748C7b0dc74120
بهائیت دارای یک نمودار سازمانی است که رأس آن به تشکیلات موسوم به بیت‌العدل می‌رسد. بیت‌العدل در حقیقت شورای رهبری سازمان بهائیت است که اعضای آن ۹ نفر هستند. بیت‌العدل بالاترین مقام تصمیم‌گیری است که شعبه‌های خود را در کشورهای مختلف از جمله ایران دایر کرده است. این نهاد با داشتن یک ساختمان مرکزی بزرگ و با دفتر و اداره‌های متعدد در حیفای اسراییل، به اداره بهائیت در کشورهای گوناگون می‌پردازد. بیت‌العدل به طور مستقیم با بالاترین مرکز رهبری تشکیلات بهایی در کشورهای مختلف در ارتباط است و دستورهای خود را به آنها ابلاغ می‌کند. بهاییان به این مرکز بالادستی خود در هر کشور «محفل ملی» می‌گویند. این محفل هم شورایی ۹ نفره از بهاییان ارشد آن کشور است که به مدیریت محافل استان‌ها و شهرستان‌ها مشغول هستند. به عبارت دیگر، سازمان بهائیت متناسب با تقسیمات کشوری جوامع میزبان، البته به‌شرط داشتن جمعیت در آن شهر و استان، به ساختار خود شکل می‌دهد، اما طبق تعهدات سازمانی، همه محافل مرکزی یا به زبان بهاییان «محفل ملی» مکلفند تلاش کنند در تمام استان‌ها، شهرستان‌ها و شهرها، محفل استانی و شهرستانی و... تأسیس کنند. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دکتر محمد سجاد شیرودی عضو کانال نشدی؟👇 https://eitaa.com/joinchat/1345388748C7b0dc74120
در مقایسه با سازمان‌هایی چون مجاهدین خلق و چریک‌های فدایی خلق، شیوه مدیریت سازمان بهائیت از این نظر پیشرفته‌تر و حرفه‌ای‌تر است. اگر در آن دو «سازمان چپ»، «خانه‌های تیمی» به‌عنوان هسته‌های کوچک سازمانی فعالیت داشتند، در این «سازمان سیاسی راستِ» وابسته به غرب هسته، «خانواده» بود. اینکه هر خانواده بهایی به‌عنوان واحدی از «سازمان» بکار گرفته شود، پوشش هوشمندانه‌ای برای فعالیت‌های سازمان سیاسی بهائیت بود، بدون آنکه حساسیتی از این منظر در ناظران سیاسی و امنیتی پهلوی ایجاد کند. چنان که در بالا گفته شد، از مهم‌ترین وظایف اعضای عادی بهایی تبلیغ است که فرایند جذب آنها به‌وسیله تشکیلات اداری انجام می‌شود. با این توضیح که بخش مهمی از تبلیغات هم به صورت خانوادگی و از طریق دستورهای ابلاغی سازمان از جمله در «بیوت تبلیغ خانوادگی» صورت می‌گیرد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دکتر محمد سجاد شیرودی عضو کانال نشدی؟👇 https://eitaa.com/joinchat/1345388748C7b0dc74120
🌐 بهائیت و سازمان‌ ملل ✍️ بهائیت چندین سال پیش از تأسیس سازمان_ملل، دفتر بین‌المللی بهائی را در شهر ژنو تأسیس کرده بود. همزمان با تشکیل سازمان ملل، بهائیت با اینکه هیچ کشوری از آن خود ندارد و فقط فرقه‌ای تشکیلاتی است، اقدام به ورود به این سازمان تشکیلاتی نمود. بعد از سه سال نفوذ و شرکت در انواع نشست‌های بین‌المللی، جامعه بین‌المللی بهائی، تحت عنوان سازمانی مردم‌نهاد در سازمان ملل،ثبت و دارای نماینده ارشد می‌شود. 🔺 پس از آن، بهائیان با پذیرفتن نقش‌های متعدد جهانی و نفوذ به زیرمجموعه‌های مختلف سازمان‌ ملل همچون سازمان بهداشت_جهانی، سازمان محیط_زیست ملل متحد، یونیسف و...، توانستند نمایندگان خود را در نشست‌های مختلف بین‌المللی به مأموریت بفرستند. ضمن اینکه، طرف مشورت بخش‌های مختلف این سازمان واقع شده و به بهانه فعالیت‌های بین‌المللی، به تبلیغ و گسترش بهائیت در کشورها و مناطق مختلف جهان می‌پردازند. 🔊 اینجاست که میدانی وسیع و اثرگذار روبروی تشکیلات بهائیت گسترده می‌شود تا بتوانند به قول خودشان، نفوذ معنوی خویش را در حیات جامعه انسانی به کار برند. ⚠️ با وجود اهمیت و تأثیر قابل‌ توجه سازمان ملل متحد در امور بین‌المللی و نفوذ بالای تشکیلات بهائی در سازمان ملل، بهائیان همواره سعی در سنگ‌اندازی در مسائل ایران در امور بین‌المللی دارند. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دکتر محمد سجاد شیرودی عضو کانال نشدی؟👇 https://eitaa.com/joinchat/1345388748C7b0dc74120
🔰 کلاسهای زبان، پوشش فعالیت تبلیغی بهائیت 🔹سایت «سرویس خبری جامعه جهانب بهائی» از برگزاری پروژه کلاسهای زبان موسوم به «کافه زبان» توسط بهائیان در «وین» اتریش خبر داد. 🔸به گزارش سایت مذکور کلاسهای زبان آلمانی که به صورت هفتگی توسط گروهی از جوانان بهائی برای والدین و همسایگان تازه وارد به اتریش برگزار می‌شده، با تبدیل‌شدن به پروژه بزرگتر در پوشش آموزش مهارتهای زبانی، ایجاد توانمندی و پیوندهای محکم دوستی، به تبلیغ فرقه بهائیت در میان آنان خواهند پرداخت. 🔹«پوریا محلی» از بهائیان این کشور نیز مدّعی است که این کلاسها باعث رفع اختلافات مذهبی شرکت‌کنندگان شده است. 🔸بهائیت همواره از کلاسهای آموزشی مختلف این‌چنینی، بسته به مکان و افراد جامعه هدف خود به عنوان پوششی جهت تبلیغ فرقه استفاده می‌کند. 🔹در ایران نیز از کلاسهایی نظیر آموزش زبان‌های خارجه، موسیقی، هنرهای تجسمی، ایروبیک، یوگا، آموزش کودکان در مهدکودک‌ها، و ... برای این مقصود بهره فراوان می برد که هوشیاری و آگاهی مردم برای مقابله با خطرات این فرقه را می‌طلبد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دکتر محمد سجاد شیرودی عضو کانال نشدی؟👇 https://eitaa.com/joinchat/1345388748C7b0dc74120
رهبران بهائیت رهبران بهائیت، هم هر دو مؤلفه «سازمان» و «سیاسی» بودن را پذیرفته و همواره بر اهداف سیاسی و کسب قدرت تأکید داشته‌اند و حتی شوقی، رهبر سوم بهاییان، به صراحت از کسب حکومت در ایران سخن گفته است. با وجود این قابل درک است که بهاییان که «سازمان بهائیت» را یک سازمان دینی و مذهبی معرفی کرده‌اند، در مواردی نیز مخصوصاً در فضای تبلیغی عمومی، خود را تشکیلاتی غیرسیاسی معرفی کنند. در حالی که مطابق شواهد فراوان، چهره دینی این سازمان پوششی برای اهداف سیاسی است. اگر سیاست را روش‌های کسب، حفظ و بسط قدرت بدانیم و اجزا و منابع قدرت را شامل قدرت اقتصادی، نظامی، اطلاعاتی، ایدئولوژیکی، رسانه، اداری و سازماندهی نیرو بدانیم، در این صورت بهائیت به یقین سازمانی سیاسی بوده که در ادوار مختلف برنامه‌های متفاوتی را برای رسیدن به اهداف خود متناسب با سه متغیر شرایط درون‌سازمانی، شرایط سیاسی کشور و اوضاع بین‌المللی به اجرا گذاشته است. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دکتر محمد سجاد شیرودی عضو کانال نشدی؟👇 https://eitaa.com/joinchat/1345388748C7b0dc74120
«سازمان سیاسی بهائیت» سازمان سیاسیاقسام مختلفی دارد، ابتدا آنها را به دولتی و غیردولتی و سپس سازمان‌های سیاسی غیردولتی را به حزب و سازمان‌های سیاسی ذی‌نفوذ تقسیم‌بندی می‌کنند. «حزب» چون رسماً هدف خود را قدرت اعلام می‌کند و از ابزارهای رسمی مانند شرکت علنی در انتخابات بهره می‌برد تفاوت روشنی با سازمان‌های سیاسی ذی‌نفوذ دارد. سازمان‌های سیاسی ذی‌نفوذ از ابزارهای قدرت متفاوتی استفاده می‌کنند: از قدرت نظامی - اطلاعاتی تا قدرت اقتصادی و ایدئولوژیک. با این توصیف، سازمان بهائیت یک «سازمان سیاسی غیردولتی پنهان‌روش وابسته بزرگ ذی‌نفوذ» است. ایدئولوژی بهائیت خارج از ایدئولوژی‌های مرسوم حزبی و در قالب ادبیات به‌ظاهر دینی ساخته و پرداخته شده است، اما اگر مانند موریس دوورژه گروه‌های مسلکی (ایدئولوژیکی) را جزو احزاب سیاسی به‌شمار آوریم، تشکیلات بهائیت را می‌توان یک «حزب سیاسی» نامید. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دکتر محمد سجاد شیرودی عضو کانال نشدی؟👇 https://eitaa.com/joinchat/1345388748C7b0dc74120
🔴تشریح نقشه بهائیت برای ایران توسط رسانه رسمی فرقه 🔻کانال تلگرامی «وب سایت گفتمان ایران» (سایت رسمی تشکیلات بهائیت)، 26 دی ماه طرحی را جهت تقویت توانمندی بهائیان و دستیابی به اهداف این فرقه در کشور منتشر کرد. 🔸این طرح الگویی ارائه می‌دهد که بهائیان ابتدا با نفوذ در میان مردم مسلمان ایران به چند توانمندی دست پیدا کنند. 🔹«دستیابی به توافق جمعی در امور و ارزش‌های مشترک»، «دستیابی به بینش مشترک (میان مسلمانان و بهائیان) درباره آینده و پیگیری آن از طریق اقدامات جمعی»، «گذر از تفاوت عقیده و بهره گرفتن از تجربه‌های مختلف»، «پروش حسّ مالکیت جمعی در روش‌ها و پیشرفت‌های جامعه»، توانمندی‌های مدّ نظر این طرح هستند. 🔸این برنامه نشان می‌هد که بهائیت پس از مرحله «آشکارسازی» و «عادی‌انگاری» این فرقه در کشور، درصدد ایجاد پیوند میان بهائیان و مسلمانان غیر حسّاس به بهائیت است، از این رو برنامه مذکور را طراحی و اعلام کرده است. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دکتر محمد سجاد شیرودی عضو کانال نشدی؟👇 https://eitaa.com/joinchat/1345388748C7b0dc74120
🎯دام بهائیت برای کودکان و نوجوانان در مهدهای کودک 🔴در ایران اگرچه ظاهراً موسسات آموزش بهایی پایگاه مشخصی ندارند، اما در مهدهای کودک خانگی و بدون مجوز خانواده‌هایی را که از ماهیت اصلی این فرقه یا بهایی بودن کادر آموزشی بی‌خبرند، به دام انداخته و اهداف خود را پیش‌می‌برند. ✍️مجله روشنا در شماره ۹۳ و ۹۴ خود می‌نویسد: نفوذ فرهنگی یکی از جنبه‌های مهمی است که نفوذکنندگان ضمن آن در مبانی ارزشی، اعتقادی و هویتی رخنه و اختلال ایجاد می‌کنند؛ تا جایی که بتوانند مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی را با خود همراه سازند. درباره اهمیت این نفوذ مقام معظم رهبری چنین تصریح کرده‌اند: «پیچیده‌ترین نوع نفوذ را می‌توان نفوذ فرهنگی دانست. نفوذ_فرهنگی مجموعه اقدامات برنامه‌ریزی شده است که دشمنان انقلاب_اسلامی با اهداف دگرگونی هویت فرهنگی، تغییر اراده و باورها و تبدیل ارزش‌ها و الگوهای رفتاری به وجود می‌آورند./ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عضو کانال نشدی؟👇 https://eitaa.com/joinchat/1345388748C7b0dc74120
🔰نتایج حضور پررنگ بهائیان در مدیریت کشور در زمان پهلوی در دوره پهلوی خصوصاً پهلوی دوم، بهائیان به صورت گسترده در ارکان‌های مدیریتی کشور حضور داشتند. یکی از مهم‌ترین مشخصات رژیم پهلوی، نفوذ بهائیان در بدنه و ساختار حکومت و اشغال حساس‌ترین پست‌های اقتصادی، نظامی و فرهنگی از سوی آن‌هاست. در واقع بر خلاف تصویرسازی سازمان بهائیت، حکومت پهلوی فصل رشد و قدرت‌افزایی بی‌حد و حصر بهائیت در ایران بوده است. از این‌رو از دوران نخست وزیری هویدای بهائی، می‌توان به دوران اوج اقتدار بهائیت در رشد و استفاده از رانت‌های حکومتی، برای مکیدن خون ملّت مسلمان ایران تعبیر کرد. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دکتر محمد سجاد شیرودی عضو کانال نشدی؟👇 https://eitaa.com/joinchat/1345388748C7b0dc74120