⏺ همچنان به دنبال برادرم می گردم
♦️فیلم سینمایی " #هزارو نهصد و هفده" اثر " #سم مندز " فیلم بسیار خوش ساخت و روانی است. فیلمبرداری بسیار خوب با پلان های لانگ تیک و فیلمنامه ساده ی آن، مخاطب را برای حدود دو ساعت میخ کوب می کند.
♦️ایجاد لحظات ناب و غافلگیر کننده و البته بازی های بسیار باور پذیر، و التهاب فزاینده ی فیلم، همگی از برجستگی های این اثر به شمار می روند. #فیلم سفری است به درون #جنگ، بی آنکه فرصتی برای پند و اندرزهای، پدربزرگ ها را داشته باشد. جنگ است و جنگ و دیگر هیچ.
⚠️ اما خط تکراری، در جستجوی "برادر"، همان بخش نپخته و شاید دم دستی فیلم است. بدون هیچ شکی همه اهالی فیلم و سینما بلافاصله به یاد فیلم " #نجات_سرجوخه_رایان " ساخته " #استیون_اسپیلبرگ" می افتند. آنهم با همان دغدغه ها و همان زیر متن. در هر دو فیلم #ایثار و ایستادگی و #اتحاد مسئله فیلم است. در "نجات سرباز رایان" اتحادِ آمریکا و اروپا منطق این ایستادگی است و در"1917" اتحادِ فرانسه و انگلیس به عنوان نماینده قاره مه گرفته اروپا. پیام فیلم این است: #همچنان_به_دنبال_برادرم_میگردم.
🧩 به اعتقاد من، این جستجوی بی پایان در آثار جنگی غرب، ریشه در عدم وجود یک منطق درست برای جنگیدن دارد. جنگ هایی که برای کشورگشایی و سیر کردن شکم جنگ سالارها آغاز میشوند و سربازها بدون انگیزه و اعتقاد تفنگ به دست میگیرند. مرگ هایی بیهوده و پیروزی هایی بیهوده تر. البته نویسنده با این دیالوگ که؛ مدالی که برای شجاعت در جنگ، می دهند، یک تکه حلبی بی ارزش است. میخواهد پوچی این جنگ ها را به رخ مخاطب بکشد،... اما مخاطب آنقدر در غفلت جذابیتهای بصری فیلم است که بعید به نظر میرسد در آن لحظه متوجه عمق این دیالوگ و شوخی بعد از آن که می گوید؛ "فقط یه تیکه حلبی نیست، یه روبان قرمز هم بهش وصله"، بشود.
🎬 فیلم قصد آنرا ندارد تا به اثری #ضد_جنگ تبدیل شود، اما بدلیل همین فقدان ایدئولوژی ناگزیر ضد جنگ می شود. و پایان خوش فیلم حاصلِ عدم وقوع یه حمله دیگر است. در این فیلم هم همان نگاهِ سیاهِ #داروینیستی موج میزند ؛ "بکش تا زنده بمانی". کسی که در جنگ مرده، مرده دیگر اندوه و زاری برایش سودی ندارد و تبدیل خواهد شد به غذای موشها و... پس باید زنده ماند، زنده بودن یعنی معنا داشتن. هیچ آینده و جهانِ پس از مرگی برای فیلمساز مطرح نبوده و فقط #جان_سخت و بی وقفه رفتن، برای به مقصد رسیدن، مهم بوده است.
🌋 اما آنچه که در بطن فیلم از لحاظ تکنیکی پنهان است و فیلم تمام قد به آن مدیون است، #طراحی_صحنه ی این فیلم است که شاهکاری ست بس قابل تامل و توجه. صحنه ها مانند یک پازل عظیم بهم گره خورده اند و یک شکل بی بدیل را نمایان ساخته اند. هرچه فیلم پیش می رود بزرگی این کار بیشتر به چشم می آید. البته که همه می دانیم که درصد زیادی از این فضاسازی ها جلوه های ویژه ی رایانه ای است. اما این از ارزش کار و فکری که برای ایجاد چنین صحنه هایی بوجود آمده چیزی کم نمی کند.
🔴 سهیل سلیمی
*نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون
*متخصص مطالعات استراتژیک فرهنگی
*مشاور رسانهای آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
🎭کانال آپارات: (دانلود و تماشای فیلمها)
www.aparat.com/SOHEIL_SALIMI
🌐وبلاگ رسمی سهیل سلیمی:
www.soheilsalimi.blogsky.com
🔴 لینک کانال ایتا👇
https://eitaa.com/soheilsalimi
https://eitaa.com/soheilsalimi
پویشِ حذفِ BBC ، ایراناینترنشال ، رادیو فردا و سایرِ زبالهها و قطعِ ارتباطِ ایشان از پهنای باندِ وطن را در فارسِمن امضا کنید تا این شبکههای حامیِ تروریسم و تجزیهطلب در ایرانِ ما به کلی فیلتر و از دسترس خارج شوند.
♦️♦️♦️ این پیام را برای دوستان خود ارسال کنید.
⚠️⚠️⚠️ لینک پویش : 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
https://www.farsnews.ir/my/c/175350
🔴 سهیل سلیمی
*نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون
*متخصص مطالعات استراتژیک فرهنگی
*مشاور رسانهای آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
🎭کانال آپارات: (دانلود و تماشای فیلمها)
www.aparat.com/SOHEIL_SALIMI
🌐وبلاگ رسمی سهیل سلیمی:
www.soheilsalimi.blogsky.com
🔴 لینک کانال ایتا👇
https://eitaa.com/soheilsalimi
https://eitaa.com/soheilsalimi
May 11
🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🇮🇷🇮🇷🇮🇷
پاینده مانی و جاودان
ایران
🔴 سهیل سلیمی
*نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون
*متخصص مطالعات استراتژیک فرهنگی
*مشاور رسانهای آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
🎭کانال آپارات: (دانلود و تماشای فیلمها)
www.aparat.com/SOHEIL_SALIMI
🌐وبلاگ رسمی سهیل سلیمی:
www.soheilsalimi.blogsky.com
🔴 لینک کانال ایتا👇
https://eitaa.com/soheilsalimi
https://eitaa.com/soheilsalimi
May 11
🇮🇷
🎬
🧩
🔴 سهیل سلیمی
*نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون
*متخصص مطالعات استراتژیک فرهنگی
*مشاور رسانهای آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
🎭کانال آپارات: (دانلود و تماشای فیلمها)
www.aparat.com/SOHEIL_SALIMI
🌐وبلاگ رسمی سهیل سلیمی:
www.soheilsalimi.blogsky.com
🔴 لینک کانال ایتا👇
https://eitaa.com/soheilsalimi
https://eitaa.com/soheilsalimi
هدایت شده از تمدننگار | شکوهیانراد
💢 متن خبر
هادی خانی؛ دبیر شورایعالی پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی و تأمین مالی تروریسم در گفتوگو با خبرنگار ایبِنا از امضای تفاهمنامه همکاری در راستای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم با ازبکستان خبر داد و گفت: این تفاهمنامه در اجلاس کارگروه منطقه اوراسیا در تاجیکستان امضا شد و رویکرد اصلی ما نیز توسعه روز افزون تعاملات کشور با دیگر کشورها، به ویژه کارگروه منطقهای اوراسیا در مقایسه با گذشته است و در این راستا افزایش همکاریها در انتقال دانش، آموزش و فرهنگسازی، مبارزه با شبکههای بین المللی پولشویی و همچنین تامین مالی تروریسم مورد نظر است.
🌐 لینک خبر
https://www.ibena.ir/fa/news/144157/
🔶🔹 پینوشت
وقتی پیوستن به FATF و پذیرش تعهدات آنها در زمان دولت فریدون مطرح شد، جریان انقلاب از اعتراض گرفته تا تحصن و نقد و ... را در پیش گرفت و آن را به ضرب اسلام و نظام و مردم دانست (که کاملاً درست بود).
اما همین الان که مجدداً همان احتمال پذیرش FATF مطرح شده و برخی از استانداردها هم عملیاتی شده (‼️)، قلمهای منتقد نسبت به دولت قبل، امروز برخی در سکوت (بخوانید اغماض عمدی) و برخی دیگر حتی در مقام توجیه (!!) این موضوع هستند.
لطفاً بفرمایید کدام درست است؟
1⃣ دشمن عوض شده؟
2⃣ آثار راهبردی FATF عوض شده؟
3⃣ مبانی جمهوری اسلامی ایران عوض شده؟
4⃣ شما عوض شدید؟
✍️ مهندس شکوهیانراد
@SHRChannel
🌐 لینک:
https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
هدایت شده از گردباد نیوز
💠ترور نرم چیست؟ ترور نرم شهید سلیمانی در شبکههای اجتماعی آمریکایی
🔷بستن و تعلیق رسمی حسابهای فیسبوک، توئیتر، یوتیوب و اینستاگرامی که محتوای آنها لزوماً منطبق با سیاستهای غرب و آمریکا نیست نشان از ورود سخت (در مقابل نبرد نرم) دشمن و استفاده از بستر فیزیکی سرورهای این شبکههای اجتماعی در یک نبرد نرم است.
🔷این یعنی غرب و آمریکا رفتهرفته وارد سطح جدیدی از جنگشناختی میشوند که در آینده ابعاد وسیعتری خواهد یافت؛ جهانی که با عدول آشکار از شعارهای پیشین لیبرال- دموکراسی، مفهومی به نام «آزادی بیان» در بستر شبکههای اجتماعی، دیگر معنا نخواهد داشت و اگر صدای شما در مخالفت با ارزشهای نظام سلطه از حدی فراتر رود براحتی حساب شما مسدود یا «حذف اکانت» خواهد شد؛ پدیدهای که میتوان آن را «ترور نرم» نامید.
💡 هوش سفید| سید علیرضا آلداود
✏️ @aledavood 👈 عضو شوید 🙏
🟥 ما سر هر کوچه و خیابون یه گناهِ کبیره می بینیم، اما بهش بی تفاوتیم، بی تفاوتیم چون برامون عادی شده!
📝تحلیلی بر فیلم سینمایی (هفت)
⏯ هرچند به ظاهر برای اکثر مردم، تعیینِ #هفت_گناه_کبیره (در آموزه های مسیحیت) و مجازات های سنگین و جهنمی برای آنها بسیار دلهرهآور است، اما همهی ما گاه از یک راننده تاکسیِ زیاده خواه، از یک #سیاست_مدار فاسد، از یک #پزشک مغرور، یک کارفرمای شکم باره، یک #روسپی بی حیا، یک دوست تنبلِ بدقولِ بی تفاوت، از خرید، وقتی پولی که با مشقت به دست آورده ایم به پای یک کالای بی کیفیت از دست می دهیم و حتی از وکیلی که قانون را به بالاترین پیشنهاد می فروشد، چنان زخم می خوریم و ناراحت می شویم که دوست داریم آن فرد را مجازات کنیم، مجازاتی سخت!
⭕️ اما همواره به جای مجازات، گوشه ای می نشینیم و عصبانیت مان را بر فرق سرِ خودمان می کوبیم و غصه می خوریم و گاه گریه آخرین پناهِ مان می شود. اما این بغض فروخورده در فیلم " #هفت " به بلندترین شکل ممکن فریاد می شود.
🎭اولین دیالوگِ مهم فیلم، اشاره به بی توجهی خودِ مخاطب دارد. روحیه ی وِلِش کن، یا به من چه! جان دوال می گوید؛ "گاهی برای اینکه مردم به حَرفِت گوش کنن، کافی نیست که فقط بزنی روی شونه شون، باید با پُتک بکوبی توی سرشون". اما آنچه که این دیالوگ را فراتر از معنای آن، بازهم مهمتر می کند، خاستگاه آن است. فیلم در آمریکا ساخته شده، در هالیوود، جایی که اوجِ تمدنِ #لیبرال_دموکراسی محسوب می شود.
🧩 #لیبرالیسمی که اساس آن "لِسِفِر" است. مفهومی که وقتی معنای آن را بدانید حیرتانگیز بودنِ "هفت" و این دیالوگ را بیشتر درک می کنید. لِسفر، یعنی وِلِش کن! یعنی تمدنی که ماهیتش بی خیالی و رهاسازی بوده، کارش به جایی رسیده که نسخه درمان را در مجازات سخت می بیند، در توجه همه ی افراد جامعه به افعال یکدیگر، اما نه با امر به معروف و نهی از منکر، بلکه با گلولهی یک تفنگ اتوماتیک یا تکه تکه کردن هرزه ها و فاحشه ها با چاقوهای تیز قصابی!.
🎥 کارگاه سامرست " #مورگان_فریمن " در جایی میگوید: "توی #آمریکا راحتره که توی #اعتیاد غرق بشی تا اینکه بخوای زحمت بکشی، راحتره چیزی رو که میخوایی بدزدی!
🎯 فیلم اساسا بسیار بصری و هنرمندانه ساخته شده، اما #دیالوگ ها چنان پُرمحتوا و کوبنده است که شاید بارها و بارها برای درک دقیق آنها "هفت" را باید به تماشا نشست. در جای دیگری "جان دوال" کاراکتری که میخواهد عدالتی خونین را علیه گناهکاران اجرا کند، می گوید؛ "ما سر هر کوچه و خیابون یه #گناه_کبیره می بینیم، اما بهش بی تفاوتیم، بی تفاوتیم چون برامون عادی شده."
در این دیالوگِ شاهکار و بی بدیل، دو نکته بسیار مهم و استراتژیک در حوزه جامعه سازی نهفته شده است.
🧩اول اینکه؛ هیچ کس زحمتِ تذکر و ارشادِ کس دیگری را به خودش نمی دهد. در یک مثال مع الفارغ، اگر ببینیم کسی در حال افتادن به چاهی هست که اتفاقا ما از همان چاه آب برای نوشیدن بالا می کشیم، تنها لَبی میگَزیم و لب برای هشدار باز نمی کنیم. یعنی از رویکردِ دینیِ #امر_به_معروف_و_نهی_از_منکر روی گردان هستیم، حتی وقتی که آسیبِ این روی گردانی مستقیم به خود ما باز می گردد.
🗽دوم آنکه؛ گناه و متعاقب آن جرم و جنایت، عادی سازی می شود. یعنی نه تنها با فسادهای مختلفِ درون جامعه مقابله و مواجهه صورت نمی دهیم، بلکه آن را بَدیهی و طبیعی و حتی گاه لازمه ی جامعه می دانیم.
⏯ فیلم سینمایی "هفت" جامعه را منفعل و بی خاصیت نمی خواهد و از باورهای احمقانه ی دنیای مدرن و لیبرالیسم عبور می کند.
🎲 "هفت" نوعی انسان آرمانیِ عدالت خواه دارد که در شکلی اغراق شده و نمادین، با توسل به احکام مجازات در دینِ مسیحیت، سعی در اصلاح جامعه و حتی خودش "جان دوال" دارد، و داستان را جوری جلو میبرد که در نهایت خودش هم به دلیل #گناه #حسادت کشته می شود. اما نکته ای نباید از آن غافل شد این است که فیلم مستقیم می گوید؛ #تمدن_غرب به چنان لجنزاری از فساد تبدیل شده که جز کشتن بی واسطه و مستقیم گناهکارن راه دیگری باقی نمانده است.
🎥 فیلم سینمایی "هفت" اثری هنرمندانه است که حتی خالقان آن یعنی " #اَندرو_کیوین_واکر " در مقام نویسنده و " #دیوید_فینچر " در مقام کارگردان، و حتی " #داریوش_خُنجی " در مقام فیلمبردار دیگر هرگز به ساخت چنین اثرِ شاهکاری دست نیازیدند.
🔴 سهیل سلیمی
*نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون
*متخصص مطالعات استراتژیک فرهنگی
*مشاور رسانهای آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
🎭کانال آپارات: (دانلود و تماشای فیلمها)
www.aparat.com/SOHEIL_SALIMI
🌐وبلاگ رسمی سهیل سلیمی:
www.soheilsalimi.blogsky.com
🔴 لینک کانال ایتا👇
https://eitaa.com/soheilsalimi
https://eitaa.com/soheilsalimi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دیالوگی از فیلم "چشمی در آسمان"
Eye in the Sky
📍انقلابها با پستهای یوتیوب شعلهور میشوند!
❌ هرچند این فیلم یک اثر کاملا تبلیغاتی برای مظلوم نمایی آمریکایی ها و انگلیسی ها در کشتار صدها میلیون انسان بی گناه در کمتر از یک قرن است، اما دیدنِ این صحنه ها که اعتراف به اهمیت جنگ های رسانه ای و اینترنتپایه، دارد را بعنوان مصداقی روشن از جنگ های هیبریدی نوین است؛جنگ های همزمانِ اجتماعی، سیاسی، حقوقی، بهداشت و درمانی، رسانه ای و نظامی.
📡📡📡📡📡
🔴 سهیل سلیمی
*نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون
*متخصص مطالعات استراتژیک فرهنگی
*مشاور رسانهای آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
🎭کانال آپارات: (دانلود و تماشای فیلمها)
www.aparat.com/SOHEIL_SALIMI
🌐وبلاگ رسمی سهیل سلیمی:
www.soheilsalimi.blogsky.com
🔴 لینک کانال ایتا👇
https://eitaa.com/soheilsalimi
https://eitaa.com/soheilsalimi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 جولین آسانژ روزنامه نگار، برنامه نویس و از بنیانگذاران وبگاه ویکیلیکس: هر جنگی که در ۵٠ سال گذشته شروع شده، نتیجه دروغ رسانه ها بوده است. اما،...
اما نگفته که در پنجاه سال گذشته تمام قدرت و نفوذ رسانهای جهان در اختیار تمدن غرب و خصوصا آنگلوساکسونها بوده و هر جنگی که در پنجاه سال گذشته در جهان رخ داده مستقیم یا غیرمستقیم توسط تمدن غرب شروع و منجر به قتل عام میلیون ها میلیون انسان بیگناه شده است، و فارغ از بحث نبرد رسانهای غرب، فراموش نکنیم که اساسا در طول قریب به هشتصدسال گذشته تمام تمدن غرب از بلژیک و هلند و پرتقال تا ایتالیا و مجارستان واسپانیا، و جنایتکاران بزرگتر، مثل انگلیس و فرانسه و آلمان و کمی متاخرترآمریکا و کانادا و استرالیا در حال غارت و تجاوز و جنایت در جهان بوده و هستند.
🔴 سهیل سلیمی
*نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون
*متخصص مطالعات استراتژیک فرهنگی
*مشاور رسانهای آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
🎭کانال آپارات: (دانلود و تماشای فیلمها)
www.aparat.com/SOHEIL_SALIMI
🌐وبلاگ رسمی سهیل سلیمی:
www.soheilsalimi.blogsky.com
🔴 لینک کانال ایتا👇
https://eitaa.com/soheilsalimi
https://eitaa.com/soheilsalimi
هدایت شده از نیمه پنهان(حقیقت غرب)
🔴 اعتراف انگلیسیها به امنیت زنان در جام جهانی
🔹بیبیسی انگلیسی نوشته که ممنوعیت استعمال مشروبات الکلی در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ باعث شده تا تماشاگران زن با احساس امنیت بیشتری در ورزشگاهها حاضر شوند و مشکلی برای آنها در قطر رخ ندهد.
🔹پیش از این نیز دیلیمیل اعلام کرده بود ممنوعیت مشروبات الکلی باعث شده تا برای اولینبار در تاریخ، هواداران انگلیسی در جام جهانی به خاطر درگیری بازداشت نشوند.
#حقوق_زنان
🔴 #حقیقت_غرب 👇
https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51
هدایت شده از نیمه پنهان(حقیقت غرب)
👆رفتن اصالت بازیکنان تیم فرانسه رو در آوردن
🔹️ ببینید
رسما تیم ملی استعمار رو آورده بودن قطر
🔴 #حقیقت_غرب 👇
https://eitaa.com/joinchat/3959554299C7b558c3f51
🇮🇷🇮🇷🇮🇷ایران🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🧿چو ایران نباشد تن من مباد،...
🧿به وسعت تمام تاریخ،...
🧿از گذشته تا آینده،...
🧿 ایران مقتدر ❤️🇮🇷❤️
🖌طرح ایرانِ مقتدر، طراح سهیل سلیمی.
🔴 سهیل سلیمی
*نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون
*متخصص مطالعات استراتژیک فرهنگی
*مشاور رسانهای آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
🎭کانال آپارات: (دانلود و تماشای فیلمها)
www.aparat.com/SOHEIL_SALIMI
🌐وبلاگ رسمی سهیل سلیمی:
www.soheilsalimi.blogsky.com
🔴 لینک کانال ایتا👇
https://eitaa.com/soheilsalimi
https://eitaa.com/soheilsalimi
🃏🇱🇺🃏نخست وزیر هلند بخاطر نقش 250 ساله کشورش در برده داری عذرخواهی کرد. هلند نخستین کشوری بود که در اواخر 16 میلادی اقدام به تجارت برده در دو سوی اقیانوس اطلس کرد. این کشور در اوایل قرن 17 که قلعههای متعلق به پرتغالیها در سواحل غربی قاره آفریقا را تصاحب کرد، به یکی از بازیگران بزرگ این تجارت کثیف تبدیل شد.
🔪 از قرن 17 تا 19 بیش از 600 هزار نفر از مردمان آفریقا و آسیا به عنوان برده توسط هلندیها معامله شدند.
🔪در قرن 17 هلند به یکی از موفقترین کشورهای تجاری در دنیا بود که این موفقیت آنها از همین عمل جنایتکارانه بردهداری سرچشمه میگرفت.
📍 مهم! 📍
🟥 🟥 🟥 برای درک علت این عذرخواهی ها که در غرب باب شده حتماً تحلیل من دربارهی انیمیشن "هیولای دریا" با عنوانِ 👈🏻"من نبودم دستم بود، تقصیر پادشاه بود!" را بخوانید.
🔴 سهیل سلیمی
*نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون
*متخصص مطالعات استراتژیک فرهنگی
*مشاور رسانهای آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
🎭کانال آپارات: (دانلود و تماشای فیلمها)
www.aparat.com/SOHEIL_SALIMI
🌐وبلاگ رسمی سهیل سلیمی:
www.soheilsalimi.blogsky.com
🔴 لینک کانال ایتا👇
https://eitaa.com/soheilsalimi
https://eitaa.com/soheilsalimi
هدایت شده از Cyber TV
پخش مستند
«پلندمیک»
Plandemic
از شبکه سایبرنما
🗓 سهشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱
🕘 ساعت ۲۱
در نشانی:
http://tv.cysp.ir
🌐 http://tv.cysp.ir
🆔 @cyber_tv_ir
🇺🇸💲قریب به 110 سال پیش فدرال رزرو آمریکا تاسیس شد.
🚮💲از آن زمان تا کنون، دلار آمریکا بیش از 96 درصد از ارزش خود را از دست داده است. و ارزش آن تقریباً به صفر رسیده است. طبیعتاً هر کشوری که بیشتر پشتوانهی پول خود را دلار آمریکا قرار داده باشد، بیشتر دچار رکود، افت ارزش پول و تورم خواهد شد.
⛔ اقتصادیون ما بیدارند؟
🔴 سهیل سلیمی
*نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون
*متخصص مطالعات استراتژیک فرهنگی
*مشاور رسانهای آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
🎭کانال آپارات: (دانلود و تماشای فیلمها)
www.aparat.com/SOHEIL_SALIMI
🌐وبلاگ رسمی سهیل سلیمی:
www.soheilsalimi.blogsky.com
🔴 لینک کانال ایتا👇
https://eitaa.com/soheilsalimi
https://eitaa.com/soheilsalimi
May 11
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🙏🏻🙏🏻
🧿 لطفاً این چند دقیقه را ببینید و باز نشر کنید.
🔴 سهیل سلیمی
*نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون
*متخصص مطالعات استراتژیک فرهنگی
*مشاور رسانهای آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
🎭کانال آپارات: (دانلود و تماشای فیلمها)
www.aparat.com/SOHEIL_SALIMI
🌐وبلاگ رسمی سهیل سلیمی:
www.soheilsalimi.blogsky.com
🔴 لینک کانال ایتا👇
https://eitaa.com/soheilsalimi
https://eitaa.com/soheilsalimi
📽 دیدگاه و نظر مخاطبان جهانی فیلم سینمایی "فرشتگان قصاب"
🧿 بروزرسانی شد 🧿
📍این مجموعه شامل 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
آرا و نظراتِ مخاطبان جهانی فیلم سینمایی "فرشتگان قصاب"
به نویسندگی و کارگردانی: سهیل سلیمی و تهیه کنندگی: محمد قهرمانی میباشد. در این مجموعه نظرات مخاطبانی از ترکیه، انگلیس، آمریکا، اندونزی، استرالیا، نیجریه، کانادا، سوریه، اسپانیا، هند، آلمان و فرانسه، در قالب "عکس نوشت" گردآوری و منتشر شده است. در میان این مخاطبین، افراد صاحب نامی چون (استیو بسویک تهیه کننده فیلم لژیون) و (مایکل کاسیا نویسنده فیلم مخروط کاج چسبنده) و (استیوارت مکنیون تهیه کننده سریال مردی در قلعه بلند) نیز دیده میشود.
🔴 سهیل سلیمی
*نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون
*متخصص مطالعات استراتژیک فرهنگی
*مشاور رسانهای آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
⭕️ @SOHEILSALIMI
🎭 کانال آپارات: (دانلود و تماشای فیلمها)
www.aparat.com/SOHEIL_SALIMI
🌐 وبلاگ رسمی سهیل سلیمی:
www.soheilsalimi.blogsky.com
🔴 در کانال عضو شوید 👇
https://eitaa.com/soheilsalimi