eitaa logo
مکتب سلیمانی
3.3هزار دنبال‌کننده
16.8هزار عکس
14.3هزار ویدیو
191 فایل
اینجا محل انتشار آثار فرهنگی و هنری در رابطه با شهید عزیز #حاج_قاسم_سلیمانی و اخبار و اطلاعات جهادی و اسلامی است .. https://eitaa.com/soleymaneii ادمین : @roohallahrezaiy @admin_soleymanei
مشاهده در ایتا
دانلود
🖼 هرآنچه درباره واکسن روسی کرونا باید بدانیم ╭┅──────────────┅╮ ⁦•''•✾❀🕊 مکتب سلیمانی🕊❀✾•''• Eitaa.com/soleymaneii Eitaa.com/soleymaneii ╰┅──────────────┅╯
13.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر دیدید هنوز کسانی هستند که از روی نا آگاهی و اطلاعات غلط فکر میکنند زمان شاه وضع اقتصادی مردم خوب بوده و این جمهوری اسلامی و سیاست های آن بوده که باعث مشکلات اقتصادی شده این سخنان شاه را به او نشان دهید. نکته اصلی این فیلم آنجاست که شاه حتی در زمانی که هیچ تحریمی علیه ایران وجود نداشت و هرچقدر میخواست می توانست نفت بفروشد و سیاست هایش نیز هیچ تضادی با خواسته های امریکا و اسراییل نیز نداشت، نتوانسته بود حریف تورم های شدید اقتصادی شود. تا وقتی ایران تک محصولی و متکی به نفت باشد، وضع اقتصادی همین خواهد بود. چه با شاه و چه با جمهوری اسلامی، چه با رابطه با آمریکا و چه با قطع رابطه با آمریکا! راه حل، یک دولت انقلابی و باورمند به ظرفیت های داخلی برای خارج کردن کشور از اتکا به نفت است. ╭┅──────────────┅╮ ⁦•''•✾❀🕊 مکتب سلیمانی🕊❀✾•''• Eitaa.com/soleymaneii Eitaa.com/soleymaneii ╰┅──────────────┅╯
🇮🇷نصب تصاویر در مسجد 🔷س 5243: امام خمينى(ره) و شهداى انقلاب اسلامى در ، با توجه به اين‌که راجع به کراهت آن مطالبى وجود دارد، چه حکمى دارد؟ ✅ج: اشکال ندارد، اما اگر در باشد، بهتر است هنگام نماز روی آن پوشانده شود. ╭┅──────────────┅╮ ⁦•''•✾❀🕊 مکتب سلیمانی🕊❀✾•''• Eitaa.com/soleymaneii Eitaa.com/soleymaneii ╰┅──────────────┅╯
ذلت تاکجا؟ ╭┅──────────────┅╮ ⁦•''•✾❀🕊 مکتب سلیمانی🕊❀✾•''• Eitaa.com/soleymaneii Eitaa.com/soleymaneii ╰┅──────────────┅╯
كربلا-حاج منصور.mp3
1.85M
▪️دردسری شده سفر کربلای من .‌.. 🎙حاج منصور ارضی ╭┅──────────────┅╮ ⁦•''•✾❀🕊 مکتب سلیمانی🕊❀✾•''• Eitaa.com/soleymaneii Eitaa.com/soleymaneii ╰┅──────────────┅╯
🛑 اشتباهاتی که به ماشین شما آسیب می‎زند ╭┅──────────────┅╮ ⁦•''•✾❀🕊 مکتب سلیمانی🕊❀✾•''• Eitaa.com/soleymaneii Eitaa.com/soleymaneii ╰┅──────────────┅╯