eitaa logo
مخزن صوت مدرسه هدایت
1.1هزار دنبال‌کننده
8 عکس
0 ویدیو
1 فایل
📻 صوت جلسات فقهی مدرسه هدایت ❓ تمام کتابها و محصولات مدرسه هدایت وقف کلمه اسلام و غیرقابل فروش است!
مشاهده در ایتا
دانلود
مدیریت شهری محله‌محور-جلسه ششم-بابلسر-10دی98.MP3
30.74M
🔊 صوت جلسه ششم(جلسه آخر) دوره تخصصی مدیریت شهری محله‌محور - ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بابلسر - ۱۰ دی‌ماه ۱۳۹۸ - ۳۲ دقیقه ❓ نظریات پشتیبان نظریه مدیریت شهری محله محور ❓نظریات پشتیبان نیازهای تفرحی در محله ❓نظریات پشتیبان نیازهای روزمره در محله ❓نظریات پشتیبان نیازهای تحصیلی در محله ❓نظریات پشتیبان نیازهای شغلی در محله 🗞 متن پیاده فوری: https://eitaa.com/ketab_olgou/71 📚 متن کامل دوره پژوهشی: https://eitaa.com/ketab_olgou/73 @sound_olguo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚡️بارگذاری صوت های اولین دوره برگزار شده در مورد نظریه «آموزش و پرورش آینده» با عنوان «تبیین ویژگی‌های آموزش و پرورش آینده» (دوره ده جلسه ای) اصفهان / مسجد رکن الملک / ۲۰ الی ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ (مصادف با دهه محرم ۱۴۴۰) 👇👇 https://eitaa.com/sound_olgou
جلسه اول تبیین ویژگی های آموزش و پرورش آینده.mp3
16.27M
🔊 صوت جلسه اول «تبیین ویژگی‌های آموزش و پرورش آینده» اصفهان / مسجد رکن الملک / ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ (مصادف با اول محرم ۱۴۴۰) - ۳۱ دقیقه 🔶 ناکارآمدی نظام آموزش وپرورش فعلی و ایجاد مشکلات فراوان در کشور؛ دلیل ضرورت تغییر نظم آموزشی فعلی 🔶 بیان اجمالی چهار دسته بحث اصلی در این دوره بحثی به منظور تصویر نظام آموزشی مطلوب 📚 متن کامل دوره پژوهشی: https://eitaa.com/ketab_olgou/78 https://eitaa.com/sound_olgou
جلسه دوم تبیین ویژگی های آموزش و پرورش آینده.mp3
20.03M
🔊 صوت جلسه دوم «تبیین ویژگی‌های آموزش و پرورش آینده» اصفهان / مسجد رکن الملک / ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ (مصادف با دوم محرم ۱۴۴۰) - ۴۴ دقیقه 🔶 بررسی سه اشکال اصلی در نظام آموزش و پرورش فعلی کشور 🔶 اشکال در هدف از ایجاد نظم آموزشی فعلی (تربیت تکنسین بخش خدمات و تولید) 🔶 عدم توجه به تربیت و تزکیه انسانها + تکیه صرف بر علوم پایه، علوم تجربی و علوم انسانی برای تصرف در طبیعت؛ اشکال محتوایی نظام آموزش وپرورش فعلی 🔶 اشکال در روش آموزش در آموزش وپرورش فعلی(حفظ محوری) 🔶 تنظیم روابط انسانی (العلم سلطان)؛ محو ر محتوای علم از نگاه اسلام 🔶 مرور اجمالی سابقه 100 ساله نظام آموزش وپرورش فعلی در کشور ایران 📚 متن کامل دوره پژوهشی: https://eitaa.com/ketab_olgou/78 https://eitaa.com/sound_olgou
جلسه سوم تبیین ویژگی های آموزش و پرورش آینده.mp3
23.05M
🔊 صوت جلسه سوم «تبیین ویژگی‌های آموزش و پرورش آینده» اصفهان / مسجد رکن الملک / ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ (مصادف با سوم محرم ۱۴۴۰) - ۴۹ دقیقه 🔶 بررسی غلط بودن هدفگذاری آموزش وپرورش (تربیت تکنسین بخش خدمات و تولید) و محوریت نگاه بیکنی به علم (تعریف علم به عنوان ابزار تصرف در طبیعت) 🔶 تعریف و تقسیم بندی علم در نگاه اسلام به "ابزار بهینه روابط انسانی" 🔶 بررسی تعریف علم به ابزار تسلط بر روابط انسانی از طریق استظهار حدیث «العلم سلطان» 🔶 لزوم فراگیری 9 دسته علم به منظور بهینه روابط انسانی و تسلط بر روابط انسانی (تقسیم بندی علوم از نگاه اسلام) 🔶 علم شغل و مکاسب / علم ایجاد عبرت و مجازات / علم تربیت و تزکیه / علم نفی سبیل و مدیریت تسلط دشمن بر کشور / عل م نظم اجتماعی / علم معرفة الامام و انتخاب امام / علم بیان و صحبت کردن / علم شاخصه های ارزیابی؛ نُه دسته از علوم مورد نیاز برای بهینه روابط انسانی 📚 متن کامل دوره پژوهشی: https://eitaa.com/ketab_olgou/78 https://eitaa.com/sound_olgou
جلسه چهارم تبیین ویژگی های آموزش و پرورش آینده.mp3
22.41M
🔊 صوت جلسه چهارم «تبیین ویژگی‌های آموزش و پرورش آینده» اصفهان / مسجد رکن الملک / ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ (مصادف با چهارم محرم ۱۴۴۰) - ۵۹ دقیقه 🔶 اشکال در هدف، محتوا و روش(حفظ‌محوری)؛ سه اشکال نظام آموزش و پرورش فعلی 🔶 از یاد رفتن محفوظات پس از گذشت زمان و عدم وجود ملازمت بین حفظ یک مطلب و درونی‌سازی و فهم آن؛ دو اشکال روش حفظ محوری 🔶 لزوم تمرکز سیستم آموزش وپرورش بر روی تحریک فکر به جای حفظ محوری 🔶 تبیین و ترسیم پنج سطح تحریک فکر در اسلام: تأمّل / تعقّل / تدبّر / تجرّب / تفقه. 📚 متن کامل دوره پژوهشی: https://eitaa.com/ketab_olgou/78 https://eitaa.com/sound_olgou
جلسه پنجم تبیین ویژگی های آموزش و پرورش آینده.mp3
19.08M
🔊 صوت جلسه پنجم «تبیین ویژگی‌های آموزش و پرورش آینده» اصفهان / مسجد رکن الملک / ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ (مصادف با پنجم محرم ۱۴۴۰) - ۴۳ دقیقه ♦️ لزوم اولویت دادن به برنامه‌های مرتبط با ارتقاء ظرفیت عقلی، جسمی و اخلاقی افراد؛ مهمترین لازمه ی توانمندکردن افراد در آموزش وپرورش مطلوب 🔶 تمرکز بر پنج مرحله تربیتی؛ پیشنهاد اسلام برای ارتقاء ظرفیت افراد 🔶 انتخاب همسر، انعقاد نطفه، دوران حمل؛ مراحل چهارگانه ی دوره اول ارتقاء ظرفیت 🔶 به رسمیت شناختن سیادت فرزند؛ اصلی ترین وظیفه پدر و مادر در هفت سال اول 📚 متن کامل دوره پژوهشی: https://eitaa.com/ketab_olgou/78 https://eitaa.com/sound_olgou
جلسه ششم تبیین ویژگی های آموزش و پرورش آینده.mp3
21.12M
🔊 صوت جلسه ششم «تبیین ویژگی‌های آموزش و پرورش آینده» اصفهان / مسجد رکن الملک / ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ (مصادف با ششم محرم ۱۴۴۰) - ۴۸ دقیقه 🔶 هفت سال اول زندگی؛ مرحله دوم ارتقاء ظرفیت و لزوم مواظبت بر سیادت حداکثری فرزند (بازی کردن فرزند و لزوم عدم ممانعت از بازی کردن کودک) در این دوره 🔶 هفت سال دوم زندگی؛ مرحله سوم ارتقاء ظرفیت و لزوم عبد قرار دادن فرزند (آموزش ادب به او از طریق امر و نهی کردن به او) در این دوره 🔶 هفت سال سوم زندگی؛ مرحله چهارم تربیت و لزوم وزیر قرار دادن فرزند در این دوره و مشورت کردن با او (همراه کردن فرزند با خود در تصمیمات و امور مهم) 🔶 ۲۱ تا ۴۰ سالگی؛ مرحله پنجم تربیت و تثبیت ملکات روحی و تربیت انسان به دست خود در این مرحله 👌 معرفی خانواده به عنوان محور اصلی تربیت و قرار گرفتن نظام آموزش و پرورش به عنوان پشتیبان نهاد خانواده؛ نتیجه محور بودن ارتقاء ظرفیت در امر تربیت 📚 متن کامل دوره پژوهشی: https://eitaa.com/ketab_olgou/78 https://eitaa.com/sound_olgou
جلسه هفتم تبیین ویژگی های آموزش و پرورش آینده.mp3
15.99M
🔊 صوت جلسه هفتم «تبیین ویژگی‌های آموزش و پرورش آینده» اصفهان / مسجد رکن الملک / ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ (مصادف با هفتم محرم ۱۴۴۰) - ۴۱ دقیقه 🔶 محوریت خانواده در تربیت و لزوم تقویت این نهاد به علت انحصار مدیریت ارتقاء ظرفیت در خانواده 🔶 وجود هزینه های بالای تأمین مسکن و جدا شدن دائمی اعضای خانواده در اثر شیوه فعلی ساخت مسکن؛ دو مورد از مشکلات جدی خانواده‌ها و در نتیجه ضربه خوردن کارکرد تربیتی نهاد خانواده 🔶 بیان راهکارهایی برای حل مشکل هزینه تامین مسکن برای تمام مردم ایران با استفاده از ابرحکم وقف 📚 متن کامل دوره پژوهشی: https://eitaa.com/ketab_olgou/78 https://eitaa.com/sound_olgou
جلسه هشتم تبیین ویژگی های آموزش و پرورش آینده.mp3
21.08M
🔊 صوت جلسه هشتم «تبیین ویژگی‌های آموزش و پرورش آینده» اصفهان / مسجد رکن الملک / ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ (مصادف با هشتم محرم ۱۴۴۰) - ۵۱ دقیقه 🔶 لزوم ساخت خانه های وقفی در قالب محله؛ راهکاری مهم برای رفع یکی از مهم ترین مشکلات و موانع اصلی خانواده ها در امر تربیت (جداشدن دائمی افراد خانواده از یکدیگر) 🔶 مستحکم شدن خانواده به دلیل گسترش ارتباطات اعضای خانواده، ایجاد تعرّف و کاهش مسافرت درون شهری؛ سه مورد از فواید بسیار مهم ساخت خانه های وقفی در قالب محله 🔶 تشریح اجمالی محله علی قلی آقا در اصفهان و کارکردهای آن در رفع مشکلات مردم و کمک به امر تربیت با مدیریت محله ای 📚 متن کامل دوره پژوهشی: https://eitaa.com/ketab_olgou/78 https://eitaa.com/sound_olgou
جلسه نهم تبیین ویژگی های آموزش و پرورش آینده.mp3
15.44M
🔊 صوت جلسه نهم «تبیین ویژگی‌های آموزش و پرورش آینده» اصفهان / مسجد رکن الملک / ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ (مصادف با نهم محرم ۱۴۴۰) - ۴۱ دقیقه 🔶 افزایش ارتباط اعضای خانواده و در نتیجه تقویت نهاد خانواده؛ نتیجه تأمین نیازهای چهارگانه خانواده و ساخت مسکن در محله 🔶 از بین بردن مشاغل محلی با ساخت هایپرمارکت‌ها و مگامال‌ها؛ اشتباه وزارت مسکن و شهرسازی در ضربه زدن به امر تربیت و نهاد خانواده 🟡 برنامه کوتاه مدت برای گسترش نظریه آموزش و پرورش در میان اقشار مختلف جامعه 📚 متن کامل دوره پژوهشی: https://eitaa.com/ketab_olgou/78 https://eitaa.com/sound_olgou
جلسه دهم تبیین ویژگی های آموزش و پرورش آینده.mp3
19.44M
🔊 صوت جلسه دهم «تبیین ویژگی‌های آموزش و پرورش آینده» اصفهان / مسجد رکن الملک / ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ (مصادف با دهم محرم ۱۴۴۰) - ۶۰ دقیقه 🔶 بررسی سند 2030 آموزش و پرورش و سند 2030 توسعه پایدار (هجوم اسناد بین المللی بر هویت شیعی و تغییر در تمام شئون زندگی بشر) 🔶 بررسی نحوه اجرای سند 2030 توسعه پایدار در کشور 🔶 بررسی اشکالات سند 2030 توسعه پایدار 🔶 وجود مفاهیم متعارض با مفاهیم دینی در این سند (مانند: وجود تعریف خاص از خانواده، تعریف فقر به محوریت لیبرالیسم، تأکید بر اصلاح فرهنگ خانواده برای رفع فقر و...) 📚 متن کامل دوره پژوهشی: https://eitaa.com/ketab_olgou/78 https://eitaa.com/sound_olgou
مخزن صوت مدرسه هدایت
⚡️بارگذاری صوت های اولین دوره برگزار شده در مورد نظریه «آموزش و پرورش آینده» با عنوان «تبیین ویژگی
✅ اتمام بارگذاری صوت های دوره ده جلسه ای «تبیین ویژگی‌های آموزش و پرورش آینده» اصفهان / مسجد رکن الملک / ۲۰ الی ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ (مصادف با دهه اول محرم ۱۴۴۰) https://eitaa.com/sound_olgou
مخزن صوت مدرسه هدایت
⚡️بارگذاری صوت های اولین دوره برگزار شده در مورد نظریه «آموزش و پرورش آینده» با عنوان «تبیین ویژگی
📣 صوت های دوره ده جلسه ای «تبیین ویژگی‌های آموزش و پرورش آینده» (اصفهان / مسجد رکن الملک / شهریورماه ۱۳۹۷ (دهه اول محرم ۱۴۴۰)) : 🔊 صوت جلسه اول: https://eitaa.com/sound_olgou/111 🔊 صوت جلسه دوم: https://eitaa.com/sound_olgou/112 🔊 صوت جلسه سوم: https://eitaa.com/sound_olgou/113 🔊 صوت جلسه چهارم: https://eitaa.com/sound_olgou/114 🔊 صوت جلسه پنجم: https://eitaa.com/sound_olgou/115 🔊 صوت جلسه ششم: https://eitaa.com/sound_olgou/121 🔊 صوت جلسه هفتم: https://eitaa.com/sound_olgou/122 🔊 صوت جلسه هشتم: https://eitaa.com/sound_olgou/123 🔊 صوت جلسه نهم: https://eitaa.com/sound_olgou/124 🔊 صوت جلسه دهم: https://eitaa.com/sound_olgou/125 @sound_olguo
بسم الله الرحمن الرحیم ⚡️ضمن عرض سلام؛ به مرور صوت های مرتبط با ‌"نظریه فقهی پیشگیری ساختاری از بیماری" در کانال بارگذاری خواهد شد. @sound_olgou
پروتکل فقهی مدیریت کرونا.mp3
31.32M
🎙صوت نشست تخصصی پروتکل های فقهی مدیریت کرونا / ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ / قم مبارک ❓روش تحقیق فقهی در حوزه سلامت و بیماری کرونا ❓روش تحلیل بیماری بر مبنای پاتولوژی فقهی ❓تعریف و تحلیل بیماری کرونا براساس پاتولوژی فقهی ❓پروتکل های فقهی بیماری کرونا @sound_olgou
روش تحقیق فقهی در حوزه پزشکی.mp3
27.72M
🎙صوت نشست تخصصی روش تحقیق فقهی در حوزه پزشکی / ۲۳ آذر ۱۴۰۰ / قم مبارک ❓معایب روش تحقیق موجود در حوزه پزشکی ❓مفاهیم پایه در روش تحقیق فقهی در حوزه پزشکی ❓مراحل روش تحقیق فقهی پزشکی @sound_olgou
طبیب مشاور ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ اصفهان.m4a
20.41M
🎙صوت نشست تخصصی طبیب مشاور نیروهای مسلح / ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ / مدرسه حاجی کلباسی، اصفهان ❓روش تحقیق و تدوین نسخه های طبیب مشاور چیست؟ ❓تدابیر اولیه برای مواجهه با بیوتروریسم و مسمومیت در نیروهای مسلح کدام است؟ ❓تدابیر اولیه برای اصلاح تغذیه در نیروهای مسلح کدام است؟ ❓تدابیر اولیه برای تقویت اعضای بدن نیروهای مسلح کدام است؟ ❓تدابیر اولیه برای مدیریت بیماری های شایع در نیروهای مسلح کدام است؟ ❓آیا درک نیروهای مسلح از مفهوم دارو صحیح است؟ @sound_olgou
قلب و عروق - دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰.mp3
47.8M
🎙صوت نشست تخصصی قلب و عروق (تبیین مفاهیم و تدابیر فقهی مرتبط با سلامت قلب و عروق در مقایسه با مفاهیم کتاب بیماری های قلبی برانوالد) ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ / جمکران، ساختمان ۳۱۳ ❓تعریف انبیاء از قلب در مقایسه با تعریف ناقص دکتر برانوالد از قلب ❓توصیف جدید از بیماری ها و اختلالات قلبی ❓بررسی عوامل بیرونی موثر بر قلب @sound_olgou
پروتکل‌های فقهی مدیریت آبله- ۱۶ خرداد ۱۴۰۱.mp3
44.85M
🎙صوت نشست تخصصی پروتکل های فقهی مدیریت انواع آبله/ ۱۶ خرداد ۱۴۰۱/ جمکران، ساختمان ۳۱۳ ❓آشنایی با تعریف بیماری آبله و پروتکل های درمان و پیشگیری از این بیماری ❓کمک فکری حوزه علمیه قم به وزیر محترم بهداشت و اعضای فرهنگستان علوم پزشکی و اطبای محترم طب سلولی @sound_olgou
الگوی جدید تحلیل دواء.mp3
48.45M
🎙صوت نشست تخصصی الگوی فقهی تحلیل و تجویز دواء (در مقایسه با فارماکولوژی کاتزونگ) / ۳۰ مرداد ۱۴۰۱/ اصفهان، مدرسه حاجی کلباسی ❓مفاهیم پایه فارماکولوژی چیست؟ و چه اشکالاتی به آن وارد است؟ ❓مفاهیم پایه دواء از منظر انبیاء کدام است؟ ❓معرفی عملکردهای دوایی در طب اسلامی @sound_olgou
طبیب مشاور عروق.mp3
39.37M
🎙صوت نشست تخصصی طبیب مشاور عروق - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - شهر مقدس قم - ۱۳۱ دقیقه ❓تبیین معنای عروق ساکن و عروق متحرک (نقد تقسیم بندی مشهور عروق به سرخرگ و سیاهرگ) ❓معرفی ۱۵ دسته رگ مهم بدن بر اساس وصف ساکن و متحرک ❓پیشنهاد ۲۵ پروتکل برای مدیریت رگهای مهم بدن (جدول تصمیم عروق) @sound_olgou
طبیب مشاور مغز و اعصاب - اصفهان ۲۴ تیر ۱۴۰۲.mp3
41.8M
🎙صوت نشست تخصصی: طبیب مشاور مغز و اعصاب و حافظه /شنبه ۲۴ در مدرسه علمیه حاجی کلباسی شهر اصفهان/ ۱۷۲ دقیقه ❓مفاهیم و تعاریف پایه مغز و اعصاب کدام است؟ ❓از نظر دانش انبیاء چند گروه بیماری برای مغز و اعصاب متصور است؟ ❓گروه بیماری های جنون، شامل چه بیماری هایی می شود؟ ❓دواهای اصلی مقابله با کاهش حجم مغز (آتروفی) چیست؟ ❓پاسخ به پنج سوال مادر در حوزه مغز و اعصاب @sound_olgou