🟢برگزاری سیزدهمین جلسه هم اندیشی پاسخکده های دینی مراکز تخصصی
🔻سیزدهمین جلسه هم اندیشی پاسخکده های دینی مراکز تخصصی به میزبانی معاونت فرهنگی آستانه مقدسه حضرت معصومه برگزار شد. در این جلسه حجتالاسلام و المسلمین مشرف معاون فرهنگی حرم مطهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به تشریح فعالیت ها و ظرفیت های معاونت فرهنگی پرداختند.
▫️ایشان بیان داشتند یکی از بهترین و اثرگذارترین جاهایی که میتواند تحول فرهنگی و تحول معنوی جامعه را رقم بزند حرمهای مطهر است و فرهنگ زیارت، ظرفیتی است که برای تحول فرهنگی جامعه میتوان از آن حداکثر بهره را گرفت و کمتر جایی وجود دارد که مثل حرم و بقاع متبرکه بتواند این نقش را ایفا کند، دلیل آن هم این است که که حرم فقط متعلق به یک قشر خاص نیست؛ الحمدالله به برکت اهل بیت فرهنگ زیارت در بین ایرانیان جایگاه خاصی دارد و در بین همه اقشار رسوخ و نفوذ کرده و اگر در حرمها برنامههای خوب فرهنگی وجود داشته باشد میتواند منشا تحول معنوی و اخلاقی افراد شود.
🔹🔶💠🔶🔹
🔻مشروح خبر:
🌐 https://pasokh.org/fa/News/View/92951/
🔹🔶💠🔶🔹
🔻مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه:
➡️ @spasokh
💠 ببینید؛ « اخلاق مداری در حکمرانی و سیاست ورزی »
🎙با حضور حجت الاسلام علی ذوعلم
⏱ زمان پخش:
📆 چهارشنبه، ۱۶ خرداد۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۰
💠 مشاهده در 👈 سایت پاسخ Tv
💠 موضوعات اصلی:
۱. نظام فکری شهدایی چون شهید بهشتی و رجایی و رئیسی چگونه است که بر خلاف بسیاری از حکمرانان نظامهای سیاسی، حاضر نیستند برای رسیدن به هدف از هر وسیله و ابزاری استفاده کنند؟
۲. رهبر معظم انقلاب رعایت فضایل اخلاقی را یکی از خصوصیات شهدای پرواز اردیبهشت دانستند به نظر شما کدام فضایل اخلاقی در حوزه حکمرانی برای مسئول ضرورت داشته و دارای اولویت است؟
۳. در مواجهه با برخی بداخلاقیهای اطرافیان و زیردستان، مسئول متخلق چگونه باید برخورد کند؟
۴. رابطه تقوا و تخصص در پذیرش مسئولیت ها و حکمرانی چیست؟ آیا داشتن صرف تخصص یا صرف تقوا و انسان خوبی بودن در مسئولیت های کلان کافی است؟
🔻مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه
➡️ @spasokh
🔻پژوهشگر انقلاب اسلامی:
🟢 رهبر معظم انقلاب علمدار مقابله با تحریف امام(ره) است/ امامین انقلاب آینه اسلام نابند
🎙حجت الاسلام والمسلمین مقدمی شهیدانی در مدرسه شبهه پژوهی «امتداد خط امام» (شخصیت مکتب ساز) که از سوی مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه و با همکاری مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد اظهار کرد: مقام معظم رهبری علمدار مقابله با تحریف امام(ره) است و اگر سخنرانی های رهبر معظم انقلاب را مرور کنیم برایمان روشن می شود که روشنگری در خصوص اندیشه امام اهمیت بسیار بالایی دارد.
🔸🔶🔷🔶🔸
🔸تحریف خط امام از زمان حیات ایشان شروع شد
🔸خطر تحریف سازمان یافته
🔸ورود آثار تحریفی به کتب مرجع
🔸رهبر معظم انقلاب علمدار مقابله با تحریف امام(ره) است
🔸نیازمند روایت درست، دقیق، مستند و خواندنی هستیم
🔸تحریف برای این است که خود افراد تحریف کننده مفسر آرا و اندیشه های امام(ره) شوند
🔸رهبر معظم انقلاب در سخنرانی هایشان بارها ما را به صحیفه امام ارجاع می دهند
🔸چهار رویکرد اصلی در دهه های اخیر جهان اسلام
🔸کتاب کشف اسرار پاسخ مهمترین شبهات جریان های التقاطی، مرتجع و الحادی است
🔸مقابله با افکار ضددینی و انحراف آمیز اولین نقطه اشتراک امامین انقلاب
🔸مقام معظم رهبری در جریان انقلاب اسلامی هم مبارزه و هم روشنگری می کردند
🔹🔶💠🔶🔹
🔻مشروح خبر:
🌐 https://pasokh.org/fa/News/View/92952/
🔹🔶💠🔶🔹
🔻مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه:
➡️ @spasokh
🔻در گفتوگو با ایکنا تبیین شد:
🟢 ملزومات تحقق نهضت اسلامی از دیدگاه امام خمینی(ره)
🎙 عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان اینکه امام خمینی(ره) معتقد بودند که رهبران دینی خود باید قیام کنند و زمینهسازی را انجام دهند، گفت: ایشان حضور مردم را نیز یکی از ملزومات اساسی تحقق انقلاب اسلامی میدانستند و معتقد بودند که خود مردم باید داخل صحنه باشند و قیام کنند و در ادامه نهضت حامی حکومت اسلامی باشند.
🔹حجتالاسلام والمسلمین محمد ملکزاده، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفتوگو با ایکنا از قم که در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه) صورت پذیرفت با تسلیت ایام سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در خصوص جایگاه حکمرانی سیاسی قرآن در اندیشه و سیره ایشان بیان کرد: نکتهای که در سیره سیاسی امام(ره) بسیار برجسته است و ما آن را در شیوه حکمرانی ایشان شاهد هستیم، «أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ»است؛ امام خمینی(ره) یک رهبر استکبارستیز هستند و این را با قدرت و شهامت بیان کرده و در شیوه حکومتداری نشان دادند.
🔹🔶💠🔶🔹
🔻مشروح خبر:
🌐 https://pasokh.org/fa/News/View/92953/
🔹🔶💠🔶🔹
🔻مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه:
➡️ @spasokh
📍نشریه_شبهات ـ شماره ۲۴
🔹 صفحه دوم
🔸خط امام را دنبال کنیم
▪️امام خامنه ای فرمودند: «اگر کسى براى این کشور، دنبال عزّت و شخصیت و هویّت ملّى است و فکر می کند که بایستى این کشور، هویت ملى پیدا کند تا بتواند به همهی اهدافش برسد، بایستى «خطّ امام» را دنبال کند.»
▫️ منتظر پیشنهادها و انتقادهای سازنده شما در تکمیل و ارتقاء این نشریه خواهیم بود.
🖇 برای دانلود فایل پی دی اف و فایل تابلویی روی لینک زیر کلیک کنید:
https://shobahat.pasokh.org
کانال ایتایی:
➡️ @shobahat_mag
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @shobahat_mag
▪️ سالروز شهادت حضرت جوادالائمه امام محمد تقی علیهالسلام تسلیت باد.
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @shobahat_mag
🔻در گفتوگو با ایکنا تبیین شد:
🟢 نقش امام جواد(ع) در رهبرى مکتب و هدایت امت
🎙 استاد حوزه علمیه گفت: امام جواد(ع) هر چند در سنین خردسالی به مقام عظمای ولایت و امامت نائل شد، اما کمی سن هرگز فرایند رهبری معصومانه ایشان را تحتتأثیر قرار نداد و آن حضرت با کمال دانایی و توانایی، رسالت الهی اش را در قبال جامعه انجام داد.
▫️حجتالاسلام والمسلمین امیرعلی حسنلو، استاد حوزه و مدیر گروه تاریخ و سیره مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزههای علمیه در گفتگو با ایکنا از قم بیان کرد: ائمه(ع) بهعنوان امام تکلیف الهی داشتند تا امت را رهبری کنند؛ حفظ دین و آموزههای نبوی و قرآن کریم و مرزبانی از تمامیت دین بر عهده امامت بود؛ امام جواد(ع) در دوران امامت خود از کودکی این وظیفه الهی را به بهترین روش انجام داد؛ ایشان ضمن اینکه از هویت و تمامیت دین دفاع کرد، مرزهای مکتب اهل بیت(ع) را نیز با مکاتب دیگر مشخص و اسلام اصیل را در مکتب اهل بیت(ع) معرفی کرد.
🔹🔶💠🔶🔹
🔻مشروح خبر:
🌐 https://pasokh.org/fa/News/View/92954/
🔹🔶💠🔶🔹
🔻مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه:
➡️ @spasokh
📍نشریه_شبهات ـ شماره ۲۴
🔹 صفحه سوم
🔸حجاب غیرمسلمان، چرا؟
▪️جامعه یک فضای عمومی است و با محیط خصوصی خانواده فرق می کند . رفتار ، کردار و ظواهر ما که افراد جامعه هستیم در محدوده قوانین اند . امر پوشش و تاثیرگذاری آن برهمه نفوس جامعه ، فوق العاده مهم و حیاتی است و فرقی بین مسلمان ، مسیحی ، یهودی و حتی افراد بی دین نیست . همه افراد در جامعه دینی باید روزه خواری نکنند، شرابخواری نکنند و مانند اینها. وظیفه آموزش و توجیه مردم متوجه دستگاههای آموزشی و تبلیغی است که البته باید به موازات اجرای موازین انجام شود. رعایت قانون پوشش تاثیر مستقیم در آرامش زنان و مردان جامعه، حفظ ارکان خانواده، سلامت جسمی و روحی افراد، جلوگیری از مسابقه در تجمل و مصرف لوازم آرایشی و مانند اینها دارد.
▫️ منتظر پیشنهادها و انتقادهای سازنده شما در تکمیل و ارتقاء این نشریه خواهیم بود.
🖇 برای دانلود فایل پی دی اف و فایل تابلویی روی لینک زیر کلیک کنید:
https://shobahat.pasokh.org
کانال ایتایی:
➡️ @shobahat_mag
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @shobahat_mag
🔻قنبریان در مدرسه شبهه پژوهی «امتداد خط امام» که از سوی مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه های علمیه و با همکاری مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد مطرح کرد:
🟢 پیشرفت مردم پایه همان عدالت است / مصلحت پابرهنگان اولویت مکتب امامین انقلاب
🎙حجت الاسلام والمسلمین قنبریان، استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر جمع بسته شدن بین لزوم طهارت و تقوای مسئولان با کارشناس بودن آن ها در منظومه فکری امام خمینی(ره) اظهار کرد: در اندیشه های امام و مقام معظم رهبری یک رجل جمهوری اسلامی می بایست اهل تهذیب نفس باشد.
🔴مهمترین محورهای بحث در این برنامه:
🔷قیام لله برای اهداف الهی شخصیت امام راحل را شکل داده بود
🔸از نگاه مقام معظم رهبری جوهر مکتب امام جمع بین دین و دنیاست
🔷مکتب امام(ره) دوگانه های دشواری را با هم جمع بست
🔸مکتب یعنی هم عرفان و هم فلسفه
🔷رهبر معظم انقلاب: دین نمی تواند غیر از دنیا وجهه دیگری برای ادای رسالت خود پیدا کند
🔸نه عدالت کمونیستی جوابگوست و نه پیشرفت لیبرالیستی
🔹🔶💠🔶🔹
🔻مشروح خبر:
🌐 https://hawzahnews.com/xcThs
🔹🔶💠🔶🔹
🔻مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه:
➡️ @spasokh
📍نشریه_شبهات ـ شماره ۲۴
🔹 صفحه چهارم
🔸روش شناسی اهل بیت علیهم السلام در پاسخ به شبهات
▪️یکی از اصلیترین روشهای اهلبیت(ع) در پاسخ به شبهات، استفاده از مقبولات طرف مقابل است. ائمه(ع) در موارد متعددی برای پاسخگویی به شبهه، پاسخ را از منابع طرف مقابل ارائه دادهاند و به این وسیله راه هرگونه بهانهجویی را بسته و اقتدار علمی خویش را نیز به اثبات رسانیدهاند. در این زمینه اگر طرف مقابل از غیرمسلمانان بوده است از منابع دینی خودش پاسخ گرفته و اگر از مسلمانان غیرشیعی بوده از قرآن و سیره رسول خدا(ص) جواب را دریافت نموده است.
▫️ منتظر پیشنهادها و انتقادهای سازنده شما در تکمیل و ارتقاء این نشریه خواهیم بود.
🖇 برای دانلود فایل پی دی اف و فایل تابلویی روی لینک زیر کلیک کنید:
https://shobahat.pasokh.org
کانال ایتایی:
➡️ @shobahat_mag
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @shobahat_mag
📍نشریه_شبهات ـ شماره ۲۴
🔹 صفحه پنجم
🔸ازدواج با کدام پول؟
▪️خداوند در ازدواج آثار و برکاتی قرار داده است که چه بسا با محاسبات مادی و اندازه گیریهای بشری به چشم و حساب نیاید اما واقعیت ازدواج چون یارانه پنهانی است که هم آرامش میآورد و هم باعث رشد میشود هم مال و امکانات زندگی افزایش می یابد، با ازدواج است که انسان هم به وصال میرسد، هم آینده را میسازد.
▫️ منتظر پیشنهادها و انتقادهای سازنده شما در تکمیل و ارتقاء این نشریه خواهیم بود.
🖇 برای دانلود فایل پی دی اف و فایل تابلویی روی لینک زیر کلیک کنید:
https://shobahat.pasokh.org
کانال ایتایی:
➡️ @shobahat_mag
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @shobahat_mag
هدایت شده از شهـــر پاســخ 🌍
💠 ببینید؛ « ازدواج با کدام پول؟ »
🎙با حضور حجت الاسلام رضا مهکام
⏱ زمان پخش:
📆 چهارشنبه، ۲۳ خرداد۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۰
💠 مشاهده در 👈 سایت پاسخ Tv
💠 موضوعات اصلی:
۱. برخی جوانها میگن تا خونه و ماشین نخریدیم نباید ازدواج کنیم؟
۲. برخی میگویند ما خرج خودمونم به زور در میاریم چرا یک نفر دیگه رو بدبخت کنیم؟
۴. چطور میشه الگوی جوانها رو تغییر داد و اونها را واقعا اقناع کرد و از این ترس مشکلات مالی بعد از ازدواج نجات داد؟
۴. آیا رابطه ای بین امور مادی و خوشبختی وجود داره؟
🔻مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه
➡️ @spasokh
💢 یکصد و پنجاه و پنجمین نشست از سلسله نشستهای مــــرکـــز مـــطالعات و پــاســخگــویی بــه شبــــهــات (حوزههای علمیه) برگزار میگردد.
🔸با عنوان: امام باقر(علیه السلام) و راهبردهای فکری، فرهنگی و سیاسی
🔻کارشناس:
🎙 حجت الاسلام والمسلمین جبرئیلی
⏱زمان:
📆 پنجشنبه، ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۸:۰۰
🔸جهت مشاهده روی لینک زیر کلیک کنید: 👇
🖇 https://pasokh.tv/
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @spasokh
📍نشریه_شبهات ـ شماره ۲۴
🔹 صفحه ششم
🔸سرکوب آزادی و دانشگاه در مهد آزادی!
▪️اگر جنایات گسترده و نسل کشی این رژیم در غزه و کشتار بیش از سی و چهار هزار نفر و هزاران کودک بی دفاع و زن مظلوم، ماهیت غیر انسانی و جنایتکار این رژیم را به صورت گسترده در افکار عمومی جهان آشکار ساخت که امپراتوری کثیف رسانه ای صهیونیستی نتوانست بر آن سرپوش بگذارد، اعتراضات دانشجویی و برخورد خشونت آمیز با اعتراضات مسالمت آمیز دانشجویی و ورود پلیس به محوطه دانشگاهها و ضرب و شتم دانشجویان و دستگیری اساتید دانشگاه و دانشجویان، دروغین بودن ادعای آزادی و حقوق بشر در این کشورها را به تصویر کشید و پرده تزویر از چهره تمدن لیبرال دموکراسی را کنار زد و نشان داد دانشگاه، دانشجو و آزادی بیان و حقوق بشر تا جایی برای این کشورها قابل احترام است که در راستای منافع و خواست آنان باشد. اما اگر سیاست های آنان را به چالش بکشد، برای آنها ارزشی نخواهد داشت.
▫️ منتظر پیشنهادها و انتقادهای سازنده شما در تکمیل و ارتقاء این نشریه خواهیم بود.
🖇 برای دانلود فایل پی دی اف و فایل تابلویی روی لینک زیر کلیک کنید:
https://shobahat.pasokh.org
کانال ایتایی:
➡️ @shobahat_mag
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @shobahat_mag
والا بود مقام تو یا باقرالعلوم
جانم فدای نام تو یا باقرالعلوم...
🏴 شهادت جانگداز امام محمدباقر علیهالسلام تسلیت و تعزیت باد.
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @spasokh
📍نشریه_شبهات ـ شماره ۲۴
🔹 صفحه هفتم
🔸تولد زمین
▪️در معناى «دحو» مسأله توسعه دادن (بسط) و حركت نهفته است و «دحو» بر اساس استعمال لغوى دو حركت انتقالى و دورانى را براى كره زمين نشان مىدهد. علامه طباطبايى می نويسد: هزار سال پيش از آن كه گاليله از حركت زمين به دور خود سخن گويد، قرآن به صراحت از چرخش زمين بحث كرده است و در احاديث اهل بيت به قدرى از آن بحث گرديده كه «دحو الارض» زبانزد همگان شده است.
▫️ منتظر پیشنهادها و انتقادهای سازنده شما در تکمیل و ارتقاء این نشریه خواهیم بود.
🖇 برای دانلود فایل پی دی اف و فایل تابلویی روی لینک زیر کلیک کنید:
https://shobahat.pasokh.org
کانال ایتایی:
➡️ @shobahat_mag
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @shobahat_mag
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅به این میگن محتوا
✅احسنت به تهیه کننده های این کار
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @spasokh
☘️ «مرکز پژوهشهای مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه»،
☘️«گروه تولید محتوای فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم»،
☘️«اداره راهبری محتوای تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی»
☘️«مرکز مطالعات و پاسخ به شبهات حوزه»
ویژهنامهای برای انتخابات پیش رو با عنوان 🌹#مثل_ابراهیم🌹 تهیه کرده اند.
ویژهنامه انتخاباتی مثل ابراهیم دارای سه فصل است:
✅ فصل اول: کلیات انتخابات
✅ فصل دوم: شاخصه های رئیس جمهور مطلوب
✅ فصل سوم: پنج منبر کوتاه
جهت دانلود رایگان فایل ویژهنامه از طریق پیوست زیر اقدام کنید:
🌹🌹دانلود ویژه نامه انتخاباتی مثل ابراهیم🌹
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @spasokh
🔊 #دفع_و_رفع_شماره_6
🔰 پاسخ تفصیلی به شبهات «انتخابات ریاست جمهوری»
🔻"دفع و رفع"، تاملی در شبهات جاری است که تلاش میکند ضمن ارائه پاسخ تفصیلی، موضعی تهاجمی و پیشگیرانه به مسائل و موضوعاتی داشته باشد که زمینهساز بروز شبهه یا شبهه افکنی در فضای فکری جامعه است.
🔻رئیس قوه مجریه «رئیس جمهور» است که با رای مستقیم مردم و پس از تایید صلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان انتخاب میشود. نظر به اهمیت ریاست جمهوری در ساختار سیاسی کشور، همواره در هنگامه انتخابات، شبهات و سوالاتی پیرامون آن مطرح می گردد.
🔻در این شماره تلاش میشود تا مهمترین سوالات و شبهاتی که در موضوع «انتخابات ریاست جمهوری» وجود دارد، بررسی و پاسخی جامع و مناسب ارائه شود.
🖇 دانلود رایگان فایل پاسخ تفصیلی به شبهات «انتخابات ریاست جمهوری»
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @spasokh
دَفعُ و رَفع سری 6.pdf
1.02M
🖇دانلود دفع و رفع شماره 6 « پاسخ تفصیلی به شبهات «انتخابات ریاست جمهوری»👆👆
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @spasokh
🔊 #ردیه_1
🔰 پاسخ به شبهات بنیادین «تزاحم اختیارات رئیس جمهور و ولی فقیه»
🔻"ردّیه" پاسخی به شبهات بنیادین، اساسی و پایهای است؛ شبهاتی که سبب ایجاد شک و تردید در مبانی و بنیادهای اعتقادی، باورهای مهم و تأثیرگذار دینی شده و ذهن و عاطفه مخاطبان را با چالش روبرو میکند.
🔻قوه مجریه جمهوری اسلامی ایران بخش مهمی از ساختار سیاسی کشور است که بدنه اصلی اجرایی حکومت به حساب میآید. در این شماره تلاش میشود تا به شبهه «تزاحم اختیارات رئیس جمهور و ولی فقیه» و شبهات ذیل آن پاسخ داده شود.
🖇دانلود رایگان ردیه جلد 1 پاسخ به شبهات بنیادین «تزاحم اختیارات رئیس جمهور و ولی فقیه»
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @spasokh
ردیه جلد اول.pdf
719.6K
🖇دانلود فایل پاسخ به شبهات بنیادین «تزاحم اختیارات رئیس جمهور و ولی فقیه»👆👆
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @spasokh
💢 یکصد و پنجاه و ششمین نشست از سلسله نشستهای مــــرکـــز مـــطالعات و پــاســخگــویی بــه شبــــهــات (حوزههای علمیه) برگزار میگردد.
🔸با عنوان: بررسی روند تأیید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری
🔻کارشناس:
🎙حجت الاسلام والمسلمین رضا محمدی
🔻مجری:
🎙جناب آقای علی اسماعیلی
⏱زمان:
📆 شنبه، ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۸:۰۰
🔸جهت مشاهده روی لینک زیر کلیک کنید: 👇
🖇 https://pasokh.tv/
◄مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزههای علمیه)
➡️ @spasokh