حدود هفت ماه از تولد چهارده سالگیم گذشته و من تازه الان کادویی که شب تولدم به محض ورود به خونه گذاشتمش کنار رو باز کردم و عمیقا به این فکر میکنم که..
درسته خیلی از تولدم بدم میاد و علاقهای بهش ندارم، اما روز تولدم کنار آدمای مهم زندگیم بودم و میتونستم از بودن درکنارشون نهایت لذت و ببرم و تمام توجهم با اونها باشه.
اما تمام فکر و ذهنم پیش یک دوستی اشتباه و یک فرد اشتباه بود، آدم های همیشگی و مهم کنارم بودن و برام ارزش قائل بودن اما من منتظر بودم یک آدم دوروزه که ارزشی برام قائل نیست، بهم تبریک بگه تا بهم ثابت بشه به فکرمه.
همیشه خیلی دیر متوجه میشم و گند میزنم و بازم هیچوقت قدر کسایی که دوستم دارن رو نمیدونم ..
حس میکنم کلا لایق دوست داشته شدن نیستم، و برعکس اینکه همیشه میگم نمیدونم مشکل چیه، مشکل اصلی خودمم.
کهباورمنمیشه.!
همچون سیگار
میان انگشتانت باقی مانده ام
نه دودم میکنی و نه خاموش..
آیا فراموش کردهای که درحال سوختنم؟!
Behzad LeitoBehzad_Leito_-_Fekr_Nemikardam_(128).mp3
زمان:
حجم:
7.4M
0:20
0:38
0:44
0:56
1:07 BS
1:57
"2:02"
2:13
"2:26"
2:32