eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
526 دنبال‌کننده
16هزار عکس
10.4هزار ویدیو
522 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈کلیپی تاثیرگذار 🌱قوم لوط هشدار دهندگان را تکذیب کردندما بر آنها تندبادی که ریگها را به حرکت درمی‌آورد فرستادیم (و همه را هلاک کردیم)، جز خاندان لوط را که سحرگاهان نجاتشان دادیم!🌱 (قمر/34--33) •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
4_5897864836217310417.mp3
42.82M
⭕️ جریان شناسی فرهنگی-اجتماعی تحولات اخیر 💬 دکتر حسین کچویان 📺 برنامه جهان آرا تحلیل عالمانه استاد دغدغه مند و صریح اللهجه دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران ✅ ➕ به بپیوندید👇 🆔 http://eitaa.com/analysts 🌺🍃 🍃 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺رمز دشمنی با حجاب از زبان یک نوجوان 👈 به نظرتون چرا تو تجمعات علیه حجاب همیشه ۹۰٪ پسرن 🇮🇷 🔺 🔻 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی @asatid_enghelabi ایتا و سروش کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
من طعم لذت بخش شعار زن زندگی آزادی را در این مستند چشیدم. این مستند را ذره ذره بچشید و رشد کنید. حتما وقت بگذارید ببینید. «دز هنوز از شهر من میگذرد» http://www.telewebion.com/episode/0x289a04a @ali_mahdiyan
این سخنرانی نبود. ید بیضا بود 🌹اول نخبه را تعریف میکند. مفهوم سازی یک فعالیت کلیدی برای ایجاد هویت در ساحت فرهنگ و نتایج عملیاتی در مقام مدیریت است. خطوط این هویت را اما توحیدی مینشاند. جذاب. انگیزه بخش. تعهد آور. 🌹یک ضلعش ویژگیها و استعدادهایی که«خدا به شما داده»، «این که چرا داده جای دیگر باید گفتگو کرد» جای دیگر گفته. همین را هم به مسوولیت و تعهد فرد نسبت داده، اینجا فقط اشاره ای کرد که همین هم رمزی دارد. دوم تلاش خودتان. هر چه بیشتر تلاش کنید بیشتر شکوفا میشوید تا بینهایت. افق نگاه موحد اینگونه است اساسا. انسان از هر جهت میتواند تا بینهایت اوج بگیرد. سوم را بعدا میگویم.(کمی درباره زمینه سازی انقلاب سخن بگویم بعد) 🌹هم به چشم دیده ام و از نزدیک هم آمار را نگاه کنید.(یاد بگیریم در امیدآفرینی) در زمینه نخبه پروری انقلاب کرده ایم. جهش کرده ایم. قابل مقایسه نیستیم با قبل. حالا دوباره پیشرفتهای ماحصل نخبگان را شمرد. ویژگی این پیشرفتها آن است که غرور آفرین است. آدمها میفهمند معنای حرکت پر شتاب از ته قافله به سمت جلوی قافله را. معنای انقلاب علمی دهه هشتاد را.(یکی از امیدبخش ترین ورودها اساسا تبیین جزییات این انقلاب علمی در بیست سال اخیر است) حالا سومینش را بگویم؟ 🌹جهت و هدایت الهی. استعداد و تلاش یک دزد حرفه ای او را نخبه نمیکند. اول دزد را مثال زد. بعد خالق بمب هسته ای و شیمیایی. تا درک کنید پیچ و مهره های دستگاه استکبار شدن را که چقدر چنین کسی دور است از هویت و تعریف نخبگی. 🌹از شما چه انتظاری داریم؟ (دو تذکر حاشیه ای به نخبگان ۱.شما کتاب نمیخوانید۲.واقعیات کشور را در بقیه عرصه ها نمیدانید. یعنی: اتصال به دو ساحت عمق و فکر و عینیت کلان ضعف جدی فضای نخبگان و البته جوانان ما است) اولین انتظار آنکه ظرفیت فردی خود را تبدیل به ظرفیت ملی کنید( تکیه بر هویت ملی. یک نقطه کانونی در فرهنگ سازی و کمک کننده جدی و ملموس در نفی خودخواهی افراد و رشد معنویشان و مانع جدی برای بروز درست هر نوع توانمندی در فضای اجتماعی) دوم آنکه غفلت نکنید. از داشته های خود(باز بحث از پیشرفت کشور) و از دشمن(باز بحث توجه به دشمن و جبهه مقابل). 🌹انتظار از مدیران در قبال نخبگان: در یک کلام حمایت.(جدی ترین رکن نسبت مدیریت و مردم) حمایت را ولی غیر عاقلانه میفهمیم معمولا. عقلانیت در حمایت لازم است به نخبه کمک کنید مسیر رشد علمی اش را پیش برود و علمش را بروز و ظهور دهد.(ابتدای سخن و اینجا بحث ضعف مدیریت دولت قبل مطرح شد. این همه گلایه از کم‌کاری یک دولت ندیده بودم در سیره رهبران انقلاب) 🌹از لوازم حمایت، ایجاد فضای امید برای نخبگان است. اینجا هم دوباره بحث حرکت امیدوارانه کشور مطرح شد با این تفاوت که این بار یک نکته کلیدی را توجه داد. نکته ای بسیار مهم درباره دو نظام تحلیل؛ یکی برده نظم استکبار و دیگری انقلابی و توحیدی. اینکه کدام توهمی است و کدام واقعی است. و کدام امیدبخش حقیقی است، تیر خلاص این سخنرانی بود. اینکه دو جریان روشن اسم و رسم دار بین مدیران کشور و موثرین جامعه وجود دارد. جریانی که سرمایه ها و ظرفیتها را نمیبیند و رها میکند و همیشه ناامید است از ادامه حرکت.(نکته ای که بارها در دوران دولت قبل هم درباره تمایز گفتمان خود و گفتمان مقابل خود گفته بود. اینجا سابقه و عقبه آن را از دوران امام توضیح داد) 🌹کل سخنرانی مثل ید بیضا بود در میان این آشوبها.( در عین آنکه به شدت توحیدی بود. امیدآفرین بود. مسوولیت آور برای همه بود و بصیرت افزا. با اقتدار که البته مظلومیت او را هم نشان میداد که بماند) @ali_mahdiyan
آزادی ما را فیلتر نکنید 🔺منافقانه ترین استدلال بر رها شدن فضای مجازی را کسانی میگویند که دم از آزادی میزنند. نفاقی که سالها پیش دستش را رو کردیم. یکی از دستاوردهای شعور روح اللهی این بود که به اسم آزادی، دیکتاتوری و استبداد تو پاچه ملت نکنند. آقایان! خانمها! آزادی را با حاکمیتی که بالای سرش ایستاده، بسنجید، بگویید زیر نظر چه حکومتی و چه قانونی آزادید، تا بگویم اصلا آزادید یا برده. 🔺آزادیهای افراد وقتی مراقبت میشود که کانونهای انحصار که به اسم رقابت و حریت و عدالت و قداست و هر عنوان کوفتی دیگری سر بر میآورند، لجام بخورند. نشانه حفظ آزادی افراد این است که در مجموع همه چیز به جیب یک عده ختم نشود. بلکه همه با هم رشد معنوی و مادی کنند. آزادی بدون عدالت اسمش بردگی است. عدالت بدون قانون و حکومت الهی هم یعنی کشک. قانون و حکومت طاغوت خروجیش ظلم است و ظلم روی دیگرش بردگی است. 🔺آزادی زمان محمدرضای ملعون بیشتر شد یا کمتر؟ لخت بازی جشن هنر و بازیگر پرستی و فوتبالیست پرستی و حتی اظهار نظرهای آزاد علمی و مذهبی از جنس شایگان و نصر و همینطور تجارت و بازار آزاد به سبک اونور دنیایی و اینها را میگویید آزادی؟ اینها که بود. احساس بردگی پس چرا در کشور بود؟ چون آزادی اگر بن مایه اش بروز اراده است و حاکمیت مردم، باید اولا هویت سیاسی اش را دید و اینجا است که میپرسیم در مجموع به کدام حکمرانی ختم شده و آن را شکل داده و ذیل کدام حکمرانی نفس میکشد و مراقبت میشود و دوام میآورد؟ 🔺آزادی میگویی و نمیگویی ذیل کدام حکومت؟ داری پنهانکاری میکنی. داری دروغ میگویی. آزادی ذیل حکمرانی محمدرضا، کاپیتولاسیون میشود و غارت نفت و توسعه حکومت کندی، اسارت ما و آزادی آنها. همانطور که آزادی ذیل حکومت غرب هم خروجیش پامال شدن نود و نه درصد میشود. راستی جنگ ترامپ و پلتفورم ها بر سر چه بود؟ جلوی چشم همه مثل آب خوردن سانسور کردند رقیب را چرا؟ آزادی ذیل دیکتاتوری غربی خروجیش بردگی ذهن و دل مردم است و در عوض پولدارترشدن شرکتهای اصلی حاکم بر مجازی و شرکتهای پشت پرده حکمرانی. 🔺آزادی آینه حکومت است و حکومت آینه آزادی. آزادی لباس حکومت است و حکومت لباس آزادی. آزادی نتیجه حکومت است و حکومت نتیجه آزادی. وقتی سخن از آزادی در فضای مجازی میگویید و بحث از حکمرانی مجازی را پنهان میکنید یا نمیبینید، در خوشبینانه ترین حالت دوبینی دارید. 🔺زندگی در فضای مجازی یک زندگی حقیقی است. تفاوت زندگی بردگان و احرار نیز دقیقا در ماجرای حکمرانی است. حکومت را به طاغوت بسپارید همه انواع دیگر آزادی را حاضر است به پایتان بریزد. آنوقت خواهید دید تمام آن آزادیها چطور تبدیلتان میکند به یک برده تمام عیار. مراودات عادیتان و فریادهای آرمانیتان و حتی سلام و دعا و صلواتهایتان همه به جیب آنها میرود و تا بیدار نشوید میمانند و میدوشند. از شعار آزادی کوتاه بیاییم هیچ نخواهیم داشت. هیچ. @ali_mahdiyan
🔴درباره جنبش بددهنی ⭕️دانشگاه که چاله میدان نیست، پس این ادبیات چارواداری از کجا است؟ آنهم ذیل نام "شریف" و "خواجه نصیر" و "علم و صنعت". آنهم در هم صدایی دختر و پسر؛ آنهم به نام اعتراض. اصلا هدف فحاشی چیست؟ قرار است با بددهنی چه چیز و چه کس و چطور اصلاح شود؟ اساسا ریشه این خشم و نفرت کجاست؟ 👈سه نکته و یک چه باید کرد... 1⃣یکم نسبت بددهنی با دانشجوئی. واقعا بددهنی نشانه هویت دانشجوئی ماست؟ حتما خیر. این سطح از سخیف بودن از حیای دختران و ادب پسران ما خارج است. اما هیجان جمع و سندرم دوقطبی های استادیومی، فحاشی را تسهیل می کند. با این حال اگر فیلم تجمعات را به هر کدام از این معدود دانشجوها در خلوت عقلی نشان دهیم، حتما شرمنده می شوند. پس چرا فحش می دهند؟ 2⃣دوم نقش معرکه گیرهاست. معرکه گردان ها چه کسانی اند؟ کسانی که از فحاشی نفع سرشار می برند. اینها دو خط را توامان دنبال می کنند؛ یکم "نمادسازی" و دوم "تحریک سازی". نمادسازی چیست؟ جریان آشوب، کف خیابان را از دست داده است. کف خیابان طی یک ماه گذشته محل آشوب های دست ساز و پراکنده ای بود که تنها پشت دست اتاق خبر خناسان را پر می کرد؛ با این حال بساط همین نیز جمع شد. اما سکه کاسبان آشوب در آتش است. اینجاست که به خبر نرسند به دروغ می رسند و می بافند؛ شبیه همین کشته هایی که روزانه از روی آمار متوفیان بهشت زهرا و پزشکی قانونی می سازند. اما وجه دیگر جعل خبر، نمادسازی است؛ چند نفر اجیر کنند تا دیوار بنویسد و بیلبورد شهری تخریب کند و بر حوضچه های پارک رنگ بریزد و غیره. نمادسازی باعث جلب توجه در جنگ صداها است؛ بددهنی نیز همینجاست. اما خط دوم معرکه گیرها تحریک مخالف است؛ تا طرف مقابل عصبی شود و تلافی کند و آتش این جنگ برای شیادهای رسانه فاکتور شود. اما این توصیف میدانداری ضدانقلاب است؛ تکلیف بددهنی دانشجو چیست؟ واقعا چرا؟ 3⃣سوم "خلسه رسانه ای" است. کشور بدون اشکال است؟ حتما نه. اما این سطح از خشم و نفرت امتداد اعتراض به آسیب هاست؟ باز هم حتما نه. اشکال را مطالبه می کنند تا اصلاح شود. اساسا این فحاشی ها نقد به چیست؟ به کجاست؟ چه چیز باید اصلاح شود؟ چطور باید اصلاح شود؟ چه کسی باید اصلاح کند؟ هیچ؛ روشن نیست. این فحاشی ها تنها و تنها خروجی یک خلسه رسانه ای است که سالهاست پلتفرم رسانه ای دشمن ساخته است. "اغوای شبکه ای" با "میدان داری رسانه های اهریمنی" قدرت دارد، خطای یک مسوول و نهاد را تبدیل به دسیسه یک هیولا کند و آدم ها را مشحون از خشم و نفرت سازد. در این باره حرف بسیار است و مجال اندک؛ اما همین یک جمله بس که "القای رسانه دشمن" در ساخت "استقرای ناقص" و "تعمیم شتابزده"، پروسه تبدیل اعتراض به اغتشاش و ایجاد جنبش فحاشی است. در "خلسه رسانه ای" و این "اغوای ذهنی" است که انسان ها با عبور از هویت شان به ادبیات چارواداری می رسند؛ مسخ اینجاست. ✅اما چه باید کرد: پاسخ این بند در شعار دانشجویان بااخلاق دانشگاه علم و صنعت است؛ آنجا که در واکنش به بددهنی ها فریاد زدند: «اگر بهم فحش بدی، بازم برات جون میدیم» این شعار از سرآگاهی است چون میداند شعار مقابل از سر هیجان است. چون می داند این نیز چون کف خیابان تخلیه می شود و کف دانشگاه می ماند با وجدانش. این شعار دعوت به خود انسانی است؛ هویت دانشجوی ما دین است و انقلاب. این شعار ترجمه عبارت عالمانه و دلسوزانه فرمانده سپاه است که رجزگونه گفت: «با همین جوانان کف خیابان به جنگ دشمن می رویم.» همشهری @mahdian_mohsen
مجتهد شهید پرونده ویژه بنیاد تاریخ‌پژوهی به مناسبت سالروز شهادت آیت‌الله سیدمصطفی خمینی 📸بهترین شاگرد امام 📸آقازاده نبود! 📸آشتی ناپذیر در برابر سازشکاران 📸مرحوم آیت‌الله بهاءالدینی: آیت‌الله سیدمصطفی خمینی از نوادر زمان بود 📸تو آن طرف جوی و ما این طرف 🎥توصیه به طلاب درس خارج برای مراجعه به آثار شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی 🎥مقابله جدی مجتهد شهید با جریانات انحرافی پاسخ مجتهد شهید به سؤال اساسی مبارزان انقلابی تبعید مجتهد شهید به روایت نشریه انتقام+سند تبعید مجتهد شهید به روایت نشریه انتقام+متن کامل اطلاعیه مراسم بزرگداشت مجتهد شهیدعلامه سید مصطفی خمینی جامعیت شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی به روایت مورخ خبیر انقلاب اسلامی ولایت و حکمرانی فقیه از نگاه علامه شهید 📸نامه تشکر امام خمینی به شهید آیت‌الله صدوقی به دلیل برگزاری مجالس ختم شهید سیدمصطفی خمینی روایت کم‌تر دیده شده شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی از قیام پانزده خرداد/1 روایت کم‌تر دیده شده شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی از قیام پانزده خرداد/2 🎥خاطره ویژه مرحوم دعائی از مرحوم آیت‌الله سیدمصطفی خمینی و راه‌اندازی برنامه رادیویی در نجف 📸مراقبه شهید سیدمصطفی خمینی در مقابل نامحرم 🎙بیان معنوی مجتهد شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی/ بخش اول 🎙بیان معنوی مجتهد شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی/بخش دوم 🎥روش‌های تحریف در طول تاریخ 🎥نمونه‌ای از جریان‌شناسی فوق‌العاده مجتهد شهید بازنشر پیام مکتوب آیت الله العظمی سبحانی در بزرگداشت مجتهد شهید 🎥ابتکار روشی شهید سیدمصطفی خمینی در اثبات ولایت فقیه به روایت آیت‌الله شب‌زنده‌دار 🎥بیانات مرحوم آیت الله العظمی علوی گرگانی پیرامون شخصیت مجتهد شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی مجتهد شهید در کلام مقام معظم رهبری سخنرانی کم‌تر دیده شده مقام معظم رهبری در دومین سالگرد شهادت آیت‌الله سیدمصطفی خمینی/1 سخنرانی کم‌تر دیده شده مقام معظم رهبری در دومین سالگرد شهادت آیت‌الله سیدمصطفی خمینی/2 سخنرانی کم‌تر دیده شده مقام معظم رهبری در دومین سالگرد شهادت آیت‌الله سیدمصطفی خمینی/3 📸اولین سالگرد شهادت آیت‌الله سیدمصطفی خمینی پس از پیروزی انقلاب اسلامی شهید ثانی از سلاله امام خمینی (س) 🎥گوشه‌ای از کمک‌های شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی در نگارش کتاب نهضت امام خمینی خوانش انتقادی بازتاب زندگی و زمانه آیت‌الله سید مصطفی خمینی در دو دایرةالمعارف مشهور ایرانی شهادت حاج آقا مصطفی، عامل شتاب‌زای مبارزات انقلاب اسلامی ظرفیت‌های بی‌نظیر یک تبعیدی جایگاه ممتاز به روایت آیت‌الله محمد یزدی به‌روزرسانی خواهد شد... 🔻 رسانه رسمی بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی👇 https://eitaa.com/joinchat/861732881Cb60e54e1db
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عاشقی در یک نگاه من به عاشقی در یک نگاه اعتقاد دارم. تو هم دچارش شوی قبول میکنی. کافی است بروی مثلا هیات یا زینب س قم. در میانه هیات صدق و اخلاص یک میاندار یا سینه زن را ببینی، درک کنی، دریابی. عاشقش میشوی در یک نظر. هیات یا زینب س قم را جوانان حزب اللهی قمی میشناسند. بیست سال است هر وقت دلم میگیرد میروم بین محفلشان مینشینم. هیات نیست فقط، محل رفاقت است. کانون حضور است و عشق. و انقلابی بودن مگر غیر از اینها است. هیات یازینب س بوی صدق میدهد و اخلاص. بوی مکتب حاج قاسم. آقا جواد محمدی را اول بار آنجا دیدم. خادمی اش را دیدم و سینه زنی اش. همین. بیش از این نمیشناسمش. اسمش را هم بلد نبودم تازه یادگرفتم. شغلش را هم نمیدانستم. برای من نامش نوکر است و شغلش نوکری ارباب. حالا شنیدم پر کشیده و رفته. و تو چه میفهمی چقدر درد دارد این دوری برای عاشقی که با یک نظر عاشق شده. راستی قم را درست بشناسید. اینجا محیط زیست آدمهای بی تفاوت نسبت به انقلاب نیست. آن پیر و پاتالهای جانماز آب کش خوش خط و خال بی خیال انقلاب با همه دور و بری های هفت تیغه غرب پرستشان در این شهر همگی در حاشیه اند. باور کنید قم بهتر از هر جایی معنی عشق را میفهمد. قم بیشتر از همه جا لبالب قیام است و انقلاب. نشانه اش این جوانان قمی. مثل آقا جواد اینجا زیادند. قم را عشق است. @ali_mahdiyan
برای سلما همتیان شطرنج باز ۸ ساله کشورمان که در مسابقات آسیایی با حجاب کامل (چادر) مدال طلا را کسب کرد @ali_mahdiyan
💠 اردوی هویتی - معرفتی مثل خمینی 🔰رهبر معظم انقلاب: «ما امروز در بین طلّاب جوان، در بین فضلای جوان احتیاج به این روحیه داریم که بدانند که عالِم دین بودن و ملّای بزرگ بودن و مجتهد عالی‌مقام بودن، به معنای کناره‌گیری و انزوای از میدان جهاد نیست.» رسالت یک طلبه چیست❓ طلبه شدیم که ادبیات و فقه و اصول بخوانیم❓ چرا بعد از سال‌ها تحصیل، متحیر میشویم❓ چطور در مسائل اجتماعی نقش آفرینی کنیم❓ درس بخوانیم یا کار فرهنگی❓ افق آینده طلبگی چیست❓ و.... ♨️ سوال‌های زیادی از این قبیل ذهن ما را درگیر میکند. که هر چقدر در مسیر طلبگی پیش برویم برایمان پررنگ تر میشوند. 💢 برای پردازش این مسائل با اردوی "مثل خمینی" همراه باشید. ⏰ زمان: ۵ و ۶ آبان ماه 📝 ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر 👇👇 ✅WWW.khanetolab.ir/ahd_ba_khomeinieitaa.com/ahd_ba_khomeini 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
🌅 اولین دوره در مدرسه همشهری ✳️با ارئه سرفصل های تخصصی در سه محور: 📚اندیشه 📲رسانه 🎨هنر ✳️هدف از برگزاری این دوره: 📚 تربیت زاویهِ نگاه توحیدی 📲شکل گیری شبکه جهاد تببین 🎨 آموزش روایت هنرمندانه ✳️نحوه برگزاری: 🔻 حضوری(تهران) 🔻 مجازی (شهرستان ها) ✳️مزایا: 🔻ارائه مدرک معتبر 🔻همکاری رتبه های برتر دوره در شبکه رسانه ای کشور جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید 🆔http://school.hamshahri.org
🔺بانوی تازه‌مسلمان فرانسوی در اصل به خدا ایمان داشتم،چجوری بگم؟! وارد یک بازی مذهبی شدم. یهودی،مسیحیت و اسلام... (https://rahyafteha.ir/55479/) 🌐 @rahyafte_com
🔹 قبل از اینکه وارد اسلام شوم دوستانی داشتم که چیزهای کمی از آنها یاد بگیرم ولی آگاهی و دانش کلی ام را بوسیله مطالعه کتاب بدست آوردم. دوبار شهادتین را به زبان آوردم، یکبار نزد خواهر مسلمانی بود آن وقت نماز نمیخواندم. بعد از آن در مسجد شهادتین رو به زبان آوردم و اسلام را پذیرفتم. این احساس برایم قابل وصف نیست و در قالب کلمه و جمله نمی گنجد…باید آن را تجربه کنی! 🔸این درست که فردی که در کشور بی دین زندگی میکند برایش سخت است که پایبند به ارزش های دینی باشد به خصوص که در کشوری مانند فرانسه و مخصوصا در مورد رعایت کردن حجاب. بی گمان پوشش و حجاب، تفاوت مشخصی است بین مسلمان و غیر مسلمان چون بدون داشتن حجاب نمی توانی تشخیص بدهی این خانم مسلمان یا غیر مسلمان؟ من وقت رفتن به مسجد حجاب میگذارم ولی نزد خانواده ام چنین چیزی امکان پذیر نیست و یا همینطور موقع رفتن سر کلاس های درسم. هر چند با اراده و ایمان نهایتاً خواهم توانست و هدف من نیز همین است... https://rahyafteha.ir/55479/ 🌐 @rahyafte_com
♦️آلیس رافائل تازه مسلمانی از تانزانیا اسلام دینی است که اگر برای آن سختی هم بکشیم شیرینی آن بیشتربه چشم می‌آید امروز خوشحالم که اسلام را پذیرفته‌ام 🌐 @rahyafte_com
🔹“آلیس رافائل “دختر جوانی ازخانواده متمول ومتعصب مسیحی درکشور تانزانیاست. وی که دلش به نور روشن شده؛ برای آبدیده شدن در بیکران اسلام،‌ سختی زیادی متحمل شد.”آلیس”همواره از خدا می خواست تا خداوند، پدر و مادرش را نیز هدایت کند. 🔸زمانی که با اسلام آشنا شدید نوجوان بودید چی شد که به مسایل و احکام اسلامی گرایش پیدا کردید؟ بله قبل از این دین مسیحی بودیم ولی از همان نوجوانی؛ یعنی شانزده سالگی همیشه کنجکاو بودم که چرا در دین مسیحیت می‌گویند مسیح فرزند خداست .... شروع به تحقیق از جاهای مختلف دیگری کردم تا این‌که درکتاب انجیل قدیمی مطلبی خواندم به نقل ازحضرت مسیح که گفته بود: بعد ازمن پیامبری می آید اسم او است از او اطاعت کنید . خیلی برایم نکته جالب توجهی بود برای همین احساس کردم این دین جدید بعد از مسیحیت باید کامل‌تر وجامع‌تر باشد که حتی خود حضرت مسیح نسبت به آن توصیه کرده است؛ بنابراین درباره اسلام تحقیق ومطالعه بیشتری نمودم... 🔻ادامه در سایت rahyafteha.ir/3475/ 🌐 @rahyafte_com
مستند " ؛ عصرِ سرپیچی، از قوانینِ غیرِ الهی" چرایی اعتراض رسمی امام خمینی در 4 آبان به کاپیتولاسیون آمریکایی و تبعید به ترکیه در 13 آبان 43 بدستور شاه در سروش https://sapp.ir/mostanadasreimamkhomeini در تلگرام https://t.me/ImamKhomeinieradocumentary روز تولد شاه آمریکایی🇺🇸 اعتراض امام خمینی به کاپیتولاسیون❗️ ۴ آبان ۱۳۴۳ که منجر به تبعید ایشان در ۱۳ آبان❗️ و روی کار آمدن دولت بهائیان با نخست وزیری هویدا به مدت ۱۴ سال شد‼️‼️ کاپیتولاسیون: حق توحش مستشاران آمریکایی🇺🇸 در ایران🇮🇷 بود‼️ کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده
۴ آبان اعتراض حضرت امام خمینی(ره) علیه پذیرش کاپیتولاسیون... چرا ما بر ضد اعتراض نمی‌کنیم؟! آمریکایی‌های تروریست جز دیکتاتوری در فضای حقیقی و سایبری و اعمال کاپیتولاسیون کاری بلد هستند؟! ••بهترین از بهترین ها را اینجا ببینید•• ـــــــــــــــــــــــــ✌🏼ــــــــــــــــــــــــــــ 🇮🇷واتساپ انقلاب در ایتا🇮🇷 http://eitaa.com/joinchat/3856465942C1e3cb6abe3 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده .
🚨ببینید | اعتراض شدید رهبر انقلاب خطاب به مسئولان ⚠️ چرا اسناد را در کتب درسی قرار نمیدهید؟ چرا نمیگذارید نسل جوان ما بفهمد آمریکا با ما چه کرده است؟ 🔻 بعد از آنکه جوانهای ما رفتند و این را تسخیر کردند و با زحمت زیاد توانستند کاغذهایی را که خرد شده بود، مدارکی را که در کاغذخردکن ریخته شده بود، گردآوری کنند، جمع کنند، به‌هم بچسبانند و به‌صورت کتاب دربیاورند، آن‌وقت معلوم شد که چه توطئه‌هایی هم در طول این مدّت در داخل سفارت آمریکا وجود داشته. این کتابها حدود هفتاد جلد است؛ شماها خوانده‌اید اینها را؟ چرا هیچ نشانی از مضامین برگزیده‌ی این کتابها در مجموعه‌ی مدارس ما، دبیرستان‌های ما، دانشگاه‌های ما نیست؟ چرا؟ این یکی از اعتراضهای من است. وزیر جدید محترم آموزش‌وپرورش(آبان ۱۳۹۵) اینجا در جلسه هستند؛ چرا اینها را داخل قرار نمیدهید؟ چرا نمیگذارید ما، نسل جدید ما بفهمد و بداند که آمریکا با اینجا چه کرده و چه توطئه‌هایی زیر سر داشته است؟ 📜 پرونده سایت KHAMENEI.IR در ایام ۱۳ آبان با هشتگ منتشر خواهد شد. 🔍 سایر کیفیت‌ها👇 http://farsi.khamenei.ir کانال مستند عصر امام خمینی تقریم می کتد: 📝👈برای حادثه انقلاب دوم که از انقلاب اول هم بزرگتر بود. 📘📙📘📕📒📔📓... اولویت اول روبرو شدن و مواجهۀ جوانان با اسناد لانۀ جاسوسی است که در مراحل اولیه در نزدیک به 100جلد منتشر شده است و جدیدا که مرکز اسناد در جلد های قطور چاپ کرده است، تعداد جلد ها کمتر شده است و برای مطالعه هم بهترین روش در اختیار گذاشتن نرم افزار تولیدی سپاه است که روی سیستم های ویندوز 98 نصب می شد و البته فایل های PDF اسناد لانه جاسوسی را در سالهای اخیر بسیج دانشجویی منتشر کرده است که اگر عبارت "دانلود فایل PDF اسناد لانه" در گوگل جستجو شود لینک ها را پیدا می کنید. البته دیدن قسمت های 8 و 9 مستند عصر امام خمینی سلام الله علیه که به فضل خدا، بنده ساخته ام، می تواند ایجاد انگیزه کند تا جوانان مطالعۀ اسناد را جدی بگیرند بویژه که امام خامنه ای حفظه الله هم می فرمایند: "خواندنی است، خواندنی!" بسم الله الرحمن الرحیم مستند 19 قسمتی عصر امام خمینی به علل در افتادن با شاه و ابرقدرتها می پردازد در آستانه دهه استکبار ستیزی بویژه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از قسمتی که مرتبط با این موضوع است در فضای مجازی رو نمایی می شود 1🎬مستند " ؛ عصرِ سرپیچی، از قوانینِ غیرِ الهی"🎥 چرایی اعتراض رسمی امام خمینی در 4 آبان به کاپیتولاسیون آمریکایی و تبعید به ترکیه در 13 آبان 43 به دستور شاه (4 تا 13 آبان) لینک عضویت در کانال مستند " در سروش https://sapp.ir/mostanadasreimamkhomeini در تلگرام https://t.me/ImamKhomeinieradocumentary با یک اشاره به لینک های فوق☝️☝️ به کانال می پیوندید و سوابق مستند و چندین قسمت آن را تماشا می کنید. لطفا به کسانی که در مورد علل رویارویی انقلاب اسلامی با استکبار جهانی پژوهش می کنند ، کپی و ارسال فرمایید (بی کم و کاست) سپاس🌺 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده . .
هدایت شده از فیلمنامه نویسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | بی سابقه‌ترین افشاگری رضا از در جمهوری اسلامی! ⭕️ آیا از حکومت خود انتقاد داشت؟! ⭕️ کتاب راوی چه حقایقی است؟! ⭕️ نسخه اصلی و این کتاب توسط چه کسی منتشر شده؟! ⭕️ آیا در جمهوری اسلامی ایران هست؟! 🔰 👈 به کانال حجت‌الاسلام راجی بپیوندید👇 @soada_ir ✍ تخریب‌چی 🚨تخریب‌چی، کانال اخبار خاص 🆔 @takhribchi110 🆔 @takhribchi110 ☝️سوژه‌های مناسب ایده پردازی، و فیلمنامه نویسی کانال آموزش فیلمنامه نویسی در روبیکا https://rubika.ir/filmnamenevisi آی دی مشترک کانال فیلمنامه نویسی در روبیکا🇮🇷، ایتا🇮🇷،سروش🇮🇷، آیگپ🇮🇷 و تلگرام سابق @FilmnameNevisi و در بله🇮🇷 ↙️ https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj ble.im/join/ODhjNjFhNj ✅ارسال برای پژوهشگران هنرسینما برای تولید ایده و طرح سینمایی و سریال ....
تصویر بالا👆 در سایت انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیش از دو میلیون و سیصدهزار عضو در شبکه شاد منتشر شده است. عنوان تصویر، «آموزش مهارت‌های دوست‌یابی به کودکان» است: کودکان، دختر و پسر، باید بیاموزند تا دست در گردن یکدیگر باهم دوستی کنند. این تصویر به کودکان و خانواده‌ها القا می‌کند که «دوستی دختران و پسران با جنس مخالفشان، رمز دوست‌یابی و راز اصلی مهارت‌های ارتباطی است»... ظاهراً زیرمجموعه‌هایی از آموزش و پرورش دولت سیزدهم، همچنان در کمند عوامل دولت یازدهم و دوازدهم به اجرای سند ۲۰۳۰ که حسن روحانی به صهیونیست‌ها وعده داده بود، ادامه می‌دهند... https://splus.ir/mohammadali_ramin کانال محمدعلی رامین در ایتا: @maramin کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده . .
🔴 دانشجویی که دوربین گوشیش در خدمت شبکه اینترنشناله و از کف دانشگاه لحظه به لحظه خبر می‌فرسته براشون، دانشجو نیست خبرنگاره سعودیه ✍«امیرآرشام» ☑️به کانال انقلابی بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3861118976C7d082fd2da کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده . .
هدایت شده از آموزش فیلمسازی
🎬 مستند "؛ عصرِ سرپیچی، از قوانینِ غیرِ الهی" چرایی اعتراض رسمی امام خمینی در ۴ آبان ۱۳۴۳ به کاپیتولاسیون آمریکایی🇺🇸 و تبعید به ترکیه در ۱۳ آبان ۴۳ به دستور شاه🇺🇸 در سروش https://sapp.ir/mostanadasreimamkhomeini در تلگرام https://t.me/ImamKhomeinieradocumentary منبع بازنشر در هورسا↙️ https://www.hoorsa.com/aliheidary ☝️سوژه‌هایی جذاب❗️ مناسب تولید فیلم داستانی و ... آموزش فیلمسازی در ایتا https://eitaa.com/amoozeshfilmsazi در سروش https://splus.ir/amoozeshfilmsazi ارسال✅ .
🔴وقتی مردمان دومین قدرت اتمی دنیا اذعان می‌کنند که نیروی هوایی آنها توانایی‌های ندارد! 🔻کانال‌‌های روسی به تسلیحات هدایت شونده دور ایستا و بالدار ایرانی مانند یاسین و بالابان اشاره کرده و گفتند حتی چیزی نزدیک به اینها هم در نیروی هوایی روسیه وجود ندارد! 🔴به پویش مردمی بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13 کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist ارسال گسترده . .