eitaa logo
نسل آفتاب
853 دنبال‌کننده
14.9هزار عکس
7هزار ویدیو
181 فایل
کانال اصلی کپی کلیه مطالب آزاد است حرف دلتان رو به صورت ناشناس بفرستید https://harfeto.timefriend.net/16661122313610
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از نسل آفتاب
علم: استدلال می‌کند و اقناع می‌کند شبه علم: تهدید می‌کند و اجبار می‌کند در ، ، ، @sunshinegeneration
هدایت شده از نسل آفتاب
ازدواج حورالعین با شیخ علی فاضل دانشمند، نویسنده‌ی توانا، جناب آقای ناصر باقری بیدهندی نوشته است: آیت‌الله شیخ محمدحسن مولوی قندهاری در یکی از مجالسی که در شب‌های جمعه دارند فرمودند: طلبه‌ای به نام شیخ علی در نجف می‌زیست که ازدواج نکرده بود و می‌گفت حالا که می‌خواهم ازدواج کنم حورالعین می‌خواهم! وی چند مدت در حرم امیرالمؤمنین عَلَیْهِ‌السَّلام متوسل به حضرت علی عَلَیْهِ‌السَّلام شد و از حضرت حوریه درخواست کرد و بعد که در نجف مظنون به جنون شده بود به کربلا مشرف گردید و در حرم سیدالشهداء و حضرت اباالفضل عَلَیْهِمالسَّلام از آن دو بزرگوار طلب حوریه نمود. اما بعد از مدتی این قضایا را رها کرده به نجف برمی‌گردد و باز در مدرسه نواب مشغول درس می‌شود و کلاً از آن تمنا دست برداشته و فقط به درس می‌پردازد. یک شب… ادامه👇 در ، ، ، @sunshinegeneration
هدایت شده از نسل آفتاب
یک شب که از زیارت حضرت امیر عَلَیْهِ‌السَّلام برمی‌گشته می‌بیند در وسط صحن خانمی نشسته است. وقتی از کنار آن زن رد می‌شود، آن زن برمی‌خیزد و به او می‌گوید: من در اینجا هیچ کس را ندارم و غریبم، شما باید مرا با خود ببرید. شیخ علی می‌گوید: امکان ندارد، چرا که من مردی عزب و مجرد بوده و شما زنی جوان هستی و بدتر از آن اینکه من در مدرسه ساکنم. آن زن به دنبال شیخ علی راه افتاد و اصرار می‌کند که حتماً مرا امشب به حجره‌ات ببر! خلاصه، شیخ علی او را در آن شب به حجره‌اش می‌برد. در موقع داخل شدن به مدرسه، چند تا از طلبه‌ها بیرون از حجره‌های خویش به سر می‌برده‌اند، ولی هیچ یک آن زن را نمی‌بینند. شیخ علی به آن زن می‌گوید: شما در حجره استراحت کن، من می‌روم حجره‌ای یا جایی برای استراحت خود پیدا می‌کنم. اما تا از حجره بیرون می‌آید، نوری از حجره تلالو می‌کند (ظاهراً آن زن چادرش را برداشته بود) لذا فوراً به داخل حجره‌اش برمی‌گردد و با ترس و دلهره به آن زن می‌گوید شما کیستی؟ جنی؟ یا… آن زن می‌گوید: خودت از ائمه حوریه می‌خواستی؛ من هم حوریه‌ام و برای تو هستم، الآن هم یک خانه‌ای در فلان محله‌ی کربلا برای من و تو تهیه شده که باید مرا به عقد خود درآوری و با هم به آنجا برویم. باری، شیخ حدود ۱۷ سال با آن حوریه زندگی کرده و راز خویش را نیز با هیچ کس در میان نمی‌گذارد. فقط یک نفر از رفقایش، به نام شیخ محمد، به خانه‌ی آنها رفت و آمد داشته که او هم از جریان آنها بی‌اطلاع بوده است. بعد از حدود هفده سال، شیخ علی به بستر بیماری می‌افتد. آن زن شیخ محمد را خبر کرده و به وی می‌گوید: رفیقت به بستر بیماری افتاده، و فلان ساعت در فلان روز هم از دنیا می‌رود، لذا تو باید آن موقع بالای سرش باشی. شیخ محمد می‌گوید: تو عجب زنی هستی، که شوهرت مریض شده، برایش اجل تعیین می‌کنی! زن می‌گوید: می‌خواهم امروز سرّی را به تو بگویم. من یک حوریه هستم. در محل و جایگاه خویش قرار داشتم که به من اعلام شد حضرت اباالفضل عَلَیْهِ‌السَّلام تو را احضار کرده‌اند. بعد به من خطاب شد که حضرت قمر بنی هاشم عَلَیْهِ‌السَّلام فرمان داده‌اند که تو باید برای مدت کمتر از بیست سال به روی زمین بروی و همسر شخصی بشوی که از حضرات معصومین عَلَیْهِمالسَّلام حوریه خواسته است. سپس یک تصرفاتی در من شد که با زندگانی در اینجا تناسب پیدا کنم و بعد هم به زمین آورده شدم. اینک مدت ۱۷ سال است که با شیخ علی زندگی می‌کنم و اخیراً خبر رسیده که شیخ علی تا چند روز دیگر از دنیا می‌رود و من به جایگاه خود برگردانده می‌شوم. برگرفته از کتاب چهره درخشان قمر بنی‌هاشم ابوالفضل العباس عَلَیْهِ‌السَّلام نوشته علی ربانی خلخالی در ، ، ، @sunshinegeneration
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میگه تا آخر عمر لب به ماهی نمی‌زنم چون بچه‌ام رو ماهی‌ها تو اروند خوردند آخر شبی کلی با این کلیپ گریه کردم بر مادران صبور و عارفه‌ی مبارک در ، ، ، @sunshinegeneration
sardar ebrahimpoor 14011014.mp3
30.69M
تحلیل بسیار مهم و جامع سردار حاج عظیم ابراهیم‌پور در جمع طلاب و روحانیون بادو موضوع: سالگرد سردار سلیمانی پشت پرده اغتشاشات اخیر گرچه این روزها در رابطه با این دو موضوع «شخصیت حاج قاسم» و «تحلیل حوادث اخیر» مطالب زیادی شنیده و خوانده‌اید، اما از همه رفقا خواهش می‌کنم با توجه به جامعیت این تحلیل و اهمیت موضوع حتماً با دقت ملاحظه شود بویژه عزیزان مبلغ وتبیین گر گرچه زمانی در حدود ۱.۵ ساعت را باید صرف گوش کردن صوت کنید اما انصافاً اطلاعات و تحلیل جامعی نسبت به فتنه اخیر صورت گرفته که حیف است از آنها استفاده نشود رهبری در دیدار مداحان اعتراف جالبی داشتند که شاید یکی دو بار بیشتر مشابه آن را نفرموده باشند این نشان می‌دهد ابعاد فتنه بخوبی طراحی شده بود اما چون فضل خدا همیشه یار ماست لذا عقل محاسبه دشمن نتوانست به کمک عقل طراحی‌اش بیاید و کار نظام را یکسره کند جمله آقا این بود: "بنده به عنوان کسی که این مسائل را زیرنظر دارم در دل خودم به مهندسی خوب دشمن آفرین گفتم، همه چیز را در جای خود و به اندازه خود آماده کرده بود، چرا مؤفق نشد؟ چون محاسبه دشمن غلط بود… دشمن تمام عوامل مسلطی که یک قدرت می‌تواند برای اخلال و تخریب بکار ببرد را در قضیه اخیر بکار گرفت." نکته مهم دیگری هم در صوت است حاکی از پیشگویی علمای یهود در چند سال پیش در جلسه‌ای محرمانه که ۴۰ سالگی نظام را مبنای فتنه‌های خود گذاشته بودند بگونه‌ای که اگر این فتنه جامع اخیر بجایی نرسد باید فاتحه اسراییل و تمدن غرب را خواند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قشنگ بود؟ ولی… حضرت آقا در جمع مداح‌ها فرمودند برخی شعرها زیبا هستند اما محتوای خوبی ندارند بعد یک نمونه شعر خوب اما غلط از صائب خواندند مداح‌ها ناخودآگاه بعد از شنیدن شعر گفتند: به به… جااانم… و خلاصه تشویق کردند صائب را. حضرت آقا بلافاصله فرمودند: قشنگ بود؟ … اما غلط بود … این مشکل بزرگ را نه فقط مادحین عزیز که تقریباً اکثر قریب به اتفاق فعالین رسانه‌ای ما دارند. زیبایی فرم را متوجه می‌شوند اما زشتی محتوا را به سختی. یک نمونه‌اش شعر خودِ من: حال من حال اسیری‌ست که هنگام فرار یادش افتاد کسی منتظرش نیست، نرفت. زیبایی فرم می‌تواند محتوای زشت را پوشش دهد.‌ شعر سعدی و حافظ هم غم دارد اما همراه آن شور و امید نیز هست. اما این شعر افسردگی و ناامیدی‌ست. ضمن اینکه شاعر به جای اینکه در انتظار باشد دلش می‌خواهد کسی منتظرش باشد. یا هالیوود در غرب نماد فرم خوب اما محتوای بد است. فلذا آنها که دم از هنر برای هنر می‌زنند نمی‌خواهند از هنر دفاع کنند. در حقیقت از آن محتوای غلط می‌خواهند چشم‌پوشی، بلکه آن را تأیید کنند. امیرالمؤمنین علیه‌السلام وقتی می‌خواهند بهترین شاعر زمان خود را نام ببرند از یک فرد مشرک شراب‌خوار بدکار نام می‌برند: امروءالقیس! فلذا باید مراقبت کرد مسحور قشنگی حرف‌های شاعران و اهالی رسانه نشویم. بخصوص اگر مثل اجبار و.بهداشت و بچه‌های شیکاگو و نئولیبرال‌های بی‌سواد، به شعرهای غلط خود وصف "علمی" هم بدهند. در ، ، ، @sunshinegeneration
وقتی که آقای مرندی در گفت و گوی تلوزیونی با شبکه سلامت (۱۴۰۰/۱۱/۱۷) گفت: رهبر واکسن زدند، شما هم واکسن بزنید دو روز بعد رهبر در (۱۴۰۰/۱۱/۱۹) در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش فرمودند: من مقیدم به شیوه‌نامه‌هایی که "پزشکان" اعلام می‌کنند. "بنده تقید دارم"، یعنی وظیفه می‌دانم "برای خودم" که آنها را عمل کنم و عمل می‌کنم. اصرار روی ماسک "دارند" و این نوبت سوم تزریق این واکسن را "هم من" انجام دادم. مدت‌ها قبل البته، توصیه هم می‌کنم به مردم عزیزمان که به حرف متخصصین و صاحب‌نظران این رشته توجه کنند و گوش کنند. آنچه که آنها صلاح می‌دانند و لازم می‌دانند انجام بدهند." تمام اين قيدها: "من مقيدم" = شخصی‌سازی مسئله و عدم استيعاب به جامعه "بنده تقيد دارم" = شخصی‌سازی مسئله و عدم استيعاب به جامعه "برای خودم" = شخصی‌سازی مسئله و عدم استيعاب به جامعه "اصرار روی ماسك دارند" = نداشتن نظر شخصی در اين زمينه (خودشان اصرار روی ماسک ندارند، می‌گویند آنها اصرار دارند) البته این مورد ماسک در برخی سایت‌ها تحریف شده است وقتی کلیپش را ببینید گفته شده: اصرار روی ماسک (دارند) نه (دارم) تزريق واكسن را "هم" من انجام دادم = شخصی‌سازی مسئله و عدم استيعاب به جامعه "مدت‌ها قبل البته" = می‌توانستم خیلی زودتر اين مسئله را خودم بيان كنم اما نگفتم و نمی‌خواستم بگویم، اگر می‌خواستم مردم را تشویق کنم می‌گفتم ولی حتی اعلام نکردم که دُز سوم را زده‌ام و اكنون كه آقای مرندی ماجرای آن را بيان كرده به مناسبت آن دُز سوم را بیان کردم در ادامه ايشان خطاب به مردم می‌فرمايند: "توصیه هم می‌کنم به مردم عزیزمان که به حرف متخصصین و صاحب‌نظران این رشته توجه کنند و گوش کنند. آنچه که آنها صلاح می‌دانند و لازم می‌دانند انجام بدهند." در اين خطاب هيچ "انحصاری" در مورد "متخصصين و صاحب‌نظران اين رشته " وجود ندارد. يعنی تنها "عدم سهل‌انگاری در بحران كرونا" مورد تأكيد بوده و رهبر انقلاب هيچ "معذوريتی" برای مردم از جهت اينكه به حرف "كدام دسته" از متخصصان و صاحب نظران اين رشته عمل كنند قرار ندادند آيا حضرت آقا نمی‌توانستند بفرمايند كه "مردم عزيزمان هم واكسن بزنند؟ آیا نمی‌توانستند بگویند مردم موظف هستند واکسن بزنند همانطور که من زدم، مردم باید واکسن بزنند. چرا رهبر دُز سوم را رسانه‌ای نکردند تا وقتی که آقای مرندی در تلوزیون گفت ایشان واکسن زدند؟ رهبر اگر می‌خواستند مردم را به واکسیناسیون تشویق کنند اولاً صریحاً و آشکارا به مردم می‌گفتند من دُز سوم را زدم شما هم بزنید اما ایشان گفتند توصیه می‌کنم به مردم عزیزمان که به حرف متخصصین و صاحب‌نظران این رشته توجه کنند و گوش کنند، ایشان گفتند به حرف متخصصین و صاحب‌ نظران توجه کنید، نگفتند واکسن بزنید، متخصصین و صاحب‌‌نظران در کشور فقط مؤافقین واکسن نیستند، متخصصینی مخالف و منتقد واکسن هم در کشور داریم اما سانسور خبری می‌شوند تا منافع مادی عده‌ای به خطر نیفتد و کاسبیشان به هم‌نخورد. دوماً: زدن دُز سوم را اعلام می‌کردند، ولی اعلام نکردند تا‌ مدت‌ها بعد از تزریق دُز سوم، وقتی که آقای مرندی گفت رهبر واکسن زده شما هم بزنید، بعد رهبر در جواب ایشان گفتند من زدم مدت‌ها قبل، ولی به مردم توصیه می‌کنم به حرف متخصصین و صاحب‌‌نظران توجه کنند. سوماً: دُز سوم را رسانه‌ای می‌کردند و می‌گفتند عکس و فیلم آن را پخش کرده و به مردم نشان دهید در حالی که ایشان حتی زدن دُز سوم را اعلام نکردند، با اینکه مدت‌ها قبل زده بودند، اگر هم می‌خواستند اعلام کنند خیلی زودتر اعلام می‌کردند رسانه‌ای نکردن دُز سوم نشان می‌دهد که واکسن زدن تقلیدی نیست. با گفتن اینکه رهبری واکسن زدند پس شما هم بزنید عوارض واکسن بر گردن رهبری خواهد افتاد در حالی که ایشان گفتند به متخصصین مراجعه کنید، پس عوارض واکسن را به گردن رهبری نیندازیم. عوارض واکسن ممکن است در سال‌‌های آینده خود را نشان دهد. در ، ، ، @sunshinegeneration
نام: ‎ شهرت: اقتصاددان محل تولد: دانشگاه شیکاگو آمریکا نام پدر: راکفلر (واقف شیکاگو) محل کار: اقتصاد ایران نحوه همکاری: ارائه نسخه و ‎ اقتصادی به مسئولین ایرانی استاد: مسعود پیمانکار: هاشمی رفسن‌جانی هدف: تخریب اقتصاد و معیشت ایرانیان در ، ، ، @sunshinegeneration
امام خمینی: ما مرتجع هستیم و شما می‌ترسید ما به ۱۴۰۰ سال قبل برگردیم… صحیفه امام خمینی جلد ۹ صفحه ۳۴۴ در ، ، ، @sunshinegeneration
مکتب تفصیل یا مکتب تلفیق؟ مقام معظم رهبری درباره همزیستی و وحدت بین فرق و مکاتب مذهبی می‌فرمایند: وحدت یعنی پیروان دو مذهب با هم برادر باشند و احساس برادری کنند؛ نه این که شیعه، سنی و سنی، شیعه بشود. ۱۳۶۸/۱۰/۰۵ این مسئله درباره مکاتب طبی هم قابل طرح است. ما بجای اینکه در طب «التقاط» ، «تلفیق» و «ادغام» «مکاتب طبی» را پیگیری کنیم که مورد قبول و توافق بزرگان هیچ یک از مکاتب طبی جهان نیست، بیاییم و «خلوص»، «تفکیک»، «تفصیل» «مکاتب طبی» را یک «اصل» قرار بدهیم و ضمن داشتن «مبادی»، «مبانی»، «اهداف»، «راهبردها» و «کاربردها»ی متفاوت، به «هم افزایی»، «هم گرایی»، «همکاری» و «وحدت اصولی» پایبند باشیم. در این صورت است که«طب اسلامی»، «طب سنتی تجربی قدیم» و «طب مدرن تجربی جدید» با همه‌ی زیر شاخه‌های آن، «بدون ستیزه جویی» و «اختلاف افکنی» به «نقد و بررسی علمی» یکدیگر و «ارائه خدمات» به مردم خواهد پرداخت و بدون اینکه «هویت علمی و تاریخی» خود را از دست بدهند، بعنوان یک «مکتب مستقل» معرفی شده و مردم را در انتخاب دچار اشتباه نمی‌کنند. نظریه «ادغام مکاتب طبی» مردم را دچار سردرگمی انتخاب می‌کند، ولی در صورتی که «مکتب تفصیل» پذیرفته شود، مردم با کمال اختیار به سراغ یک مکتب خاص در حوزه‌ی سلامت، تغذیه و درمان خواهند رفت. نام‌گذاری این روش ترکیبی بنام «طب جامع»، دردی را دوا نمی‌کند، ضمن اینکه مکاتب طبی جهان بیش از آن است که قابل شمارش باشد و با التقاط و تلفیق چند مکتب طبی که در ایران شهرت پیدا کرده‌اند نمی‌توان ادعای جامعیت کرد. چگونه طبی «جامع» باشد در حالی که تلفیق همه‌ی این مکاتب «ضد و نقیض» نباشد؟ طب سنتی ایران طب سنتی غرب (یونان) طب مدرن غرب (شیمیایی) آلوپاتی طب غربی همیوپاتی (آلمان) طب خام گیاه‌خواری طب تبتی طب عربی طب رومی طب فشاری شرق (ژاپن) شیاتسو طب ژاپنی (جین شین جیتسو) طب سوزنی ژاپنی یومی هو تراپی (ریشه درمانی) ژاپنی طب ژاپنی (ذن شیاتزو) طب سوزنی چینی (ژن جیو) طب روسی طب مصری طب هندی (آيروودای) طب مکمل (جایگزین) طب انرژی درمانی طب گیاهی فرادرمانی طب طبیعی (ناتروپاتی) انرژی‌درمانی پزشکی سلولی مکتب اخلاص برتر از التقاط مکاتب طبی مکتب تفصیل برتر از تلفیق مکاتب طبی مکتب تفکیک برتر از ادغام مکاتب طبی در ، ، ، @sunshinegeneration
تفاوت طب سنتی با اسلامی (مسائل کاربردی) طب سنتی تجربی: کاسنی سرد است طب اسلامی وحیانی: کاسنی گرم است و معتدل طب سنتی تجربی: بادنجان سرد است و سودا زاست طب اسلامی وحیانی: بادنجان سودا بر و تابع اعتقاد است طب سنتی تجربی: عسل و سیاه دانه صفرا زاست طب اسلامی وحیانی: عسل صفرا بر است طب سنتی تجربی: روغن بنفشه سرد است طب اسلامی وحیانی: روغن بنفشه تابع فصل است و بعکس هر فصل عمل می‌کند طب سنتی تجربی: گوشت‌خواری مطلوب نیست طب اسلامی وحیانی: گوشت خوردن در روایات مطلوب است طب سنتی تجربی: شراب بهترین حامل دارو است (رازی-ابن سینا و...) طب اسلامی وحیانی: سرکه بهترین حامل دارو ست طب سنتی تجربی: استفاده خوراکی از آهن برای سلامتی مفید است طب اسلامی وحیانی: استفاده خوراکی از آهن برای سلامتی مضر است طب سنتی تجربی: آب خوردن بعد غذا مطلقاً ممنوع است طب اسلامی وحیانی: آب خوردن فقط بعد غذای چرب و گوشتی ممنوع است و در غیر آن سبب هضم بهتر است طب سنتی تجربی: از مفردات و ادویه مرکبه غیر ماثور استفاده می‌کنند که عوارض غیر قابل پیش‌بینی است طب اسلامی وحیانی: از مفردات و ادویه مرکبه غیر ماثور استفاده نمی‌کنند که عوارض غیر قابل پیش‌بینی است (مگر در شرایط ثانوی) طب سنتی تجربی: بادکش بدون تیغ زدن توصیه می‌شود طب اسلامی وحیانی: بادکش بدون تیغ زدن توصیه نمی‌شود (امکان لخته شدن خون است) طب سنتی تجربی: عرقیات بسیار توصیه می‌شود طب اسلامی وحیانی: عرقیات توصیه نشده است (عرقیات مضراتی دارد و غالباً با الکل است) طب سنتی تجربی: همیشه به ضد، درمان می‌کند طب اسلامی وحیانی: همیشه به ضد، درمان نمی‌کند (گاهی به مزاج مؤافق درمان می‌کند) طب سنتی تجربی: برای درمان یک خلط، خلط مقابل را زیاد می‌کنند که خود موجب ایجاد غلبه جدید می‌شود طب اسلامی وحیانی: برای درمان یک خلط، خلط مقابل را زیاد نمی‌کند بلکه داروی از بین برنده غلبه را تجویز می‌کنند، مانند سیاهدانه برای رفع صفرا طب سنتی تجربی: برنج توصیه نمی‌شود طب اسلامی وحیانی: برنج سیدالاغذیه هست طب سنتی تجربی: عدس خوردن را معمولاً توصیه نمی‌کنند طب اسلامی وحیانی: عدس خوردن را معمولاً توصیه می‌کنند طب سنتی تجربی: خوردن گوشت و ماست با هم منع می‌شود طب اسلامی وحیانی: خوردن گوشت و ماست با هم منع نمی‌شود طب سنتی تجربی: در هر کشور با یک روش و محتوای متفاوت است طب اسلامی وحیانی: در هر کشور با یک روش و محتوای هماهنگ است طب سنتی تجربی: حلال و پاک بودن اهمیتی ندارد (درشرایط عادی و غیر اضطرار) طب اسلامی وحیانی: حلال و پاک بودن اهمیتی بسیار دارد (مگر در شرایط اضطرار) تفاوت‌ها بیش از این‌هاست چند تا برای نمونه عنوان شد در ، ، ، @sunshinegeneration
‏حمله همه‌جانبه به معیشت مردم کارویژه لیبرال‌های ایرانی لطفاً انتشار روزانه خبرها و آمارهای دروغین از مصرف بنزین در کشور همزمان با طرح بنزین ۱۲ تومانی اندیشکده شیکاگویی شریف در سازمان برنامه براتون عجیب نباشه در ، ، ، @sunshinegeneration
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جواد اوجی، وزیر نفت مملکت: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱: خدا به همه‌مان عمر بده ببینیم امسال چه زمستان سختی برای اروپایی‌ها در پیش است. ما می‌توانیم این کمبود انرژی را تامین کنیم. ۱۹ دی ۱۴۰۱: همه هموطنان کمک کنند، یاری کنند، لباس گرم بپوشید، از پرده ضخیم استفاده کنید، سرما را پشت سر بگذاریم. نظام مدرن با ممنوع کردن تولید و استفاده از انرژی‌های طبیعی مانند چوب، بلاخره یک روز فاجعه به بار خواهد آورد. از پرستش بت مدرنیسم توبه کنیم جدای از این که امکان نابودی یک نسل را با انرژی متمرکز فراهم کرده‌اند. در ، ، ، @sunshinegeneration
خطر اصلی که نظام جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کند درونی است نه برونی چرخه ناکارآمدی ۱۵ ساله و چرخاندن مدیران ناکارآمد در وزارت‌ها و اداره‌جات و بکارگیری افرادی با کارنامه صفر در بالاترین سطوح، بی برنامگی در همه حوزه‌ها و نگاه انقراضی مسئولان جدید به عملکرد قدیمی‌ها و… در ، ، ، @sunshinegeneration
تهدید واقعی کجاست؟ چرا در هر گام از پیروزی ما بر جنگ‌ها و کودتاها، یک گام به سمت امضای معاهدات استعماری بین‌المللی برداشته می‌شود چندین جنگ و بیش از ده‌ها کودتا بر علیه جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است: جنگ حزب بعث و سازمان منافقین، پ‌ک‌ک، داعش، جیش‌الظلم و… با ایران صف آرایی بین آذربایجان، ترکیه، افغانستان، پاکستان، بحرین، امارات و… با ایران و… کودتای نوژه همدان کودتای طبس خراسان کودتای خلق ترک آذربایجان کودتای خلق ترکمن گنبد کودتای خلق بلوچ کودتای خلق آمل کودتای خلق بابل کودتای خلق عرب کودتای خلق کرد کودتای فتنه‌های سال ۶۷ و ۷۸ و ۸۸ و ۹۸ تهران و… با هدف جنگ ایذایی (فریب) برای تسلیم روزافزون ایران به تمامی معاهدات استعماری سیاسی، آموزشی، اقتصادی، حقوقی، بهداشتی، امنیتی، کشاورزی، محیط زیستی، معماری، رسانه ای و… سازمان صهیونیستی ملل به اصطلاح متحد و اجرای پروتکل‌های سازمان‌های به اصطلاح بین‌المللی است. در ، ، ، @sunshinegeneration
‏رژیم گرفتن خیلی خوبه بچه‌ها، خیلی تو زندگیتون تأثیر خوب می‌ذاره، مثلاً من خودم خیلی چیزا که قبلاً پولم نمی‌رسید بخورم الآن چون رژیمم نمی‌تونم بخورم در ، ، ، @sunshinegeneration
‏وضعیت جوری شده قیمتا رو که می‌بینم عفت کلام یادم میره در ، ، ، @sunshinegeneration
باتون در فضای مجازی، می‌شود فیلترینگ در ، ، ، @sunshinegeneration
برشی از تاریخ ریال چگونه عکس حضرت امام، نقش روی ریال رضاخانی شد؟ یکی از ایده‌های همیشگیِ طاغوت، مقدس‌نمائیِ ابزارهای فساد است این فرآیند در مورد ریال به شدت وجود داشته و با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، وارد مرحلۀ جدیدی شده است چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ آقای موسوی خوئینی‌ها در جلسه ۳۱ تیر ۱۳۵۹ مجلس شورای اسلامی می‌گوید: باید تصویر امام، طرح اصلی اسکناس‌های مملکت باشد این را نه به عنوان شخص امام عرض می‌کنم، بلکه بعنوان اینکه امام یک راه است، امام تجسم عینی ارزش‌های انقلاب اسلامی است دو روز بعد، دفتر امام خمینی رحمةالله‌علیه در مورخ ۲ مرداد ۱۳۵۹ طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌کند: از آنجا که دستور داده شده است تمبر با تصویر امام چاپ گردد و در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده است اسکناس‌ها با تصویر امام منتشر گردد؛ حضرت امام خمینی با تشکر از محبت آنان فرمودند، از چاپ تصویر ایشان بر روی تمبر و اسکناس خودداری شود امام پیشنهاد می‌نمایند که تمبر و اسکناس با تصاویری که حکایت از انقلاب اسلامی ایران بنماید، منتشر گردد و نقش حرکت‌آفرین مردم در این نهضت نادیده گرفته نشود مجلس خوبست طرح اسکناس و تمبر را دقیقاً زیر نظر بگیرد تا خدای ناکرده انحرافی پیش نیاید این موضوع در زمان حیات حضرت امام ادامه داشت و اسکناس‌های ریالی که هر روز بی ارزش‌تر می‌شدند؛ عکسی از امامِ امت نداشتند اما چند ماه پس از رحلت حضرت امام، مجلس سوم به ریاست اکبر هاشمی رفسن‌جانی و نایب رئیسی مهدی کروبی در تاریخ ۱۰ آبان ۱۳۶۸ چاپ تصویر بنیانگذار جمهوری اسلامی را بر روی اسکناس‌ها به تصویب رساند اولین اسکناس مقدس نمایی شده با عکس حضرت امام، در تاریخ ۲ آبان ۱۳۷۱ منتشر شد ارزش آن اسکناس ۱۰۰ تومانی حدود ۱۰۰ سوت طلا بود و هر سکه معادل ۱۲٫۴۰۰ تومان ارزش داشت چاپ عکس امام بر روی ریال تا امروز وجود دارد بازخورد رسانه‌ایِ این حرکت نامبارک، نمایش تحقیرآمیز و نوک پیکان‌های فساد و رانت و اختلاس و تورم و بانک‌های ربایی و… را به سمت نظام ولایت فقیه بردن بر روی تک تک اسکناس‌های ایران است امروز جامعۀ ایرانی دریافته است که «ریال رضاخانی» پول نیست، بلکه ابزار رباخواری بانک‌ها و دزدی از ارزش پول مردم است که به زودی جای خود را به سکه‌های بهار آزادی مزین با تمثال مبارک حضرت امام خمینی خواهد داد پول باید با طلا برابر باشد یعنی ارزش آن شناور باشد https://www.khaterenegari.com/main/ http://www.imam-khomeini.ir/fa/c78_60944/10243_==_F_NewsKindIDInvalid/ در ، ، ، @sunshinegeneration
فهم اقتصاد ایرانی اسلامی دُر گران‌بهائیست که اهلش قلیل‌اند در ، ، ، @sunshinegeneration