هوا امشب چقدر خوبه.
یه شب بهاریه. زیر پنجرهی باز دراز کشیدی و پاهاتو به دیوار تکیه دادی. باد میاد و تو رو با خودش به جاهای دور میبره.
هدایت شده از جادوی ِآبی.
شمارو نمیدونم ولی من به وایب اولیه ای که از آدما میگیرم کاملا اطمینان دارم.
امیدوارم تو دنیای موازی و دنیا های دیگه منم یکی از همون گربه هایی باشم که بهت پناه میارن _آلوچه
شبت بخیر 🤍
.
😭😭این قشنگ ترین پیام ناشناس بود شب توهم بخیر ممبر ِگوگولی😭🍓✨✨✨
تابستون و بهار عجیب وایب خوب میدن .
هوای گرم و ریلکس کردن زیر هوای خنک کولر ، پوشیدن لباسای تابستونی 🛐 میوهاااش از همه مهم تر میوهاش
دغدغه درسی کمتر
سبز و گلگلی بودن ِهمهجا بلننیمصحثحثنثنخث✨✨