قوی نیستم، بسیار هم انسان زودرنج و نازک نارنجی هستم. در رفتار با بنده مدارا کنید.
نمیدونم چطور بگم ولی یه روزایی دلم میخواد وجود نداشته باشم.
نه غمگینم، نه ناراحت ، نه ناامید و نه هیچ چیزی شبیه به اینها. .
صرفا تحمل وجود داشتن رو از دست میدم انگار.
باورتون نمیشه چندساعت یه تیکه بخاطر اینکه گشنم بود نشستم گریه کردم
الان که سیرم خوشحال ترینم
جادوی ِآبی.
خواستم موهامو آبی کنم شدم مثل این. همه جام آبی شد جز موهام
Anyway, it was an experience ★