9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای اولین بار صحنهی واقعی
روز عاشورا منطبق بر مقاتل
به صورت کامل و اجرای هنرمندان
عراقی در کربلا به تصویر کشیده شد🖤
صلی الله علیک یااباعبدالله🥀❤
.
پویش برخورد قاطع با ضارب امر به معروف
https://www.farsnews.ir/my/c/212837
شیخ قمیفتنه کشف حجاب از برانداز تا تحصن ناکام mp3.mp3
زمان:
حجم:
18.09M
سخنرانی بصیرتی
چرا علما با این تحصن همراه نشدند ؟
جدیدترین تله دشمن برای قشر مذهبی ؟
وظیفه انقلابی ها نسبت به بی حجابی ها ؟
🎙 حجه الاسلام مجتهد قمی
.
12.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#استاد_شجاعی
※ خیلیها میان برا امام حسین علیهالسلام سینه میزنند،
اما امام یه عدهای رو برمیداره برای یه کار مهمتر!
#الّلهُـمَّعَجِّــلْلِوَلِیِّکَـــالْفَـــرَج
.
سیدابراهیم(شهیدصدرزاده)
🔸🔸به رسم مصطفی •| فرآیند تربیت نیروی انسانی |• 🖇ما به واسطه دوستی با او الگوبرداری میکردیم. نمیآم
🔸🔸به رسم مصطفی
•| فرآیند تربیت نیروی انسانی |•
🖇روزی به من گفت:ما به هئیت میاییم، حسین حسین میگیم و به سر و سینه میزنیم ، بعد هم بیرون میریم. این طور به
درد نمیخوره. بعد از این عزاداری ها ، باید
عمل خیر هم انجام بدیم.
#اصل_چهارم
#به_رسم_مصطفی
#الگوی_فرماندهی
.
1.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 مؤمن واقعی در کلام امام حسین (علیهالسلام) چشمش را روی انحراف و فساد نمی بندد و وضعیت را در حد توانش تغییر می دهد ‼️
#بسیاردقیق
🔻از دانشکدهی الهیات تا مجلس اهلبیت
✍مهدی جمشیدی
🔺قسمتاول
۱. اینکه دربارۀ حضور زنانی با ظاهر بهشدت ناموجّه از قبیل «کشف حجاب» و «برهنگی» و ... در مجلس اهل بیت، گفته شود که چون این مجالس، برای خودِ اهل بیت هستند و در حکم خانه آنهایند، پس ما حق نداریم به چنین افرادی تذکر بدهیم و نهیازمنکر کنیم، یک سخن، ذوقی و ناصواب است؛ چون به این معنی است که انسان فقط در «ملک خودش»، حق نهی ازمنکر دارد، درحالی که نهی ازمنکر، «مکانمند» نیست. این حق از ولایت «ایمانی» –و نه ولایت مِلکی و مالکیّتی - مؤمنان نسبت به یکدیگر برآمده که خدای متعال آن را به صورت دوسویه و متقابل قرار داده است: «وَالْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاءُ بَعْضٍ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُ نْکَرِ». در اینجا هیچ سخنی از «شرط مالکیّت» به میان نیامده است؛ یعنی گفته نشده که نهیازمنکر فقط در جایی که متعلّق به خود ماست، واجب است. خدای متعال برای مؤمنان، این حق و تکلیف متقابل را قرار داده است که امر و نهی کنند؛ «در هر جا».
۲. لازمه حضور در مکان و مراسم مقدس، «رعایت حداقلها» است و از آن جمله، ملاحظه اندکی از «مقدمات ظاهری» است. در غیر این صورت، اولاً مجلس اهل بیت به «محل معصیت» تبدیل خواهد شد و ثانیاً «شأن» این مجلس نیز تنزّل خواهد یافت. نمیتوان به «کمال فرد» نگریست اما هم «مصلحت جمع» را نادیده انگاشت و هم «منزلت مکان و مراسم» را. محاسبه باید برآیندی و مجموعی باشد، نه «فردگرایانه». نهیاز منکر به صورت غیرمستقیم نیز در جایی موضوعیّت و مشروعیت دارد که مفاسد جمعی و عمومی بر آن مترتّب نشود و منکر، محدود به وضع شخصی خود فرد باشد، اما در اینجا، پای مصالح مؤمنین و حرمت اولیای الهی در میان است.
۳. رعایت حداقلهای ظاهری، هیچ دشواری و مشقتی ندارد و محتاج سیر و سلوک نیست؛ آن هم برای ساعتی که فرد در مجلس اهل بیت، حاضر است. و تازه در اینجا سخن از حداقلهای ظاهری و پوششی است نه چادر. کسی که برای حضور در اینچنین مجلسی، حتی حاضر نباشد همین اندازه در وضع خود تجدیدنظر موقتی کند، باید در محبتش به اهل بیت تردید کند. حضور در مجلس اهل بیت، محتاج «ادب حضور» است و محبت بدون ادب، معنا ندارد. نمیتوان پذیرفت که کسی حتی در مجلس اهل بیت نیز همچنان به انجامِ «حرام اجتماعی»، ادامه بدهد. دستکم در اینجا باید خویشتنداری کند و بکوشد از محرّمات فاصله بگیرد نه اینکه حتی در این مجلس نیز بر ارتکاب محرّمات، اصرار بورزد.