در تازهترین تصاویر منتشر شده از سفر رییس جمهور به #کرمان، #مهدی_جهانگیری، برادر معاون اول، که از متهمان فساد اقتصادی است و پرونده باز در دادسرای تهران دارد در حلقه نزدیکان روحانی قرار گرفته است؛ هرچند شاید توجیه حامیان جناب روحانی برای حضور او، سهامداری #بانک_گردشگری در برخی از این پروژهها باشد اما بنظر میرسد این اقدام را باید نوعی دهنکجی عملیِ جناب روحانی به #قوه_قضائیه دانست وگرنه بعید است تیم مشاوران جناب روحانی به عواقب بودن او در کنار ایشان فکر نکرده باشند، آنهم درحالیکه در همین سفر جناب روحانی ژست مبارزه با فساد نیز گرفته است!!
➕ البته در دولتی که #روحالله_زم را ضدانقلاب غیرفاحش و نقض عهدهای مداوم طرف غربی در #برجام را نیز نقض غیرفاحش میخوانند اصلاً بعید نیست که مهدی جهانگیری را نیز #مفسد_غیرفاحش بخوانند و بودنش در کنار رئیس جمهور را اینگونه توجیه کنند!!
#مهدی_قاسم_زاده
@syed213
#پـدرموشـکےایـران✌️
وقتی بازدید تموم شد، حسن روکرد به کارشناس موشکی روسیه و گفت: اکه میشه فناوری این موشک رو در اختیار ما قرار بدید!
ژنرال های روسی خندیدندو گفتند:امکان نداره این فناوری فقط در اختیار کشور ماست
حسن خیلی جدی گفت: ولی ما خودمون این موشک رو میسازیم✊✌️
و دوباره صدای خندهی اونا بلند شد وقتی برگشتیم خیلی تلاش کردیم نمونهش رو بسازیم ولی نشد
حسن راهی مشهد شد به امام رضا متوسل شد و سه روز توی حرم موند.
حسن میگفت روز سوم بود که عنایت امام رضا رو حس کردم و... حلقهی مفقودهی کار به ذهنم خطور کرد سریع دست به کار شدیم و موشک رو ساختیم که به مراتب از مدل روسی بهتر و پیشرفتهتر بود
#شهید_حسن_طهرانی_مقدم
#سالروز_شهادت 🌷
@syed213
وقت خواب است و....
دلم...❤️
پیشِ تُ...
سرگردان است.
#ارباب_نوکری
@syed213
#عمه_جانم
اَنْتَ فی قَلبی حُسَیْن و اَنْتَ فی قَلبی حَسَن❤️❤️
رسم شکل قلب من آثار دست #زینب است
#حضرات_عشق
@syed213
🎇🎇🎇🎇🌿🌹🌿🎇🎇🎇🎇
💠 انسان در این دنیا هدفى است که تیرهاى مرگ همواره به سوى او نشانهگیرى مىکند و ثروتى است که مصائب، در غارت آن شتاب دارند و بر یکدیگر سبقت مىگیرند.
همراه هر جرعهاى گلوگیر شدنى و همراه هر لقمهاى (نیز) گلوگرفتنى است.
انسان به نعمتى از آن نمىرسد جز با فراق نعمت دیگر.
به استقبال هیچ روز از عمرش نمىرود جز این که از روز دیگرى از عمرش جدا مىشود، بنابراین ما اعوان و یاران مرگیم و جانمان هدف (عوامل) مرگبار و با این حال چگونه مىتوانیم امید بقا داشته باشیم. این شب و روز هرگز ارزش چیزى را بالا نبرده جز این که پراکنده مىکنند.
📒 #نهج_البلاغه #حکمت191
@syed213
🎇🌹🕊
🎇🌿🌹
🎇🎇🎇🎇
سیدابراهیم(شهیدصدرزاده)
🎇🎇🎇🎇🌿🌹🌿🎇🎇🎇🎇 💠 انسان در این دنیا هدفى است که تیرهاى مرگ همواره به سوى او نشانهگیرى مىکند و ثروتى
✅ شرح و تفسیر حکمت ۱۹۱ نهجالبلاغه...👇🏻👇🏻👇🏻
✨ امام (علیه السلام) در این گفتار نورانى چهرهی واقعى دنیا را به همگان نشان داده و از بیوفایى و ناپایدارى و مشکلات گوناگون آن سخن مى گوید؛ سخنى که از جان مولا برخاسته و بر جان مىنشیند.
💠 حضرت در آن به شش نکته مهم اشاره کرده است:
1⃣ نخست مىفرماید: «انسان در این دنیا هدفى است که تیرهاى مرگ همواره به سوى او نشانهگیرى مىکند و ثروتى است که مصائب، در غارت آن شتاب دارند و بر یکدیگر سبقت مىگیرند» (إِنَّمَا الْمَرْءُ فِی الدُّنْیَا غَرَضٌ تَنْتَضِلُ فِیهِ الْمَنَایَا، وَنَهْبٌ تُبَادِرُهُ الْمَصَائِبُ).
🔺 «غرض» به معناى هدفى است که به آن تیر مىاندازند و «تَنْتَضِلُ» از ریشه «نضل» (بر وزن عزل) به معناى غلبه در مبارزه و «منایا» جمع «منیة» به معناى مرگ است.
🔸 جالب اینکه در این عبارت انسان به دو چیز تشبیه شده؛
🔹 یکى هدفى که تیراندازان آن را نشانه مىگیرند
🔹 و دیگر سرمایهاى که غارتگران آن را چپاول مىکنند.
🔺 انسان آن هدف است و عوامل مرگزا تیرهایى که به سوى او پرتاب مىشوند. وجود انسان و استعدادهاى فراوان او همان سرمایه عظیمى است که مصائب مختلف به غارت آن مىپردازند و به همین دلیل #آرامش_واقعى هرگز در این زندگى دیده نمىشود.
🔺 چگونه انسانى مىتواند آرامش داشته باشد در حالى که دشمنانى از اطراف، او را نشانه گرفت اند و غارتگرانى اطراف خانه او جمع شدهاند.
2⃣ در دومین نکته که در واقع تکمیلکننده نکته پیشین است مىفرماید: «همراه هر جرعهاى گلوگیرشدنى و همراه هر لقمهاى (نیز) گلوگرفتنى است» (وَمَعَ کُلِّ جُرْعَة شَرَقٌ. وَفِی کُلِّ أَکْلَة غَصَصٌ).
🔺 «شَرَق» مایهاى است که گلوى انسان را مىگیرد و «غَصَص» غذایى که گلوگیر مىشود.
🔸 اشاره به این که در کنار هر لذتى از لذات دنیا خطرات و ناراحتىهایى وجود دارد؛ در کنار هر نوشى نیشى است و در کنار هر خوشبختى بدبختى.
🔹 زندگى آمیخته با انواع #مشکلات و #مصائبِ از دست رفتن نیرو و توان جسمانى و بستگان و دوستان و ثروتها و سرمایهها. با این حال کدام #عاقل مىتواند آن را به عنوان #هدف_اصلى خود برگزیند؟
✨ زندگى خالى از هر گونه ناراحتى زندگى جاویدان آخرت در بهشت برین است. «و فقط سراى آخرت، سراى زندگى (واقعى) است، اگر مىدانستند».
🔺 در سوره «فاطر» آیات ۳۴ و ۳۵ مىخوانیم: «آنها مىگویند حمد (و ستایش) براى خداوندى است که اندوه را از ما برطرف ساخت پروردگار ما آمرزنده و سپاسگزار است همان کسى که با فضل خود ما را در این سراى اقامت (جاویدان) جاى داد نه در آن رنجى به ما مىرسد و نه سستى و واماندگى».
3⃣ سپس در ادامه معرفى حقیقت دنیا به سومین نکته پرداخته مىفرماید: «(یکى از مشکلات مهم دنیا این است که) انسان به نعمتى از آن نمىرسد جز با فراق نعمت دیگرى»; (وَ لاَ یَنَالُ الْعَبْدُ نِعْمَةً إِلاَّ بِفِرَاقِ أُخْرَى).
🔺 این نکته واقعیتى ملموس و شایان دقت و عبرت است؛ فى المثل کسى که فرزند ندارد واقعاً در زحمت است، اما هنگامى که خدا این نعمت را به او ارزانى مىدارد مشکلات زیادى براى نگهدارى و اداره و تربیت فرزند به سراغ او مىآید، هنگامى که مرکبى ندارد در زحمت است و وقتى صاحب مرکبى شد آسودگىهاى دیگرى را از دست مىدهد و هنگامى که نام و نشان و شهرتى پیدا مىکند به نعمتى رسیده اما نعمتهاى دیگرى را به سبب این شهرت از دست مىدهد.
🔹 در واقع #تمام نعمتهاى دنیا اینگونه است که نعمتها با هم جمع نمىشوند، بلکه یکى مىآید و دیگرى از دست مىرود.
4⃣ در چهارمین نکته که بىشباهت به نکته قبل نیست مىفرماید: «انسان به استقبال هیچ روز از عمرش نمىرود جز این که از روز دیگرى از عمرش جدا مىشود» (وَ لاَ یَسْتَقْبِلُ یَوْماً مِنْ عُمُرِهِ إِلاَّ بِفِرَاقِ آخَرَ مِنْ أَجَلِهِ).
🔺 گرچه هر روزى از عمر نعمتى از نعمتهاى گرانبهاى الهى است ولى این نعمت از سرمایه عمر انسان برداشته مىشود و او را یک گام به مرگ نزدیکتر مىکند.
🔹 این شبیه همان چیزى است که در یکى دیگر از گفتارهاى حکیمانه امام (علیه السلام)(در حکمت ۷۴ گذشت) که مىفرماید: «نفسهاى انسان گامهاى او به سوى پایان عمر است»
🔸 بسیارند کسانى که از این نکته غافلند؛ گویى عمر خود را در این دنیا جاویدان مىدانند به همین سبب به سادگى روزها و ماهها و سالهایى را به هدر مىدهند بىآنکه چیزى در برابر این سرمایه عظیم دریافت دارند.
🔺 این حقیقت را قرآن مجید به صورت دیگرى بیان کرده، مىفرماید: «سوگند به عصر که انسان در زیان کارى است». چه زیانى از این بالاتر که هر روز که مىگذرد بخشى از سرمایه گرانبهاى عمر او کاسته مىشود.
5⃣ آن گاه در پنجمین نکته که باز در ارتباط با نکات پیشین است مىفرماید: «بنابراین ما اعوان و یاران مرگیم و جانمان هدف (عوامل) مرگبار و با این حال چگونه مىتوانیم امید بقا داشته باشیم»
سیدابراهیم(شهیدصدرزاده)
🎇🎇🎇🎇🌿🌹🌿🎇🎇🎇🎇 💠 انسان در این دنیا هدفى است که تیرهاى مرگ همواره به سوى او نشانهگیرى مىکند و ثروتى
(فَنَحْنُ أَعْوَانُ الْمَنُونِ وَأَنْفُسُنَا نَصْبُ الْحُتُوفِ فَمِنْ أَیْنَ نَرْجُو الْبَقَاءَ).
🔺 «منون» از ریشه «منّ» به معناى قطع و نقصان گرفته شده و از آنجا که مرگ عمر انسان را قطع مىکند و مایه نقصان عدد انسانها مىگردد به آن «منون» گفته شده است. تعبیر به «أعْوانُ الْمَنُون» (یاران و کمک کاران مرگ) از این نظر است که انسان با گذراندن عمر خود گویى به مرگ خویش کمک مىکند و تعبیر به «نَصْبُ الْحُتُوف» (حتُوف جمع «حَتف» به معناى مرگ) اشاره به این است که عوامل نابودى، بیمارىها، سیلها، زلزلهها، جنگها و حادثههاى ناگوار هر کدام جان انسان را نشانه گرفتهاند و سرانجام یکى از آنها تیر خود را به هدف مىزند و به زندگى انسان پایان مىدهد و به این دلیل امام (علیه السلام) مىفرماید: با وجود این عوامل مرگبار ما چگونه امید بقا داریم؟
✨ هیچ کس از یک روز بعد از این و یا حتى یک ساعت بعد آگاه نیست که چه سرنوشتى دارد. آیا در زمره زندگان است، یا در کنار مردگان آرمیده؛ خواه پیر باشد یا جوان، سالم باشد یا بیمار.
6⃣ حضرت در ششمین و آخرین نکته در تکمیل بحثهاى گذشته مىفرماید: «این شب و روز هرگز ارزش چیزى را بالا نبرده جز این که به سرعت باز مىگردند و آنچه را بنا کرده ویران مىسازند و هرچه را جمع کرده پراکنده مىکنند»؛ (وَهَذَا اللَّیْلُ وَ النَّهَارُ لَمْ یَرْفَعَا مِنْ شَیْء شَرَفاً إِلاَّ أَسْرَعَا الْکَرَّةَ فِی هَدْمِ مَا بَنَیَا وَتَفْرِیقِ مَا جَمَعَا).
🔺 شب و روز در واقع واحدهاى زندگى انسان را تشکیل مىدهند که عمر انسان با گذشت آنها سپرى مىشود و نسبت حوادث به شب و روز (با آنکه آنها ظرف زمانند نه عامل حوادث) نوعى مجاز در نسبت است.
🔸 شبیه آنچه در خطبهاى از پیغمبر اکرم (صلى الله علیه وآله) آمده که مىفرماید: «شما مردم شب و روز را دیدهاید که چگونه هرچیز نو و جدیدى را کهنه و هر دورى را نزدیک مىسازند».
🔹 امیرمؤمنان (علیه السلام) با تعبیر دیگرى در خطبه ۹۰ آن را بیان فرموده و به جاى شب و روز، خورشید و ماه را عامل کهنه شدن نوها و دور شدن نزدیکها مىشمرد.
❇️ در یک جمعبندى از مجموع این گفتار حکیمانه مى.توان چنین گفت: از آنجا که «حُبُّ الدُّنْیا رَأْسُ کُلِّ خَطیئَة» و علاقه به مادیات سرچشمه همه یا اغلب گناهان است، امام (علیه السلام) براى کاستن حب دنیا به ناپایدارى آن از تعبیرات بسیار پرمعنا در این کلام نورانى استفاده کرده است.
💠 نخست هدف بودن انسان را در برابر تیرهاى مرگ که سرانجام هر کسى است مطرح مىکند و سپس به خطراتى که در هر لحظه حیات انسان را تهدید مىکند ـ مانند گلوگیر شدن جرعه آب یا لقمه غذا ـ اشاره مىفرماید، سپس به این نکته مهم توجه مىدهد که همیشه مواهب دنیا با محرومیتهایى همراه است و هرگز انسان نمىتواند تمام آنها را یکجا در اختیار بگیرد. آنگاه هشدار مىدهد که روزهاى عمر پىدرپى در گذرند و هر روز، انسان گام تازهاى به سوى مرگ بر مىدارد و مهم اینجاست که از دستدادن سرمایه عمر در اختیار ما نیست؛ چه بخواهیم و چه نخواهیم پىدرپى از ما گرفته مىشود.
✨ مجموع این سخن درس عبرتى است براى همگان تا #زهد در دنیا را پیشه کنند و از حرص و آز و طمع و غرق شدن در لذات بپرهیزند و از این دنیا براى #سعادت_جاویدان خود در سراى آخرت بیندوزند.
@syed213
#خاطره_مادر_شهید_مصطفی_صدرزاده
به مناسبت سالگرد #شهدای_اقتدار
آبان سال ۱۳۹۰ بود، من اهواز خدمت پدر بودم. از اخبار ساعت ۱۴ متوجه شدم که #سردار_تهرانیمقدم و چندتا از نیروهاشون در انفجار موشکی شهید شدند.
شب بود که مصطفی طبق معمول همیشه زنگ زد و احوالپرسی کردیم ولی اون صدای شاد همیشگی را نداشت، وقتی بیشتر ازش جویای حال خودش و بچهها شدم گفت: "ما خوبیم مامان، نگران نباش."
بعد گفت: مامان دوتا از دوستام که یکی از آنها همسایه ما و شب حنابندانش بود به #شهادت رسیدند.
خیلی بهمریخته و ناراحت بود.
من سریع بلیت گرفتم و برگشتم تهران، که در مراسم شرکت کنم. زمانی که در مراسم خاکسپاری بودم جمعیت زیادی شرکت کرده بودند. من کناری ایستاده بودم. به تنها چیزی که فکر میکردم #مادران این دو #شهید بود، که یه دفعه صدای آشنایی به گوشم رسید؛ که میگفت: "مامان دعا کن که خداوند به من هم توفیق #شهادت بده و منو کنار #جواد_سلیمی دفن کنن..."
من یه دفعه برق از چشمانم پرید که #مصطفی تو این جمعیت چطور تونست من رو پیدا کنه و چنین دعایی از من بخواد.
در اون لحظه داشتم به #مادران_شهدا فکر میکردم و چیزی از احساسشون درک نمیکردم، ولی الان دارم با تمام وجودم درکشون میکنم.
حتی کلمه #مادر روی قلبم سنگینی میکنه.
مصطفی دقیقا در #آبان_نود_و_چهار یعنی بعد از #چهار_سال به آرزوش رسید.
👆🏻👆🏻👆🏻
عکس فوق #شهید_مصطفی_صدرزاده بالای مزار خودش و در جوار شهدای #اقتدار ، #شهید_جواد_سلیمی و #شهید_وحید_شیرمحمدلو است.
@syed213
#شهیدانزندهاندونزدپروردگارشانروزیمیگیرند
#سلامبرشهدا
بی هیچ بهانهای
دلم گفت:
روزم با #سلام
بر #بهشتیان
آغاز شود
به امید برگرفتن
جرعهای از
زلال یادت...
باشد که
به #فلاح برسم...
سلام! صبحت بخیر علمدار...🌹
@syed213
🎇🎇🎇🎇🌿🌹🌿🎇🎇🎇🎇
💠 اى فرزند آدم هر چه بیش از مقدار خوراک خود به دست آورى (و آن را ذخیره کنى) خزانهدار دیگران در آن خواهى بود.
📒 #نهج_البلاغه #حکمت192
@syed213
🎇🌹🕊
🎇🌿🌹
🎇🎇🎇🎇
سیدابراهیم(شهیدصدرزاده)
🎇🎇🎇🎇🌿🌹🌿🎇🎇🎇🎇 💠 اى فرزند آدم هر چه بیش از مقدار خوراک خود به دست آورى (و آن را ذخیره کنى) خزانهدار
✅ شرح و تفسیر حکمت ۱۹۲ نهجالبلاغه...👇🏻👇🏻👇🏻
✨ غالب مردم حد و اندازهاى براى به دست آوردن مال و ثروت قائل نیستند و معتقدند هر چه بیشتر بهتر؛ اما هنگامى که درست دقیق مىشویم مىبینیم بهرهی ما از اموالمان همان است که مصرف مىکنیم؛ غذایى که مىخوریم، نوشابهاى که مىنوشیم، لباسى که مىپوشیم، خانهاى که در آن زندگى مىکنیم و مرکبى که بر آن سوار مىشویم و مانند آن، و در مورد بسیارى از اشخاص، این مواد مصرفى تنها گوشهی کوچکى از اموال آنها را شامل مىشود و بقیه را ذخیره مىکنند، پیوسته در حفظ آن کوشش و از آن پاسدارى مىکنند تا سرانجام به فرزندان و دامادها و سایر بستگان خود بسپارند و با دنیایى از حسرت، چشم از آنها بپوشند و با یک کفن بسیار کم ارزش وارد سراى دیگر شوند.
🔹 ابنابىالحدید در شرح نهج البلاغه خود در شرح این کلام نورانى داستانى از «حسن بصرى» و «عبدالله بن اهتم» نقل مىکند، مىگوید: حسن به هنگامى که عبدالله بیمار شده بود و آخرین ساعات عمر خود را طى مىکرد به عیادت او رفت. نگاه کرد دید عبدالله پیوسته چشمش را به صندوقى دوخته که در گوشهاى از اتاق قرار داشت، سپس رو به حسن بصرى کرد و گفت: "در این صندوق صد هزار (درهم) است که نه زکات آن داده شده و نه صله رحم با آن انجام گردیده است." حسن گفت: "مادرت به عزایت بنشیند براى چه چیز آن را ذخیره کردهاى؟" گفت: "براى #ترس از حوادث زمان و مخالفت برادران و ظلم سلطان."
🔺 این را گفت و بعد از مدت کوتاهى از دنیا رفت. حسن در تشییع جنازه او شرکت کرده بود. هنگامى که او را دفن کردند دست خود را (از نهایت تأسف) به یکدیگر زد و اشاره به قبر او کرد و گفت: "این کسى است که شیطان بر او غلبه کرد، او را از حوادث زمان و ظلم سلطان و بیوفایى برادران ترساند و ودایع الهى را براى خود ذخیره کرد سپس از این دنیا غمگین و اندوهناک بیرون رفت، نه زکات مالش را پرداخت نه صله رحم به جاى آورد."
🔺 آن گاه روى به بازماندگان کرد و گفت: "اى وارثان گوارا این مال را بخورید، این مال حلال به دست شما افتاده مراقب باشید وبال شما نشود، این مال از سوى کسى است که آن را جمع کرد و بخل ورزید بر امواج دریاها سوار شد، از بیابانهاى خشک گذشت و از طریق باطل آن را اندوخت و حق آن را نپرداخت، خودش در حیاتش از آن بهره نگرفت ولى ضررهاى او بعد از وفات دامن او را خواهد گرفت. آن را گردآورى کرد و محکم آن را در صندوق نگه داشت تا روز قیامت که روز حسرت است."
🔺 (سپس به حاضران گفت:) "بالاترین #حسرت این است که مال خود را در میزان اعمالِ غیر خودت ببینى. تو بخل ورزیدى نسبت به مالى که خدا به تو روزى کرده بود و در مسیر طاعتش مصرف نکردى براى دیگرى آن را نگه دارى کردى که او در راه رضاى خداوند آن را صرف کند. واى بر این حسرت غیر قابل جبران و رحمت از دست رفته.
🔸 گویا این سخن را از على (علیه السلام) گرفته آنجا که فرمود: «از امیرمؤمنان (علیه السلام) سؤال کردند چه کسى روز قیامت حسرتش از همه بیشتر است؟ فرمود: کسى که در آن روز اموال خود را در میزان اعمال دیگران ببیند که خدا او را به واسطه آن مال وارد دوزخ کند و دیگرى را (که هیچ زحمتى را براى آن نکشیده بود براى نیکوکارى اش) به سبب آن مال وارد بهشت سازد».
❇️ این نکته شایان توجه است که مقصود امام (علیه السلام) از این سخن آن نیست که انسان تنها به اندازه تحصیل قوت خود تلاش و فعالیت اقتصادى داشته باشد بلکه به عکس، طبق دستورات اسلام باید از #طرق_صحیح بسیار تلاش کرد ولى اموالى را که جمعآورى مىکند، اضافه آن را در #راه_خدا و کارهاى #خیر و #خدمت به بندگانش صرف کند، نه این که آنها را ذخیره کرده و براى وارثان بگذارد و خودش هیچ بهرهاى معنوى از آن نبرد.
✨ قرآن مجید نیز به همین معنا اشاره فرموده آنجا که مى.گوید: «از تو سؤال مىکنند چه چیز را انفاق کنند؟ به آنها بگو از مازاد نیازمندىهاى خود انفاق کنید».
💠 مرحوم علامه مجلسى در بحارالانوار در حدیثى از کتاب خصال از امیرمؤمنان على (علیه السلام) چنین نقل مىکند که شخصى از حاجتمندىاش به امیرمؤمنان (علیه السلام) شکایت کرد، امام (علیه السلام) فرمود: «بدان آنچه را از دنیا بیش از مقدار هزینه خود به دست مىآورى خزانهدار دیگران در آن خواهى بود». گویا امام (علیه السلام) مىدانست که زندگى او تأمین است و نیازى را که مطرح کرده فوق آن است، همان گونه که بسیارى از مردم به همین مصیبت گرفتارند؛ پیوسته جمعآورى و به گمان خود براى روز مبادا ذخیره مىکنند در حالى که وضع کار و کسب و فعالیت اقتصادى آنها طورى است که از آینده بدى هرگز خبر نمىدهد. در واقع بسیارى از کسانى که به اندوختن مال روى مىآورند، نه حقوق آن را مىپردازند و نه صله رحم به جاى مىآورند و نه کار نیک با آن انجام مىدهند و مىگویند: "هدف ما تأمین آینده خود و فرزندان است."
👆🏻 اینها سوءظن به #رازقیت خدا دارند، همان گونه که
سیدابراهیم(شهیدصدرزاده)
🎇🎇🎇🎇🌿🌹🌿🎇🎇🎇🎇 💠 اى فرزند آدم هر چه بیش از مقدار خوراک خود به دست آورى (و آن را ذخیره کنى) خزانهدار
در نامه مالک اشتر امام (علیه السلام) مىفرماید: «بخل و ترس و حرص غریزههاى مختلفى است که ریشه همه آن سوء ظن به خداوند است».
@syed213
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 #نماهنگ زیبای "ماه مدینه"
🌹ویژه 17 ربیع الاول ولادت_پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) 🌺
هفته_وحدت
@syed213
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دلیل ناراحتی #روحانی مشخص شد #دکتر_حسن_عباسی بعد از آزادی از زندان از رابطه روحانی با اسرائیلی ها قبل از برجام افشاگری کرد
#شیخ_کذاب
#نجاستی_بنام_اصلاحات
#سرطان_اصلاحات
#نفوذی_های_استکبار
#پادوهای_دشمن
#فتنه_اکبر
@syed213
سیدابراهیم(شهیدصدرزاده)
#شهیدانزندهاندونزدپروردگارشانروزیمیگیرند #سلامبرشهدا بی هیچ بهانهای دلم گفت: روزم با #سل
جرمم این دان،، که ز "جان" دوست ترت می دارم...
#مهدی_جان
هر صبح به رسم نوکری از ما تو را سلام
ای مانده در میان قائله تنها، تو را سلام
ما هر چه خوب و بد، به در خانهی توییم
از نوکران منتظر آقا تو را سلام...
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
@syed213
حاج حسین یکتا: اگر به داشتههایمان شکرگزار نباشیم ناامید میشویم. چهل سالگی انقلاب همراه با بعثت و پختگی نیروهای فرهنگی است. همراه با رجعت به دهه شصت همراه با ویژگیهای خاص آن دهه همچون کار جهادی، کمک رسانی به مردم، شرایط جنگی، اخلاص در کار جوانان و… است. تحولات انقلاب به سرعت رو به جلو محقق میشود.
@syed213
و عمق عشق
هیچگاه شناخته نمی شود
مگر در زمان فراق…
جبران خلیل جبران
@syed213