◻️ تبیین نگاهی نو به عوامل تورم و گرامی
🔸ارائه: حجتالاسلام و المسلمین صادق حیدری (پژوهشگر ارشد حسینیه اندیشه)
1⃣ مسئله تورم بزرگترین مشکل اقتصادی حل نشده (باعث نارضایتی مردم) است. ارجاع حل مسئله تورم در دولتهای گوناگون، به نظام کارشناسی اقتصاد غرب است. مشکل اصلی تورم، عدم تعادل ساختار عرضه و تقاضاست.
2⃣ اولین اصل ساختار عرضه و تقاضا، انگیزه تولید است. انگیزه تولید در اقتصاد سرمایهداری، مبتنی بر تحریک طمع است. تحرک طبق این اصل باعث عدم تعادل در عرضه و تقاضا و ایجاد فاصله طبقاتی است. ناتوانی در تحرک، باعث ایجاد اصل حسد است.
3⃣ در مرحله دوم، این تحریک و تحرک باعث تولید متمرکز (تمرکز ثروت) میشود. مهمترین ساختار تمرکز ثروت در اقتصاد موجود، مفهوم شرکت است. شرکت نیز بخاطر حجم نقدینگی، نیاز به پدیدهای به نام بانک پیدا میکند. برنامههای توسعه مبتنی بر سودآوری این ساختار تمرکز ثروت نوشته میشود.
4⃣ مرحله سوم، نگهداری این ساختار و بیشتر کردن فاصله طبقاتی و ظلم است.
🔸 حاج عظیم ابراهیمپور (داور محترم جلسه):
▫️در مسائل تمدنی با به چهار اصل توجه کرد. اولین اصل، نظام سؤالات به عنوان کلید به چالش کشیدن مسائل مدرنیته است. اصل دوم نظام اصطلاحات تمدنی و غربی است (تورم یک اصطلاح مدرنیته است). اصول بعدی، نظام ارجاعات و نظام اجرایی سازی است.
🕋 دومین اجلاسیه جریانهای تمدنی در قم المقدسة
#جامعیت_اسلام
#قیام_علیه_سند۲۰۳۰
🌐کانال خبرگزاری طب و تمدن اسلامی
→https://eitaa.com/joinchat/3095134386C5a05e04158
→https://t.me/t124ir
🎥 حضور رسانه ها در دومین اجلاسیه مشترک جریانهای تمدنی در قم / ۳ خرداد ۱۴۰۳ - مسجد جمکران - نمایشگاه مسجد جامعه پرداز
#جامعیت_اسلام
#قیام_علیه_سند۲۰۳۰
🌐کانال خبرگزاری طب و تمدن اسلامی
→https://eitaa.com/joinchat/3095134386C5a05e04158
→https://t.me/t124ir
هدایت شده از بسلام آمنين
توضیحات #استاد_رهدار درباره ارائه حجه الاسلام جهانی:
ما حق نداریم روانشناسی خودمان را از جایی شروع کنیم که غربی ها با #حذف_خدا شروع کردند.
#مسئله_محوری
#دومین_اجلاسیه_تمدنی
#الگوی_پیشرفت
◻️ تبیین اجمالی نقش نظریات روانشناشی غربی در ایجاد ناامنی
🔸ارائه: حجتالاسلام و المسلمین جهانیفر (مدیر مدرسه عالی تربیتگرا)
1⃣ مهمترین اشکال روانشناسی غربی، قطع ارتباط خداوند با انسان و جااندازی نظریه خود انسانمحوری است.
2⃣ طبق روایات، نداشتن دین و عقل قابل گذشت نیست چراکه اگر دین از بین رود، امن از بین میرود. اگر امنیت هم از بین رفت باعث افزایش ترس (به چالش کشید شدن زندگی) است. نداشتن عقل هم باعث ازبین رفتن زندگی و عدم معاشرت است.
3⃣ طبق روایات یکی از بدترین قوم، انسانهای بیتفاوت (صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ) در جامعه است. در جامعه غربی، یکی از قوانین عدم قضاوت (به عنوان سلاح هر فرد) و سکوت در مقابل رفتار دیگران است. روایات خیرخواهی برای مومنین و معیار سنجی آنان، نمونهای از توصیههای دینی در بیتفاوت نبودن افراد در جامعه است.
4⃣ در روانشناسی غربی نگاه به انسان بر اساس نیاز محوری و نیمه خالی لیوان نگاه کردن است. اثرات این نگاه در مسائل فرهنگی، اقتصادی و غیره قابل مشاهد است. مطابق روایات نوع نگاه به انسان، استعداد محور و در مسیر شکوفایی این استعدادهاست.
5⃣ جنگهای گسترده در جهان امروز و کالاانگاری بیماران به جهت سودآوری در حوز سلامت نمونهای از نگاه برآمده از علوم انسانی غربی است. روانشناسی از اصولیترین مباحث علوم انسانی غربی است. گسترش فساد، تجاوز و بیبندوباری محصول روانشناسی غربی است.
🕋 دومین اجلاسیه جریانهای تمدنی در قم المقدسة
#جامعیت_اسلام
#قیام_علیه_سند۲۰۳۰
🌐کانال خبرگزاری طب و تمدن اسلامی
→https://eitaa.com/joinchat/3095134386C5a05e04158
→https://t.me/t124ir
🖼 ادامه ی ارائه های علمی اساتید در دومین اجلاسیه مشترک جریانهای تمدنی در قم پس از نماز عصر/ ۳ خرداد ۱۴۰۳ - مسجد جمکران - نمایشگاه مسجد جامعه پرداز
#جامعیت_اسلام
#قیام_علیه_سند۲۰۳۰
🌐کانال خبرگزاری طب و تمدن اسلامی
→https://eitaa.com/joinchat/3095134386C5a05e04158
→https://t.me/t124ir
🔸 حضور نماینده ولیفقیه در استان فارس آیتالله دژکام در دومین اجلاسیه جریانهای تمدنی
⚡️دومین اجلاسیه مشترک جریانهای تمدنی در مسجد جمکران در حال برگزاری است/ این اجلاسیه به تحلیل ۷ مسئله تمدنی می پردازد...
#جامعیت_اسلام
#قیام_علیه_سند۲۰۳۰
🌐کانال خبرگزاری طب و تمدن اسلامی
→https://eitaa.com/joinchat/3095134386C5a05e04158
→https://t.me/t124ir
◻️ تبیین اجمالی شیوه ارزیابی دانشآموز در مدارس آینده
🔸 ارائه: حجتالاسلاموالمسلمین اسماعیلزاده (مدیر مکتب اسلامی)
1⃣ تعلیم از تزکیه جدا نیست (هدف از تعلیم باید رشد باشد). دغدغه ما، ارائه الگوی تزکیه و تعلیم خانواده محور است. در ارزیابی آزمون چند بحث مهم وجود دارد: ۱. سؤال ۲. متعلم ۳. معلم ۴. مدرک ۵. زمان ۶. چگونگی طراحی آزمون. مبتنی بر آیات و روایات، به این نکات توجه نمودیم.
2⃣ طرح سؤال توسط متعلمین، کثرت وقت برای متعلم و کثرت سؤال، پرهیز از نمرهگذاری نیز از موارد دیگر است. تقریرنویسی از مباحث مهم ارزیابی دانشآموز است.
3⃣ ما از آزمون شفاهی، ذیل آموزش و تعلیم استفاده میکنیم. علم نافع نیز مبحث مهمی در تعریف شاخصهای ارزیابی است.
🔸حجتالاسلام رهدار (داور اجلاسیه):
▫️حدود چهل الگوی آموزش و پرورش در دهه اخیر در کشور به وجود آمده است. بنابر بررسی انجام شده و با وجود اشکالات آن، تمام این چهل الگو از الگوی آموزش و پروش حاکمیتی بهتر است. وضعیت آموزش و پرورش امروزه بسیار وحشتناک است و تماما ذیل نظام سرمایهداری قرار گرفته است.
🕋 دومین اجلاسیه جریانهای تمدنی در قم المقدسة
#جامعیت_اسلام
#قیام_علیه_سند۲۰۳۰
🌐 کانال خبرگزاری طب و تمدن اسلامی
→https://eitaa.com/joinchat/3095134386C5a05e04158
→https://t.me/t124ir
◻️ تبیین اجمالی میزان طلای مورد نیاز برای تغییر واحد پول ایران
🔸 ارائه: حجتالاسلاموالمسلمین قدیری (پژوهشگر انجمن پولطلا)
1⃣ بستر نظام سرمایه داری -که باعث فاصله طبقاتی، تورم و غیره شده- پول اعتباری است. ریشه تغییر پول اعتباری، تامین مالی از گسترش ربا بوده است. ایجاد بانک ناشی از همین دیدگاه است. دال مرکزی تغییر این نظام، پول غیراعتباری است (برای اقتصاد مقاوم باید پول و دارایی مقاوم داشته باشیم).
2⃣ حالا سوال این است برای تغییر این واحد و بنابر کثرت حجم مبادلات روزانه و مبادلات خارجی، انقدر طلا موجود داریم؟ به همان اندازه که به ارزش این نقدینگی موجود اضافه شده به ارزش طلا نیز اضافه شده.
3⃣ حجم نقدینگی کشور، هشت هزار همت است. از این مقدار، هزار همت توسط بانک مرکزی چاپ میشود. برای تغییر پول نیز به همین مقدار هزار همت، طلا نیاز است و باید دولت تامین آن را تامین کند. باقی طلای مورد نیاز بر عهده بانکهای خصوصی است.
🕋 دومین اجلاسیه جریانهای تمدنی در قم المقدسة
#جامعیت_اسلام
#قیام_علیه_سند۲۰۳۰
🌐 کانال خبرگزاری طب و تمدن اسلامی
→https://eitaa.com/joinchat/3095134386C5a05e04158
→https://t.me/t124ir
◻️ تبیین اجمالی پیشگیری و درمان بیمارهای مغز و اعصاب و حافظه
🔸 ارائه: حجتالاسلاموالمسلمین قاسمی (پژوهشگر طب اسلامی)
1⃣ ۹۰% تلفات انسانی موجود ناشی از بیماریهای غیرواگیردار است. کثرت بیماریهای موجود ناشی از ضعف در مفاهیم پزشکی موجود است. روش تحقیق بخشی و عدم رجوع به خالق دارای اشراف علت ضعف مفهومی است.
2⃣ بعضی مفاهیم پایه مغز و اعصاب بنابر روش تحقیق مبتنی بر اشراف عبارتاند از: مغز از چربی خون تشکیل شده است. نخاع منشأ تولید نطفه است. عصب نگهدارنده گوشت است (منشأ گرفتگیهای عضلات عصبی است). ریشه عصب از نطفه پدر است. مغز و اعصاب ابزار مدیریت قلب است.
3⃣ پنج دسته گروه بیماری مغز و اعصاب وجود دارد. گروه بیماریهای جنون، ضعف عصب و فلج، کاهش حجم مغز، صداع و ضربهمغزی است.
4⃣ مهمترین راههای پیشگیری این بیماریها، احیای مشاغل برتر، الگوی صحیح خواب، مجامعت و تغذیه است. همچنین تغییر در طبقهبندی علم نیز پیوست پیشگیری در حوزه علم است.
🕋 دومین اجلاسیه جریانهای تمدنی در قم المقدسة
#جامعیت_اسلام
#قیام_علیه_سند۲۰۳۰
🌐 کانال خبرگزاری طب و تمدن اسلامی
→https://eitaa.com/joinchat/3095134386C5a05e04158
→https://t.me/t124ir
◻️ تبیین اجمالی ساختار عملکرد دواء
🔸 ارائه: حجتالاسلاموالمسلمین نادری (پژوهشگر طب اسلامی)
1⃣ یک تعریف جامعتری بنابر ایات و روایات نسبت به تعریف دواء در ذهن مبارک شما وجود دارد. طبق آیات و روایات، ۱۲ نوع گروه دوایی است.
2⃣ یکی از گروههای دوایی، تَجَوُّع (گرسنگی و تشنگی اختیاری) است. یکی از انواع تجوع، روزه گرفتن است. یکی از مصادیق دیگر، ترک ناهار است (شام را نباید ترک کرد).
3⃣ نوع دوم دواها،حِمْیَة (پرهیز کردن) است. یکی از انواع حِمْیَة، پرهیزهای خوردن و آشامیدن، نگاه ونظر, حوزه مسکن، فکر و نیت. در حوزه پرهیز تغذیه، مراد کم خوردن است. پرهیزات مطلق فقط شامل غذاهای مدرنیته, میوه در غیر فصل و غیر طیبات است.
4⃣ نوع سوم دواء، داروهای مرتبط با نیت و دعاست. صدقه و ترک حسد است. نوع چهارم دواء، نور و نظر است. پشت نشستن به آفتاب باعث درمان غلبه است. نوع پنجم، مسئله کلام و بیان است. انواع دیگر شامل لباس (شامل انواع پوشش، جنس، رنگ و غیره است)، هوا و ریح، ظروف، تغذیه، اعمال یداوی، داروهای مفرده و داروهای مرکبه است.
5⃣ برخی داروهای مفرده، داروهای جامع است. نمک یکی از دواهای جامع است که ۷۲ نوع بیماری را درمان میکند. باید این نوع دوای جامع به صورت عمومی معرفی شود.
🕋 دومین اجلاسیه جریانهای تمدنی در قم المقدسة
#جامعیت_اسلام
#قیام_علیه_سند۲۰۳۰
🌐 کانال خبرگزاری طب و تمدن اسلامی
→https://eitaa.com/joinchat/3095134386C5a05e04158
→https://t.me/t124ir
🚨 کارزار ممانعت از پیوستن ایران به معاهده پاندمی
#نشر_حداکثری
🔴 تا چند روز دیگر پیمان پاندمیک در ژنو توسط کشورها خصوصا دولت ایران که همیشه تابع سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی بوده امضا و اجرا میشود ، با این پیمان همان استقلال باقی مانده کشورها به صورت قانونی به بهانه سلامت بشریت از بین خواهد رفت!!
🔴 #معاهده_پاندمی در واقع در راستای تشکیل یک حکومت جهانی توتالیتر است که به سازمان بهداشت جهانی قدرت مطلق و اختیار کنترل بر امنیت زیستی جهانی میدهد، مانند: اختیارات اجرای شناسه های دیجیتال، کارت های واک.س.یناسیون، وا.کس.یناسیون های اجباری، محدودیت های سفر، مراقبت های پزشکی استاندارد و اجرای قرنطینه ها، محدودیت کشاورزی و ...
❌️ این معاهده به معنای واقعی بشریت را به بردگی خواهد کشاند و اساسیترین حقوق و آزادیهای ملتها را سلب خواهد کرد!
⛔️ معاهده پاندمی اساسا یک حمله مستقیم به حاکمیت و استقلال کشورهای عضو آن و همچنین حمله مستقیم به استقلال فیزیکی انسانهاست!
لینک کارزار:
https://www.karzar.net/106953
🌐 کانال خبرگزاری طب و تمدن اسلامی
→https://eitaa.com/joinchat/3095134386C5a05e04158
→https://t.me/t124ir
هدایت شده از بیداری بزرگ
تعطیلی روز شنبه را به یهودیان کلیمی، اشکنازی، سفارودی، فریسی، آنونسی، خزری و دوستان بهائیشان و نیز دیگر دوستانشان در اتاق بازرگانی، مجلس و سایر نهادهای وابسته تبریک عرض میکنم؛
باشد که اجرای سند توسعهی پاچهدار ۲۰۳۰ زهر مارتان شود!
✍جنید
🆔@awake_vs_reset