🔴⚡️پویش #همکلاسی_شهیدم
🔺 نامه ای #برای_آرتین
دانش آموز سید احمد میر بدیعی
کلاس دوم -دبستان شاهد آزادشهر
🔺نامه ها و دلنوشته هایتان را جهت انتشار به آیدی زیر بفرستید :👇
@admin_abes
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️وقتی میگیم این ها لایق دلسوزی و رحم کردن نیستن از چی حرف میزنیم!!!
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️روایتی از مردی که پسر ۸ سالهاش مقابل چشمانش شهید شد!
🔺موقع اذان مغرب بود، دور ضریح خلوتتر از باقی اوقات، فرصت مناسب بود برای عکس گرفتن. از سیرجان اومدیم با خانواده، بچهها رو جلو ضریح گذاشتم، گفتم دستتون رو بذارید رو پنجرههای ضریح آقا، به گوشی نگاه کنید من عکس بگیرم. داشتم آماده میشدم که ازشون عکس بگیرم، یکدفعه صدای جیغ و داد همهجا رو برداشت. فقط جیغ و اینکه میشنیدم فرار کنید. گیج شدم، نمیدونستم چیشده تا اینکه صدای تیراندازی نزدیکتر شد. بچه بزرگم ۸ سالش بود، دستشو گرفتم و این کوچیکه رو هم بغل کردم دویدیم. رفتیم پشت یکی از این کولرگازیهای ایستاده، پناه بگیریم. بچهها رو خوابوندم زمین و خودمو انداختم روشون که تیر نخورن. اون نامرد ما رو دید و شروع کرد تیراندازی، هی داد میزدم نزن بچهست، نزن، ولی کارشو کرد. پسر بزرگم یک لحظه سرشو از زیر بدن من آورد بالا ببینه چیشده که تیر خورد بهش و ...😭😭
بعد از گریه مفصلش گفت زنش رو هم از دست داد و حالا خودش مونده و این بچه سه سالهش که هردو مجروح هستن. این پسر سهسالهاش حرف نمیزد، ترس و تنهایی همه وجودش رو گرفته بود. پرسیدم تونستی آخرین عکس رو از پسرت بگیری یا نه که بغض هردومون ترکید.😭
#شهید_علیاصغر_گوئینی
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴 ⚡️ دستور حمله به رانندگان اسنپ صادر شد.
🔺پس از اینکه در هفته های اخیر لیدرهای اغتشاشات از قبیل گلشیفته فراهانی، علی جوانمردی و.. تمام تلاششان را کردند مردم را تحریک به تحریم نرم افزار اسنپ نمایند، حالا آنان با منتشر کردن توییت های واهی به صورت علنی رانندگان اسنپ را تهدید به حمله کردند!
🔺گفتنیست که در سراسر کشور بیش از 3 میلیون راننده در بخش های مختلف اسنپ مشغول به کار است که لیدرهای اغتشاشات مدعیان زندگی و آزادی هستند این روزها، تمام عزمشان را برای بیکار کردن و فشار به آنان جزم کردند!
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️ آغوشی برای آرتین
🔺اثر هنرمند: لیلا تیموری نژاد
#برای_ایران
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️واقعیت میدان با رسانه فرق دارد.
🔺صبح از ساعت ۷ تا ۹ تقریبا نصف تهران را برای رسیدن به جلسه ای طی کردم
حدود ۵۰۰خانم را در مسیر شمردم
از مولوی و فردوسی تا انقلاب و ولیعصر
جامعه آماری جالب و خارج از تصور بود..
۴۰۰خانم چادری یا پوشش کامل
۸۹خانم با پوشش متوسط
و فقط ۱۱خانم بدون پوشش مو
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️ زنی که #حامدبهداد و خاخام های اسرائیلی نگرانش شده اند کیه؟!👆
🔺واقعا چرا #سلبریتیهای_سفارتخانه_ای همیشه نگران قاتل ها و جانی ها میشن؟!
این بازیگر چرا نگران #آرتین نمیشه؟!
#آرمیتا_عباسی #بازیگران #ایران #یهودی #زن #دختر #اغتشاش #کوکتل_مولوتف
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️کتاب «زن، زندگی آزادی» منتشر شد.
🔺 علاقهمندان میتوانند جهت خرید و سفارش این کتاب به آدرس زیر مراجعه فرمایند:
🌐 https://soada.ir/shop/product/zan_zendegi_azadi/
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️ معاونت تبلیغ موسسه امیر بیان علیهالسلام شعبه تهران برگزار میکند:
🔺 اعزام مبلغ توانمند به مدارس شاخص در استان تهران
🔺به صورت گروهی و انفرادی
📅زمان عملیات ۱۰آبان الی ۲۳آبان
♨️ با بهرهمندی از:
◀️ جلسات آموزشی و توانمندسازی
◀️ محتوای چند رسانه ای برای آزادی
🔺 در صورتی که در زمینهی تبلیغ دانش آموزی تخصص و رزومه دانش آموزی دارید
نام و شمارهی تماس خود را به آیدی:
@RahimiTehranAmozesh
ارسال نمایید.
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️مغلطه محمد قوچانی در مورد دلایل شروع جنگ و بحران سوریه #بخش_اول
🔺شب گذشته آقای محمد قوچانی در یک برنامه مناظره با قاسم روانبخش در شبکه ۴ تلویزیون مطالب و مواردی را گفت که برخی از آنها را هم به بنده به عنوان یک روزنامه نگار و کسی که ایشان را از نزدیک میشناسم و با او کار کردهام قبول دارم. اما در این اظهاراتش چند مغلطه کرد که باید به آن پاسخ داد تا یک وقتی کسی فکر نکند همه حرفهایی که زد درست است. یکی از حرفهایی که از ۱۱ سال پیش تا به امروز و از زمان شروع بحران سوریه توسط همین جریانی که آقای قوچانی هم به آن تعلق دارد مطرح شد و بر آن اصرار میکردند و تکرار میشود این است که مسبب بحران سوریه شخص آقای بشار اسد است؟!
🔺در این برنامه مناظره هم آقای قوچانی ادعا کرد که اگر رئیسجمهور سوریه از قدرت کناره گیری میکرد و اصلاحات سیاسی را انجام میداد سوریه به این سرنوشت دچار نمیشد و بحرانی برای این کشور پیش نمیآمد که امروز به عنوان سوریه سازی ایران میگویند و اگر ایران هم این اصلاحات را انجام ندهد به سرنوشتی چنین دچار خواهد شد ناشی از همین مسئله است؟! از محمد قوچانی که او را فردی کتابخوان و اهل مطالعه میدانم این حرفها واقعاً بعید است اما با توجه به نگاه سیاسی که او در آن رشد کرده میتوان این حرف را بیشتر سیاسی دانست تا واقعی؟!
🔺حقیقت امر آن است که اگر رئیس جمهور سوریه ۱۰ بار اصلاحات سیاسی در کشور انجام میداد و دست به هر اقدامی که میزد باز هم سوریه دچار بحران می گشد دلیل آن نیز ربطی به اصلاح سیاسی و اصلاح ساختار حکومتی ندارد، بلکه ربط به آن مسئلهای دارد که در این صحبتها حداقل آقای قوچانی خجالت کشید و آن را مطرح نکرد و آن نیز حضور کامل سوریه در محور غربی - عبری - عربی و نهایت اردوغان یا اخوانی و خروج از جریان مقاومت است که آقای اسد حاضر به تن دادن به آن نشد. البته قوچانی این نوع رابطه را برای ایران در قالب برجام مطرح کرد و به نظرش رسید که اگر بگوید که حکومت برجام را بپذیرد فشارهای غرب هم کم خواهد شد!
🔺متاسفانه این اظهارات نشان میدهد که آقای قوچانی یا از سیاست جهانی آگاهی ندارد یا ساختار سیاسی سوریه را نمیشناسد و بافت قومی، جمعیتی، مذهبی و پراکندگی آن را مطالعه نکرده است و یا در نهایت راهبردهای جهانی در حوزه انرژی، قرار گرفتن سوریه در محور مقاومت، حمایت سوریه از آرمان فلسطین و همراهی این کشور با ایران را میخواهد نادیده بگیرد اما با وجود همه این موارد آیا اگر در سوریه دولت مرکزی همه مخالفان را هم وارد حکومت میکرد (که عمده آنها از اخوانالمسلمین بودند و پیش از این سابقه جنگ مسلحانه با دولت و ارتش را داشتند) آیا این اتفاقات نمیافتاد؟!
🔺مسلم بدانید که سوریه مشکلش به هیچ عنوان اصلاحات سیاسی نبود چرا که همین حکومت در طول چند دهه گذشته ادامه حیات داده و هیچ مشکلی هم برای پیش نیامده بود در واقع دولت سوریه به لحاظ سیاسی دولتی متکثر بود و همه طیفهای قومی و مذهبی در آن حضور داشتند. بزرگترین مخالف دولت سوریه همان اخوانیها بودند که به لحاظ رفتاری با سازمان منافقین ایران قابل قیاس هستند و هیچ عنوان نباید اخوانیهای سوریه را با اخوانیهای مصر یا تونس مقایسه کنیم که اگر مقایسه صورت بگیرد قیاس مع الفارق است.
🔺از چند سال پیش از شروع بحران بارها بسیاری از مقامات عربی و غربی با سفر به دمشق و دیدار با مقامات مختلف این کشور به آنها گفته بودند که اگر از محور مقاومت خارج شده، از ایران دوری کنند وضع سوریه بهتر خواهد شد و حتی پس از شروع بحران و جنگ داخلی مقامات مختلف عربی و غربی با سفر به دمشق به سوریها گفتند که اگر همین امروز تعهد بدهند که دیگر در محور مقاومت قرار نداشته و از ایران دوری میکنند، جنگ به پایان خواهد رسید!؟
🔺اما مسئله دیگر که بدون شک خارج از برداشتهای فکری و حوزه مطالعه آقای قوچانی است دلایل ترکیه برای مداخله در امور داخلی سوریه و کمک به تروریستها و اجازه دادن به دهها هزار تروریست چند ملیتی برای ورود به خاک سوریه و پیوستن به گروههای مختلف تروریستی تکفیری در این کشور بود. در حقیقت اردوغان پیش از آنکه دلش به حال دموکراسی و مردم سالاری در سوریه سوخته باشد از اتحاد دمشق - تهران که به تازگی با قدرت گرفتن آقای نوری المالکی در عراق داشت به یک محور بسیار قدرتمند تبدیل شد و ایران با عبور از خاک عراق و سوریه به مدیترانه میرسید و به جای ترکیه سوریه هاب انرژی و حمل و نقل بینالمللی و ترانزیت غرب به شرق و بالعکس میشد نگران بود و به همین دلیل تلاش کرد تا آتش جنگ را در همسایه جنوبی برافروخته و به این ترتیب با بحران آفرینی، از شکوفایی کشور سوریه و تبدیل آن به یک منطقه ترانزیتی مهم گردد. این مسئله را چندین بار اردوغان در دیدار با مقامات آمریکایی به آنها گوشزد کرده بود.
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️مغلطه محمد قوچانی در مورد دلایل شروع جنگ و بحران سوریه #بخش_دوم
🔺اما مسئله بعد که باید به آن توجه کرد و نگاه آقای قوچانی را به آن جلب میکنم این است که در طول ۱۱ سال گذشته از شروع بحران در سوریه مناطق وسیعی از خاک این کشور در کنترل و اشغال همان گروهها و جریانهای مخالف دولت سوریه بوده است؛ باید از آقای قوچانی پرسید چرا در طول این سالها این مخالفان سیاسی که به زعم او باید شریک دولت میشدند تا در سوریه دموکراسی ایجاد کنند چرا در شمال و شرق سوریه تروریستهای مورد حمایت آمریکا در حال یک مدیریت محلی دیکتاتوری با سرکردگی پکک هستند و در دیگر مناطق این کشور تروریستهای جبهه النصرة خلافت خود را تشکیل دادند؟! مگر آنها دنبال دموکراسی و مردم سالاری و انقلاب نبودند؟ پس چرا نمیتوانند این خواسته افرادی مانند آقای قوچانی را جامه عمل بپوشانند؟!
🔺تقلیلگرایی بحران سوریه به یک عامل پیش پا افتاده و سیاسی بیشتر ناشی از ناآگاهی و ناآشنایی با راهبردهای کلان نظم حاکم بر جهان، جنگ انرژی، دعوا بر سر خطوط مواصلاتی و تجارت آینده است؛ بحران سوریه یک کشمکش جدید در حوزه تعاملات بینالمللی بود که پیامد مستقیم شکست در رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، ناکامی در غلبه بر مقاومت فلسطین، ناتوانی در جلوگیری از گسترش نفوذ ایران و همچنین حضور دوستان و متحدان ایران در عراق است، مسألهای که برای آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم های عربی غیرقابل پذیرش و تحمل بود و به همین دلیل دنبال آن بودند تا از یک جایی محور مقاومت را به عنوان رقیب خود نابود کنند. اگر نگرانی غرب از حقوق بشر در سوریه بود چرا از رژیمهای دیکتاتوری در کشورهای حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا حمایت میکند و به دنبال برقراری دموکراسی در آنجا نیست؟
🔺این نگاه باید برای همیشه از ایران رخت بربسته و امثال آقای قوچانی هم باید بدانند که اگر در ایران بزرگترین دموکراسی جهان هم حاکم شود باز هم چیزی از مشکلات کشور کم نخواهد شد چرا که این مشکل ناشی از دموکراسی، حقوق بشر و آزادی بیان و عوامل و بهانههای دیگری که روزانه با آن غرب دارد مداخلههای خود در ایران را توجیه میکند نیست و این مشکل بیشتر به دلیل قدرت روز افزون ایران، گستردگی و فناوری کشورمان، حضور و نفوذ ایران در منطقه و به چالش کشیدن نظم آمریکایی و مقابله با توسعه طلبی رژیم صهیونیستی است.
🔺اینکه آقای قوچانی و دیگر دوستان ندانند جهان در چه کشمکش ژئوپلتیک و جنگ برای ایجاد نظم نوین جهانی قرار گرفته و ایران به عنوان یکی از اصلیترین طرفهای درگیر در نظم جهانی آینده برای غرب ایجاد چالش کرده و بنابراین باید بر اساس همان طرح خاورمیانه جدید یا بزرگ صهیونیستها تجزیه و تضعیف گردد، برای من عجیب نیست چرا که در طول این سالها هیچ وقت از آنها تاکید بر این موضوع مهم را نشنیدم و آنها یک بار هم در این مورد اظهار نظری نکردند که مشکل آمریکا با جمهوری اسلامی نیست بلکه آنها با ایران مشکل دارند.
🔺بله ما هم معتقد به اصلاح و تغییر در کشور بوده و هستیم و در این زمینه هیچ شکی هم وجود ندارد و آن جریان طراح و بسیار بانفوذی که برای قدرت طلبی خود در حال فدا کردن همه ارکان کشور و نیروهای موجود در آن است باید دست از قدرت طلبی و زیاده خواهی بردارد و اگر برندارد خودش را به همراه این کشتی که همه در آن حضور دارند غرق خواهد کرد و باید اصلاح شود. هر چند این یک مسئله داخلی و سیاسی است که اثرات بیرونی هم دارد اما در مجموع باعث تغییر نگرش و رویکرد جریانهای خارجی نسبت به داخل نخواهد شد و هر حکومتی با هر گرایشی، با هر روش و شیوه رفتاری در ایران به قدرت برسد به دلیل همان عناصری که گفتم دوباره مورد هجمه قرار خواهد گرفت.
🔺ما امیدواریم که جریان حذفی که همه نیروهای سیاسی کشور را با انگها و بهانههای مختلف به حاشیه رانده و تلاش کرد تا قدرت را به صورت انحصاری در دست خود بگیرد حالا هم به میدان بیاید و عرض اندام کند! چرا هیچکس اعضای این باند قدرت که در سایه نشسته و در بزنگاهها حضور پیدا میکنند (به ویژه در هنگامه انتخابات و میخواهند مجلس شورا و خبرگان، شوراهای شهر و ریاست جمهوری را در اختیار خود داشته باشند) خالا که روز سخت کشور است به میدان نمیآیند و حرفی نمیزنند؟ چرا آنها دست از صدا و سیما بر نمیدارند و اجازه نمیدهند نماینده همه افکار و اندیشهها در کشور باشد؟!
🔺 آن آقایی که نشسته و یک تنه برای صدا و سیما تصمیم میگیرد چرا خودش به میدان نیامده و یک کلمه حرف نزده است؟ چرا یکبار به خیابان نیامد تا برای آن چیزی را که مال خودش میداند مبارزه کند؟ چرا در تاریکی نشسته و روشنایی را نگاه میکند؟ فکر میکنید با این چیزها را نمیدانیم یا نمیفهمیم؟! خیلی بیشتر از این چیزها میدانیم و میفهمیم اما به خاطر برخی ملاحظات کمتر میگوییم و کمتر مینویسیم. اما این هم راه و روش درستی نیست؟!
12.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴⚡️ ۴ دقیقه متفاوت از تشییع پیکر شهید آرمان علیوردی در تهران😭
◀️ مشاهده با کیفیت بالاتر
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی