🔴⚡️مغلطه محمد قوچانی در مورد دلایل شروع جنگ و بحران سوریه #بخش_دوم
🔺اما مسئله بعد که باید به آن توجه کرد و نگاه آقای قوچانی را به آن جلب میکنم این است که در طول ۱۱ سال گذشته از شروع بحران در سوریه مناطق وسیعی از خاک این کشور در کنترل و اشغال همان گروهها و جریانهای مخالف دولت سوریه بوده است؛ باید از آقای قوچانی پرسید چرا در طول این سالها این مخالفان سیاسی که به زعم او باید شریک دولت میشدند تا در سوریه دموکراسی ایجاد کنند چرا در شمال و شرق سوریه تروریستهای مورد حمایت آمریکا در حال یک مدیریت محلی دیکتاتوری با سرکردگی پکک هستند و در دیگر مناطق این کشور تروریستهای جبهه النصرة خلافت خود را تشکیل دادند؟! مگر آنها دنبال دموکراسی و مردم سالاری و انقلاب نبودند؟ پس چرا نمیتوانند این خواسته افرادی مانند آقای قوچانی را جامه عمل بپوشانند؟!
🔺تقلیلگرایی بحران سوریه به یک عامل پیش پا افتاده و سیاسی بیشتر ناشی از ناآگاهی و ناآشنایی با راهبردهای کلان نظم حاکم بر جهان، جنگ انرژی، دعوا بر سر خطوط مواصلاتی و تجارت آینده است؛ بحران سوریه یک کشمکش جدید در حوزه تعاملات بینالمللی بود که پیامد مستقیم شکست در رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، ناکامی در غلبه بر مقاومت فلسطین، ناتوانی در جلوگیری از گسترش نفوذ ایران و همچنین حضور دوستان و متحدان ایران در عراق است، مسألهای که برای آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم های عربی غیرقابل پذیرش و تحمل بود و به همین دلیل دنبال آن بودند تا از یک جایی محور مقاومت را به عنوان رقیب خود نابود کنند. اگر نگرانی غرب از حقوق بشر در سوریه بود چرا از رژیمهای دیکتاتوری در کشورهای حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا حمایت میکند و به دنبال برقراری دموکراسی در آنجا نیست؟
🔺این نگاه باید برای همیشه از ایران رخت بربسته و امثال آقای قوچانی هم باید بدانند که اگر در ایران بزرگترین دموکراسی جهان هم حاکم شود باز هم چیزی از مشکلات کشور کم نخواهد شد چرا که این مشکل ناشی از دموکراسی، حقوق بشر و آزادی بیان و عوامل و بهانههای دیگری که روزانه با آن غرب دارد مداخلههای خود در ایران را توجیه میکند نیست و این مشکل بیشتر به دلیل قدرت روز افزون ایران، گستردگی و فناوری کشورمان، حضور و نفوذ ایران در منطقه و به چالش کشیدن نظم آمریکایی و مقابله با توسعه طلبی رژیم صهیونیستی است.
🔺اینکه آقای قوچانی و دیگر دوستان ندانند جهان در چه کشمکش ژئوپلتیک و جنگ برای ایجاد نظم نوین جهانی قرار گرفته و ایران به عنوان یکی از اصلیترین طرفهای درگیر در نظم جهانی آینده برای غرب ایجاد چالش کرده و بنابراین باید بر اساس همان طرح خاورمیانه جدید یا بزرگ صهیونیستها تجزیه و تضعیف گردد، برای من عجیب نیست چرا که در طول این سالها هیچ وقت از آنها تاکید بر این موضوع مهم را نشنیدم و آنها یک بار هم در این مورد اظهار نظری نکردند که مشکل آمریکا با جمهوری اسلامی نیست بلکه آنها با ایران مشکل دارند.
🔺بله ما هم معتقد به اصلاح و تغییر در کشور بوده و هستیم و در این زمینه هیچ شکی هم وجود ندارد و آن جریان طراح و بسیار بانفوذی که برای قدرت طلبی خود در حال فدا کردن همه ارکان کشور و نیروهای موجود در آن است باید دست از قدرت طلبی و زیاده خواهی بردارد و اگر برندارد خودش را به همراه این کشتی که همه در آن حضور دارند غرق خواهد کرد و باید اصلاح شود. هر چند این یک مسئله داخلی و سیاسی است که اثرات بیرونی هم دارد اما در مجموع باعث تغییر نگرش و رویکرد جریانهای خارجی نسبت به داخل نخواهد شد و هر حکومتی با هر گرایشی، با هر روش و شیوه رفتاری در ایران به قدرت برسد به دلیل همان عناصری که گفتم دوباره مورد هجمه قرار خواهد گرفت.
🔺ما امیدواریم که جریان حذفی که همه نیروهای سیاسی کشور را با انگها و بهانههای مختلف به حاشیه رانده و تلاش کرد تا قدرت را به صورت انحصاری در دست خود بگیرد حالا هم به میدان بیاید و عرض اندام کند! چرا هیچکس اعضای این باند قدرت که در سایه نشسته و در بزنگاهها حضور پیدا میکنند (به ویژه در هنگامه انتخابات و میخواهند مجلس شورا و خبرگان، شوراهای شهر و ریاست جمهوری را در اختیار خود داشته باشند) خالا که روز سخت کشور است به میدان نمیآیند و حرفی نمیزنند؟ چرا آنها دست از صدا و سیما بر نمیدارند و اجازه نمیدهند نماینده همه افکار و اندیشهها در کشور باشد؟!
🔺 آن آقایی که نشسته و یک تنه برای صدا و سیما تصمیم میگیرد چرا خودش به میدان نیامده و یک کلمه حرف نزده است؟ چرا یکبار به خیابان نیامد تا برای آن چیزی را که مال خودش میداند مبارزه کند؟ چرا در تاریکی نشسته و روشنایی را نگاه میکند؟ فکر میکنید با این چیزها را نمیدانیم یا نمیفهمیم؟! خیلی بیشتر از این چیزها میدانیم و میفهمیم اما به خاطر برخی ملاحظات کمتر میگوییم و کمتر مینویسیم. اما این هم راه و روش درستی نیست؟!
12.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴⚡️ ۴ دقیقه متفاوت از تشییع پیکر شهید آرمان علیوردی در تهران😭
◀️ مشاهده با کیفیت بالاتر
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️ فتنه تینیجری teenager
🔺اصلا تعجب نکنید از اینکه توی فتنه اخیر، نوجوون ها و تینیجرها نقش پر رنگی داشتند. تاریخ تکرار میشه، قبلا هم اینو داشتیم. کجا؟ کی؟
🔺نوجوون هایی که جذب سازمان مجاهدین خلق میشدن و دست به اسلحه می بردن، یعنی ما یه بار دیگه سال ۶۰ اینو تجربه کردیم.
🔺نوجوون هایی داشتیم که با سن کمشون، تعداد زیادی آدم کشته بودند!
🔺نوجوونی داشتیم که ۱۶ سالش بوده و ۱۶ نفر رو به شهادت رسونده! میپرسید چطور؟ مگه ممکنه؟ بله، ممکنه...
⚡️ سازمان منافقین روی نوجوون ها سرمایه گذاری میکردبه دو دلیل:
یک: نوجوون احساساتیه
دو: نوجوون کم سواده، اطاعت و آگاهی زیادی نداره
به همین خاطر زود تحریک میشه
🔺مگه اکبر گودرزی که شهید مطهری رو به شهادت رسوند، چند سالش بود؟ ۲۰ سال، تازه او مسول گروهک فرقان بود، مابقی که سنشون از او هم کمتر بود
🔺یا اونی که شهید دستغیب رو شهید کرد، یه دختر ۱۷ ساله بود.
🔺اگه فتنه اخیر رو در سه ضلع خلاصه کنیم، این طوری میشه:
۱. رسانه ها
۲. لیدرها و لمپن های اغتشاش
۳. خواص پشت صحنه که به اغتشاشات، مشروعیت میدادن.
🔺نوجوون ها جزء همون لمپن هایی هستن که زود تحریک میشن و قدرت تصمیم گیری ندارن.
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴⚡️ نیلوفر فولادی که یادتون هست، همون که توی هلند عریان شده بود تا به ممنوعیت لخت شدن در ایران اعتراض کنه، حالا خبر رسیده بخاطر همون کارش که با قوانین پوشش در کشور هلند مغایرت داشته توسط پلیس این کشور بازداشت شده!!!!
🔺آبجی شما اگه میتونی اول هلند را آزاد کن، ایران پیشکش!!!
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️توی کشور خودش هر سال بیش از هزار نفر بدست پلیس کشته میشن بعد ماموریت گرفته مردم ایران رو تحریک کنه و به خیابانها بیاره
🔻کنترل سلبریتیهای اونا بدست پنتاگون و سیا است برعکس کشور ما
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴⚡️«قوی بمان، قصهات هنوز تمام نشده…!»
🔺 زن، زندگی، آزادی به روایت نوجوان دهه هشتادی...
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️وصیت شهید حمید باکری خطاب به فرزندانش که انگار برای امروز نوشته شده است.
🔺وصیت به احسان و آسیه عزیز :
انشاءالله هرگاه به سنی رسیدید که توانستید این وصایا را درک نمائید هرچند روز یکبار این وصیتنامه را بخوانید؛
🔺احکام اسلامی را (فروع دین) با تعبد کامل و به طور دقیق و با معنی به جا آورید؛
به کسب علم و آگاهی و شناخت در تاریخ اسلام و تاریخ انقلاب اسلامی اهمیت زیادی قائل باشید؛
قدر انقلاب اسلامی را بدانید و مدام در جهت تحکیم مبانی جمهوری اسلامی کوشا باشید و زندگی خود را صرف تحکیم پایه های آن قرار دهید؛
در جماعات و مراسم بخصوص نماز جمعه، دعای کمیل و . . . و در مجالس بزرگداشت شهدا مرتب شرکت نمائید؛
رساله حضرت امام را دقیق خوانده و مو به مو اجرا نمائید؛
🔺شهید حمید باکری این است. کسی که دغدغه اش دفاع از انقلاب اسلامی، تحکیم پایه های جمهوری اسلامی و اجرای احکام اسلامی است. نه کسی که دختر بیولوژیک و اصلاح طلبش ادعای سخنگوییاش را دارد. دختری که زیر دست یونسی تربیت شده و بیاعتنا به وصیت پدرش، در دفاع از بیحجابی و منکرات دینی و تضعیف جمهوری اسلامی منبر وعظ میرود؛ آن هم به نمایندگی از شهید!
#باشهداء
#حمید_باکری
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
☀️بسم ربّ الشهداء و الصدیقین
🔴⚡️بمناسبت 9 آبان سالروز شهادت تکاور پاسدار شهید محمد زهره وند
🔺«توکل» شرط اول و آخر زندگی محمد بود، با اینکه درآمد زیادی نداشت همیشه و همه جا توکلش به خدا بود و هیچگاه به خاطر مسائل مالی ناراحت نمیشد.
🔺نمونه کامل یک مرد با ایمان بود که نماز اول وقتش هرگز ترک نمیشد و محبتهای بیدریغش به همه میرسید.
🔺 نصایح و اوامر به معروفش را جوانان محل و بستگان دور و نزدیک قبله راهشان میکردند.
🔺برای بزرگتر از خودش خصوصاً پدر و مادرمان احترام عجیبی قائل بود.
🔺 توصیه به حجاب از اولویتهایش بود
#باشهداء
#محمد_زهره_وند
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴⚡️سفربخیر ...
🔺غریب گیر آوردنت در گودی فتنه
چقدر شقایق روییده بر
آن تن خسته
#حاج_مهدی_رسولی
#شهید_آرمان_علی_وردی
#لبیک_یا_خامنه_ای
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴⚡️در حاشیه مراسم باشکوه تشییع شهدای مظلوم شاهچراغ....
🔺این تازه دهه نودی مونه...😎
ماشاءالله لا حول ولا قوه الا بالله
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴⚡️ صحبتهای حجتالاسلام میرزامحمدی خطاب به مادحین ساکت و منفعل
🔻امروز نصرت اهلبیت یعنی نصرت ولی فقیه
🔻امروز تنها پرچمی که حامی اهل بیت است، پرچم ایران اسلامی است.
🔻 برای همه چیز توییت میزنند، ولی وقتی پرچم امام حسین را آتش زدند، لال هستند... کجا نون و نمک امام حسین(ع) خوردی و چه نون و نمکی رو قاطی رزق امام حسین کردی؟!
🔻 امروز اگر دفاع نکردی از این حریم، حرمی باقی نمیماند... رسالتِ مداح، کبریت بیخطر بودن نیست. قیامت میتوانی جواب بدهی ؟!
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
@Maddahionlinمداحی آنلاین - این سینه سرشار از درد و داغِ - رسولی.mp3
زمان:
حجم:
10.5M
🔴⚡️ #زمینه احساسی
🍃 این سینه سرشار از درد و داغِ
🍃 صاحب عزامون شاهچراغِ
🎤 #مهدی_رسولی
👌بسیار دلنشین
🏴 #ایران_تسلیت
🏴 #شیراز_تسلیت
🏴 #شهید_آرمان_علی_وردی
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی