eitaa logo
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
1.6هزار دنبال‌کننده
5.9هزار عکس
7.8هزار ویدیو
153 فایل
آنچه یک مدیر فرهنگی در جهاد تبیین به آن نیاز دارد مدیر کانال: @Mojtabapnah تبادل لینک: @admin_abes پخش زنده اینترنتی ٨:٣٠ صبح دوشنبه‌ها: Aparat.com/taali_tv/live
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴⚡️شناخت فرزندان ایران، میرزا کوچک خان جنگلی که بود؟ 🔺معرفی الگوی شاخص سرود رفیق شهیدم و سلام فرمانده مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️عدالت و حجاب؛ معیشت یا سبک زندگی؟! 🔺۱- در طول دهه‌های اخیر، آنچنان بر روی «عدالت اقتصادی» تکیه شده است که «عدالت»، منحصر به قلمرو اقتصاد شده است و چنانچه کسی از «عدالت فرهنگی» سخن به میان آورد، گویا نسبت ناموجّهی میان «عدالت» و «فرهنگ» برقرار کرده است. این در حالی است که عدالت، قلمروهای مختلفی را در بر می‌گیرد و از این جمله، فرهنگ است. انحصار عدالت به اقتصاد، خودش مصداق بی‌عدالتی و حاکی از «مظلومیّت فرهنگ» است. 🔺۲- نه‌فقط عدالت، منحصر به اقتصاد نیست، بلکه «مهم‌ترین» و «اساسی‌ترین» قلمرو عدالت، قلمرو فرهنگ است؛ چراکه بر اساس نظریۀ «اصالت فرهنگ»، این فرهنگ است که باید «کانون» و «مدار» جامعۀ اسلامی شمرده شود و امر «زیرساختی» و «بنیادین» قلمداد شود. سیاست و اقتصاد و حوزه‌های دیگر، همگی در حکم روبنا هستند و متأثّر از فرهنگ. ازاین‌رو، گشودگی در حوزۀ فرهنگ و استقرار عدالت در آن، موجبات گشایش در حوزه‌های دیگر را نیز فراهم خواهد ساخت. 🔺۳- روشن است که در دورۀ پسانقلاب با وجود گشایش‌های بزرگ در زمینۀ عدالت اقتصادی، همچنان گرفتار «تبعیض» و «بی‌عدالتی» هستیم و سیاست‌های دولت‌های تکنوکرات و لیبرال نیز بر این عقب‌ماندگی افزودند، بلکه علّت اصلی آن هستند. اگر در تفکّر نیروها و جریان‌های سیاسی‌ای که دولت‌ها را در اختیار خویش گرفتند، عدالت همچون نقطۀ کانونی و امر صدرنشین بود و سیاست‌ها بر اساس آن سنجیده می‌شدند، امروز بسیار پیشتر بودیم و شکاف‌ها و فاصله‌های طبقاتی، کمتر بودند. ازاین‌رو، جامعۀ ما درگیر تبعیض و بی‌عدالتی است. براین‌اساس، برخی تحلیل‌گران نیز معتقدند که «نقطۀ شروعِ» اصلاح فرهنگی و بازسازی انقلابی در ساختار فرهنگ، استقرار عدالت در اقتصاد است و اگر معضل بی‌عدالتیِ معیشتی برطرف شود، خودبه‌خود، بخش عمده‌ای از مسیر اصلاح و بازسازی فرهنگی پیموده خواهد شد و جامعه با ارزش‌های اسلامی و انقلابی، بیش از گذشته، همراه و همدل خواهد شد. 🔺۴- گفته شد که برخی تصوّر می‌کنند که کجی‌ها و انحراف‌های فرهنگی، برآمده از فقدان عدالت در حوزۀ اقتصاد هستند. این نظر، اگر «عام» و «کلّی» باشد، خطاست؛ زیرا بسیاری از لغزش‌ها و خطاهای فرهنگی، برآمده از فقر و تبعیض اقتصادی نیست، بلکه حتّی شاید بتوان گفت که کج‌روی‌های فرهنگی در میان «طبقۀ مرفه و اشرافی»، بسیار بیشتر از سایر طبقه‌های اجتماعی است. امّا چنانچه گفته شود که معضلات اقتصادی می‌تواند زمینه‌ساز انحراف فرهنگی شود، ربط علّیِ معتبری برقرار شده است. چون ساحت‌ها و عرصه‌های مختلف زندگی انسان بر یکدیگر اثر می‌گذارند و تنها «استقلال نسبی» از یکدیگر دارند، روشن است که تنگناهای اقتصادی و معیشتی می‌توانند فرد را از ارزش‌های رسمی گریزان کنند و از او یک هنجارشکن و جامعه‌ستیز بسازند. دراین‌حال، باید بخشی از راه‌حلِ حوزۀ فرهنگ را در حوزۀ اقتصاد جُست و با «علاج معیشت»، ارزش‌های فرهنگی را حاکم گردانید. 🔺۵- در لایۀ نهفتۀ تحلیل اقتصاداندیش، این پیش‌فرض وجود دارد که هنجارشکنی‌های فرهنگی، برخاسته از نوعی «لجاجتِ معیشتی» و «دهن‌کجی اقتصادی» هستند و آنان که به ارزش‌ها پایبند نیستند، در حقیقت از «زبان فرهنگ»، در حال بازگوکردن «اعتراضِ اقتصادیِ» خویش هستند. امّا در این تحلیل‌ها، رد پایی از «نفوذ سبک زندگیِ غربی در جامعۀ ایران» به چشم نمی‌خورد و این امر در نظر گرفته نمی‌شود که بخش‌های از جامعۀ ایران، گرفتار «سبک زندگیِ تجدّدی» شده‌اند و پاره‌ای از ارزش‌ها را برنمی‌تابند. این افراد، چه‌بسا نه‌فقط گرفتار «معضلات اقتصادی» نیستند، بلکه حتّی از نظر سیاسی نیز با نظام جمهوری اسلامی، موافق هستند و در پی «مخالفت سیاسی» نیستند؛ بلکه مسأله این است که از «لحاظ فرهنگی»، ارزش‌های دیگری را پذیرفته‌اند و تا حدّی و از جنبه‌هایی، در جبهۀ مقابلِ ارزش‌های فرهنگیِ نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته‌اند. بنابراین، مسأله را باید در «سبک زندگی» نیز جستجو کرد و از این زاویه هم به واقعیّت اجتماعی نگریست. تحلیل‌های رقیب، نمی‌توانند خلاء‌ها و تناقض‌های پیش‌گفته را توضیح بدهند و «معنای موجّه» برای کنش‌های هنجارشکنانه بیافرینند. 🔺۶- درعین‌حال، روشن است که اصلاح و بازسازی انقلابی در ساختار فرهنگ، در شرایط «ثبات اقتصادی» و «گشایش معیشتی»، بهتر و بیشتر به سرانجام می‌رسد و از حجم «مقاومت‌ها» و «مخالفت‌ها» می‌کاهد. ازاین‌رو، باید هرچه در توان داریم را برای عبور از تلاطم‌ها و نوسان‌های اقتصادی به میدان بیاوریم و از این طریق، «زمینۀ بیرونی» و «بستر غیرفرهنگی» را برای بازسازیِ فرهنگی، فراهم گردانیم. البتّه نباید در انتظار آیندۀ آرمانی نشست و تصوّر کرد که باید شرایط معیشتی، بسیار مساعد و هموار باشند، بلکه باید نسبی نگاه کرد و در چهارچوب سطح و حدی از رونق و اطمینان معیشتی، دردهای فرهنگی را نیز علاج کرد. ✍ مهدی جمشیدی مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴⚡️سوال جالب خبرنگار پرس تی وی خطاب به تایلر بازیکن تیم‌ ملی امریکا! 🔺تایلر! تو میگی که از مردم ایران حمایت می‌کنی ولی حتی اسم کشور ما رو هم نمی‌تونی درست تلفظ کنی! از اینکه در کشوری که در آن علیه سیاه پوستان تبعیض است زندگی می کنی چه حسی داری؟ مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴⚡️گران شدن بهای هیزم در فرانسه! 🔺اکثر خانواده‌های فرانسوی برای کاهش ارقام نجومی فاکتور‌های برق و گار، در حد امکان به بخاری‌های سنتی و شوفاژ‌های با سوخت چوب و هیزم روی آورده اند تا بتوانند زمستان را سپری نمایند. مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴⚡️گوشه ای از اتفاقاتی که بر این مُلک گذشته است! 🔺 این بابا نه روحانی هست نه پاسدار و نه حتی بسیجی بلکه از مخالفان شناسنامه دار جمهوری اسلامی هست! مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴⚡️شناخت فرزندان ایران، آیت الله مدرس که بود؟ 🔺روحانی شجاعی که نه از انگلیس می‌ترسید و نه از رضا شاه، او سمت مردم بود! مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️ترازوی عارف! 🔺امروز در کلاس به طلاب درباره وظایفمان در دوره ظهور درس میدادم. رسیدم به مقوله «معرفت امام» توضیح میدادم «عرفان» امام با «تحول قلوب» و «قیام لله» در جان انسانها رخ میدهد و به همین ترتیب «قدرت مقدس» شکل میگیرد و چه و چه. کلاس که تمام شد، سوار ماشین شدم حرکت کردم به سوی کلاس بعدی. در خیابان جوانک لاغر اندامی ایستاده بود منتظر ماشین. 🔺سوارش کردم. گفتم کجا میروی؟ گفت انتهای خیابان. از سر و وضع و لباسهایش حدس زدم شاید کارگر است. انتهای آن خیابان کارگرها میایستند منتظر کار. گفتم میروی منتظر کار بایستی؟ گفت نه. از این ساختمان شهرداری به آن ساختمان شهرداری میروم. گفتم چرا؟ گفت من ترازو داشتم کنار خیابان. ماموران شهرداری دیشب ترازوی مرا برده اند. دنبال ترازویم هستم. گفتم خوب به نتیجه ای رسیدی. گفت نه، فایده ندارد. سر میدوانند. دیشب از ترس خانه نرفتم. 🔺گفتم:ترس چرا؟ گفت ترس از پدرم. پدرم معتاد است اگر بفهمد ترازو را از دست داده ام کتکم میزند. بعد چند جای دستهایش را نشان داد، سوخته بود. گفت پدرم سوزانده. پرسیدم چند سالت است گفت هجده سال. دیشب کنار خیابان مردم از سرما. هنوز دارم میلرزم. دستم را ببین. دستش را گرفتم یخ یخ بود. 🔺گفت شلوارم هم نازک است شلوار بهتری داشتم برادر بزرگترم ازم گرفت برد دانشگاه. گفتم مگر برادرت دانشجو است گفت بله دانشگاه دولتی. گفتم خودت چطور درس میخوانی؟ گفت بله، من دبیرستانی ام درسم خوب است. میخواهم در آینده وکیل بشم. درس خوب میخوانم فقط مشکلات که زیاد میشود حالم عوض میشود. گفتم یعنی افسردگی داری. گفت آها بله همین. 🔺تصمیم گرفتم برایش ترازو بخرم. به جای کلاس راهم را کج کردم به سمت ترازو فروشی. گفت دیشب از زور سرما تصمیم گرفتم خانه را رها کنم بروم تهران‌ برای کار. گفتم نرو. پدرت و مادرت دوستت دارند. هر چقدر هم که اذیت شوی رهایشان نکن. ترازو را که خریدیم نطقش باز شد. تازه شروع کرد درد و دل کردن. سوالهای اعتقادی میپرسید. مثلا میگفت من چرا باید به این دنیا بیایم. همسنهای من خیلی پولها دارند و من اینطور است وضعم. گفتم به جایش آنها ضعیفند تو قوی میشوی. این قوتت ارزشمند است تازه وقت رفتن از این دنیا آنها هیچ ندارند خودشان هم ضعیفند ولی تو قدرتمندی و میروی. خدا روح های قوی را خیلی دوست دارد. رسیدیم نزدیک حرم. گفت حاج آقا میگن گنبد رو طلا کاری کردن گفتم بله شنیدم. گفت کاش به جاش به این شهرداریها چیزی میگفتن. گفتم جایی نیست بروی شهرداری اذیتت نکند؟ گفت هست ولی خلوت است پول در نمیاورم. 🔺یک جا کنار خیابان که ایستاده بودیم، طلبه ای آمد و گفت حاج آقا مساله. گفتم بله. گفت قبول داری موسیقی انسان را بی غیرت و دیوث میکند؟ گفتم نه. گفت برو احکامت را قوی کن. خنده ام گرفت. پسر جوان داشت میشنید گفتم‌ موسیقی گوش میدهی. گفت بله تتلو. گفتم او که حرفهای زشت میزند. گفت من آهنگهای خوبش را گوش میدهم. با خنده گفتم مگر آهنگ خوب هم دارد؟ گفت بله. البته محمود کریمی و بنی فاطمه و عبدالباسط هم دوست دارم. خندیدم. اما از حرفهایش متوجه شدم بتی ساخته از تتلو برای خودش عاشق او است. گفتم خانه ات کجا است؟ گفت نزدیک «جمکران» گفتم اسمت چیست گفت «عارف» 🔺آخر سر خدا حافظی کرد و رفت. و من به کلاس بعدی ام نرسیدم. شاید هم رسیدم. ✍ علی مهدیان مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴⚡️دفاع جانانه تحلیلگر فلسطینی از اقدامات ایران علیه تروریست‌ها؛ توقع دارید ایران با گُل از اغتشاشگران استقبال کند؟! 🔺دکتر «حسن مرهج» تحلیلگر سیاسی شبکه "i24" صهیونیستی: گروه‌هایی در مرز با پاکستان حضور دارند، کومله نیز در عراق مستقر است و مجاهدین خلق[منافقین] نیز در اروپا حضور دارند و این آشوب‌ها را هدایت می‌کنند و با وارد کردن تسلیحات به داخل ایران، به قتل‌ها دامن زدند. 🔺آیا ایران باید به این افراد مسلح نگاه کند و با دادن گُل از آنان استقبال کند؟! آیا آمریکا، امارات، بحرین، عربستان چنین رفتار کردند؟! مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴⚡️ما اقتصاددانان در اندیشه‌های لیبرالیسم و سرمایه‌داری لیبرال زندانی شده‌ایم. 🔺ذهن یک مسلمان را چنان شکل می‌دهند که کافر شده است اما نماز هم می‌خواند. 🔺شیطان بر اساس علم عمل می‌کند. 🔺غرب و شرق، یعنی کسانی که ما را در چارچوب اندیشه‌های خود زندانی کردند. 🔺زندان را تحت عنوان آزادی به ما فروختند! 🔺 مارکس یک نابغه نادان بود. 🔊 پروفسور مسعود درخشان، استاد تمام دانشکده اقتصاد، دانشگاه علامه طباطبایی مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴⚡️استفاده از تک شاخ (Unicornis) در تبلیغات شرکت میهن و نمادسازی برای کودکان! 🔺جنگ ترکیبی یعنی اینکه دشمن از همه ابزارها برای ضربه زدن به شما استفاده می‌کند! 🔺طبق افسانه های غربی تکشاخ حیوان بسیار بسیار وحشی ای هست که فقط دختر باکره میتونه اونو رام کنه، از طرفی این موجود نماد دوجنسه ها و همجنس گرایان هم هست و معمولا با رنگین کمان مخصوص همجنسگرایان طراحی میشه. 🔺ببینید دشمن چقدر نرم و زیبا با استفاده از غفلت ما روی سرمایه های آینده کشورمون یعنی بچه هامون کار میکنه. 🔺یه موجود وحشی و بدمعنا رو چقدر ناز و دوست داشتنی جلوه میده و تو تمام وسایل بچه هامون علی الخصوص دخترها اون رو جاسازی میکنه. 🔺باید با هوشیاری و روشنگری جامعه مخصوصا خانواده ها این نقشه های شوم رو خنثی کنیم. توی این جنگ شناختی مادرها نقش مهمی ایفا می کنند. مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴⚡️فراخوان برای کشتار مردم! 🔺به فراخوان شان برای ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ آذر دقت کنید.هشتگ زده اند که . 🔺این یعنی فراخوان رسمی برای کشتار مردم در خیابان. هر کسی را هم بکشند، آخرش میگویند کار خودشان بود! 🔺یعنی پروژه کشته سازی شان ادامه دارد و کیان پیرفلک و حمیدرضا روحی های جدید در راه هستند. مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت احمد صالحی 🔺مراسم تشییع، فردا شنبه ۱۲ آذرماه، ساعت ۹ صبح از امامزاده یحیی(ع) تا گلزارشهدای ملامجدالدین ساری مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️معجزۀ مظلومیت! 🔺۱. داستان مبارزه موسی ع و فرعونیان، داستانی پربسامد در کتاب هدایت ماست. شاید سرّ این همه تکرار وجود خطرات مشابه در مسیر هدایت بشر باشد ازاین‌رو می‌توان برای اکنون و زمانۀ حاضر هم از این ماجرا درس‌ها گرفت. در مطالعه مواجهات حضرت موسی ع و فرعون به‌وضوح متوجه می‌شویم که فرعون خدای جنگ روانی است و با نکرائی خاص (نکراء مفهومی است که حضرت امیر ع برای توصیف تدابیر شیطانی معاویه استفاده می‌فرمایند و از کاربست کلمه عقل درباره آن پرهیز می‌‌کنند) پی‌درپی درصدد مقابله با احتجاجات موسی و هارون علیهما السلام است. اکنون درصدد نشان دادن این وجه از تلاش‌های فرعونیان نیستیم. 🔺۲. سه صحنه پیاپی را مرور کنیم: ⚡️صحنۀ اول: موسی ع معجزات را به میدان می‌آورد. این معجزات آن‌چنان واضح و دهشتناک است، فرعون را نگران می‌کند که مبادا اطرافیان درباری به‌سوی موسی ع متمایل شوند؛ به ایشان خطاب می‌کند: إِنَّ هَذَا لَساحِرٌ عَلِيمٌ/ يُرِيدُ أَن يُخْرِجَكُم مِّنْ أَرْضِكُم بِسِحْرِهِۦ فَمَا ذَا تَأْمُرُونَ/(شعراء: ۳۴ و۳۵)؛ او با ستودن موسی ع و همزمان انتساب او به سحر و به بازی گرفتن مشورت ایشان هم درصدد یافتن راه‌حل است و هم شکستن رعب و اعجابی که در جان‌های درباریان نشسته است. راه‌حل ظاهراً پاسخ می‌دهد: پس از مشاجرات و پچ‌وچچ می‌گویند فعلاً مهلتی بگیر و بعد برو سراغ هر ساحری توانمندی در اقصی نقاط کشور و آن‌ها را به نزد خود بخوان.... ⚡️صحنۀ دوم: مقابله بزرگ ساحران فرعونی با موسای یکه و تنها آغاز می‌شود. اما موسی ع به اعجاز الهی بر ساحران غلبه می‌کند و ساحران که حقانیت موسی را دریافته‌اند به سجده می‌افتند و می‌گویند به رب العالمین ایمان آوردیم. فرعون که صحنه نبرد را اکنون دوبار باخته است؛ هم در میدان نبردی که خود پیشنهاد داده و در حضور مردم مغلوب شده است و هم نیروی انسانی که نوک پیکان مقابله‌اش بودند، عصبانی در موضعی خدایی قرار گرفت و ایشان را توبیخ(!) می‌کند که چرا بدون اجازۀ او ایمان آورده‌اند؟ بلکه تهدید می‌کند که دست‌ و پای شما را به صورت معکوس قطع خواهم کرد و بر تنه درختان خرما خواهم آویخت. ⚡️صحنۀ سوم: (به گزارش روایات و به استناد برخی قرائن قرآنی) تازه مؤمنان(یا دست‌کم برخی از ایشان) با دست و پای قطع‌شده بر تنه درختان مصلوب می‌گردند. 🔺۳. یک پرسش جدی: چرا خدای موسی ع که آن همه اعجاز در دست و بازوی موسی ع قرار داده است؛ همان اعجازهایی که باعث می‌شود فرعون جرأت مقابله با موسی ع را نداشته باشد، اینک به کمک ساحرانی که حال مؤمنانی پاکباز شده‌‌اند، نمی‌آید و آن‌ها را در دستان فرعونیان رها می‌سازد؟ 🔺به‌زعم نگارنده، خدای متعال در این صحنه‌ها دوبار معجزه نموده است؛ یک‌بار معجزه‌ای است که به عصای موسی ع به‌ظهور رسانده است و بار دیگر معجزه‌ای است که با این مؤمنان پاکباز بر سر دار و دست و پای قطع‌شده‌شان به میدان آورده است. درواقع فرعون در این صحنه سه بار شکست می‌خورد نه دو بار. یک بار وقتی است که عصای موسی ع سحر سحره را باطل می‌کند، دفعه دوم وقتی است که خود ساحران فرعونی به خداوند ایمان می‌آورند و دفعه سوم و از همه مهم‌تر وقتی است که با بریده شدن دست و پای خویش بر صدق ایمان و باورمندی به عالم آخرت و محدودیت عالم دنیا را برای همیشه تاریخ فریاد می‌زنند. این مؤمنان با مظلومیت خویش چیزی را آشکار کردند که حتی عصای موسی به این وضوح قادر به نمایاندن آن نشده بود. آری این «معجزۀ مظلومیت» ایشان بود که صدقشان و باورشان را آشکار کرد؛ اگر معجزه‌ای موسوی ایشان را از دست فرعون نجات می‌داد، هرگز معجزۀ مظلومیت محقق نمی‌شد. و البته ایشان به خواست خود آماده تجلی این معجزه شده بودند؛ همان‌وقت که درقبال تهدید فرعون پاسخ دادند: مهم نیست، ما به‌سوی پروردگارمان بازمی‌گردیم.(الشعراء: ۵۰) یا به تعبیری دیگر گفتند: هرچه خواهی بکن، نهایت کار تو در همین دنیا خواهد بود(طه: ۷۲) و هیچ دسترسی به آخرت نداری.... و البته خدای متعال با الدرجات العُلی از ایشان استقبال نمود. 🔺۴. اغتشاشات اخیر ابعاد فراوان دارد اما جنگ روانی و شناختی و ترکیبی آن برجسته بود. باطل السحر این جنگ همه‌جانبه ازجمله معجزۀ مظلومیت بود. شهدایی که معصومانه و مظلومانه با بربریت و سبعیت تمام به شهادت رسیدند؛ از شهید آرمان علی‌وردی که حاضر نشد کمترین انفعالی نسبت به ارزش‌هایش نشان دهد، تا شهید سیدروح‌الله عجمیان که برای دفاع از مقام زنان عفیفه خود را قربانی نمود، تا شهید حمید پورنوروز و شهید حمزه علینژاد و شهید دانیال رضازاده و شهید حسین زینال‌زاده و ... که هریک وجوهی از اعجاز مظلومیت را در آستین داشتند. درجات بلندمرتبه الهی، گوارای وجود این اعجازگران قرن باد. ✍ عباس حیدری پور؛ دانش‌آموخته حوزه علمیه قم مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️واکنش مهاجرانی به لیسیده شدن نور پهلوی توسط سگ! 🔺«عطاءالله مهاجرانی» فعال سیاسی خارج کشور: اتفاقا پدربزرگ خانم نور! يك سگ غول پيكر سياه مكزيكى داشت اسمش بنو بود. شاه با بنو صبحانه مى‌خورد نه با شهبانو يا فرزندان، نه حتى با اوسا اسدالله و مهمانان. بنو موقع ضيافت هم روى ميز غذا مى‌رفت و سرش را توى ظرف غذاها مى‌كرد و از بشقاب ملكه مادر هم مى‌خورد و شاه قاهقاه مى‌خنديد. 🔺در دوم بهمن ١٣٥٧ كه شاه با دو هواپيماى جمبوجت از ايران به مصر رفت. يك هواپيما پر از چمدان و صندوقچه بود. روى صندلى‌ها هم به جاى مسافر چمدان‌هاى كوچك بود. در هواپيماى ديگر شاه و شهبانو و سگ‌ها و سگبان و آشپزبودند. جايى براى هويدا و نصيرى و خسروداد و رحيمى و ربيعى و همايون نبود. 🔺‏شهبانو فرح بيش از هر كسى مى‌تواند داستان‌هاى سگ سياه شاه را براى نور روايت كند. گاهى بنو سرش را توى بشقاب شهبانو يا اشرف يا ملكه مادر مى‌كرد. كسى حق اعتراض نداشت. گاه بشقاب روى پاى افراد مى‌افتاد. 🔺شهبانو در جشن تولدش در بيرجند كه شتر سوارى كرد، سگش از كيك تولد ٤٠٠ دلاری فرانسوى اش خورد! مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️قتل یک مادر و دو فرزندش در انگلستان به جرم مسلمان و رنگین‌پوست بودن! 🔺یک مادر مسلمان به همراه دو فرزندش بر اثر سوختن خانه‌شان توسط همسایه نژادپرست به قتل رسیدند. 🔺واکنش رسانه‌های لندنی حامی شعار زن زندگی آزادی؟ طبق معمول همیشه هیچ!!! مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️منطق مواجهه با اغتشاش گران در سخنرانی 28 آبان ماه رهبر معظم انقلاب! ✍ مهدی جمشیدی مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️شورش اغنیای ولنگار بر مستضعفین جهادی! 🔺یک طلبه هم نقل می‌کرد که روی موتور پشت چراغ، مردی از پشت فرمان شاسی بلند به او گفته بود حقمون را ازتون می‌گیریم!!! مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️دزدی بین المللی میراث ملی کشور! 🔺ورزش زورخانه ای و کشتی ایرانی که قدمتش از نصف کشورهای دنیا بیشتره به عنوان میراث کشور آذربایجان که خودش روزگاری جزء ایران بوده ثبت شد(دزدیده شد). مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️آیت‌الله حسينى بوشهری: جوانان را تنها نخواهیم گذاشت! 🔺رئیس جامعۀ مدرسین با تأکید بر لزوم مقاوم‌سازی جوانان در دشمن علیه انقلاب اسلامی، اظهار داشت: 🔺دشمن جنگ شناختی تمام عیاری را علیه ملت ما آغاز نموده است؛ بنابراین نباید جوانان را از لحاظ فکری و اعتقادی تنها بگذاریم، بلکه باید شبهات فکری آنان را به صورت اقناعی و صحیح پاسخ دهیم و شیوه تحلیل صحیح را به آنان بیاموزیم، تا شاهد افتادن آن‌ها در دام دشمن نباشیم. مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️بیانیۀ ۴۰۰ نهاد فرهنگی نسبت به خطر فضای مجازی خارجی! 🔺بیانیه 400 نهاد فرهنگی نسبت به خطر فضای مجازی خارجی و فاسد در سبک زندگی و نفوذ فرهنگی در لایه‌های مختلف زندگی مردم عزیز ایران و همچنین درخواست امضا از همه مردم برای تسریع پیگیری از مسئولین 🔗 farsnews.ir/my/c/174189 مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
38.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴⚡️نماهنگ «قول مادرانه» روایتی متفاوت از حادثه تروریستی شاهچراغ! 🔺تهیه کننده: زنده‌یاد محمد جعفری 🔺تولید شده در مدرسه فیلم‌سازی شیم، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس _ مها فیلم 🔺تقدیم به پیشگاه سراسر نور و امنیت حضرت احمدبن‌موسی شاهچراغ علیه‌السلام مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️ نخست وزیر انگلیس: اعتراض‌های غیرقانونی را سرکوب می‌کنیم! 🔺ریشی سوناک: پلیس حق دارد هر گونه اعتراض غیرقانونی را سرکوب کند و در این راه از حمایت دولتی برخوردار است. 🔺مردم به اندازه کافی از این هرج و مرج‌ها رنج می‌برند و کسانی که قانون را زیر پا می‌گذارند باید حضور قدرت را احساس کنند. 🔺اخیرا اعتراض‌های مردمی و اعتصاب سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف در انگلیس افزایش یافته است. مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴⚡️رهبرانقلاب: ظرفیت کشور در دوران حکومت‌های طاغوتی سرکوب میشد! 🔺یا بیگانه‌ها نمی‌گذاشتند یا خود حکومت‌ها فاسد بودند. مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی