eitaa logo
مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
1.7هزار دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
9.5هزار ویدیو
167 فایل
آنچه یک مدیر فرهنگی در جهاد تبیین به آن نیاز دارد مدیر کانال: @Mojtabapnah تبادل لینک: @admin_abes پخش زنده اینترنتی ٨:٣٠ صبح دوشنبه‌ها: Aparat.com/taali_tv/live
مشاهده در ایتا
دانلود
12.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴⚡️مسئولان بدانند طرف نقشه دارد و با نقشه وارد شده است! 🔺رهبر معظم انقلاب: هم مسئولین ما باید در نظر بگیرند ــ که خوشبختانه اطّلاعاتی‌های ما توجّه دارند؛ مسئولین سیاسی‌مان، مسئولین اقتصادی‌مان، مسئولین گوناگونمان باید بدانند که طرف با نقشه وارد میدان شده هم آحاد مردم بدانند، هم شما جوانها بدانید؛ اینها با برنامه وارد میدان شده‌اند. 🔺 برنامه هم این است که بلکه بتوانند ملّت ایران را با خودشان همراه کنند، کاری کنند که ملّت ایران عقیده‌اش بشود عقیده‌ی سران انگلیس و آمریکا و امثال اینها؛ نقشه این است، مقصود این است. البتّه ملّت ایران زد توی دهنشان؛ بعد از این هم توی دهنشان خواهد زد. ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
امنیت خیابان به جای خود؛بحران ابعاد اجتماعی دارد.pdf
1.42M
🔴⚡️" امنیت خیابان به جای خود؛ بحران ابعاد اجتماعی دارد! " 🔺تولید شده در موسسه‌ی بینا مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️فلسفه حجاب از نظر مردم ایران! 🔺نتایج نظرسنجی ملی که در سال ۱۴۰۰ در اینستاگرام و پیامک های ارسالی به شبکه ۵ از اقشار مختلف مردم ایران انجام شده است. 🔺البته بدون این نظرسنجی ها هم نظر مردم واضح است و هر عاقلی این را می‌فهمد، کسانی که مخالف عفاف و حجاب اسلامی هستند و مدعی اند مردم هم حجاب را دوست ندارند باید دلایل خود را ارائه کنند. که هرگز ارائه نکردند. مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️انفعال در مسجد، اغتشاش در محله، محله‌گردی به‌مثابه روایتِ امروزینِ از طبیب دوّار - بخش دوم 🔺۱. سخن حاج‌قاسم دربارۀ این‌که باید امام جماعت، «امام محله» باشد و نه‌فقط «امام محراب»، و او باید دایره و دامنۀ کنشگریِ خود را «محله» تعریف کند و نه‌تنها «شبستانِ مسجد»، سخن پخته و دقیقی بود. او در این گفته، تجربۀ خود را در «جنگ نظامی»، مبنا قرار داد و از آن زاویه به «مسجد» به‌مثابه «قرارگاه فرهنگی» نگریست. چه در «جنگ نظامی» و چه در «جنگ فرهنگی»، ما محتاج «امام» هستیم و امام، کسی‌ است که تنها در «محراب» نمی‌نشیند، بلکه در «میدان» می‌ایستد. و هرچه که میدانِ خویش را گسترده‌تر تعریف کند، فتوحات و توفیقاتش نیز بیشتر خواهد شد. این امر، وابسته به «افقِ فکریِ امام» است؛ اگر امام جماعت، کوته‌نگر و سطحی و اداری باشد، در همان محراب می‌نشیند و فاصلۀ میان دفتر و محراب را طی می‌کند و فقط به آنانی که برای مصافحه و سئوال و طلب دعا و استخاره «نزد او» می‌آیند، نظر می‌کند. در مقابل، «امامِ میدانی»، همچون «طبیب دوّار» است؛ یعنی «محله‌گرد» است و می‌رود تا دردهای معنوی و رنج‌های فرهنگی را علاج کند. 🔺۲. «امامِ میدانی» نمی‌نشیند تا به نزدش بیایند، بلکه می‌رود تا به مسجد بیایند؛ یعنی می‌کوشد با «تعامل‌های عینی» و «ارتباط‌های میدانیِ» خویش، ظرفیّت انسانی برای مسجد پدید بیاورد و از مسجد، یک «پاتوقِ قدسی» و «چهارراه انقلابی» بسازد. او باید «نقطۀ آغاز» باشد و نه نوجوانان و جوانان. او باید به سراغ آنان برود و خود را عرضه کند و آنچنان جذابیّتی بیافریند که این آهوانِ گریزپا، صیدِ مسجد شوند. اگر چنین نباشد، هیچ اتّفاقِ تازه‌ای در مسجد روی نخواهد داد و همچنان، حضور نوجوانان و جوانان در مسجد، به «روندهای نامنظم» و «مناسبات غیرساختاری»، محدود خواهد شد. «منطقِ جذب» باید از چهارچوب‌های از پیش ‌طرّاحی‌شده تبعیّت کند و این منطق، جز با «حضورِ ساختاریافته» و «فاعلیّتِ هوشمندانۀ» امام جماعت در صحنۀ میدانِ محله، تحقّق نمی‌یابد. وضع شبستانِ مسجد، نمایانگرِ کنشگریِ امام جماعت در عرصۀ محله است و تلاش‌های بیرونی و مجاهدت‌های میدانی او را روایت می‌کند. هر اندازه که او در میدان محله، توفیق کسی کند، حاصل آن را در مسجد مشاهده خواهد کرد. پس انتخاب در معرکۀ دوگانۀ «محراب/ محله»، نشان می‌دهد که ما با «امام» مواجه هستیم یا «پیش‌نماز». 🔺۳. این خصوصیّتِ عامّۀ مردم است که سخت، دلبستۀ «مواجهه‌های عینی» و «ارتباط‌های مستقیم» هستند و از این نوع تعامل، اثر جدّی می‌پذیرند. مردم باید «مشاهده» و «حس» کنند که امام جماعت در میان آنها و در کنارشان است. مردم باید «زندگیِ روزمرّۀ امام جماعت» را لمس کنند و بسنجند که دعاوی و خطبه‌ها و منبرها و مواعظ او، چه اندازه در واقعیّت زندگیِ خودش، متجلّی است؛ اگر تطابق ببینند و بیابند، شیفته و دل‌داده خواهند شد و او را به‌راستی و در مقام عمل، امامِ محلۀ خویش خواهند دانست. پس امامت محله، حاصل یک «اتّفاقِ طبیعی» و «انتخاب خودجوش» است و نه «انتصاب رسمی» و «حکم قانونی». کسی‌که نتواند در متن محله، مقبولیّت به دست آورد و دل‌ها را مجذوب خویش سازد و در عمق باورهای مردم نفوذ کند، از جانب مردم به‌عنوان امام، پذیرفته نشده است. به‌عبارت‌دیگر، امامت محله، انتخابی است و نه انتصابی. مردمان محله باید به این جمع‌بندی دست یابند که او، شایستۀ «پیشتازیِ معنوی» و «جلوداریِ اخلاقی» است. این «جمع‌بندیِ اجتماعی» نیز، از «چگونگیِ ارتباط‌ها»ی امام جماعت با محله برمی‌خیزد و «سفارشی» و «دستوری» نیست. ازاین‌رو، همۀ این واقعیّت‌های فرهنگی، فرع بر آن است که امام جماعت، «میدانی» و «مواجهه‌ای» باشد و از «محراب» و «شبستان»، پا فراتر بنهد و قدرت قدسی و اقتدار ایمانیِ خویش را در پهنۀ محله بگستراند. 🔺۴. تجویزهای پیش‌گفته، مبالغه‌آمیز و آرمانی نیستند، بلکه حاصل تجربۀ تاریخیِ روحانیّت شیعه است. در دوره‌های گذشته، روحانیّت به معنای واقعی کلمه، «در میان مردم» بود و هیچ «گسست» و «فاصله»‌ای احساس نمی‌شد. ازاین‌رو، روحانیّت، فقط منبر و محراب را در اختیار نداشت، بلکه چون امام محله بود، در تمام شئون و ساحات زندگیِ روزمرّۀ مردم، حضور داشت. این حضور، حاصل یک انتخاب طبیعی و مهندسی‌نشده بود و به پاره‌ای از فرهنگ و هویّتِ جمعیِ ایرانیان تبدیل شده بود. حضورِ «همه‌جایی» و «همه‌گیرِ» روحانیّت، او را به «نیروی پیشرانِ اجتماعی» تبدیل کرده بود که از سطح خُرد و حریم خصوصی زندگیِ مردم تا سطح کلان و ساختارهای اجتماعی، «حیات کارکردی» داشت. ✍ مهدی جمشیدی مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴⚡️واکنش وزیر اقتصادی سابق یونان به درخواست مجری اینترنشنال برای تروریستی اعلام کردن سپاه! 🔺یانیس واروفاکیس: اگر فقط سپاه را در آن لیست بگذاریم و رژیم تروریستی اسرائیل، رژیم مشمئزکننده سعودی که مردم یمن را قتل‌عام می‌کند و همچنین CIA یعنی نهادی که جنایات زیادی حتی در کشور شما مرتکب شده را وارد لیست نکنیم قابل قبول نیست. مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️فرزند کمتر یا بیشتر؟! 🔺یک خانواده یهودی با ۸ فرزند پشت سرهم! کسب و کارشون هم صابون سازی دستی ارگانیک هست !!! 🔺همین یهودیا که ریاست who را بر عهده دارند، برای شیعیان ایرانی نسخه فرزند کمتر زندگی بهتر میپیچند اما خودشون ... 🔺خاخام های یهودی: هر زن یهودی برای رفتن به بهشت دست کم باید هشت فرزند به دنیا بیاورد! 🔺جالب تر نوع پوشش شون را ببینید لباس کاملا بلند و پوشیده ونیم آستین ،حتی دختر بچه هاشون مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
1577066242_-213054_221124_105242.pdf
2M
🔴⚡️"بهار انقلاب در خزان غرب" 🔺بخش اول: کالبد‌شکافی و ماهیت‌شناسی فتنه ترکیبی امروز ✍ محمدهانی ایران‌منش مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
🔴⚡️بمناسبت 4 دی سالروز شهادت آیت اللّه ♨️ بیانات رهبری درباره ایشان: 🔺ایشان از لحاظ علمی، شاگرد میرزا و اصحاب سامره است و شاگرد پدرش - یعنی همان مكتبِ مرحوم شیخ محمد تقی، صاحب حاشیه - است كه در اصفهان رواج پیدا كرد و مكتب علمی شد و علمای بزرگی را هم تربیت كرد، از لحاظ فهم سیاسی هم بسیار مرد فهیم و جلوتر از زمان خودش بود؛ هم در قضیه‌ی مشروطه، انسان این مسأله را مشاهده می‌كند، هم در قضیه‌ی رضاشاه. 🔺این حركتی كه ایشان در ۱۳۴۵ و ۱۳۴۶ شروع كرد كه قم را پایگاه خودشان قرار داد و انتظاراتی را از رضاشاه مطرح كرد، كارهای خیلی بزرگی است؛ منتها آن استبداد رضاخانی و سرنیزه و قلدریِ رضاخانی نگذاشت این قضیه موج پیدا كند؛ انسان احساس می‌کند که ایشان، آن روز می‌فهمید که مبارزه‌ی با رضاشاه، فقط مبارزه‌ی با نظام اجباری و کلاه فرنگی نیست؛ بحثِ این است که یک آدمی بر سر کار آورده شده و بَرکشیده شده، برای این‌که اهداف انگلیس را در ایران پیاده کند، نكته‌ی دیگری كه در مورد ایشان هست، روشن‌بینی و روشنفكری است. 🔺زمانی که تدریس زبان خارجی ممنوع بود، او اهمیت زبان را برای جامعه اسلامی شناخت و تازه مسلمانان را به عنوان مدرس زبان خارجی قرار داد تا از نفوذ فرهنگی زبان جلوگیری کند. 🔺زمانی که حداکثر وسیله ارتباطی تلگراف بوده، جهانگرد فرانسوی موریس پرنو مینویسید: او غرب را خوب می شناخت با اینکه او تا بحال به غرب سفر نکرده بود. 🔺ایشان در اعلامیه‌ای در بحث خرید کالای وطنی اعلام میکند ملت ژاپن سالها پای برهنه بودند تا به صنعت کفاشی دست یافت. مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی
9.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴⚡️سلام ای ماهی خسته...! 🔺شام سوم دی ماه ۱۳۶۵ شبی‌ است که غواصان برای عملیات کربلای ۴ به آب زدند و ۳۰ سال بعد با دستهای بسته بازگشتند. مرکز تعالی مدیران انقلاب اسلامی