هدایت شده از جهان نیوز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⏯ #پادکست | توصیه به خواندن دعای جوشن کبیر در شب اول #ماه_رمضان
#فرصت_بندگی
@jahaannews
jahannews.com
هدایت شده از کانال خبری رجانیوز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥#حدیث_زندگی| عیب برادر دینیات را شایع نکن!
🔹شرح حدیث اخلاق توسط حضرت آیتالله خامنهای
✅ @Rajanews
هدایت شده از کانال خبری رجانیوز
🔻ایران لبنان نیست، دست از سرش بردارید!
رضا باقری پور / پژوهشگر سیاستگذاری عمومی:
موضوع حجاب مسأله امروز ما نیست. حاد بودگی این موضوع حتی محدود به تاریخ جمهوری اسلامی هم نیست. به حیثت تاریخی در سرحدات کشف حجاب رضاخانی هم متوقف نمیشد. در محدودترین بازه تحلیلی، تا عهد قاجار و سالها پیش از انعقاد نطفه جنبش مشروطه باید به عمق رفت. بهاییت، همانقدر از برهنگی طاهر قرةالعین برای تمایز بخشی به خود بهره برد که از ادعای پیامبری، بلکه بیشتر. طفل نامشروع استعمار با رد شدن از هیچچیزی مثل کشف حجاب نمیتوانست تمایز و گسست خود را از اسلامباوری ایرانیان در حوزه عمومی نشان دهد.
🔹میگذرد و حلق این فتنه تاریخی با سرب داغ امیرکبیر پر میشود. نوبت به عصر مشروطه میرسد. اگر حجاب چنان که گفتیم همینقدر به حیث هویتی حائز اهمیت است، پس علیالقاعده این لحظه تاریخی هم نمیتواند بدون اعتنا به آن بگذرد. در این لحظه که به نظر کشاکشها باید بر سر تعدیل اختیارات شاه شکل بگیرد، شیخ فضلالله دوباره انگشت اشاره را به سمت همین آوردگاه یعنی حجاب نشانه میرود. او در مکتوبی که پیرامون عقبه مشروطهخواهان و پیامدهای کنش آنها به علمای ایران و عراق مینویسد، نسبت به «بیبندوبار ساختن جامعه و کشف حجاب» هشدار میدهد.
🔹در جامعه آن روز که هیچ حتی در بین علما هم نادر بودند افرادی که سوی چشم شیخفضل الله را داشتند. آنچه او میگفت را ندیدند تا روشنفکران آن کاری که با تیغ مشروطه نتوانستند را با تفنگ رضاخانی به سرانجام رساندند. دین در عرصه عمومی به محاق رفت و چادر به مثابه پرچم آن در کوی و برزن به خاک کشیده میشد.
🔹کلیشههای چدنی روشنفکری در دستکش مخملی علوم انسانی، حالا نوبت به جمهوری اسلامی رسیده است. قاطبهی ایرانیان در انقلاب 57 تفنگ (صلاحیت رسمی برای اعمال حاکمیت بر عرصه عمومی) رضاخانی را از مشت تخم و ترکه ملکمخان و تلقیزاده و فروغی بیرون کشیدند. جریان هویتی معارض جمهوری اسلامی که دیگر سلاحی در دست ندارد، تلاش میکند تا گفتمان خلع سلاح برای رقیب خود یعنی جمهوری اسلامی بسازد. او در هر عرصهای اعم از سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ... میسراید که :«تفنگت را زمین بگذار».
🔹«تفنگت را زمین بگذار» به مثابه حیلت تاریخی روشنفکری غربگرای مهجور از قدرت در موضوع سامان دادن به عرصه عمومی به شکل کلیشههایی جاافتاده پدیدار میشود.
⬅️متن کامل را در سایت رجانیوز بخوانید:
🌐http://rajanews.com/node/365835
✅ @Rajanews
هدایت شده از کانال خبری رجانیوز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥هماکنون از حسینیه امام خمینی| انتقاد حضرت آیتالله خامنهای از افراط در استفاده از قرائت های مختلف
✅ @Rajanews
هدایت شده از کانال خبری رجانیوز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥هماکنون از حسینیه امام خمینی| شنیدن قرآن زمینه ساز رحمت الهی است
✅ @Rajanews
هدایت شده از کانال خبری رجانیوز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اهدای پرچم حرم سیدالشهدا به رهبرانقلاب و نصب این پرچم در حسینیه امام خمینی به سفارش رهبرانقلاب
✅ @Rajanews
هدایت شده از گردباد نیوز
شب زیارتی سید الشهدا امام حسین علیه السلام شهدا را یاد کنیم تا ما را نزد ایشان یاد کنند
شهید جلال افشار شهید سمت راست بالا
شهید نیک نژادی شهید سمت راست پایین
شهید تورجی زاده شهید سمت چپ
هدایت شده از افسران جوان جنگ نرم
انتشار برای نخستینبار / ولایتی و پزشکیان پشت دکتر قاتل درآمدند
مادر شهید عجمیان: در دادگاه بدوی حکم اعدام آن آقای دکتر آمد، اما آقای «ولایتی» و آقای «پزشکیان» پشت ماجرا در آمدند و از آن طرف حمایت کردند و در دادگاه دیگری حکم اعدامش لغو شد.
برای اینکه زیاد تابلو نشود یکی دو نفر دیگر هم عفو دادند که این آقای دکتر زیاد در چشم نیاید، و دو نفری که اعدام کردند بی کس و کار بودند. یکی خانوادهای نداشت و یکی فقط یک برادر معتاد داشت.
سرداران رده بالا و مسئولین مملکتی که به دیدار ما میآمدند میگفتند هر کاری دارید بگویید، ما فقط میگفتیم حکم اعدام آن دکتر را بگیرید. ولی میرفتند و پشت سرشان را هم نگاه نمیکردند.
مادر شهید عجمیان گفتند: آن دکتر قاتل از دراویش است و پشتوانه دارد، لذا توانستهاند به شیوههای مختلف از اعدام نجاتش بدهند. و تنها درخواستشان «اعدام آن دکتر قاتل در محل شهادت سید روح الله» بود.
@Afsaran_ir
هدایت شده از گردباد نیوز
🔷 افزایش قیمت بنزین ممنوع
یکی از مهم ترین دلایل مصرف بالای بنزین کیفیت پایین خودروهاست.
آقایان اگر واقعا نگران اسراف هستید، به جای گران کردن بنزین و در نتیجه افزایش دوباره تورم و زیرپاگذاشتن امر رهبری، گوش خودروسازان را بپیچانید ...
#مهارتورم_رشدتولید
✍ "قاسم اکبری"
هدایت شده از شهید شیخ احمد کافی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر کسی میخواهد به تمام خوشبختی دست پیدا کنه باید با امام زمانش ارتباط داشته باشه
#امام_زمان
#ماه_رمضان
➥ @sheikh_kafi | شیخ احمد ڪـافی
هدایت شده از زمانه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: روزانه حداقل یک صفحه قرآن بخوانید
امام خامنهای:
🔹دوستان به من گزارش دادند که شاخص رشد قرآن در جامعه از تمام شاخصهای ما جلوتر است. این اتفاق بسیار مثبتی است.
🔹شما قاریان قرآن پیامرسان و پیامآور خداوند متعال به دلهای ما هستید، این اتفاق بسیار برجسته و مبارکی است.
🔹برای انجام این مسأله مواردی مورد نیاز است که یکی از آنها صداست، یکی از آنها شگردهایی است که قاری متناسب با مفهوم و محتوا بر میگزیند.
🔹من بارها به مسئولین و غیر مسئولین و جوانان و غیرجوانان توصیه کردم که هر روز حداقل نیم صفحه یا یک صفحه قرآن بخوانید، لکن این امر مستمر باشد و روزی در سال نباشد که شما قرآن را باز نکرده باشید.
🍃[ #زمانه: پویشی برای همه مردم ایران ]✨
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🆔 @zamanehh
هدایت شده از حبیباله بابائی
تأملات قرآنی در باب «روابط انسانی» (قسمت اول)
مسلمانان باید الهیاتشان را در باب «روابط اجتماعی» و «مناسبات انسانی» از قرآن آغاز کنند. جهان اسلام در مواجهه با سایههای سنگین فرهنگی برخاسته از دنیای امروز را احتمالا نمیتواند با فلسفههای برگشته از جهان غرب (فلسفههای تکنولوژی و رسانه) و یا حتی الهیاتهای مضاف و مدرن (مثل «Theology of the Internet») و یا بلکه با موجودیهای کلام و فلسفه رایج در امروز جامعه مسلمانان تفسیر و تدبیر کند. در این باره به نظر میرسد، دنیای اسلام در مواجهه با موج تحولات فرهنگی خود، در کنار فقه و کلام و فلسفه و عرفان، باید اصل «فاقروا ما تیسر من القرآن» را به مثابه یک روشِ مسلمانی برای فکرکردن در نظر بگیرد و پیوسته قرآن را ملتمسانه بخواند، نکتههای فرهنگی متناسب با فضای جدید را از نو استظهار و استنطاق کند و عمل به آن را در نقطههای عطف و دشوار تمرین کند تا بلکه اعجاز قرآن را این بار در عبور از نظام هژمون فرهنگی تجربه نماید. ضرورت این تأمل برای مخاطبان تمدناندیش از آن رو است که تصور «تمدن نوین اسلامی» و تمهید آن، بدون اندیشۀ اصیل در بارۀ فرهنگ جدید جهانی و نظام روابط انسانی کنونی میسور و ممکن نخواهد شد.
آنچه در این سلسله یادداشتهای ماه مبارک تقدیم خواهم کرد «تأملات قرآنی» و بیان برخی تکنکتهها در باب روابط انسانی و ارتباطات اجتماعی در دنیای کنونی است. در این میان، صرفا تلاش میکنم به برخی «مفاهیم»، «مبانی»، «آیهها»، «سنتها»، «راهکارها» و احیانا «آسیبها»ی موجود در مناسبات اجتماعی اشاراتی بکنم و آن را در معرض توجه و تأمل قرار بدهم. شاید از تکرار تأملات بتوان به سمت ایده و یا ایدههایی در زمینه تنظیم روابط انسانی جدید در دنیای اسلام پیش رفت.
@Habibollah_Babai
هدایت شده از حبیباله بابائی
تأملات قرآنی در باب «روابط انسانی»
(قسمت دوم: خودِ گسسته)
گسستگی از همنوعان، از همکاران و همسایگان و اختلال در روابط با دیگرهای انسانی، برخاسته از اختلال انسان در درونِ خود است، و اساسا کسی که از خود گسسته است نمیتواند با دیگران پیوندی انسانی داشته باشد. این اختلال نفسی یا گسست خودازخود به مثابه مبنا و اساس در اختلالات روابط انسانی، به گونههای مختلفی رخ میدهد که برخی از آنها در قرآن در قالب «نسیان خود» (انساهم انفسهم)، «سفاهت نفس/تحمیق خود» (سفه نفسه)، و «بخل از خود» (شُحّ/بخل نفسه) بیان شده است. براساس آیۀ «وَلَا تَكُونُوا كَالَّذِينَ نَسُوا اللَّهَ فَأَنْسَاهُمْ أَنْفُسَهُمْ » (19/ حشر) یا «نسوالله فنسیهم» (67 / توبه)، این نوع از گسستگی درونی و نسیان خود برخاسته از گسستگی از خداست. «آنگاه که انسان خدا را فراموش کرد اسمای حسنی و صفات علیای او را نیز فراموش میکند، فقر و حاجت ذاتی خود را به خدا از یاد میبرد، و نفس خود را مستقل در هستی میپندارد و اسباب طبیعی عالم را نیز صاحب استقلال در تأثیر میپندارد.» همین پندار و توهم از فردهای مستقل از خدا، گسستهای انسانی و رویکردهای فردگرایانه را بیشتر و عمیقتر میکند.
نکته مهم اینکه، خطاب آیه جمع است و نه فرد. تا زمانی که جامعه در جمعیت خود، رویکرد ایمانی دارد، متذکر به ریشه و اصل خود، و ذاکرِ خدا و متذکر به نعمتهای الهی (به ذکر لفظی و به ذکر قلبی) است، ریشههای الهیاتی و عرفانی، ریشههای هستیشناختی، و ریشههای تاریخی و تمدنی خود را نیز بهتر میشناسد و از آن دور نمیافتد. و آنگاه که جامعه در جمعیت ایمانیاش، متذکر هویت و هستی خود است، همواره در یک پیوستگی اصیل و تنیده به نظام هستی قرار پیدا می کند و از آن رهگذر میتواند با جوامع دیگر، با ملتهای دیگر به نوعی از پیوستگی الهی و توحیدی دست پیدا بکند. براین اساس برای تنظیم مناسبات خود با دیگران، در گام نخست باید خودشناسی و خودسازی را جدی تلقی کرد و آن را البته نه فقط در منابر و مساجد (با راندمانهای صرفا عبادی امروزش) بلکه باید در نظام آموزشی و پرورشی و بلکه در کلیت نظام فرهنگی نهادینه کرد.
@Habibollah_Babai
هدایت شده از مکتب سلیمانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به یادماندنیترین
تصویر سال ۱۴۰۱ 😍❤️
-------------------------
شما هم به #مکتب_سلیمانی بپیوندید 🔻
♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️
╭┅───────────┅╮
•''•❀🕊 مکتب سلیمانی🕊✾•''•
Eitaa.com/soleymaneii
Eitaa.com/soleymaneii
╰┅───────────┅╯
هدایت شده از تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
💐#اولین #نماز_جمعه این تهران در سال ۱۴۰۲ به امامت آیتالله کاظم صدیقی ۴ فروردین در #دانشگاه_تهران در حال برگزاری است.
هدایت شده از داناب (داستانک+نکاتناب)
#خط_سلیمانی | خداوندا، تو را سپاس که مرا از پدر و مادر فقیر، اما متدیّن و عاشق اهلبیت و پیوسته در مسیر پا کی بهرهمند نمودی.
✍ برشی از وصیتنامه سپهبد سلیمانی (۱)
@DasTanaK_ir | داناب 👈
هدایت شده از کانال رسمی وابسته به آیت الله العظمی جوادی آملی
💠
خوانِ کَرَم🔸 فرمود: «شَهْرٌ هُوَ عِنْدَ اللَّهِ أَفْضَلُ الشُّهُور» چه اینكه ساعاتش هم #افضل_الساعات است؛ «هُوَ شَهْرٌ دُعِیتُمْ فِیهِ إِلَى ضِیافَةِ اللَّه»؛ میزبانتان و مهماندارتان خداست. خب اگر كسی مهمانِ صاحب خانهای شد باید غذای صاحب خانه را بخورد؛ غذای این صاحب خانه، «نخوردن» است، چون خدای سبحان منزّه است و انسان را به #مقام_تجرد دعوت كرده است. مهمانی ای كه در آن، «نخوردن»، پذیرایی است! 🔸 انسان وقتی مهمان خدا شد باید #غذای_الهی بخورد، غذای الهی، نزاهت از هر گناه است وگرنه انسان، مهمان خدا نشد. فرمود: «شَهْرٌ دُعِیتُمْ فِیهِ إِلَى ضِیافَةِ اللَّهِ وَ جُعِلْتُمْ فِیهِ مِنْ أَهْلِ كَرَامَةِ اللَّه»؛ خب چه كسی نزد خدا، كریم است، غیر از انسان با تقوا؟! یعنی ماه، #ماه_تقوا است. 🔸 «أَنْفَاسُكُمْ فِیهِ تَسْبِیح»؛ طوری است كه انفاس، #تسبیح است ولی ﴿وَ لکِنْ لا تَفْقَهُونَ تَسْبِیحَهُمْ﴾؛ انسان، خود مسبّح حق است اما نمی داند چه می كند! «وَ نَوْمُكُمْ فِیهِ عِبَادَةٌ وَ عَمَلُكُمْ فِیهِ مَقْبُولٌ وَ دُعَاؤُكُمْ فِیهِ مُسْتَجَاب». چون شما این چنین مهمان حقّید و او مهماندار است، «فَاسْأَلُوا اللَّهَ رَبَّكُمْ بِنِیاتٍ صَادِقَة»؛ همیشه دعا مستجاب است امّا در این ماه شما می توانید از فضائلِ برتری برخوردار باشید، بخواهید كه «أَنْ یوَفِّقَکمْ لِصِیامِهِ وَ تِلَاوَةِ کتَابِه». 🔸 فرمود: ﴿شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ﴾؛ اصلاً حدّ تام ماه مبارك رمضان این است كه ماه، #ماه_قرآن است. اساس این ماه، انس با قرآن است، چون ماهی است كه قرآن در آن ماه نازل شد و خدای سبحان وقتی این ماه را معرفی می كند، نمیفرماید ماهی است كه در آن روزه واجب است، می فرماید ماهی است كه در آن، قرآن آمده است: ﴿شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ﴾، البته قرآن احكامی دارد كه یكی از آن احكام این است كه ﴿فَمَنْ شَهِدَ مِنْكُمُ الشَّهْرَ فَلْیصُمْهُ﴾، لذا فرمود: بخواهید از خدا كه #توفیق_صیام_و_تلاوت به شما بدهد. #آیت_الله_العظمی_جوادی_آملی #جام_معرفت #پادکست #ضیافت_الهی 📚 سوره مبارکه بقره جلسه 198 🌐 https://esra.ir 🆔 @a_javadiamoli_esra
هدایت شده از MESBAHYAZDI.IR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 #ببینید | رابطه حیا با تکامل انسان
🔺️قسمت صد و سوم از سلسله جلسات #درس_اخلاق حضرت آیت الله مصباح یزدی (قدس سره) با موضوع « #محبت_خدا »
📱 @mesbahyazdi_ir
هدایت شده از مهدوی زادگان
🔰 هدیه نوروزی ولی فقیه به دولت و ملت تحول خواه
برش متن:
آنچه که در دهه نود بر سرنوشت ملت انقلابی رقم خورد و موجب شکل گیری خواست ملی گردید همانا تغییر وضع موجود یا همان اصل تحول است. تحول خواهی یک اصل انقلابی است و بنیان و اساس انقلاب بر همین اصل استوار است. بنابر این، تحول خواهی ملی نوعی احیا و پاسداشت از آرمان های انقلاب و تجدید روحیه انقلابی است. همت و تلاش همه دولت های پس از انقلاب از آن جهت روحیه انقلابی که کارهای بزرگی برجای گذاشتند؛ ستودنی و قابل تقدیر است. اما این موجب نمی شود که نقاط ضعف و کاستی های آنها را نادیده انگاریم و چاره اندیشی نکنیم. چنانکه اساس سخنرانی نوروزی ولی فقیه پیرامون همین مساله دیدن نقاط قوت و ضعف دولت و ملت بوده است. دهه ی نود شمسی از نظر رهبری و مردم علیرغم همه پیشرفت هایی که به همراه داشته است، آنچنان شایسته و بایسته نبود. به عبارتی شدت صورت انقلابی آن کم شده است. دولت مردان از روحیه انقلابی قدری فاصله گرفته بودند و کمتر پی گیر اساس روحیه انقلابی؛ یعنی تحول خواهی بودند. انتظار ولی فقیه و مردم تغییر وضعیت موجود و اصلاح امور بود ولی این انتظار عمومی کمتر مورد توجه واقع می شد. به همین خاطر، مردم در انتخابات 1400 به نامزدی رأی مثبت دادند که خواهان تغییر وضع موجود و ایجاد تحولات اساسی درشیوه و عملکرد دولت بود. تحول خواهی خواسته یکپارچه دولت سیزدهم و ملت است. از این رو، ولی فقیه با درک عمیق از ضرورت تحقق چنین خواسته ای مستنداً به دعای تحویل سال ( یا مُحَوِّلَ الحَولِ وَ الاَحوالِ حَوِّل حالَنا اِلى اَحسَنِ الحال ) مسأله تحول را موضوع بیانات خود قرار می دهند. در واقع، تبیین حکیمانه مساله تحول هدیه معنوی رهبری به دولت و ملت تحول خواه انقلابی در نوروز 1402 است.
https://www.tasnimnews.com/fa/news/1402/01/04/2871338/
👇👇👇
@mahdavizadegan
هدایت شده از محمدرضا کائینی
🖊عکسنگاشت تاریخی/۷۴
ضیافت افطار در مساجد، چه در میانه نماز جماعت مغرب و عشاء و چه پس از نماز عشاء، از سنن حسنهای بود که هنوز در برخی از مساجد کشور، در جریان است. در تصویر فوقآمده، زنده یاد آیت الله حاج شیخ نصرالله شاهآبادی پس از هجرت به قم در پایان دهه هفتاد و تصدی امامت مسجد آیتالله حاج سید صادق روحانی، در ماه مبارک رمضان و ساعتی پیش از فرارسیدن اذانمغرب، در حال آماده کردن افطار برای نمازگزاران است. فقید سعید چون پدر ارجمندش، در ادوار اقامت در نجف، تهران و قم، در ایجاد ارتباط صمیمانه با بدنه جامعه به ویژه جوانان، بس توانمند و موفق بود و تشییع پرشکوه وی در تهران و قم، شاهدی بر این مدعاست. در باره خصال آن بزرگ، در آینده بیشتر خواهم نوشت.
♦️http://eitaa.com/r_kaeini
هدایت شده از روزنامه وطن امروز
سال 1401 در یک نگاه: تثبیت و ثمردهی قدرت منطقهای ایران، نقشآفرینی برجسته در تغییر نظم جهانی و عریان شدن اخلاقی و سیاسی ضدانقلاب در افکار عمومی ایرانیان
جمهوری بیبدیل اسلامی
اغراق نیست اگر آشوبهای پاییز 1401 را حد اعلای قدرتآفرینی دشمنان خارجی برای وارد کردن ایران به بحرانهای سیاسی و اجتماعی بدانیم. در این حوادث هیچ امکاناتی را نمیشد تصور کرد که در دست ضدانقلاب وابسته به خارج قرار نگرفته باشد. کافی است به موج رسانهای در سطح جهان، دعوت کردن نمادهای آشوب به مجالس رسمی، پشتیبانی مالی و میدانی از اغتشاشگران و... نگاهی بیندازیم تا متوجه شویم این بار جریان ویرانیطلب هیچ کمبودی احساس نکرد. تمام اینها در شرایطی بود که معضلات اقتصادی یک دهه اخیر ایران و انباشت مجموعهای از بحرانها در داخل کشور، ظرفیت و امکان بازیگری را برای ضدانقلاب افزایش داده بود. در چنین موقعیتی با شروع آشوبهای خیابانی از آخرین روزهای شهریور سال جاری بسیاری از ناظران داخلی نیز نسبت به فراگیر شدن آشوبها و حرکت کشور به سمت یک جنگ خیابانی قطعی ابراز نگرانی میکردند
http://vatanemrooz.ir/newspaper/page/3728/1/261228/0
🇮🇷 @Vatanemrooz
هدایت شده از روزنامه وطن امروز
تأملی بر روشهای افزایش امید اجتماعی در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن
📝حجتالاسلام والمسلمین دکتر سیدمحمدحسین هاشمیان
در میان عموم جامعه بویژه نخبگان ایجاد و تصدیق تصویر روشن از آینده ایران اسلامی در اذهان عمومی، در گرو داشتن تصوری صحیح از آن است. بسیاری از مردم و حتی نخبگان تصویر مشخص و روشنی از تمدن پیشرفته ایرانی - اسلامی ندارند. در واقع این افراد اساسا آینده روشن و مشخصی برای کشور و نظام متصور نیستند که بخواهند آن را باور یا رد کنند، لذا رهبر معظم انقلاب نیز در بیانیه گام دوم در مرحله اول جامعهپردازی و تمدنسازی را به عنوان هدف غایی بیانیه ذکر میکنند. پس باید با استفاده از ظرفیت تبلیغی و شبکهای فضای مجازی، به تبیین این آینده روشن بپردازیم تا فرد بتواند درباره آن تصمیم بگیرد. ضروری است توجه داشته باشیم فضای مجازی، امروز خود عاملی برای تعیین هویت ملی و تمدنی است.
http://vatanemrooz.ir/newspaper/page/3727/1/261182/0
🇮🇷 @Vatanemrooz