بنظرم روز معلمُ هم باید به مادرا تبریک گفت
آخه اولین معلم زندگی هر آدمی مادرشه 🥺🎀
بیوگرافی مختصر و کوتاهی از Me 🎀 :
لیلیوم عستم (بعضیا میگن بهم لیلی 👀)
20 سالمه
در حال حاضر دیپلم دارم ( یه انسانی یه هنرستان 😬)
و پشت کنکوریم
اصالتا اهل لرستانم ولی قشم زندگی میکنم (در حال حاضر شهرستانم)
لیست چیزایی که با من میتونیییی یاد بگیری 🎈 :
• کیک هویج و گردو
تـــابان🪐✨
صائب تبریزی میگه :
" آرامش است عاقبت اضطراب ها ... "
خلاصه که اینقدر غصه نخوریم بالاخره خوب میشه ، قشنگ میشه ، میرسیم
می بینیم ، می خندیم